Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 juli 2022, 06:12   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Een man met een grote piet en een vrouw met een klein gaatje hebben het ook niet gemakkelijk he.
Biologisch gezien is een spannerke toch leuker dan het omgekeerde.
(een keer vragen aan die Britse prins daar)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2022, 15:22   #22
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Waarom vervuil je dan dit forum met je steeds eenzijdige berichten ?
Zelfmoord zoals je zelf suggereert ?
Doe er dan iets aan.

ook veel lange, grootgeschapen superieure blanke mannen zijn vaak depressief en suicidaal en kunnen ook geen vrouw vinden, dus dit is iets wat ik niet begrijp.

Alle meiden zouden moeten vechten om met lange, grootgeschapen, superieure blanke mannen te mogen neuken, als voorrecht, hoogwaardig Arisch zaad he, superieure blanke mannen zouden hun zaad duur moeten verkopen om miljarden mee te verdienen denk ik.

meer sporten kan mij helpen, voel mij heel waardeloos, te kleingeschapen, Untermensch, minderwaardig, geen Ir titel vandaag dus mijn hele leven is suicidaal en mislukt nu.

Heteroman moet presteren ok, hoger klimmen tot de hoogste, ijzige top van de geile, glibberige VENUS HEUVELS.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2022, 15:34   #23
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ook veel lange, grootgeschapen superieure blanke mannen zijn vaak depressief en suicidaal en kunnen ook geen vrouw vinden, dus dit is iets wat ik niet begrijp.

Alle meiden zouden moeten vechten om met lange, grootgeschapen, superieure blanke mannen te mogen neuken, als voorrecht, hoogwaardig Arisch zaad he, superieure blanke mannen zouden hun zaad duur moeten verkopen om miljarden mee te verdienen denk ik.

meer sporten kan mij helpen, voel mij heel waardeloos, te kleingeschapen, Untermensch, minderwaardig, geen Ir titel vandaag dus mijn hele leven is suicidaal en mislukt nu.

Heteroman moet presteren ok, hoger klimmen tot de hoogste, ijzige top van de geile, glibberige VENUS HEUVELS.
Dat valt anders heel simpel te begrijpen hoor in de zin van, de meeste vrouwen van het ogenblik kiezen ook niet meer voor een blanke man maar meer voor het licht tot zwaar gebronzeerde zuiderse type.

Nu mag die blanke man zijn instrumentarium nog groot zijn, meeste vrouwen kiezen er niet meer voor.

Ik heb nog wat boetseerklei over en dus schrijf ik, zou dat met de omvolking te maken hebben, met dat zij dan gemakkelijker aan aan bepaalde geestverrijkende producten kunnen geraken bij bepaalde andere types of is het gewoon een lulmanie?

En wat is juist een seksueel gehandicapte man?

Het instrumentarium werkt totaal niet meer?

Mannen die niet tevreden zijn over de lengte van hun instrumentarium en zich dat zo aantrekken dat het echt fout loopt?

p.s.

Ik zie graag vrouwelijk schoon maar in huis wil ik er geen meer.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 28 juli 2022 om 15:41.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2022, 22:20   #24
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Wat is groot geschapen he, dat is allemaal relatief, ...

voor de een is dat huge, om nog iets te voelen, ... en voor de ander is dat zo klein mogelijk om er niet te veel last van te hebben...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 11:23   #25
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.623
Standaard

De nieuwe garde vrouwen laat zich maar al te graag 'pakken' door een grootgeschapen zijnde.

Wat kan je daar verder nog over 'zeggen?'

Hun 'probleem' niet het mijne?

Tot zij uiteindelijk zelf beginnen te beseffen dat die grootgeschapenen uit bepaalde exotische contreien eigenlijk een ander doel voor ogen hadden en dan begint de miserie.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 30 juli 2022 om 11:25.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 11:26   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
De nieuwe garde vrouwen laat zich maar al te graag 'pakken' door een grootgeschapen zijnde.

Wat kan je daar verder nog over 'zeggen?'

Hun 'probleem' niet het mijne?

Tot zij uiteindelijk zelf beseffen dat die grootgeschapenen uit bepaalde exotische contreien eigenlijk een ander doel voor ogen hadden en dan begint de miserie.
En de oude garde pakte al eens graag een negerinneke.
Of in Thailand. Daar gaan ze ook niet naartoe voor een gilf.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 13:46   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En de oude garde pakte al eens graag een negerinneke.
Of in Thailand. Daar gaan ze ook niet naartoe voor een gilf.
en ik die dacht dat die naar ginder gingen voor t goe weer en t goe eten ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be