Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 oktober 2008, 20:33   #501
Neptunus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 28 mei 2006
Berichten: 1.046
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De meeste Marokkanen en Algerijnen zijn van Amazigh-afkomst, maar ze zijn in meer of mindere mate gearabiseerd en geïslamiseerd. In Kabylië heb je zowel een atheïstische als een christelijke minderheid en vind je ook het meeste seculiergezinde moslims. Toch is ook hier de mentale kolonisatie en de repressie door leger en terroristen ver doorgedrongen.
Repressie ook vanwege de (moslim)overheid: in februari 2007 werd in Algerije een wet gestemd die bepaalt dat iemand die probeert een moslim te bekeren tot een andere godsdienst een zware geldboete opgelegd krijgt en tot vier jaar gevangenisstraf...

Laatst gewijzigd door Neptunus : 14 oktober 2008 om 20:34.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2008, 20:44   #502
Neptunus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 28 mei 2006
Berichten: 1.046
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
natuurlijk.
en de reden waarom ze (de pocokliek van VoorHAMme) zich zo uitsloven is omdat ze anders hun moslimkinderen (lees: dochters) thuishouden en die niet meemogen naar de bosklassen.

Hewel: dan blijven ze thuis! In de woestijn van hun pedofeet stonden ook geen bossen. En dan kunnen de andere kinderen gewoon normaal doen.
Ook in sommige katholieke scholen en scholen van het gemeenschapsonderwijs in Antwerpen, wordt bij uitstappen halal-vlees door de strot geduwd van niet-moslim leerlingen en leerkachten.....de moslimrelige (een extreemrechtse onverdraagzame ideologie) domineert immers altijd boven alle andere religies...en daar dient paal en perk aan gesteld te worden.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2008, 20:55   #503
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Bij mij op het werk mogen vrouwen MET hoofdoek werken,mijn bedrijft heeft meer dan 500 werknemers in dienst,dus
Ik vind dit niet kunnen maar het is wel zo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Heb je de mening van de betrokken vrouwen al eens gevraagd, voor je ten strijde trekt?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Zeker weten,en ze ook al eerlijk mogen aanhoren,je zou verstelt staan van de reactie's,die vrouwen zijn niet dom hoor
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Het strafste van al is dat zij(mijn collega) als enige werknemer binnen onze VZW die ruim 400 werknemers telt met hoofdoek op mag werken,goedgekeurd door de raad
Let wel de VZW is christelijk getint
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Idd tussen de 400 a 500 werknemers mag er maar één haar hoofddoek dragen
Vraag nu niet waarom dit zo is hoor
Tis dan nog geen goede medewerkster al bij al,mss kent zij de bazin?

Zo stond dat niet helemaal in je beginpost. En over die éne begin jij hier een drama????? Heb je er ruzie mee gemaakt?

Of is 't weer eens stemmingmakerij en ophitsen tegen anderdenkenden?
Of kom je gewoon met onze euh,voeten euh,rammelen?

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 oktober 2008 om 21:04.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2008, 21:00   #504
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard duveltje289

(Ga daar mee naar nen oorlog)

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 oktober 2008 om 21:06.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2008, 22:04   #505
Mahalingam
Minister
 
Mahalingam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 3.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Ook in sommige katholieke scholen en scholen van het gemeenschapsonderwijs in Antwerpen, wordt bij uitstappen halal-vlees door de strot geduwd van niet-moslim leerlingen en leerkachten.....de moslimrelige (een extreemrechtse onverdraagzame ideologie) domineert immers altijd boven alle andere religies...en daar dient paal en perk aan gesteld te worden.
Ik heb de school van mijn kinderen laten weten dat mijn kinderen in geen geval zgn. halal-vlees mogen eten omdat dit tegen mijn (en hun) geloofsovertuiging is.
Dat werd raar gevonden. Pas toen ik ze uitlegde dat halal-vlees aan Allah wordt gewijd dmv. enige spreuken wanneer het beest gekeeld wordt en dat die allah volgens mijn geloof de Duivel is, kwam er enig begrip.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 04:20   #506
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Ik heb de school van mijn kinderen laten weten dat mijn kinderen in geen geval zgn. halal-vlees mogen eten omdat dit tegen mijn (en hun) geloofsovertuiging is.
Dat werd raar gevonden. Pas toen ik ze uitlegde dat halal-vlees aan Allah wordt gewijd dmv. enige spreuken wanneer het beest gekeeld wordt en dat die allah volgens mijn geloof de Duivel is, kwam er enig begrip.
Bravo! Er zouden zo meer ouders moeten reageren.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 09:17   #507
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Ik heb de school van mijn kinderen laten weten dat mijn kinderen in geen geval zgn. halal-vlees mogen eten omdat dit tegen mijn (en hun) geloofsovertuiging is.
Dat werd raar gevonden. Pas toen ik ze uitlegde dat halal-vlees aan Allah wordt gewijd dmv. enige spreuken wanneer het beest gekeeld wordt en dat die allah volgens mijn geloof de Duivel is, kwam er enig begrip.
beste,
het is je goed recht om geen halal-vlees te eten.

Ik wil opmerken dat het halal-slachten ('beest gekeeld wordt ') juist opdezelfde wijze gebeurt als het kosher-slachten (bij joden).
Niet meer en niet minder.

In een Belgische slachterij (niet halal en niet kosher): Wanneer kippen wordengeslacht worden ze al levend ondersteboven gehangen aan een haak en dan op een deportazion-wijze langs een zaag gebracht, waarbij hun kopjes één na één naar beneden vallen. Vertel jij dit ook aan je kinderen ?

Koeien en varkens worden weliswaar zoals wettelijk voorzien verdoofd, maar ook zij worden in een verdoofde toestand (?) langs een machine gebracht die hen één na één onthoofd. Vetel jij dit ook aan je kinderen?
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)

Laatst gewijzigd door goodwill : 15 oktober 2008 om 09:19.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 09:33   #508
shaddy
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 mei 2008
Berichten: 2.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Ik heb de school van mijn kinderen laten weten dat mijn kinderen in geen geval zgn. halal-vlees mogen eten omdat dit tegen mijn (en hun) geloofsovertuiging is.
Dat werd raar gevonden. Pas toen ik ze uitlegde dat halal-vlees aan Allah wordt gewijd dmv. enige spreuken wanneer het beest gekeeld wordt en dat die allah volgens mijn geloof de Duivel is, kwam er enig begrip.
proficiat
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 09:35   #509
shaddy
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 mei 2008
Berichten: 2.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
beste,
het is je goed recht om geen halal-vlees te eten.

Ik wil opmerken dat het halal-slachten ('beest gekeeld wordt ') juist opdezelfde wijze gebeurt als het kosher-slachten (bij joden).
Niet meer en niet minder.

In een Belgische slachterij (niet halal en niet kosher): Wanneer kippen wordengeslacht worden ze al levend ondersteboven gehangen aan een haak en dan op een deportazion-wijze langs een zaag gebracht, waarbij hun kopjes één na één naar beneden vallen. Vertel jij dit ook aan je kinderen ?

Koeien en varkens worden weliswaar zoals wettelijk voorzien verdoofd, maar ook zij worden in een verdoofde toestand (?) langs een machine gebracht die hen één na één onthoofd. Vetel jij dit ook aan je kinderen?
leugens poco dikke leugens en zo denken jullie te winnen met leugens !

joden doen alles om het humaner te maken . En dat slachterijen vreselijk zijn dat weet iedereen maar ze zijn verdoofd !!!! Bij het kelen voelen de dieren paniek door dat het bloed weg vloeit langzaam en heel langzaam sterven ze. dat is zeer wreedaardig !!! En dat willen jullie pocos overal erdoor krijgen in alle scholen en binnenkort ook rusthuizen. Walgelijk !!!!
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 09:54   #510
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Goodwill, de kippen in een kippenslachterij ZIJN halal hoor. Dacht je nu echt dat ze voor jouw sektegenoten kippetje per kippetje apart gingen keeltje oversnijden onder het aanroepen van jullie godheid?

bij kippen lijkt het me niet noodzakelijk eerst te verdoven, omdat het kop afhakken in feite sneller zal gaan.
Bij grotere dieren is verdoving noodzakelijk. Mijn kinderen noch ik hoeven vlees te eten van dieren die niet volgens de vigerende Belgische wetten werden geslacht. of je dat nu halal noemt of kosher.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 10:02   #511
bentje
Parlementsvoorzitter
 
bentje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 november 2006
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
In een Belgische slachterij (niet halal en niet kosher): Wanneer kippen wordengeslacht worden ze al levend ondersteboven gehangen aan een haak en dan op een deportazion-wijze langs een zaag gebracht, waarbij hun kopjes één na één naar beneden vallen. Vertel jij dit ook aan je kinderen ?

Koeien en varkens worden weliswaar zoals wettelijk voorzien verdoofd, maar ook zij worden in een verdoofde toestand (?) langs een machine gebracht die hen één na één onthoofd. Vetel jij dit ook aan je kinderen?
Mmmm, onthoofde draaiende kippen in de oven... Lekker!
Ik moet mezelf trouwens altijd inhouden om, wanneer ik met de honden ga wandelen en een weide passeer, niet spontaan in die grazende koe z'n kont te gaan bijten.
Echt waar, mij interesseert het totaal niet hoe die geslacht worden, desnoods doe ik het zelf.
Ik hou van dieren, maar ook van vlees.
Zo is het altijd al gegaan in de wereld, eten of gegeten worden, ik denk zelfs stiekem dat, mocht die koe beseffen hoe sterk ie is, uit mij ook wel een hapje zou nemen zonder erover na te denken hoe dat bij mij voelt.
Jaja, 'n koe eet geen vlees, maar je snapt vast wel wat ik bedoel
Maar het voor de dieren zo aangenaam mogelijk maken te sterven vind ik wel goed hoor, maar om daarbij nog maar eens te jammeren naar Allah is eigenlijk een grotere marteling voor de dieren dan ze gewoon 't kopke af doen en smullen maar
__________________

Laatst gewijzigd door bentje : 15 oktober 2008 om 10:04.
bentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 10:37   #512
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
leugens poco dikke leugens en zo denken jullie te winnen met leugens !

joden doen alles om het humaner te maken . En dat slachterijen vreselijk zijn dat weet iedereen maar ze zijn verdoofd !!!! Bij het kelen voelen de dieren paniek door dat het bloed weg vloeit langzaam en heel langzaam sterven ze. dat is zeer wreedaardig !!! En dat willen jullie pocos overal erdoor krijgen in alle scholen en binnenkort ook rusthuizen. Walgelijk !!!!
Niet belachelijk doen he,kind!
Verdoof jij je streptococcen en staphylococcen voor je ze van kant maakt met je witte bloedcellen?? Heel langzaam sterven ze. dat is zeer wreedaardig !!!Walgelijk !!!!

Laatst gewijzigd door filosoof : 15 oktober 2008 om 10:40.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 10:49   #513
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Niet belachelijk doen he,kind!
Verdoof jij je streptococcen en staphylococcen voor je ze van kant maakt met je witte bloedcellen?? Heel langzaam sterven ze. dat is zeer wreedaardig !!!Walgelijk !!!!
dit is weer een van je betere ridicule opmerkingen.

Enig idee waarom ze de slachtwetten hebben voorzien Filo? Of ben je er voorstander van dat boer Jan zijn eigen koe terug eigenhandig de keel mag oversnijden zonder verdoving?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 10:54   #514
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Ik zie niet goed in waarom wie geen moslim is; niet zou mogen weigeren dat zijn of haar kinderen ritueel geslacht vlees( of dit nu van Joden of moslims is) voorgeschoteld krijgen.

Wanneer we wel begrip hebben voor gelovigen, waarom dan niet hetzelfde voor ongelovigen?
Dat is toch helemaal geen'aanval' op moslims maar wederkerigheid, respect voor zowel de overtuiging van gelovigen maar ook van ongelovigen!
Moet volgens mij kunnen. Waarom is hier eigenlijk kritiek op?
Goodwill? Filo???
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 11:00   #515
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik zie niet goed in waarom wie geen moslim is; niet zou mogen weigeren dat zijn of haar kinderen ritueel geslacht vlees( of dit nu van Joden of moslims is) voorgeschoteld krijgen.
Weigeren om te eten mogen ze precies nog wel, maar EISEN dat ze dan wéttelijk geslacht vlees krijgen, mag precies al niet meer.....

Citaat:
Wanneer we wel begrip hebben voor gelovigen, waarom dan niet hetzelfde voor ongelovigen?
Dit zal het punt zijn waar we de volgende decennia goed over zullen moeten nadenken. Als we respect moeten betonen voor de éne godheid (zoals ondertussen al door de VN beslist), dan moeten we natuurlijk ook respect betonen voor de andere godheid en natuurlijk ook voor degenen die geen godheid hebben (tenzij men als oplossing de kaboutertjes of het FSM moet opgeven). En raar genoeg gaan de islamitische landen van de VN daar precies een beetje moeilijk over doen... te zien naar hun multireligieuze maatschappijen althans.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 11:08   #516
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Respect voor ongeloof is dan ook des duivels he Circe, maar dat is niet mijn probleem maar voor moslims zelf.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 13:58   #517
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik zie niet goed in waarom wie geen moslim is; niet zou mogen weigeren dat zijn of haar kinderen ritueel geslacht vlees( of dit nu van Joden of moslims is) voorgeschoteld krijgen.

Wanneer we wel begrip hebben voor gelovigen, waarom dan niet hetzelfde voor ongelovigen?
Dat is toch helemaal geen'aanval' op moslims maar wederkerigheid, respect voor zowel de overtuiging van gelovigen maar ook van ongelovigen!
Moet volgens mij kunnen. Waarom is hier eigenlijk kritiek op?
Goodwill? Filo???
beste,

niemand is verplicht om ritueel geslacht vlees te eten.
Daar ben ik 100% mee akkoord.
Maar men moet zeker niet doen alsof het enkel moslims zijn die ritueel dieren slachten; ook joden doen dat; dit moet men duidelijk zeggen odpat vermeden wordt dat men enkel moslims als 'dieronvriendelijken' gaat zien.
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)

Laatst gewijzigd door goodwill : 15 oktober 2008 om 13:58.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 14:01   #518
goodwill
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Berichten: 2.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentje Bekijk bericht
Mmmm, onthoofde draaiende kippen in de oven... Lekker!
Ik moet mezelf trouwens altijd inhouden om, wanneer ik met de honden ga wandelen en een weide passeer, niet spontaan in die grazende koe z'n kont te gaan bijten.
Echt waar, mij interesseert het totaal niet hoe die geslacht worden, desnoods doe ik het zelf.
Ik hou van dieren, maar ook van vlees.
Zo is het altijd al gegaan in de wereld, eten of gegeten worden, ik denk zelfs stiekem dat, mocht die koe beseffen hoe sterk ie is, uit mij ook wel een hapje zou nemen zonder erover na te denken hoe dat bij mij voelt.
Jaja, 'n koe eet geen vlees, maar je snapt vast wel wat ik bedoel
Maar het voor de dieren zo aangenaam mogelijk maken te sterven vind ik wel goed hoor, maar om daarbij nog maar eens te jammeren naar Allah is eigenlijk een grotere marteling voor de dieren dan ze gewoon 't kopke af doen en smullen maar
geen probleem mee. Iedereeen is vrij.

Maar als men het over ritueel slachten heeft moet men duidelijk beseffen dat het niet alleen moslims zijn die deze rituelen toepassen; kwestie om duielijk tezijn en niet te doen alsof het enkel moslims zijn die ritueel slachten.
__________________
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen
- Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen
- Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)

Laatst gewijzigd door goodwill : 15 oktober 2008 om 14:04.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 14:21   #519
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Goodwill, heb jij ooit de joodse gemeenschap horen eisen dat hun kinderen kosher eten moesten krijgen tijdens de bosklassen?

Nee? Wel, ik ook niet.

En nog minder dat héél de klas kosher eten door hun strot geduwd kreeg tijdens de bosklassen.

d�*t is het verschil.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 14:30   #520
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Dat had ik zelf willen schrijven maar Circe is me voor.
Wat ter discussie staat is dan ook de invloed die religie uitoefent op de samenleving, juist de Joodse Antwerpenaren tonen aan dat er best begrip is voor religieuze rituelen zoalng die niet opgedrongen worden aan anderen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be