Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 november 2021, 02:18   #721
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Mondmaskers helpen om geen boete te krijgen.
Ik denk dat ze door het constante gepruts ermee eerder helpen het virus te verspreiden.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2021, 11:57   #722
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Stoffen mondmaskers beschermen niet tegen coronavirus, maar waarom worden ze dan niet afgeraden?
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201018_97236785

Zelf genaaide stoffen mondmaskers beschermen hoegenaamd niet tegen het coronavirus. Volgens een studie in het gereputeerde medisch tijdschrift The Lancet zouden ze uit 12 tot 16 lagen stof moeten bestaan om efficiënt te zijn. Toch raden de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) en onze wetenschappers het dragen ervan niet af.

Dan heb je Frank Vandenbroucke

Frank Vandenbroucke wil mondmaskers overal en vanaf 9 jaar
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211112_96634782
Die Lancet studie was ten datum van golf 1 vorig jaar.
"WHO en onze wetenschappers".
Haha.
Die bende nazi's, "onze"?
Ze zijn niet van ons.
Ze zijn TEGEN ons.
Feit is dat toen vorig jaar, op 't werk, ze een papier uithingen dat mondmasker dragen weinig zin had, en zelfs (ja, "zelfs" stond er zo bij) werd afgeraden. Pas weggenomen maanden nadat nieuwe papieren net het omgekeerde stelden, en verplicht. Dat laatste heeft niet lang geduurd. De hittegolf in augustus maakte dat bijna alle personeel ermee stopte. De kerel met postje veiligheid is in zijn kostuumpje nog rondgegaan om personeel terug te bewegen tot het dragen ervan maar werd bekeken als een wereldvreemde.
Enkelingen met controlerende functies, die zich niet fysiek moeten inspannen, die dragen het sinds enkele weken terug.
Het grappige is, dat ze in tegenstelling tot shoppen, er weinig aan kunnen doen, met mondmasker = werk niet af. Die prioriteit kunnen ze wèl juist leggen, haha.

Eergisteren in een Aldi. Elke Aldi heeft een filiaalhouder. De baas. Een kassierster had een probleem met een klant die iets gevraagd had. Hij werd erbij geroepen. Hij had klaarblijkelijk iets fysiek inspannend gedaan, begon te converseren met de klant maar kreeg daarbij last van zijn mondmasker, schoof het naar zijn kin, en praatte zo een paar minuten verder.

De zaak is, al die mondmaskerstudies gaan uit van wat ze noemen "correct dragen". Dat staat vèr van de realiteit. Het is nu donker 's avonds. Als ik de boel inpak op mijn fiets, zie ik goed het verlichte binnen. Ik zie dan vanaf de kant van de kassa. De gezichten van de klanten. Wel, ze zitten ALLEMAAL voortdurend te prutsen aan dat masker. Er zijn er die er de hele tijd staan met het masker net onder hun neus, alsof ze het niet eens beseffen. Dat zag ik vroeger zelfs bij kassapersoneel af en toe.

En de kassier handschoentjes van de vorige golven, worden blijkbaar niet meer gebruikt. Elk product vastpakken draaien schuiven, cash geld, zelfs soms de bancontactkaart van de klant even pakken om iets te controleren of af te kuisen.

Het veld en de praktijk versus het labo en de theorie van de staatsonderzoekers.
Ze plakken er losjes hun aanname "bij correct gedragen" tussen, 3 woorden van de hele tekst, echter uitgangspunt van de hele tekst en daarmee hun "advies" - dus staat en valt ermee.

Wat zijn die "studies" dan - wetenschap of kwakzalverij?
Wat ze verbieden conflicteert voortdurend met wat ze toelaten. Je mag niet A,
wel B. Maar het toegelaten B vereist het verboden A.
Zo MAAK je "stoute" mensen. Eigenlijk is het zogezegd toegelaten B een leugen, en is B ook verboden.
Je MAG 60 kratten bier van de pallet sleuren naar het rek maar je MOET daarbij een mondmasker dragen.
Je MAG bij mensen komen maar je MOET een mondmasker dragen.
In het geroezemoes van mensen Mmmpf mmpf hé wablief?
Zie die filiaaluitbater met die klant en de rij wachtenden aan de kassa.
In een wereld met alle trends lineair verloop, zou je nog kunnen stellen dat een occasionele "stoutheid" weinig gevolg heeft, waardoor ze de regel niet ondergraaft.
Virus en epidemie zijn echter geen lineaire maar exponentiele trends.
Dat maakt dat die occasionele "stoutheid" het nut van de regel met een grote knal doet uiteenspatten.
De eis is de Nde macht, TOTALE opvolging koste wat het kost.
De prijs die van electronenmicroscoop-zuivere diamant.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2021, 12:26   #723
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Mondmaskers helpen om geen boete te krijgen.
Mondmaskers helpen om de bevolking onderdanig te krijgen.
Eigenlijk is dat hetzelfde , nietwaar?
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2021, 12:31   #724
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ik denk dat ze door het constante gepruts ermee eerder helpen het virus te verspreiden.
Toen ik onlangs een koffie ging drinken was het meisje achter de bar voortdurend aan het prutsen aan dat masker. Blijkbaar bleef het niet goed zitten. Dus in feite steeds aan haar neus aan het prullen.
Zij maakt dan de broodjes klaar die worden besteld. Ik dacht ook bij mezelf dat het een pak veiliger zou zijn mocht dat meisje geen masker moeten dragen
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2021, 12:35   #725
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.833
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Toen ik onlangs een koffie ging drinken was het meisje achter de bar voortdurend aan het prutsen aan dat masker. Blijkbaar bleef het niet goed zitten. Dus in feite steeds aan haar neus aan het prullen.
Zij maakt dan de broodjes klaar die worden besteld. Ik dacht ook bij mezelf dat het een pak veiliger zou zijn mocht dat meisje geen masker moeten dragen
Ik krijg loopneuzen door dat masker, je maakt meer slijm aan. Ze zijn nooit bedoeld om langdurig te dragen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2021, 13:06   #726
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ik krijg loopneuzen door dat masker, je maakt meer slijm aan. Ze zijn nooit bedoeld om langdurig te dragen.
Een loopneus en niezen bij mij. Ideaal in de winkel.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2021, 13:15   #727
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.165
Standaard

Het staat vandaag nog in de Gazet. Mondmaskers werken enkel als ze goed gedragen worden. Hier hebben ze het over kinderen, maar ik zie dat 3/4 van de oude mensen dat mondmasker onder hun neus hebben hangen. Dan heb ik het nog niet over dat je eerst uw handen moet ontsmetten voor je het opzet, dan er totaal niet aankomt tot je het terug afzet. Hier kan je gewoon uit besluiten dat mondmaskers zo goed als niets doen.



Kinderen vanaf het derde leerjaar zeven uur per dag een mondmasker laten dragen heeft een enorme impact op die kinderen en op hun leerproces. Anderzijds daalt de doeltreffendheid van de maatregel naarmate de leeftijd daalt, omdat mondmaskers enkel zin hebben als ze ook goed gedragen worden”, zegt Weyts.

https://www.hln.be/binnenland/verzet...ling~ae4ae937/
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2021, 13:19   #728
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
"Kinderen vanaf het derde leerjaar zeven uur per dag een mondmasker laten dragen heeft een enorme impact op die kinderen en op hun leerproces. Anderzijds daalt de doeltreffendheid van de maatregel naarmate de leeftijd daalt, omdat mondmaskers enkel zin hebben als ze ook goed gedragen worden”, zegt Weyts.
Ik weet eigenlijk niet of kinderen echt nóg minder correct mondmaskers dragen dan volwassenen. Iedereen die zijn mondmasker in zijn jaszak steekt, om het dan een half uur later terug op te zetten valt al af.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2021, 13:31   #729
Jan Janssen
Minister-President
 
Geregistreerd: 10 december 2016
Berichten: 5.165
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Ik weet eigenlijk niet of kinderen echt nóg minder correct mondmaskers dragen dan volwassenen. Iedereen die zijn mondmasker in zijn jaszak steekt, om het dan een half uur later terug op te zetten valt al af.
En dat is dus zo goed als iedereen. Mondmaskers doen geen zak af. Misschien in een gecontroleerde omgeving.

En dat is dus net hetzelfde als met de maatregelen vorig jaar. Ze werken niet omdat 1% stout is. Dat 1% stout is dat kunnen psychologen al vertellen van te voren. Dus als je al van te voren weet dat het niet werkt waarom dan 99% er wel met lastig vallen.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2021, 22:40   #730
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Het staat vandaag nog in de Gazet. Mondmaskers werken enkel als ze goed gedragen worden.
... maar dat "goed dragen" heeft tot gevolg "slecht ademen", zijnde de reden waarom ze slecht gedragen worden.
De propaganda blaat heel de tijd alsof mensen in staat zijn tot correct dragen maar dwars willen liggen.
De realiteit is dat de mondmaskers mensen ademlast bezorgen, en daar ademen een noodzaak is, is NIET "correct" dragen een MOETEN.
Twee MOETEN, die botsen. Rij vooruit en achteruit meneer.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2021, 23:21   #731
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Het staat vandaag nog in de Gazet. Mondmaskers werken enkel als ze goed gedragen worden.
Akkoord.
Hier en daar zie ik nog wel eens iemand op straat die een mondmasker draagt. Vooral in de winkelstraat. Die dragen het volgens mij wel correct en overtuigd.
Maar voor de rest denk ik dat velen hun mondmasker eens vervangen als het elastiekje kapot is.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2021, 23:27   #732
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.833
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Akkoord.
Hier en daar zie ik nog wel eens iemand op straat die een mondmasker draagt. Vooral in de winkelstraat. Die dragen het volgens mij wel correct en overtuigd.
Maar voor de rest denk ik dat velen hun mondmasker eens vervangen als het elastiekje kapot is.
Als ze al een wegsmijterke gebruiken, de meeste gebruiken stoffen maskers, veelal geleverd door de gemeente of het werk. Wat een debiliteit weeral, wetenschap, ha.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 12:56   #733
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Als ze al een wegsmijterke gebruiken, de meeste gebruiken stoffen maskers, veelal geleverd door de gemeente of het werk. Wat een debiliteit weeral, wetenschap, ha.
Ik zie hoofdzakelijk van die wegsmijterkes, ik schat toch minstens 90%, en hier loopt nogal wat volk rond.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 13:54   #734
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ik zie hoofdzakelijk van die wegsmijterkes, ik schat toch minstens 90%, en hier loopt nogal wat volk rond.
Komt er nog eens bij dat mensen in voedingswinkels of bars daar constant en bijgevolg aan hun neus en mond liggen aan te prutsen. Het masker zakt af of het jeukt en dan zitten ze met hun handen aan uw bord tas en broodje. Laatst nog bij een bakker. Die winkeljuffrouw zat er constant aan aan het prullen.

Ook zie ik heel dikwijls mensen hun masker afzetten en dan leggen ze dat maar op hun tafeltje Even daarna komen daar dan andere mensen aan dat tafeltje zitten

Ik denk eerlijk gezegd ook dat zo een masker een goede zaak is voor medisch personeel die het professioneel gebruikt en na de ingreep of medische handeling weggooit.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 november 2021 om 13:56.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 14:01   #735
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erica Vlieghe
“Het mondmasker moeten we binnen gewoon overal dragen: op school en op het werk, in de cinema en de concertzaal, op café en restaurant. Is dat plezant? Neen. Werkt het? Absoluut. Het Covid Safe Ticket heeft ons een vals gevoel van veiligheid gegeven, en maakt de toestand alleen erger. Dus: ook daar opnieuw een mondmasker dragen en zo veel mogelijk afstand houden.”
Let: "het mondmasker werkt absoluut."

Eerder lazen we in de krant: het mondmasker werkt enkel als het goed gedragen wordt. Mijn huisarts stelt dat 99% mondmaskers niet goed gedragen worden.

Nog eerder konden we lezen dat het mondmasker er vooral is als herinnering aan het gevaarlijke virus.. het psychologische schokeffect.



Maar het werkt dus absoluut en we gaan het nu massaal correct dragen. Dat zal het virus leren! 't Maakt gewoon geen kans meer..

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 14 november 2021 om 14:02.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 14:09   #736
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.459
Standaard

Ik besloot vorig jaar om geen eurocent duur gekregen loon te spenderen aan deze muilbanden, door ze zelf te maken.
Heel ordinair, de eerste een strook geknipt uit een polyester+lycra dun sportshirt gevonden op sluikstort.
De tweede, gedwongen door geedite nazi dwangtekst (twee lagen stof en bestemd voor filteren) heb ik wat moeite voor gedaan: dito materiaal maar dubbel geplooid en zo genaaid met rekkerdraad, aanspanbaar op maat zodat ik kan aanpassen naargelang ademnoodzaak. 1 kant liet ik ongenaaid, zodat ik er nog iets kan insteken als een filter indien nazi's dat ook eisen, en/of om een "kamertje" open te houden om gemakkelijker te ademen.
Ik ben die enkele dagen kwijt geweest, en heb intussen een masker van straat geraapt en in de plaats gebruikt. Toen ik het weervond heb ik in een snelsnel een tweede simpele als de eerste gemaakt, maar dubbel te leggen telkens. Soms vergeet ik dat laatste kuch kuch.

Die Vlieghe Nazi opruister:
"Het Covid Safe Ticket heeft ons een vals gevoel van veiligheid gegeven"
Lol, dat ticket heeft NIKS GEDAAN, de ticket MAKERS, die beweerden valse veiligheid.
Die beweerden tot aan het vaccin. Besmettingen dan 0, virus uitgeroeid, epidemie beeindigd, maatregelen afgeschaft.
De leugenares.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 14 november 2021 om 14:13.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 14:22   #737
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ik zie hoofdzakelijk van die wegsmijterkes, ik schat toch minstens 90%, en hier loopt nogal wat volk rond.
Ook die vaststelling.
Diegenen met andere, zijn vooral vrouwen, die het hebben gereduceerd tot een ersatz mode accessoire. Iets in de trant van smorgens welk doe ik vandaag aan.
Ik moet toegeven dat ik me een tijdje terug zelf betrapt heb op een dergelijke gedachte, zijnde een gele ster erop naaien. Maar tussen zeggen en doen is er nog een gat en vooralsnog heb ik het zo gelaten.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 14:25   #738
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
"Het Covid Safe Ticket heeft ons een vals gevoel van veiligheid gegeven"
Lol, dat ticket heeft NIKS GEDAAN, de ticket MAKERS, die beweerden valse veiligheid.
Die beweerden tot aan het vaccin. Besmettingen dan 0, virus uitgeroeid, epidemie beeindigd, maatregelen afgeschaft.
De leugenares.
Dit.

Maar ze zijn toch wel hypocriet. Op een zeker ogenblik gaven ze toe dat het helemaal niks deed aan de besmettingen, dat het gewoon sociale pesterij was om mensen tot vaccinatie aan te zetten. Waarom bleiten ze dan nu dat mensen braaf toegegeven hebben, en zich gaan vaccineren zijn om zo een pasje te hebben, waarvan we TOCH wisten dat het niet diende om besmettingen tegen te houden, maar om ongevaccineerden mee te pesten ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2021, 14:34   #739
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ik besloot vorig jaar om geen eurocent duur gekregen loon te spenderen aan deze muilbanden, door ze zelf te maken.
Heel ordinair, de eerste een strook geknipt uit een polyester+lycra dun sportshirt gevonden op sluikstort.
De tweede, gedwongen door geedite nazi dwangtekst (twee lagen stof en bestemd voor filteren) heb ik wat moeite voor gedaan: dito materiaal maar dubbel geplooid en zo genaaid met rekkerdraad, aanspanbaar op maat zodat ik kan aanpassen naargelang ademnoodzaak. 1 kant liet ik ongenaaid, zodat ik er nog iets kan insteken als een filter indien nazi's dat ook eisen, en/of om een "kamertje" open te houden om gemakkelijker te ademen.
Ik ben die enkele dagen kwijt geweest, en heb intussen een masker van straat geraapt en in de plaats gebruikt. Toen ik het weervond heb ik in een snelsnel een tweede simpele als de eerste gemaakt, maar dubbel te leggen telkens. Soms vergeet ik dat laatste kuch kuch.

Die Vlieghe Nazi opruister:
"Het Covid Safe Ticket heeft ons een vals gevoel van veiligheid gegeven"
Lol, dat ticket heeft NIKS GEDAAN, de ticket MAKERS, die beweerden valse veiligheid.
Die beweerden tot aan het vaccin. Besmettingen dan 0, virus uitgeroeid, epidemie beeindigd, maatregelen afgeschaft.
De leugenares.
Ik dacht eerst dat die Vlieghe oprecht maar gewoon emotioneel gedreven was, maar de laatste tijd kan ik dat moeilijker geloofwaardig vinden.
__________________
De waarheid voorop
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2021, 14:38   #740
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ook die vaststelling.
Diegenen met andere, zijn vooral vrouwen, die het hebben gereduceerd tot een ersatz mode accessoire. Iets in de trant van smorgens welk doe ik vandaag aan.
Ik ken dat, mondmasker passend bij kledij en kapsel. Zo eentje dat er uitziet als een tijgervel. Niet slecht. Modieus zelfs.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be