Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Bekijk resultaten enquête: Bent u in deze moeilijke periode bereid uw steun te betuigen aan het Vlaams Belang ?
Ja, als trouwe Vlaams Belang kiezer betuig ik mijn onvoorwaardelijke steun aan het Vlaams Belang 28 62,22%
Ja, los van mijn kiesgedrag ben ik bereid mijn morele steun te betuigen aan het Vlaams Belang 17 37,78%
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 mei 2006, 22:38   #41
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Tja zal ik eens enkele uitspraken van toevallig VB'ers op het forum zetten betreffende holebi's... niet altijd even lief om het nog zachtjes uit te drukken?
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2006, 23:20   #42
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Wederom een héél schoon voorbeeld van wat het VB inhoudt: paniek zaaien en oogsten en er voor zorgen dat mensen zich niet meer op hun gemak voelen. Goe bezig gasten.
Zeg Bartje. Dit is de toekomst indien Vlaams Belang hen niet kan tegenhouden.

"De Profeet (vrede en zegening van Allah zij met hem) heeft gezegd: "Wie je de zonde van het volk van Loet (Lot) zie begaan, dood hen; zowel degene die het doet als degene bij wie het gedaan wordt. Alle Islamitische geleerden zijn het hierover eens. Het meningsverschil onder de geleerden bestaat slechts op het niveau van hoe de straf voltrokken dient te worden: sommigen zeggen dat de persoon onthoofd moet worden met een zwaard, anderen zeggen dat hij van een hoge plek af moet worden gegooid om hem daarna te stenigen."

Bron: http://app.al-islaam.com/index.php/m...anda/qanda/623

Dit bedoelen ze met stenigen...
http://www.apostatesofislam.com/medi...eo_100kbps.wmv
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 01:39   #43
Big_daddy
Gouverneur
 
Big_daddy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 maart 2005
Locatie: Don't Look behind you ......
Berichten: 1.302
Standaard Je mening stinkt ....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus Bekijk bericht
Naar aanleiding van de walgelijke moorden van 11 mei 2006 is er een groteske hetze ontstaan tegen het Vlaams Belang en vinden sommigen het zelfs nodig de Vlaams Belang kiezers te criminaliseren.

Met deze hetze proberen de sleurpartijenpolitiekers alleen maar de aandacht af te leiden van het falen van de multiculturele maatschappij, en van het feit dat de sleurpartijenregeringen er niet in slagen de veiligheid van de burgers te waarborgen.

Het Vlaams Belang hoeft zich echter niet in het defensief te laten duwen. Het is uitgerekend de verdienste van het Vlaams Belang dat zij een aantal prangende problemen op de politieke agenda heeft gezet.

Daarom zou ik alle forumleden die voor het Vlaams Belang stemmen, evenals alle forumleden die het niet eens zijn met de huidige hetze tegen het Vlaams Belang, willen oproepen om in deze moeilijke periode hun (morele) steun te betuigen aan het Vlaams Belang.


Wat een mooi voorbeeld van wat VlamingBangers onder "keuzevrijheid" verstaan
-Je blijft ons trouw omdat je je reeds aan ons verkiezingsgewijs onderhorig stelt.
-Je bent ons trouw, omdat je ons zielig vindt

En, eh de andere mogelijkheden, bijvoorbeeld:
-Wij VlamingBangers zijn en blijven Untermenschen, en vragen niet liever.
__________________
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 07:50   #44
kingtiger
Banneling
 
 
kingtiger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2006
Berichten: 1.096
Standaard dwaze praat

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Vlaams-nationalisten binnen het Vlaams Belang?
Hoe breng je de superioriteitsleer van het VB in overeenstemming met het anti-imperialistische van het volks-nationalisme? Hoe breng je het liberalisme van het VB in overeenstemming met collectivisme van de nationale verbondenheid? Hoe breng je het conservativisme van het VB in overeenstemming met de anti-feodale strijd?

VB en Vlaams-nationalisme, het zal nooit goed samen gaan.
Wat een dwaze praat.U geeft een zeer enge interpretatie aan het begrip volkanationalisme.Niet dat dit enig belang heeft.Etikettenplakken is zonder enig voorwerp.Het gaat om de inhoud.
kingtiger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 08:21   #45
bob.
Provinciaal Statenlid
 
bob.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2004
Berichten: 790
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Tja zal ik eens enkele uitspraken van toevallig VB'ers op het forum zetten betreffende holebi's... niet altijd even lief om het nog zachtjes uit te drukken?

---------


wat sommige kiezers zeggen is niet wat het partijprogramma inhoudt.

Denk eens even aan al die andere zogezegd ' democratische ' partijen, die zich wegens verlies van autochtone kiezers volop storten op het nieuwe aanstormende (ook in de letterlijke betekenis van het woord) kiezerskorps,...de allochtonen.
Over elkaar struikelend om die onontgonnen electorale mijn aan te boren profileren zowel SP.a als VLD zich als multicul-lovers om in de gunst te komen van (een in aantal exponentieel groeiende ) kiezers waarvan velen het islamitisch geloof aanhangig zijn.
En geef toe , vroeg of laat houdt een partij altijd rekening met de wensen van het overgrote deel van haar kiezers.

En zeg eens bartje , heb jij enig idéé hoe moslims denken over holibi's ?????

Neen ?,.....misschien maar best ook, anders durf je steevast het huis niet meer uit.


At your service

Laatst gewijzigd door bob. : 28 mei 2006 om 08:22.
bob. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 09:00   #46
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Je kan het ook altijd eens aan VB'ster Alexandra Colen vragen he!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexandra Colen
U weet hoe homo's gemeenschap hebben? Het is een in se gewelddadige daad waarbij men iemand binnendringt langs een tegennatuurlijke weg. Mijn broer heeft deze dramatische ervaring verwerkt door ze goed te praten. Hij werd zelf homo. Ik vermoed dat de meesten homo worden doordat ze door homo's zijn misbruikt. Zo plant homofilie zich voort."
Op die manier verklaarde Alexandra Colen, volksvertegenwoordiger en lid van de partijraad van het VB, homoseksualiteit enkele jaren geleden in Het Laatste Nieuws(10/07/1997).

Hier kan je nog meer info vinden: http://www.blokwatch.be/content/view/255/49/lang,nl/

Laatst gewijzigd door Kim : 28 mei 2006 om 09:01.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 09:07   #47
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Je kan het ook altijd eens aan VB'ster Alexandra Colen vragen he!



Op die manier verklaarde Alexandra Colen, volksvertegenwoordiger en lid van de partijraad van het VB, homoseksualiteit enkele jaren geleden in Het Laatste Nieuws(10/07/1997).

Hier kan je nog meer info vinden: http://www.blokwatch.be/content/view/255/49/lang,nl/

Dat is de mening van Colen en nog anderen. Maar waar zegt zij of waar zegt het Vlaams Belang dat homoseksualiteit bestraft zou moeten worden? Nergens!

Laatst gewijzigd door Duym : 28 mei 2006 om 09:07.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 09:11   #48
Jampie
Minister
 
Geregistreerd: 25 oktober 2004
Berichten: 3.287
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Als je hoort op welke wijze die Turkse moeder over FDW sprak ... Dat hij moet gestopt worden ...

De jarenlange demonisering van het VB is zijn vruchten aan het afwerpen.


Stilaan maar zeker glijden we af naar een burgeroorlog.
Dat hoop jij natuurlijk.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 09:17   #49
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Dat is de mening van Colen en nog anderen. Maar waar zegt zij of waar zegt het Vlaams Belang dat homoseksualiteit bestraft zou moeten worden? Nergens!
Ik heb ook nergens geschreven dat ze dat gezegd zou hebben. Feit is wel dat dit wicht oerconservatief is en dat ze, ondanks de zgn. verjongde structuur van het Belang, een tijdje terug opnieuw een eigen forum had. Blijkbaar stelt men haar visie dus wel op prijs binnen de partij.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door site Blokwatch
De woordvoerder van de holebi-organisatie WJNH, Sven Pichal, schreef in een lezersbrief aan De Morgen dat het VB pamfletten uitdeelde tégen een sensibiliseringscampagne voor holebi-jongeren. Op die pamfletten stond "stop de perversie". Perversie? Ook Gil De Corte haalde die term in november 2004 aan in het maandblad Dietsland-Europa, ooit door Filip Dewinter omschreven als de denktank van het VB. De Corte nam in 2000 deel aan de gemeenteraadsverkiezingen op de lijst van het toenmalige Vlaams Blok. Over homo-sex schrijft hij: "Het staat naar mijn gevoel op hetzelfde ‘ethisch' peil als seks met dieren. Het zuiver bevredigen van de lichamelijke behoefte op elke manier, zonder het hoger plan van de voortplanting is betwistbaar en in ethisch-religieuze zin pervers."
Ook over holebi-adoptie heeft deze heer zijn mening: "Het is meer dan tijd om terug een evenwichtige maatschappij te vormen en deze excessen te beknotten. De huidige leiders, wereldlijke en geestelijke, dienen zich hierover te bezinnen in het belang van een gezond volk."
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 10:59   #50
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

allez hop, ze hebben er weer een janettentopic van gemaakt
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 11:11   #51
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
allez hop, ze hebben er weer een janettentopic van gemaakt
Mag daar niet over gesproken worden misschien?
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 11:18   #52
PAJOT
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Berichten: 6.792
Standaard

Citaat:
Mag daar niet over gesproken worden misschien?
neen, seks kan en mag alleen plaatsvinden in een onverbrekelijke relatie tussen man en vrouw

Wie homoseksualiteit gedoogt of zelfs goedkeurt is een misdadiger tegen de menselijkheid. En daarmee uit.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 11:26   #53
artois
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 mei 2006
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Wie homoseksualiteit gedoogt of zelfs goedkeurt is een misdadiger tegen de menselijkheid. En daarmee uit.
Waarom zou ik niet mogen dulden dat 2 mannen of 2 vrouwen elkaar graag zien?
artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 11:36   #54
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
neen, seks kan en mag alleen plaatsvinden in een onverbrekelijke relatie tussen man en vrouw

Wie homoseksualiteit gedoogt of zelfs goedkeurt is een misdadiger tegen de menselijkheid. En daarmee uit.
Wie ben jij om daarover te beslissen?
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 12:26   #55
kingtiger
Banneling
 
 
kingtiger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2006
Berichten: 1.096
Standaard recht in de roos

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
neen, seks kan en mag alleen plaatsvinden in een onverbrekelijke relatie tussen man en vrouw

Wie homoseksualiteit gedoogt of zelfs goedkeurt is een misdadiger tegen de menselijkheid. En daarmee uit.
Straf uitgedrukt maar ongeveer waar8)
kingtiger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 13:10   #56
polksalad
Burger
 
polksalad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 december 2003
Locatie: Oostende
Berichten: 120
Standaard

Mijn steun zullen ze altijd hebben!!!
Het VB is de enigste echte eerlijke partij die niet echt vertegenwoordigd worden door zakkenvullers.
Je moet het maar doen zoals De Winter en besef welk gevaar deze man telkens moet ondergaan enkel voor een idealisme en voor het spelen van de spreekbuis van 1 miloen vlamingen, mijn respect heeft die man.
Nog 50 jaar en dan zal de complete overname van Europa en Amerika door de moslim man een feit zijn volgens een studie van de KUL.
Voor elke European die geboren wordt worden er dagelijks het tienvoudige geboren met als paspoort Turk - Marokkaan...zucht...allee eigenlijk een soort killer bee en daar kunnen we niets tegendoen.
Simpel zijn de mensen die het tegendeel proberen te bewijzen want dat zijn degene die blind zijn voor de waarheid en enkel handelen in eiegen belang.
Als je Turk of Marokkaan bent dan kies je toch uidrukkelijk voor een land die dezelde waarden en normen vertegenwoordigd als je land van origine of niet soms? wat komen ze hier eigenlijk zoeken buiten problemen?
We zijn racisten onze vrouwen zijn hoeren...begrijpe wie begrijpe kan en toch zijn er die zeggen dat het de fout is van de Vlaming.
Als je wordt uitgenodigd of je gaat op bezoek dan heb je toch respect en pas je jezelf aan aan de gastheer(vrouw) als blijk van dank!
Waarom noemt men zich telkens marokkaans of turkse belg in plaats van belg na zovele generaties en na het zovele geld dat besteed is aan integratie???ik snap er niets van maar de intelectueel onder jullie zullen weeral eens een analyse hebben die alles goed praat terwijl ze zelf weten dat wat ik hier schrijf toch een waarheid bevat.
polksalad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 13:27   #57
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polksalad Bekijk bericht
Nog 50 jaar en dan zal de complete overname van Europa en Amerika door de moslim man een feit zijn volgens een studie van de KUL.
Dus binnen 50 jaar heeft de Vlaming zwart haar, een snor en een wat donkerdere huidskleur. So what? Maakt hem dat minder Vlaming?
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 13:32   #58
polksalad
Burger
 
polksalad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 december 2003
Locatie: Oostende
Berichten: 120
Standaard

Voila ziehier Jaani_Dushman de eerste simpele geest die geen waarde hecht aan zijn cultuur en afkomst terwijl er wel van ons wordt verwacht dit te hebben voor anderen...schijnheiligheid is voor hem en zijn companen geen onbekend woord.
polksalad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 13:40   #59
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Dus binnen 50 jaar heeft de Vlaming zwart haar, een snor en een wat donkerdere huidskleur. So what? Maakt hem dat minder Vlaming?

Ik geloof toch dat jij niet leest wat hier gezegd wordt.


Het zal mij worst wezen wat voor kleur mijn achterkleinkinderen zullen hebben. Ik heb (nog) geen kinderen, maar als ik wist dat ze zich tot islam zouden bekeren dan liet ik me onmiddellijk steriliseren voor het kwaad geschied is.

Multiraciaal? Ja! Multicultureel? Neen!

Laatst gewijzigd door Duym : 28 mei 2006 om 13:41.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2006, 13:43   #60
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polksalad Bekijk bericht
Voila ziehier Jaani_Dushman de eerste simpele geest die geen waarde hecht aan zijn cultuur en afkomst terwijl er wel van ons wordt verwacht dit te hebben voor anderen...schijnheiligheid is voor hem en zijn companen geen onbekend woord.
Ik hecht waarde aan de cultuur, niet aan de afkomst.
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be