Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 augustus 2007, 21:22   #41
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

wij hadden in het 4e middelbaar (ik volgde toen latijn-wiskunde) zo'n fascist van een leerkracht wiskunde die zich enkele interesseerde voor de wiskunde-neuroten van onze klas die altijd in de negentig % haalden.
zijn levensdoel bestond er niet in om jonge mensen wiskunde bij te brengen, maar om een schifting te maken tussen de toekomstige burgerlijk ingenieurtjes enerzijds en de domme minderwaardige nietsnutten anderzijds.
als ge een oefening niet kon boorde die u de grond in voor heel de klas. geen bijkomde uitleg, voor dommeriken had die immers geen tijd.
natuurlijk woonde die in een zo'n keurig bekakt villawijkske (zo'n soort zonnedaal) vanwaar hij de wereld numeriek observeerde.
het volgend schooljaar veranderde ik van richting.
ik behoor sindsdien officieel tot de domme minderwaardige nietsnutten.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2007, 21:23   #42
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Latijn-wetenschappen waarschijnlijk
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2007, 21:30   #43
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Ik zie het probleem niet. (maar het is wel een zeldzame openhartigheid die veel verklaart)

Als je niet goed bent in Wiskunde dan doe je simpelweg iets anders ofwel doe je er de nodige opofferingen voor als je _zelf_ beslist om er iets voor over te hebben (Vrije keuze).

In de andere gevallen zit het in _uw_ koppeke (niet in dat van een of andere "fascist") dat de alternatieven minderwaardig zijn, ofwel hecht je belachelijk veel belang aan een papierke dat de lading niet dekt.
Hetgeen nogal truttig is.

Of had je graag een stempel gekregen dat je Latijn-Wiskunde "aankan" zonder wiskunde noch Latijn te kennen?

Misschien ga je ook janken dat je niet bij Anderlecht mag gaan sjotten, hoewel je er prat op gaat dat voetbal u niet interesseert.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 augustus 2007 om 21:41.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be