Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 april 2004, 22:57   #21
Ibeke
Burgemeester
 
Ibeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke

Andev zou dit moeten zien. Kan hij nog eens zo'n opmerking maken.
En terecht.
En intussen ontwijkt u de kern van de zaak.
Ben nu druk bezig aan thesis, maar zie mijn andere post. Zal je heel duidelijk zien hoe ik over de hele zaak denk.
doei
__________________
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 22:59   #22
Ibeke
Burgemeester
 
Ibeke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 586
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke

En wat bedoel jij met "uw soort"? Welk "soort" ben jij dan? En sinds wanneer zijn wij eigenlijk "soorten"?
Sinds er vliegende maki's uit verre warme landen zijn neergestrekken op ons grondgebied. 8)
__________________
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font]
[font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font]
[font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font]
[font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font]
[font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font]
Ibeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 06:47   #23
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Typisch ook: op VRT Teletekst geen woord hierover (op RTBF wél). Lijkt me toch belangrijk nieuws: Frankrijk is geëmancipeerd.

Nu de rest nog.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 11:09   #24
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

In Amsterdam (waar anders weer) heeft men ook een imam zoals in frankrijk, maar men durft voorlopig nog niets te doen. Hij verkocht boeken in zijn moskee die moslims oproepen om homo's te vermoorden, bij overspel hun vrouw te slaan met minimum 100 slagen...

Ik ben benieuwd hoe lang men dit nog laat gebeuren in Belgie en Nederland. Zelfs als deze moslims zelf voor de camera dergelijke onaanvaardbare uitspraken doen (dus geen beweringen van rascisten) doet men er niets aan. Ongelooflijk! Ik moet morgen op de vrt maar eens komen zeggen dat ik alle criminelen allochtonen het land uit wil, mijn leven zou gedaan zijn. Men zou mij eerst nog het land uitzetten.

Men zou eigenlijk als test nu eens een VB'er of gewone autochtoon op tv moeten krijgen die net hetzelfde zegt als deze imams, ik ben benieuwd wat men dan gaat doen, ik ben er zeker van dat hij binnen 2 dagen word opgepakt.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 11:11   #25
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Pas maar op voor je woordjes vriend, ik zou hier wel de "mod" op de hoogte brengen makker ,in dit land is iedereen gelijk voor de wet zolang die gerespecteerd worden!!!!!
Dat is voor uw soort al lang niet meer het geval. Wat bedoel je trouwens met zolang die gerespecteerd worden?
En wat bedoel jij met "uw soort"? Welk "soort" ben jij dan? En sinds wanneer zijn wij eigenlijk "soorten"?
ik vermoed dat wolf verwees naar de originele "soortverwijzing" die door Lincoln zelf gepost werd Sindsdien hebben we ons multicultureel aangepast en gebruiken sommigen deze "nieuwe" uitdrukking: de soortverwijzing werd dus door Lincoln op dit forum geintroduceerd.

http://forum.politics.be/viewtopic.p...t=soort#410745
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 14:01   #26
Erich_Honecker
Vreemdeling
 
Erich_Honecker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2004
Locatie: Berlijn, DDR -der Deutschen Demokratischen Republik-
Berichten: 78
Stuur een bericht via MSN naar Erich_Honecker
Standaard

*KNIP*

Geachte,

Gelieve geen oproepen tot geweld op basis van politieke gezindheid te lanceren.

Dank bij voorbaat.
Peter Johan
__________________
DDR-Staats- und Parteichef, Generalsekretär das Zentralkomitee der SED, Mitglied des Politbüros, Erich Honecker

"Vorwärts immer, rückwärts nimmer!"
"Die Partei hat immer recht".
"Die Mauer wird in 50 und auch in 100 Jahren noch bestehen..."

http://www.funet.fi/pub/culture/russ...al/sovnat1.wav
Erich_Honecker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 14:30   #27
headinajar
Banneling
 
 
headinajar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2004
Berichten: 1.352
Standaard

"Erich_Honecker" is erbij gekomen, nu gaat het volledig richting waanzin...
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 15:14   #28
PlastiekBeertje
Partijlid
 
PlastiekBeertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
In Amsterdam (waar anders weer) heeft men ook een imam zoals in frankrijk, maar men durft voorlopig nog niets te doen. Hij verkocht boeken in zijn moskee die moslims oproepen om homo's te vermoorden, bij overspel hun vrouw te slaan met minimum 100 slagen...

Ik ben benieuwd hoe lang men dit nog laat gebeuren in Belgie en Nederland. Zelfs als deze moslims zelf voor de camera dergelijke onaanvaardbare uitspraken doen (dus geen beweringen van rascisten) doet men er niets aan. Ongelooflijk! Ik moet morgen op de vrt maar eens komen zeggen dat ik alle criminelen allochtonen het land uit wil, mijn leven zou gedaan zijn. Men zou mij eerst nog het land uitzetten.

Men zou eigenlijk als test nu eens een VB'er of gewone autochtoon op tv moeten krijgen die net hetzelfde zegt als deze imams, ik ben benieuwd wat men dan gaat doen, ik ben er zeker van dat hij binnen 2 dagen word opgepakt.
autochtonen moeten van de wet hun mond houden en op Steve of Guy stemmen (als het kan op Elio...)

PlastiekBeertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 15:56   #29
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
"Erich_Honecker" is erbij gekomen, nu gaat het volledig richting waanzin...
Jij las toch enkel wat jij wil en je antwoorde toch ook enkel op wat jou past dus waar zaag je over ego filo?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 08:38   #30
Attiladehun
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Locatie: Mongoolse steppe
Berichten: 1.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erich_Honecker
Geachte,

Vlaanderen is Rooms Katholiek of een andere variant hierop OF men is ongelovig. Iedereen kan deze keuze voor zichzelf maken.

Voor andere geloven is in Vlaanderen geen plaats en wordt derhalve verboden.

Alle moskeeen zijn vanaf vandaag per decreet verboden, en het beleiden van de islam is illegaal.

Vreemdelingen hebben 0, 0% rechten in hun gastland, zij hebben maar EEN ENKELE KEUS;

VREEMDELING= iedereen zonder EU-paspoort uit de huidige 15 lidstaten + vreemdelingen die via de snel-belg-wet zijn ingeburgerd.
De partijleiding kan per land een uitzondering maken.

1. Aanpassen en ongelovig cq Katholiek worden OF opkrassen.

2. Vreemdelingen welke in hun gastland hitsen en steuken, zoals imams, en ander ayatolla tuig, worden per direct geliquideerd en krijgen een enkeltje richting alla´s paradijs buiten deze planeet.

3. Vanaf vandaag komt er de totale oorlog tegen de ISLAM en hun schurfhonden vertegenwoordigers.

Persoonlijk hoop ik dat Bush snel een nieuw moslim land in brand steekt en eens goed afrekent met dat moslim geleuter in eigen land.

VERDRAAGZAAMHEID EN GELIJKHEID GAAT ALLEEN OP BINNEN ONZE WESTERSE NORMEN EN WAARDEN
Jawohl, Herr Generalsekretär!
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2004, 17:27   #31
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erich_Honecker
Geachte,

Vlaanderen is Rooms Katholiek of een andere variant hierop OF men is ongelovig. Iedereen kan deze keuze voor zichzelf maken.

Voor andere geloven is in Vlaanderen geen plaats en wordt derhalve verboden.

Alle moskeeen zijn vanaf vandaag per decreet verboden, en het beleiden van de islam is illegaal.

Vreemdelingen hebben 0, 0% rechten in hun gastland, zij hebben maar EEN ENKELE KEUS;

VREEMDELING= iedereen zonder EU-paspoort uit de huidige 15 lidstaten + vreemdelingen die via de snel-belg-wet zijn ingeburgerd.
De partijleiding kan per land een uitzondering maken.

1. Aanpassen en ongelovig cq Katholiek worden OF opkrassen.

2. Vreemdelingen welke in hun gastland hitsen en steuken, zoals imams, en ander ayatolla tuig, worden per direct geliquideerd en krijgen een enkeltje richting alla´s paradijs buiten deze planeet.

3. Vanaf vandaag komt er de totale oorlog tegen de ISLAM en hun schurfhonden vertegenwoordigers.

Persoonlijk hoop ik dat Bush snel een nieuw moslim land in brand steekt en eens goed afrekent met dat moslim geleuter in eigen land.

VERDRAAGZAAMHEID EN GELIJKHEID GAAT ALLEEN OP BINNEN ONZE WESTERSE NORMEN EN WAARDEN
Ik denk dat je in een soort zelf dimensie leeft, hallooooooooooooooooooo
mischien ben je nog in uw zelf dimensie, hoeveel is 1+1 halloooooooooo ,loop naar de dokter voor je een hart aanval krijgt!!! aangeraden!!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2004, 18:07   #32
PlastiekBeertje
Partijlid
 
PlastiekBeertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erich_Honecker
Geachte,

Vlaanderen is Rooms Katholiek of een andere variant hierop OF men is ongelovig. Iedereen kan deze keuze voor zichzelf maken.

Voor andere geloven is in Vlaanderen geen plaats en wordt derhalve verboden.

Alle moskeeen zijn vanaf vandaag per decreet verboden, en het beleiden van de islam is illegaal.

Vreemdelingen hebben 0, 0% rechten in hun gastland, zij hebben maar EEN ENKELE KEUS;

VREEMDELING= iedereen zonder EU-paspoort uit de huidige 15 lidstaten + vreemdelingen die via de snel-belg-wet zijn ingeburgerd.
De partijleiding kan per land een uitzondering maken.

1. Aanpassen en ongelovig cq Katholiek worden OF opkrassen.

2. Vreemdelingen welke in hun gastland hitsen en steuken, zoals imams, en ander ayatolla tuig, worden per direct geliquideerd en krijgen een enkeltje richting alla´s paradijs buiten deze planeet.

3. Vanaf vandaag komt er de totale oorlog tegen de ISLAM en hun schurfhonden vertegenwoordigers.

Persoonlijk hoop ik dat Bush snel een nieuw moslim land in brand steekt en eens goed afrekent met dat moslim geleuter in eigen land.

VERDRAAGZAAMHEID EN GELIJKHEID GAAT ALLEEN OP BINNEN ONZE WESTERSE NORMEN EN WAARDEN
Ik denk dat je in een soort zelf dimensie leeft, hallooooooooooooooooooo
mischien ben je nog in uw zelf dimensie, hoeveel is 1+1 halloooooooooo ,loop naar de dokter voor je een hart aanval krijgt!!! aangeraden!!
Bovendien dient de moslimwereld fysisch geisoleerd te worden van Europa door de muur rond Palestina door te trekken van de Bosporus to Mauretanie. Een ontruimde kuststrook van 250 km breed komt dan in Europese handen om migratie te voorkomen en de Midellandse Zee terroristenvrij te houden. Tevens wordt er voorzien in corridors naar olievoorraden (e.g. Algerije, Libie).
In dit scenario wordt Israel EU lidstaat... i.p.v. Turkije
PlastiekBeertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2004, 13:22   #33
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PlastiekBeertje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln

Ik denk dat je in een soort zelf dimensie leeft, hallooooooooooooooooooo
mischien ben je nog in uw zelf dimensie, hoeveel is 1+1 halloooooooooo ,loop naar de dokter voor je een hart aanval krijgt!!! aangeraden!!
Bovendien dient de moslimwereld fysisch geisoleerd te worden van Europa door de muur rond Palestina door te trekken van de Bosporus to Mauretanie. Een ontruimde kuststrook van 250 km breed komt dan in Europese handen om migratie te voorkomen en de Midellandse Zee terroristenvrij te houden. Tevens wordt er voorzien in corridors naar olievoorraden (e.g. Algerije, Libie).
In dit scenario wordt Israel EU lidstaat... i.p.v. Turkije
Dan zal het probleem nog niet opgelost worden, ik beeld mij in; zouden er geen palestijnen zijn dan zullen ze met hun zelf beginnen uit te moorden !!ik bedoel hier de andere kant van de grens(europa, amerika etc....) want het instinct van hebzucht dat zit hier boven in het hoofd, een dat is moeilijk te genezen !!! als een mens een rivier van goud heeft zal hij een tweede willen,een de mens zal nooit genoeg hebben alleen wanneer zijn buik vol zand zit!!!!!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2004, 13:44   #34
PlastiekBeertje
Partijlid
 
PlastiekBeertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 233
Standaard

Ik zal proberen je gebrekkig Nederlands te begrijpen...;

Citaat:
Dan zal het probleem nog niet opgelost worden, ik beeld mij in; zouden er geen palestijnen zijn dan zullen ze (met hun) zichzelf beginnen uit te moorden !! ik bedoel hier de andere kant van de grens (europa, amerika etc....) want het instinct van hebzucht dat zit hier boven in het hoofd, een dat is moeilijk te genezen !!! als een mens een rivier van goud heeft zal hij een tweede willen,een de mens zal nooit genoeg hebben alleen wanneer zijn buik vol zand zit!!!!!


Het beste scenario voor Europa is een totale isolatie van de Arabische/moslimcultuur, omdat die het uit religieus-imperialistische hoek op ons gemunt hebben. Dit kan je ontkennen. Ik ben echter sterk overtuigd van deze niet zo verborgen agenda. Dit leeft natuurlijk niet bij de meeste Arabische leiders (Mubarrak en andere slippendragers van de VS) maar bij de man in de straat, opgejut door het geschreeuw uit de minaretten.
Daarom moet Europa een sterke defensie opbouwen, om onafhankelijk van de VS zijn eigen militaire agenda uit te voeren. Dit kan dan ook best een neo-koloniale tijd inhouden, waaronder de bezetting van de Noord-Afrikaanse kuststrook. Dit louter om onze veiligheid te waarborgen.

[/b]
__________________


Unitarisme in een Verenigd Nederland.
PlastiekBeertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2004, 13:22   #35
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PlastiekBeertje
Ik zal proberen je gebrekkig Nederlands te begrijpen...;

Citaat:
Dan zal het probleem nog niet opgelost worden, ik beeld mij in; zouden er geen palestijnen zijn dan zullen ze (met hun) zichzelf beginnen uit te moorden !! ik bedoel hier de andere kant van de grens (europa, amerika etc....) want het instinct van hebzucht dat zit hier boven in het hoofd, een dat is moeilijk te genezen !!! als een mens een rivier van goud heeft zal hij een tweede willen,een de mens zal nooit genoeg hebben alleen wanneer zijn buik vol zand zit!!!!!


Het beste scenario voor Europa is een totale isolatie van de Arabische/moslimcultuur, omdat die het uit religieus-imperialistische hoek op ons gemunt hebben. Dit kan je ontkennen. Ik ben echter sterk overtuigd van deze niet zo verborgen agenda. Dit leeft natuurlijk niet bij de meeste Arabische leiders (Mubarrak en andere slippendragers van de VS) maar bij de man in de straat, opgejut door het geschreeuw uit de minaretten.
Daarom moet Europa een sterke defensie opbouwen, om onafhankelijk van de VS zijn eigen militaire agenda uit te voeren. Dit kan dan ook best een neo-koloniale tijd inhouden, waaronder de bezetting van de Noord-Afrikaanse kuststrook. Dit louter om onze veiligheid te waarborgen.

[/b]

08/04/04

Sinds een paar dagen voert het Amerikaans bezettingsleger een agressieve terroristische aanval op de stad Faludja, waarbij honderden onschuldige Irakezen, waaronder vele kinderen, werden vermoord. Het Amerikaans bezettingsleger overtreedt alle international wetten en conventies door een burgerbevolking van 500.000 mensen te isoleren en hen van medische en dagelijkse voorzieningen af te houden. Terwijl het legitieme, Iraaks verzet jegens de illegale, Amerikaanse bezetting een belangrijke uitbreiding kent, en niet meer tot één segment van de bevolking is beperkt, verliest de Amerikaanse bezetter duidelijk steeds meer haar geduld en verandert het in een kudde bloeddorstige moordenaars. Dit zal alleen maar meer verzet oproepen bij ons Arabisch en islamitisch volk in Irak, dat uiteindelijk de bezetting zal verpletteren.



De Arabische Europese Liga (AEL) groet de moedige vechters van het Iraaks verzet die hun vaderland verdedigen tegen buitenlandse invasie. De AEL veroordeelt het bloedbad op de Irakezen en waarschuwt de moordenaars dat ze het recht van de bevolking niet kunnen ontwijken. AEL roept allen die rechtvaardigheid en vrijheid hoog in het vaandel dragen, zich uit te spreken voor het Iraaks verzet en tegen de criminele, Amerikaanse bezetting. We roepen alle Europese landen op zich te distansiëren van deze criminele praktijken en de waarden van rechtvaardigheid en legaliteit, die zij pretenderen te verdedigen, uit te dragen. Polen, Nederland en Italië moeten onmiddellijk hun troepen uit Irak terughalen, net zoals Spanje zal doen. Wanneer dit niet gebeurt moeten deze landen worden veroordeeld door de Europese Commissie en het Europees Parlement. België moet haar logistieke steun, door middel van wapentransport via de haven van Antwerpen, onmiddellijk staken. Niets kan de deelname van de illegale bezetting van een zelfstandig land, en tegen de wil van de bevolking en tegen het internationaal rechtssysteem, rechtvaardigen. Een crimineel steunen bij het begaan van zijn daden betekent een indirecte steun voor de totaliteit van deze misdaad. Dit is gezond verstand, en is tevens de logica van het volk.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2004, 14:00   #36
PlastiekBeertje
Partijlid
 
PlastiekBeertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
08/04/04

Sinds een paar dagen voert het Amerikaans bezettingsleger een agressieve terroristische aanval op de stad Faludja, waarbij honderden onschuldige Irakezen, waaronder vele kinderen, werden vermoord. Het Amerikaans bezettingsleger overtreedt alle international wetten en conventies door een burgerbevolking van 500.000 mensen te isoleren en hen van medische en dagelijkse voorzieningen af te houden. Terwijl het legitieme, Iraaks verzet jegens de illegale, Amerikaanse bezetting een belangrijke uitbreiding kent, en niet meer tot één segment van de bevolking is beperkt, verliest de Amerikaanse bezetter duidelijk steeds meer haar geduld en verandert het in een kudde bloeddorstige moordenaars. Dit zal alleen maar meer verzet oproepen bij ons Arabisch en islamitisch volk in Irak, dat uiteindelijk de bezetting zal verpletteren.



De Arabische Europese Liga (AEL) groet de moedige vechters van het Iraaks verzet die hun vaderland verdedigen tegen buitenlandse invasie. De AEL veroordeelt het bloedbad op de Irakezen en waarschuwt de moordenaars dat ze het recht van de bevolking niet kunnen ontwijken. AEL roept allen die rechtvaardigheid en vrijheid hoog in het vaandel dragen, zich uit te spreken voor het Iraaks verzet en tegen de criminele, Amerikaanse bezetting. We roepen alle Europese landen op zich te distansiëren van deze criminele praktijken en de waarden van rechtvaardigheid en legaliteit, die zij pretenderen te verdedigen, uit te dragen. Polen, Nederland en Italië moeten onmiddellijk hun troepen uit Irak terughalen, net zoals Spanje zal doen. Wanneer dit niet gebeurt moeten deze landen worden veroordeeld door de Europese Commissie en het Europees Parlement. België moet haar logistieke steun, door middel van wapentransport via de haven van Antwerpen, onmiddellijk staken. Niets kan de deelname van de illegale bezetting van een zelfstandig land, en tegen de wil van de bevolking en tegen het internationaal rechtssysteem, rechtvaardigen. Een crimineel steunen bij het begaan van zijn daden betekent een indirecte steun voor de totaliteit van deze misdaad. Dit is gezond verstand, en is tevens de logica van het volk.
Laat de AEl maar oproepen en veroordelen zo veel ze willen. Zolang ze niet aanzetten tot geweld. Een deze dagen zal de Mossad wel afrekenen met dat crapuul.

Wat de Amerikanen en hun bondgenoten in Irak doen kan mij eigenlijk niet schelen. Maar goed.
Je kan het vergelijken met de bevrijding in Europa na WOII. Het verwijderen van een nazi-regime en het opbouwen van een economie waar de geallieerden hun voordeel uit halen.
De moslims, gefrustreerd als ze zijn, zijn natuurlijk weer onmiddellijk op hun teen getrapt. Dit vnl. door hun achterlijke godsdienst, waardoor een democratie installeren onmogelijk wordt.
Wacht gewoon tot de olievoorraden op zijn. Dan komt het Westen zich niet meer moeien.
Dan kunnen de sjiieten en de soennieten elkaar terug beginnen uitmoorden.

Primitievelingen.
__________________


Unitarisme in een Verenigd Nederland.
PlastiekBeertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2004, 15:24   #37
Attiladehun
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Locatie: Mongoolse steppe
Berichten: 1.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PlastiekBeertje
Ik zal proberen je gebrekkig Nederlands te begrijpen...;



Het beste scenario voor Europa is een totale isolatie van de Arabische/moslimcultuur, omdat die het uit religieus-imperialistische hoek op ons gemunt hebben. Dit kan je ontkennen. Ik ben echter sterk overtuigd van deze niet zo verborgen agenda. Dit leeft natuurlijk niet bij de meeste Arabische leiders (Mubarrak en andere slippendragers van de VS) maar bij de man in de straat, opgejut door het geschreeuw uit de minaretten.
Daarom moet Europa een sterke defensie opbouwen, om onafhankelijk van de VS zijn eigen militaire agenda uit te voeren. Dit kan dan ook best een neo-koloniale tijd inhouden, waaronder de bezetting van de Noord-Afrikaanse kuststrook. Dit louter om onze veiligheid te waarborgen.

[/b]

08/04/04

Sinds een paar dagen voert het Amerikaans bezettingsleger een agressieve terroristische aanval op de stad Faludja, waarbij honderden onschuldige Irakezen, waaronder vele kinderen, werden vermoord. Het Amerikaans bezettingsleger overtreedt alle international wetten en conventies door een burgerbevolking van 500.000 mensen te isoleren en hen van medische en dagelijkse voorzieningen af te houden. Terwijl het legitieme, Iraaks verzet jegens de illegale, Amerikaanse bezetting een belangrijke uitbreiding kent, en niet meer tot één segment van de bevolking is beperkt, verliest de Amerikaanse bezetter duidelijk steeds meer haar geduld en verandert het in een kudde bloeddorstige moordenaars. Dit zal alleen maar meer verzet oproepen bij ons Arabisch en islamitisch volk in Irak, dat uiteindelijk de bezetting zal verpletteren.



De Arabische Europese Liga (AEL) groet de moedige vechters van het Iraaks verzet die hun vaderland verdedigen tegen buitenlandse invasie. De AEL veroordeelt het bloedbad op de Irakezen en waarschuwt de moordenaars dat ze het recht van de bevolking niet kunnen ontwijken. AEL roept allen die rechtvaardigheid en vrijheid hoog in het vaandel dragen, zich uit te spreken voor het Iraaks verzet en tegen de criminele, Amerikaanse bezetting. We roepen alle Europese landen op zich te distansiëren van deze criminele praktijken en de waarden van rechtvaardigheid en legaliteit, die zij pretenderen te verdedigen, uit te dragen. Polen, Nederland en Italië moeten onmiddellijk hun troepen uit Irak terughalen, net zoals Spanje zal doen. Wanneer dit niet gebeurt moeten deze landen worden veroordeeld door de Europese Commissie en het Europees Parlement. België moet haar logistieke steun, door middel van wapentransport via de haven van Antwerpen, onmiddellijk staken. Niets kan de deelname van de illegale bezetting van een zelfstandig land, en tegen de wil van de bevolking en tegen het internationaal rechtssysteem, rechtvaardigen. Een crimineel steunen bij het begaan van zijn daden betekent een indirecte steun voor de totaliteit van deze misdaad. Dit is gezond verstand, en is tevens de logica van het volk.
Zeg, waarom gaan de 'moslimbroeders' van de AEL niet naar Irak om daar mee tegen de Amerikanen te vechten? Geen woorden, maar daden, he makker. Dat is goed voor de 'moslimstrijd'(weeral drie man en ne paardekop meer om tegen de 130.000 puike Amerikaanse mariniers te strijden ).
En bovendien, meegepakt voor ons: dan zijn wij van die AEL-bende vanaf.
Ik zal dan op CNN wel zien hoe jullie door de Amerikanen in de pan gehakt worden... 8)
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2004, 15:38   #38
dorus
Banneling
 
 
dorus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.829
Standaard

Wat Lincoln wil is exact wat die imams en ayatollahs willen: bijna de helft van de oliereserves van de wereld domineren en op die manier de wereldeconomie kapot maken.

De islam heeft armen nodig, want dat zijn zieltjes die dan Allah aanbidden voor een stuk brood.

Dat is wat de islam wil. Niets anders.

Dat er in Irak, tienduizenden Koerden zijn vermoord, en evenveel sjiïeten, is men allang vergeten. Het gaat hen uitsluitend om macht. Macht om te kunnen vernielen.
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2004, 13:24   #39
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Wat Lincoln wil is exact wat die imams en ayatollahs willen: bijna de helft van de oliereserves van de wereld domineren en op die manier de wereldeconomie kapot maken.

De islam heeft armen nodig, want dat zijn zieltjes die dan Allah aanbidden voor een stuk brood.

Dat is wat de islam wil. Niets anders.

Dat er in Irak, tienduizenden Koerden zijn vermoord, en evenveel sjiïeten, is men allang vergeten. Het gaat hen uitsluitend om macht. Macht om te kunnen vernielen.
Ik zal is je ne vraagske stellen? wie laat nu de wapen fabriek op volle toeren draaien? usa ,waarom? om wapens te verkopen ,wie veroorzaakt conflicten in de wereld ? zionisten ,waarom ? het draait allemaal om geld ! wie is iraq binnen gevallen ? de amerikanen ,waarom? om hun stoerheid aan de wereld laten zien, tenslotte u hoeft de vragen niet te beantwoorden dat heb ik al gedaan!!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2004, 13:31   #40
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PlastiekBeertje
Citaat:
08/04/04

Sinds een paar dagen voert het Amerikaans bezettingsleger een agressieve terroristische aanval op de stad Faludja, waarbij honderden onschuldige Irakezen, waaronder vele kinderen, werden vermoord. Het Amerikaans bezettingsleger overtreedt alle international wetten en conventies door een burgerbevolking van 500.000 mensen te isoleren en hen van medische en dagelijkse voorzieningen af te houden. Terwijl het legitieme, Iraaks verzet jegens de illegale, Amerikaanse bezetting een belangrijke uitbreiding kent, en niet meer tot één segment van de bevolking is beperkt, verliest de Amerikaanse bezetter duidelijk steeds meer haar geduld en verandert het in een kudde bloeddorstige moordenaars. Dit zal alleen maar meer verzet oproepen bij ons Arabisch en islamitisch volk in Irak, dat uiteindelijk de bezetting zal verpletteren.



De Arabische Europese Liga (AEL) groet de moedige vechters van het Iraaks verzet die hun vaderland verdedigen tegen buitenlandse invasie. De AEL veroordeelt het bloedbad op de Irakezen en waarschuwt de moordenaars dat ze het recht van de bevolking niet kunnen ontwijken. AEL roept allen die rechtvaardigheid en vrijheid hoog in het vaandel dragen, zich uit te spreken voor het Iraaks verzet en tegen de criminele, Amerikaanse bezetting. We roepen alle Europese landen op zich te distansiëren van deze criminele praktijken en de waarden van rechtvaardigheid en legaliteit, die zij pretenderen te verdedigen, uit te dragen. Polen, Nederland en Italië moeten onmiddellijk hun troepen uit Irak terughalen, net zoals Spanje zal doen. Wanneer dit niet gebeurt moeten deze landen worden veroordeeld door de Europese Commissie en het Europees Parlement. België moet haar logistieke steun, door middel van wapentransport via de haven van Antwerpen, onmiddellijk staken. Niets kan de deelname van de illegale bezetting van een zelfstandig land, en tegen de wil van de bevolking en tegen het internationaal rechtssysteem, rechtvaardigen. Een crimineel steunen bij het begaan van zijn daden betekent een indirecte steun voor de totaliteit van deze misdaad. Dit is gezond verstand, en is tevens de logica van het volk.
Laat de AEl maar oproepen en veroordelen zo veel ze willen. Zolang ze niet aanzetten tot geweld. Een deze dagen zal de Mossad wel afrekenen met dat crapuul.

Wat de Amerikanen en hun bondgenoten in Irak doen kan mij eigenlijk niet schelen. Maar goed.
Je kan het vergelijken met de bevrijding in Europa na WOII. Het verwijderen van een nazi-regime en het opbouwen van een economie waar de geallieerden hun voordeel uit halen.
De moslims, gefrustreerd als ze zijn, zijn natuurlijk weer onmiddellijk op hun teen getrapt. Dit vnl. door hun achterlijke godsdienst, waardoor een democratie installeren onmogelijk wordt.
Wacht gewoon tot de olievoorraden op zijn. Dan komt het Westen zich niet meer moeien.
Dan kunnen de sjiieten en de soennieten elkaar terug beginnen uitmoorden.

Primitievelingen.
Gij bent hopeloos als je dat mij vraagt, een ik weet niet wie hier de haat is aan 't preken ,straks klaagde nog van, "jaaaaaaa haat preken mag niet, een je mag ook niet discrimineren"(vrouwen stem)!
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be