Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 augustus 2007, 18:22   #661
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dus nazi-uniformen aan het loket? bij de politie? in het leger? en vooral op de rechtbank.
Dat idiote argument blijft maar terugkomen.

Citaat:
Geen enkel probleem voor jullie... behalve als je wordt opgepakt zeker?
'Jullie'?

Citaat:
Raar genoeg werd er geen melding gemaakt van brandstichting in een zevental kerken in Nederland. Dit zijn FEITEN,
Bron?

Citaat:
alleen mogen ze niet in de media worden vermeld.
Als jij het zelf gelooft, is het in orde.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 18:22   #662
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Volg jij het nieuws ook nog wel eens Healey?
Zover ik weet is geen van deze zaken wettelijk verplicht geweest.

Het is niet mijn schuld dat jij niet in staat bent met 'dit wordt geeïst' te onderscheiden van 'daar is op ingegaan'.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."

Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 27 augustus 2007 om 18:23.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 18:24   #663
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Dat idiote argument blijft maar terugkomen.



'Jullie'?



Bron?



Als jij het zelf gelooft, is het in orde.
Bron? zie de lokale nederlandse kranten nadat Van Gogh werd vermoord. Verder geen commentaar op je gezever.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 18:25   #664
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Bron? zie de lokale nederlandse kranten nadat Van Gogh werd vermoord. Verder geen commentaar op je gezever.
Ik vroeg een bron. Ik vroeg niét om leesadvies.

Zwakjes, btw.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 18:26   #665
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Zover ik weet is geen van deze zaken wettelijk verplicht geweest.

Het is niet mijn schuld dat jij niet in staat bent met 'dit wordt geeïst' te onderscheiden van 'daar is op ingegaan'.
kruisbeelden moeten verwijderd worden, eeuwenoude feesten mogen niet meer gevierd worden, heiligenbeelden moeten verstopt worden, vleesverwerkende bedrijven (varkensvlees) mogen niet meer ingeplant worden wegens het gevaar op uitstoot van "varkenspartikels" (...), klokken mogen niet meer geluid worden (...) cartoons mogen niet gepubliceerd worden, spaarvarkentjes (...) tijdens de ramadan mag er ook door ongelovigen niet meer gegeten worden op het werk, iedereen op school wordt verplicht halal voedsel te eten (...)

vet en onderlijnd werd reeds (verplicht) uitgevoerd. en nu gij!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 18:29   #666
migrantenjong
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 augustus 2007
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Berichten: 1.637
Standaard

TV moet worden afgeschaft. Er mogen geen beelden van levende wezens geproduceerd worden!

Nee, serieus, ik mocht geen pet opzetten tijdens de les. Dan mogen moslima's geen hoofddoek opzetten. Klaar.


Ben nieuw op dit forum, is er eigenlijk een introductie-subforum?
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 18:29   #667
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
kruisbeelden moeten verwijderd worden, eeuwenoude feesten mogen niet meer gevierd worden, heiligenbeelden moeten verstopt worden, vleesverwerkende bedrijven (varkensvlees) mogen niet meer ingeplant worden wegens het gevaar op uitstoot van "varkenspartikels" (...), klokken mogen niet meer geluid worden (...) cartoons mogen niet gepubliceerd worden, spaarvarkentjes (...) tijdens de ramadan mag er ook door ongelovigen niet meer gegeten worden op het werk, iedereen op school wordt verplicht halal voedsel te eten (...)

vet en onderlijnd werd reeds (verplicht) uitgevoerd. en nu gij!
Over welke kruisbeelden heb jij het? De enige kruisbeelden waar ik het iets van weet kregen een 'njet'.
Idem dito over de heiligbeelden. En ook nog over de klokken.

Cartoons mogen wel nog gepubliceerd worden. Spaarvarkens mogen nog steeds gebruikt en verkocht worden. Tijdens de ramadan mogen ongelovigen nog steeds eten op hun werk en op school is er nog steeds niét verplicht halal voedsel.

Ik denk dat jij bepaalde zaken aan het verwarren bent. (Zoals: 'wettelijk moeten' en 'keuze om dat niet te doen'.)
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 18:30   #668
Beauris
Partijlid
 
Beauris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 juli 2007
Berichten: 221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dus nazi-uniformen aan het loket? bij de politie? in het leger? en vooral op de rechtbank.
Is daar veel vraag naar?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Geen enkel probleem voor jullie... behalve als je wordt opgepakt zeker?
Ik zou het bepaald smakeloos vinden, maar verder... Nee, geen probleem.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Raar genoeg werd er geen melding gemaakt van brandstichting in een zevental kerken in Nederland. Dit zijn FEITEN, alleen mogen ze niet in de media worden vermeld.
Hoe weet jij het dan?
Beauris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 18:36   #669
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Tussen al hun eisen in hebben ze terloops in Iran een stuk of 20 kapsalons gesloten op politiebevel omdat ze te "westers" haar knipten.
Zo zie je maar waar je met moslims aan toe bent.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 19:41   #670
Basy Lys
Minister
 
Basy Lys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Dar al-Harb
Berichten: 3.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
kruisbeelden moeten verwijderd worden,
eeuwenoude feesten mogen niet meer gevierd worden,
heiligenbeelden moeten verstopt worden,
vleesverwerkende bedrijven (varkensvlees) mogen niet meer ingeplant worden wegens het gevaar op uitstoot van "varkenspartikels" (...),
klokken mogen niet meer geluid worden (...)
cartoons mogen niet gepubliceerd worden,
spaarvarkentjes (...)
tijdens de ramadan mag er ook door ongelovigen niet meer gegeten worden op het werk,
iedereen op school wordt verplicht halal voedsel te eten (...)

Zo. Dit ongeveer.
Allemaal feiten. Uit Europa.

(Je zou me toch al voldoende moeten kennen om te weten dat ik me niet ga laten vangen aan onnauwkeurigheden in de feiten die ik aandraag. Ik weet dat 1 foutje een gans betoog onderuit kan halen -- hoe solide dat voor de rest ook is.)
__________________
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 19:47   #671
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beauris Bekijk bericht
Is daar veel vraag naar?
voor zover ik weet is het al jaren VERBOTEN zonder dat er naar een verbod op paaseikes werd gehengeld.





Citaat:
Hoe weet jij het dan?
Ik volg de Nederlandse plaatselijke kranten.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 19:48   #672
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Allemaal feiten. Uit Europa.

(Je zou me toch al voldoende moeten kennen om te weten dat ik me niet ga laten vangen aan onnauwkeurigheden in de feiten die ik aandraag. Ik weet dat 1 foutje een gans betoog onderuit kan halen -- hoe solide dat voor de rest ook is.)
Neen, Basy, geen feiten.
Als je dat 'feiten' noemt, dan verwar je 'eisen stellen' met 'toegeven aan eisen'.

Dit was je woordkeuze: Enkele Europese feiten, niet zo maar eisen, maar stuk voor stuk “overwinningen” die geboekt werden:

En dat is onzin. Het grootste deel waren niet meer dan eisen. Legitieme eisen. Waar evenwel niet op ingegaan is.

En dan nog vind ik het grappig dat je het geheel beschouwt als een gigantisch moslimcomplot. In de hoofdzaak zijn het allemaal verschillende moslims die op verschillende momenten in tijd op verschillende plaatsen verschillende zaken eisten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 20:06   #673
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Neen, Basy, geen feiten.
Als je dat 'feiten' noemt, dan verwar je 'eisen stellen' met 'toegeven aan eisen'.

Dit was je woordkeuze: Enkele Europese feiten, niet zo maar eisen, maar stuk voor stuk “overwinningen” die geboekt werden:

En dat is onzin. Het grootste deel waren niet meer dan eisen. Legitieme eisen. Waar evenwel niet op ingegaan is.

En dan nog vind ik het grappig dat je het geheel beschouwt als een gigantisch moslimcomplot. In de hoofdzaak zijn het allemaal verschillende moslims die op verschillende momenten in tijd op verschillende plaatsen verschillende zaken eisten.
Van Peel van antwerpen is géén Europa?
Spanje behoort niet tot Europa?
Engeland behoort neit tot Europa?

Waarover zit gij nu toch steeds te leuteren! als ge niet weet waarover het gaat, probeer je dan toch eerst beter te informeren alvorens jezelf belachelijk te zitten maken?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 20:30   #674
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Van Peel van antwerpen is géén Europa?
Spanje behoort niet tot Europa?
Engeland behoort neit tot Europa?

Waarover zit gij nu toch steeds te leuteren! als ge niet weet waarover het gaat, probeer je dan toch eerst beter te informeren alvorens jezelf belachelijk te zitten maken?
Van elk van die zaken kan ik me een voorbeeld (het is onmogelijk om te weten of er andere voorbeelden zijn) herinneren waar er een 'neen' op het request kwam.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 20:31   #675
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beauris Bekijk bericht
Sorry, maar ik heb geen boodschap aan jouw persoonlijke vetes. Vecht dat maar onder elkaar uit, en liefst niet op het forum, als het even kan.
Er is helemaal geen sprake van een vete. Ik heb Raf zelfs al tot tweemaal toe uitgenodigd om samen een pint te gaan drinken.

Als u de discussie echt gevolgd hebt zoals u zegt, dan heeft u beslist ook gemerkt dat mijn argumenten gefundeerd waren met wat wikipedia over de kerstboon en paaseieren zegt.

Dat heet dan discuteren. Vechten is wat anders.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 20:36   #676
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Van elk van die zaken kan ik me een voorbeeld (het is onmogelijk om te weten of er andere voorbeelden zijn) herinneren waar er een 'neen' op het request kwam.
dan moet je beter leren googlen jongen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 20:37   #677
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dan moet je beter leren googlen jongen.
Het staat je vrij bronnen te geven.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 20:47   #678
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Het staat je vrij bronnen te geven.
en het staat jou vrij je eigen personeel aan te werven ) (alhoewel, je mag niet discrimineren op basis van zowat alles, tant pis voor jou, zal je het zelf moeten zoeken).
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 27 augustus 2007 om 20:47.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be