Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 september 2002, 21:01   #81
Yves Bois d'enghien
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 9 juli 2002
Locatie: Heverlee
Berichten: 13
Standaard

Het is ontstellend om zaken te lezen die klaarblijkelijke Blokkers schrijven.
Racisme zou aangeboren zijn: Ongelooflijke nonsens. Voorzichtigheid bij nieuwe zaken is een correcte houding, ze uitproberen ook. Totale afwijzing is teken van verstarring. Alles wat anders is wordt onmiddellijk als slecht gebrandmerkt.

Ik heb na 20 u in Antwerpen rondgelopen, ook in Brussel. Ook in de zgn. probleemwijken. Nooit iets voorgehad.
Ik heb wel verhalen gehoord van handtassendieven die dan door de politie gepakt werden en zo blank al ik waren. Het Blok strooide onmiddellijk rond dat het vreemdelingen waren.

In Leuven waren er rellen veroorzaakt door dronken franstalige "brusseleirs" die mensen aanvielen omwille van hun "onbelgische" bruine kleur. Die mensen lieten zich niet zomaar aanvallen. Het Blok schreeuwde luid van de daken dat de marrokanen weer amok geschopt hadden. Zó Vlaams zijn de Blokkers dat ze partij kiezen voor franstalige racisten (die wel geld en dure wagens hadden, natuurlijk).

J.N. heeft nog een antwoord tegoed: Blokkers kennen blijkbaar hun eigen statuten niet eens. Karel Dillen �*s partijvoorzitter voor het leven, Frank Van Hecke zijn plaatsvervanger. In de praktijk komt dat er natuurlijk op neer dat Frank Van Hecke de functie uitoefent.
__________________
Yves
Yves Bois d'enghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2002, 14:23   #82
yildirim32
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 24 juni 2002
Berichten: 15
Standaard

Het is niet aan jouw om islamitische vrouwen gaan verdedigen kijk eerst naar je zelf en toon een beetje respect voor iemand anders geloof
Als ik mij niet vergis heb ik geen enkel beeld van maria zonder hoofddoek gezien en ook geen enkele non of kloosterzuster
Wie zegt dat een vrouw zonder hoofddoek veel vrijer en gelukkiger is? kan je dat bewijzen
Uit de geschiedenis weten we dat het de christenen waren die 2x kruistochten hebben gedaan geplunderd en geroofd hebben
Kijk naar Ierland jullie kunnen nog geen vrede hebben christenen onderling.
Het zijn mensen als jij die de wereld om zeep helpen door te laten blijken dat al wat westers goed en modern is.
Het is daarom dat er tegenwoordig geen normen en waarden meer zijn
respect en verantwoordelijk vergeten woorden zijn
Alles mag en alles kan tegenwoordig zie maar elke dag staat er een pedofiel of verkrachter in de krant
de kranten staan ook vol met advertenties voor prostitutie ,swingerclubs,bars......
Ik zou als ik van jou was meer aandacht daar aan schenken en eerst mijn eigen omgeving proberen te verbeteren
in plaats van met problemen in nigeria,afganistan ,Irak en zo bezig te houden wat kan jou dat schelen dat ze daar gesluierd rond lopen.

niemand kan anderen nog uitstaan en zoekt voortdurend een zonde bok
yildirim32 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2002, 15:35   #83
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Blijkbaar weet onze betweter, Yves Bois d'enghien, het toch niet zo goed.

Hij beweert immers dat Karel Dillen voorzitter voor het leven is en dat Vanhecke slechts plaatsvervanger.

In 1996 nam Karel Dillen ONTSLAG en datzelfde jaar duidde hij in de persoon van Frank Vanhecke zijn opvolger aan. Wel is het zo dat Karel Dillen erevoorzitter is.


Wat het vreemdelingenprobleem aangaat en de door u aangehaald "feiten", wel geef eerst en vooral eens duidelijke verwijzingen: over welke gebeurtenissen hebt u het? Ook zou het interessant zijn te weten naar welke reacties van het Vlaams Blok u verwees. Ik merk nogal veel loze beschuldigingen, maar feiten ontbreken volkomen.

Vreemdelingen geen problemen? Kom eens een weekje in onze school, beste vriend, en dan zult u onmiddellijk ondervinden welke zegeningen deze vreemdelingen met zich meebrengen. Loop eens een paar avonden in hartje Brussel, zoals ik tot voor kort iedere maandagavond noodgedwongen moest doen. Dan zult u algauw een andere wijsje spelen!
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2002, 14:44   #84
Yves Bois d'enghien
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 9 juli 2002
Locatie: Heverlee
Berichten: 13
Standaard

Die "aanduiding" is dan wel erg "democratisch" verlopen voor een zgn. democratische partij. Hitler had ook reeds zo'n "verkiezing" gedaan. Heydrich had op het moment van zijn dood de meeste kans als opvolger. Nog maar eens een overeenkomst.

De Blokkersgroep in de Leuvense gemeenteraad bralde zo luid van de daken in het voorjaar dat vreemdelingen problemen gaven op de Oude Markt terwijl net d�*e mensen aangevallen werden door héél blanke franstalige "brusseleirs".
Ik heb nooit gezegd dat vreemdelingen nooit problemen geven.
Ik heb wel gezegd dat ik in Brussel heb rondgelopen op avonden en daar heb ik NOOIT!!!! problemen mee gehad. Ik weet wel dat de nachtelijke uren rond de WTC-torens niet bepaald de meest veilige zijn maar daar loopt vanalles rond van verschillende pluimage, dat is dus geen vreemdelingenprobleem maar een probleem van onbestaande sociale controle.

Waarom zou ik iets anders moeten zeggen? Waarom zou ik moeten steen en been klagen dat ik lastig gevallen ben als dat zo niet is. Typisch voor extreem rechts dat ze mensen een andere mening willen opdringen.

Oh, ja ik ben bestolen geweest, toen ik in het leger was en heinde en ver geen marrokaan of turk was te bekennen, toen ben ik bestolen door .....het eigen volk eerst.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Blijkbaar weet onze betweter, Yves Bois d'enghien, het toch niet zo goed.

Hij beweert immers dat Karel Dillen voorzitter voor het leven is en dat Vanhecke slechts plaatsvervanger.

In 1996 nam Karel Dillen ONTSLAG en datzelfde jaar duidde hij in de persoon van Frank Vanhecke zijn opvolger aan. Wel is het zo dat Karel Dillen erevoorzitter is.


Wat het vreemdelingenprobleem aangaat en de door u aangehaald "feiten", wel geef eerst en vooral eens duidelijke verwijzingen: over welke gebeurtenissen hebt u het? Ook zou het interessant zijn te weten naar welke reacties van het Vlaams Blok u verwees. Ik merk nogal veel loze beschuldigingen, maar feiten ontbreken volkomen.

Vreemdelingen geen problemen? Kom eens een weekje in onze school, beste vriend, en dan zult u onmiddellijk ondervinden welke zegeningen deze vreemdelingen met zich meebrengen. Loop eens een paar avonden in hartje Brussel, zoals ik tot voor kort iedere maandagavond noodgedwongen moest doen. Dan zult u algauw een andere wijsje spelen!
__________________
Yves
Yves Bois d'enghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2002, 17:52   #85
Barki
Burger
 
Geregistreerd: 24 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yves Bois d'enghien

Waarom zou ik iets anders moeten zeggen? Waarom zou ik moeten steen en been klagen dat ik lastig gevallen ben als dat zo niet is. Typisch voor extreem rechts dat ze mensen een andere mening willen opdringen.

Oh, ja ik ben bestolen geweest, toen ik in het leger was en heinde en ver geen marrokaan of turk was te bekennen, toen ben ik bestolen door .....het eigen volk eerst.

Als ik van u was en bestolen door eigen volk dat was een grove bedreiging hoor !
Je had al lang asiel moeten vragen in Marokko of Turkije maar hoe het daar zou zijn...........laat ik volledig aan u over
__________________
Zeg niet altijd wat je weet, maar weet steeds wat je zegt !
Barki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2002, 09:37   #86
Jörgen Noens
Burgemeester
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Locatie: Wolvertem
Berichten: 501
Standaard

Citaat:
Hitler had ook reeds zo'n "verkiezing" gedaan. Heydrich had op het moment van zijn dood de meeste kans als opvolger.
Daar gaan we weer ... argumenten van 60 jaar geleden tegen een verschijnsel van nu! Ik ben 24jaar en kan dus onmogelijk iets met het naziregime of Hitler te maken te hebben!

J.N.
__________________
Jörgen Noens
Fractievoorzitter Vlaams Belang Meise - Wolvertem - Oppem
Jörgen Noens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2002, 11:17   #87
Yves Bois d'enghien
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 9 juli 2002
Locatie: Heverlee
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barki
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yves Bois d'enghien

Waarom zou ik iets anders moeten zeggen? Waarom zou ik moeten steen en been klagen dat ik lastig gevallen ben als dat zo niet is. Typisch voor extreem rechts dat ze mensen een andere mening willen opdringen.

Oh, ja ik ben bestolen geweest, toen ik in het leger was en heinde en ver geen marrokaan of turk was te bekennen, toen ben ik bestolen door .....het eigen volk eerst.

Als ik van u was en bestolen door eigen volk dat was een grove bedreiging hoor !
Je had al lang asiel moeten vragen in Marokko of Turkije maar hoe het daar zou zijn...........laat ik volledig aan u over
Weet u wel wat u zegt hier? Ik kan er geen touw aan vastknopen of het moet zijn dat bestolen worden door een Vlaming minder erg is dan door een Turk. Als je dat volhoudt dan valt er voor u te bidden.
En als het Blok aan de macht komt ben ik misschien wel verplicht asiel aan te vragen omwille van het uiten van mijn mening.

Nog een antwoordje aan de heer Jörgen Noens. De geschiedenis herhaalt zich voor diegenen die niet uit de geschiedenis leren. Of jij nu 24 of 84 bent speelt geen rol maar de gelijkenissen zijn nu eenmaal frappant. Sterkemansregimes werken altijd zo (zwart of rood, christelijk of islamitisch maakt dan trouwens geen verschil, het dolle honden gevecht tussen Stalin en Trotsky verschilde niet van de "nacht van de lange messen" in Nazi Duitsland, het meest recente voorbeeld van niets ontziende machtshonger is wel de vroegere situatie in Afghanistan en de Taliban die sterk deden denken aan de inquisitie onder Philips II)
Lees nu voor een keer eens wat hier staat.
__________________
Yves
Yves Bois d'enghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2002, 15:36   #88
Godfried
Gouverneur
 
Godfried's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yves Bois d'enghien
Sterkemansregimes werken altijd zo (zwart of rood, christelijk of islamitisch maakt dan trouwens geen verschil, het dolle honden gevecht tussen Stalin en Trotsky verschilde niet van de "nacht van de lange messen" in Nazi Duitsland, het meest recente voorbeeld van niets ontziende machtshonger is wel de vroegere situatie in Afghanistan en de Taliban die sterk deden denken aan de inquisitie onder Philips II) Lees nu voor een keer eens wat hier staat.
Wilt u hiermede suggereren dat eenmansregimes noodzakelijkerwijs slechte regimes zijn? Akkoord, perverteringen zullen sneller optreden omdat er geen wettelijk mechanisme bestaat om van de leider af te geraken (andere dan hem te vermoorden), maar een goed leider kan toch een goed bestuur vormen, zou ik zo denken. Neem nu Franco of Pinochet. Dat zijn nu toch voorbeelden van grote leiders die een belangrijke meerwaarde hebben betekend voor de ontwikkeling van hun land. Kijk maar naar de resultaten!
Godfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2002, 23:54   #89
Barki
Burger
 
Geregistreerd: 24 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 135
Standaard

[quote="Yves Bois d'enghien"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barki
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yves Bois d'enghien

Waarom zou ik iets anders moeten zeggen? Waarom zou ik moeten steen en been klagen dat ik lastig gevallen ben als dat zo niet is. Typisch voor extreem rechts dat ze mensen een andere mening willen opdringen.

Oh, ja ik ben bestolen geweest, toen ik in het leger was en heinde en ver geen marrokaan of turk was te bekennen, toen ben ik bestolen door .....het eigen volk eerst.
Als ik van u was en bestolen door eigen volk dat was een grove bedreiging hoor !
Je had al lang asiel moeten vragen in Marokko of Turkije maar hoe het daar zou zijn...........laat ik volledig aan u over
Weet u wel wat u zegt hier? Ik kan er geen touw aan vastknopen of het moet zijn dat bestolen worden door een Vlaming minder erg is dan door een Turk. Als je dat volhoudt dan valt er voor u te bidden.
En als het Blok aan de macht komt ben ik misschien wel verplicht asiel aan te vragen omwille van het uiten van mijn mening.
¨¨quote]

Atwoord Barki

Ik weet heel goed wat ik hier zeg. Voor mij hoef je niet te bidden, ik ben ook bij het leger geweest en tussen alle koren zit er kaf.

Maar wat zou de oorzaak geweest zijn dat je bestolen bent ? Daar al eens over nagedacht ? Aanleiding geven tot.........

Het is een verhaaltje uit de oude doos en heeft altijd bestaan.

Zoals ik reeds zei ga je toch "misschien" als het vuur van het VB aan je hielen vuur vat asiel vragen. Je spreekt gewoon in het ijle.
Maar ja goed het zal dan toch waarschijnlijk Marokko of Turkije......worden.
__________________
Zeg niet altijd wat je weet, maar weet steeds wat je zegt !
Barki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2002, 00:37   #90
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Neem nu Franco of Pinochet. Dat zijn nu toch voorbeelden van grote leiders die een belangrijke meerwaarde hebben betekend voor de ontwikkeling van hun land. Kijk maar naar de resultaten!
Just Godfried.
Evenals Nero, Caligula, Heliogabalus, Commodus..........
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2002, 08:31   #91
Yves Bois d'enghien
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 9 juli 2002
Locatie: Heverlee
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yves Bois d'enghien
Sterkemansregimes werken altijd zo (zwart of rood, christelijk of islamitisch maakt dan trouwens geen verschil, het dolle honden gevecht tussen Stalin en Trotsky verschilde niet van de "nacht van de lange messen" in Nazi Duitsland, het meest recente voorbeeld van niets ontziende machtshonger is wel de vroegere situatie in Afghanistan en de Taliban die sterk deden denken aan de inquisitie onder Philips II) Lees nu voor een keer eens wat hier staat.
Wilt u hiermede suggereren dat eenmansregimes noodzakelijkerwijs slechte regimes zijn? Akkoord, perverteringen zullen sneller optreden omdat er geen wettelijk mechanisme bestaat om van de leider af te geraken (andere dan hem te vermoorden), maar een goed leider kan toch een goed bestuur vormen, zou ik zo denken. Neem nu Franco of Pinochet. Dat zijn nu toch voorbeelden van grote leiders die een belangrijke meerwaarde hebben betekend voor de ontwikkeling van hun land. Kijk maar naar de resultaten!
Sterkemansregimes slecht? Dat suggereer ik zelf niet eens, dat is zo. De twee geciteerde voorbeelden zijn daar net een goed voorbeeld van. Alle problemen van Spanje en Chili nu kennen hun oorsprong van tijdens de dictatuur. Dictatuur is enkel goed voor een bovenlaag.
Men beweert dat Hitler nodig was om Duitsland sterk te maken en snel te reageren. Een democratisch regime zoals Groot-Brittanië slaagde er echter in veel sneller zijn oorlogsproductie op gang te brengen én te houden mét gemotiveerde arbeiders.

Is Barki een Karikatuur? Indien niet is het wel heel erg gesteld met hem en is hij de definitie van hersenloos racisme. Als je bestolen wordt door Vlamingen heb je het zelf uitgelokt.......!? Als je bestolen wordt door een vreemdeling dan niet....?????? :o
:o
__________________
Yves
Yves Bois d'enghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2002, 08:59   #92
Jörgen Noens
Burgemeester
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Locatie: Wolvertem
Berichten: 501
Standaard

Criminaliteit, zodoende ook bestolen worden, is nooit goed te praten. Of dit nu gepleegd is door een Vlaming, Marokkaan, Turk, Portugees, Amerikaan, ... maar is het niet "logischer" dat in Vlaanderen een Vlaming dit doet. Pas op logisch is niet het goede woord, maar ik hoop dat men hier begrijpt wat ik bedoel! De Vlamingen die in het buitenland in de gevangenis zitten zijn veel kleiner in aantal ... waarom, inderdaad omdat die bijlange niet zo rap iets gewelddadigs in een andermans land zullen doen. En doen ze dan toch iets, worden ze vaak opgepakt en VEEL harder dan bij ons gestraft! Zie maar de drugssmokkelaars! Vaak levenslang of ter dood veroordeeld wegens smokkel van drugs! Wat gebeurt in ons land! Hoeveel procent van de gevangenen zijn van vreemde origine (zwijgen we nog over genaturaliseerde!) ... rapport Van San vergeten?

J.N.
__________________
Jörgen Noens
Fractievoorzitter Vlaams Belang Meise - Wolvertem - Oppem
Jörgen Noens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2002, 10:05   #93
Yves Bois d'enghien
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 9 juli 2002
Locatie: Heverlee
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jörgen Noens
Criminaliteit, zodoende ook bestolen worden, is nooit goed te praten. Of dit nu gepleegd is door een Vlaming, Marokkaan, Turk, Portugees, Amerikaan, ... maar is het niet "logischer" dat in Vlaanderen een Vlaming dit doet. Pas op logisch is niet het goede woord, maar ik hoop dat men hier begrijpt wat ik bedoel! De Vlamingen die in het buitenland in de gevangenis zitten zijn veel kleiner in aantal ... waarom, inderdaad omdat die bijlange niet zo rap iets gewelddadigs in een andermans land zullen doen. En doen ze dan toch iets, worden ze vaak opgepakt en VEEL harder dan bij ons gestraft! Zie maar de drugssmokkelaars! Vaak levenslang of ter dood veroordeeld wegens smokkel van drugs! Wat gebeurt in ons land! Hoeveel procent van de gevangenen zijn van vreemde origine (zwijgen we nog over genaturaliseerde!) ... rapport Van San vergeten?

J.N.
De emoticons schieten te kort om weer te geven wat ik bij het lezen van deze en andere nonsens voel. Ik wordt heen en weer geslingerd tussen opperste verbazing, schaterlachen en meewarig hoofschudden.
Neen, het is niet logisch dat het een Vlaming dat doet in Vlaanderen of ga je dieven oproepen om visitekaartjes achter te laten met "Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op"? Eigen dief eerst? Ik sterf met een gerust hart als ik maar vermoord wordt door een Vlaming? Precies of een diefachtige Vlaming zich beperkt tot Vlaanderen.
En dat er in het buitenland niet zoveel Vlamingen in de gevangenis zitten is waarschijnlijk te wijten aan ons relatief kleine aantal. Voor de rest wat er in de gevangenis zit en Buitenlander is proeven die meestal op andere plaatsen van de gevangeniskost. Kijk maar naar "Arkan": internationale gangster en Nationalistische Serviër. Heeft trouwens bijna overal in de nor gezeten behalve in Servië. De moordlustige gek (ook van andere Serven) was daar een held. Zo'n "helden" kan ik missen als kiespijn.
__________________
Yves
Yves Bois d'enghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2002, 10:28   #94
Jörgen Noens
Burgemeester
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Locatie: Wolvertem
Berichten: 501
Standaard

Typisch een staaltje van lezen wat men wil lezen om zo te trachten ee n gelijk thuis te halen. Waarom heb ik het woordje logisch tussen " gezet? Waarom schrijf ik daarna zelf dat het woordje logisch niet het goede woordje is om me uit te drukken, maar dat ik hoop dat men wel zou weten wat ik bedoel! Jij dus alvast niet!

Ik spreek niet over 1 specifiek persoon (zoals die Serviër), maar over een tedens en over cijfers die bestaan en niet fictief zijn! En vraag ze mij nu niet, want als ik alles moet bijhouden wat me ooit in een discussie zou kunnen helpen, kan ik beter voltijds hiermee beginnen!

J.N.
__________________
Jörgen Noens
Fractievoorzitter Vlaams Belang Meise - Wolvertem - Oppem
Jörgen Noens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2002, 10:57   #95
Godfried
Gouverneur
 
Godfried's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.115
Standaard

Als ik in Marokko een misdaad bega, en in de gevangenis beland, zou ik graag deze straf uitzitten in eigen land.

Waarom gunnen we Marokkaanse gevangen bij ons deze luxe niet? Ik vind dit werkelijk discriminerend en vind dat zij recht hebben om in een Marokkaanse gevangenis te zitten.

Bijkomend voordeel is dat we 50% van onze gevangeniskosten uitsparen, maar ja: zo'n argument gebruiken is natuurlijk fascistisch.
__________________
Christus vincit, Christus regnat, Christus Imperat!
Godfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2002, 13:20   #96
Jörgen Noens
Burgemeester
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Locatie: Wolvertem
Berichten: 501
Standaard

Citaat:
Ik vind dit werkelijk discriminerend en vind dat zij recht hebben om in een Marokkaanse gevangenis te zitten.
Het recht hebben ... neen moeten !!! Dat is net het probleem, deze personen weten welke luxe ze hier genieten en welke milde straffen in vergelijking met hun land van herkomst !!! Deze personen wensen niet liever dan berecht te worden in ons land en onderdak te krijgen in onze gevangenissen !!!

J.N.
__________________
Jörgen Noens
Fractievoorzitter Vlaams Belang Meise - Wolvertem - Oppem
Jörgen Noens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2002, 17:06   #97
Yves Bois d'enghien
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 9 juli 2002
Locatie: Heverlee
Berichten: 13
Standaard

Het is logisch maar ik bedoel het niet zo maar in feite wel maar in feite niet maar in feite.....
En zo kan men zich altijd uit de slag trekken.
Toevallig geen familie van Paul Delvaux?
Het surrealisme groeit hier ten top in dit onderwerp en hoe meer de Blokkers in het nauw gedreven worden hoe meer ze wegvluchten in karikaturen. Ik kap er mee.
__________________
Yves
Yves Bois d'enghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2002, 18:04   #98
Barki
Burger
 
Geregistreerd: 24 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 135
Standaard

[quote="Yves Bois d'enghien"][quote="Godfried"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yves Bois d'enghien
Barki een Karikatuur? Indien niet is het wel heel erg gesteld met hem en is hij de definitie van hersenloos racisme. Als je bestolen wordt door Vlamingen heb je het zelf uitgelokt.......!? Als je bestolen wordt door een vreemdeling dan niet....?????? :o
:o
Barki is geen karikatuur, ik denk dat jij paranoïde overkomt.

Je stelt alles voor met een beschuldigende vinger en met woorden die ik zelfs niet vermeld heb. Uw laatste zinnetje inderdaad
Meer heb ik daaraan niet toe te voegen.
__________________
Zeg niet altijd wat je weet, maar weet steeds wat je zegt !
Barki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2002, 09:36   #99
Jörgen Noens
Burgemeester
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Locatie: Wolvertem
Berichten: 501
Standaard

Yves,

Inderdaad ik hou wel van Paul Delvaux zijn werk! Maar daar ging het hier niet over. Het ging hier over racisme. Je moet niet afkomen dat ik zo trzcht weg te komen ... ik heb in het eerste bericht waar ik het woord logisch gebruik direct gezegt dat, dat niet het juiste woord is maar dat ik op dat moment geen correcter woord vond! En nogmaals dat in de hoop dat men zou begrijpen wat ik bedoel. Er is maar 1 persoon die het blijkbaar niet WIL begrijpen ... inderdaad JIJ! Proficiat! Wie tracht er hier nu weg te komen?

J.N.
__________________
Jörgen Noens
Fractievoorzitter Vlaams Belang Meise - Wolvertem - Oppem
Jörgen Noens is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be