Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 januari 2006, 09:57   #21
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Percalion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: Vrije Markt
Berichten: 10.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
vindt ge?
gewoon de zoveelste hoop VB-gejank wat we al 15 jaar horen.
en die gespeelde 'oprechtheid', walgelijk...
Allez, zijt nu eens eerlijk. Hyoens zijn gezeik versus deze tekst? Dan weet ik het wel, hoor.

Er staan ook minder taalfouten in dan in de gemiddelde VB-post. Niet dat er géén in staan, maar toch minder.
__________________
Hitler was a massmurdering fuckhead, as many important historians have said.
Percalion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 10:32   #22
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion Bekijk bericht
Allez, zijt nu eens eerlijk. Hyoens zijn gezeik versus deze tekst? Dan weet ik het wel, hoor.

Er staan ook minder taalfouten in dan in de gemiddelde VB-post. Niet dat er géén in staan, maar toch minder.
Les goûts et les couleurs ne se discutent pas! Maar ik benijd den Bob zijn schrijfstijl! Echt klasse! Nu mijn bedoeling is dan ook om reacties uit te lokken en dan moet je wel straffere uitspraken doen. Ik vrees dat de klabbers deze tekst zullen negeren om hem zo vlug mogelijk in het archief te krijgen!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 12:38   #23
Cosmo
Burgemeester
 
Cosmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 560
Standaard Wie of wat zijn "klabbers" ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
Les goûts et les couleurs ne se discutent pas! Maar ik benijd den Bob zijn schrijfstijl! Echt klasse! Nu mijn bedoeling is dan ook om reacties uit te lokken en dan moet je wel straffere uitspraken doen. Ik vrees dat de klabbers deze tekst zullen negeren om hem zo vlug mogelijk in het archief te krijgen!
__________________
* Godsdienst is opium voor het volk.
* “People sleep peacefully in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf." - George Orwell
Cosmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 12:40   #24
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

De bange Bob zijn voornaamste bekommernis is het uitzicht van een buurt.
Doet me denken aan een oorlogskrant, waarin triomfantelijk kond gedaan werd van het feit dat het stadspark in antwerpen eindelijk weer "Vlaams "
oogt .. Judenfrei gemacht worden ist.

Is "De vlaming" verzuurt door de aanwezigheid van exotische homo sapiens ? Maar nee : in het verleden waren gewaagde modeverschijnselen,
jongeren op brommers en weet ik wat allemaal redenen om zich "bezorgd" en "bang" op te stellen.

Het meest open "immigratiebeleid" ? Immigratie is verboden de enige manier om hier legaal "binnen" te komen is in het kader van een huwelijk, familiehereniging en politiek asiel. dit in tegenstelling tot andere EU landen waar men immigratie op basis van beroepsbekwaamheid toelaat. Geheel ter zijde vermeld ik hier de protesten van Zuid-Afrika tegen het V.K.
dat er paramedisch personeel komt wegplukken zodra die een diploma haalden.. er loopt dus een braindrain naar Europa wat dit continent alleen maar exotischer zal maken.

Criminaliteit is een heel ander probleem. Er staat hier al een draad over het toenemend mishandelen van vrouwelijke partners in een relatie, bovendien hadden we zaterdagavond een opmerkelijk gesprek over het man moordt gezin uit syndroom allemaal zaken die reden zijn om bang te worden, zonder enige gerelateerdheid aan het "vreemdelingenprobleem".
Er zijn maatschappelijke problemen te over waar de politiek op gewezen moet worden en waar men zich over acties moet bezinnen, waarover de partij die beweert iets aan de vreemdelingenangst te kunnen doen het niet
over heeft : trouwens dit probleem en alle andere zullen nooit door het VB
aangepakt of opgelost geraken om de heel eenvoudige reden dat compromis en dialoog niet in hun woordenboek voorkomt. Compromis en dialoog zijn de methoden van een democratisch systeem en de enige manier waarop men zaken kan realizeren. Haat tussen bevolkingsgroepen
aanwakkeren leidt steevast tot geweld en is een gegronde reden om bang te zijn.

Om duidelijk te zijn : handtassenroof, groepsverkrachting, inbraken zijn criminele daden - daders hiervan moeten "gepakt" en bestraft worden.
Men mag gerust stellen dat dit een soort van misdaden zijn waarbij sommige groepen van mensen van vreemde origine overbertegenwoordigd zijn. Het is even onzinnig om te stellen dat "alle" mensen van vreemde origine verantwoordelijk zijn voor dit type van misdaden als stellen dat elke blanke belg van boven de 50 die regelmatig naar Thailand reist een pedofiel is.
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 12:41   #25
Cosmo
Burgemeester
 
Cosmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
vindt ge?
gewoon de zoveelste hoop VB-gejank wat we al 15 jaar horen.
en die gespeelde 'oprechtheid', walgelijk...
Spijtig voor U stijgt de populaiteit van het VB al 15 jaar.
Dat is wellicht omdat ze zo goed kunnen janken ?
Steek je kop maar vlug terug in het zand.
__________________
* Godsdienst is opium voor het volk.
* “People sleep peacefully in their beds at night only because rough men stand ready to do violence on their behalf." - George Orwell
Cosmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 12:43   #26
bob.
Provinciaal Statenlid
 
bob.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2004
Berichten: 790
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
vindt ge?
gewoon de zoveelste hoop VB-gejank wat we al 15 jaar horen.
en die gespeelde 'oprechtheid', walgelijk...

Mitgard,

Nochtans is die oprechtheid echt niet gespeeld hoor, hoewel ik me realiseer dat ik jou hiervan niet kan overtuigen natuurlijk.
Maar dat hoeft ook niet, ik kan best nog voor de spiegel staan (het beeld is dan niet meer zo fris als 20 jaar geleden ) , en vooral, ik kan met mezelf leven , wetende dat mijn voornemens goed bedoeld zijn.
Kan jij dat ook ?!

Groetjes
bob. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 12:47   #27
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

klab staat voor karikatuur van linkse apocalyptische betweter.
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 12:48   #28
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
De bange Bob zijn voornaamste bekommernis is het uitzicht van een buurt.
Doet me denken aan een oorlogskrant, waarin triomfantelijk kond gedaan werd van het feit dat het stadspark in antwerpen eindelijk weer "Vlaams "
oogt .. Judenfrei gemacht worden ist.
De wet van Godwin! hoe voorspelbaar! geeuw.
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 12:48   #29
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
De bange Bob zijn voornaamste bekommernis is het uitzicht van een buurt.
Doet me denken aan een oorlogskrant, waarin triomfantelijk kond gedaan werd van het feit dat het stadspark in antwerpen eindelijk weer "Vlaams "
oogt .. Judenfrei gemacht worden ist.

Is "De vlaming" verzuurt door de aanwezigheid van exotische homo sapiens ? Maar nee : in het verleden waren gewaagde modeverschijnselen,
jongeren op brommers en weet ik wat allemaal redenen om zich "bezorgd" en "bang" op te stellen.

Het meest open "immigratiebeleid" ? Immigratie is verboden de enige manier om hier legaal "binnen" te komen is in het kader van een huwelijk, familiehereniging en politiek asiel. dit in tegenstelling tot andere EU landen waar men immigratie op basis van beroepsbekwaamheid toelaat. Geheel ter zijde vermeld ik hier de protesten van Zuid-Afrika tegen het V.K.
dat er paramedisch personeel komt wegplukken zodra die een diploma haalden.. er loopt dus een braindrain naar Europa wat dit continent alleen maar exotischer zal maken.

Criminaliteit is een heel ander probleem. Er staat hier al een draad over het toenemend mishandelen van vrouwelijke partners in een relatie, bovendien hadden we zaterdagavond een opmerkelijk gesprek over het man moordt gezin uit syndroom allemaal zaken die reden zijn om bang te worden, zonder enige gerelateerdheid aan het "vreemdelingenprobleem".
Er zijn maatschappelijke problemen te over waar de politiek op gewezen moet worden en waar men zich over acties moet bezinnen, waarover de partij die beweert iets aan de vreemdelingenangst te kunnen doen het niet
over heeft : trouwens dit probleem en alle andere zullen nooit door het VB
aangepakt of opgelost geraken om de heel eenvoudige reden dat compromis en dialoog niet in hun woordenboek voorkomt. Compromis en dialoog zijn de methoden van een democratisch systeem en de enige manier waarop men zaken kan realizeren. Haat tussen bevolkingsgroepen
aanwakkeren leidt steevast tot geweld en is een gegronde reden om bang te zijn.

Om duidelijk te zijn : handtassenroof, groepsverkrachting, inbraken zijn criminele daden - daders hiervan moeten "gepakt" en bestraft worden.
Men mag gerust stellen dat dit een soort van misdaden zijn waarbij sommige groepen van mensen van vreemde origine overbertegenwoordigd zijn. Het is even onzinnig om te stellen dat "alle" mensen van vreemde origine verantwoordelijk zijn voor dit type van misdaden als stellen dat elke blanke belg van boven de 50 die regelmatig naar Thailand reist een pedofiel is.
oeps! blijkbaar iets fout gelopen!

Laatst gewijzigd door jan hyoens : 18 januari 2006 om 12:50.
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 12:54   #30
jehann
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 januari 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 385
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob. Bekijk bericht
Mitgard,

Nochtans is die oprechtheid echt niet gespeeld hoor, hoewel ik me realiseer dat ik jou hiervan niet kan overtuigen natuurlijk.
Maar dat hoeft ook niet, ik kan best nog voor de spiegel staan (het beeld is dan niet meer zo fris als 20 jaar geleden ) , en vooral, ik kan met mezelf leven , wetende dat mijn voornemens goed bedoeld zijn.
Kan jij dat ook ?!

Groetjes
in off-screen is er een stuk waar Jeroen Crabbé zegt:

" je moet de mensen bang maken als je ze iets wil verkopen, aan bange mensen kan je alles kwijt "

en ik begin dat meer en meer te geloven.

Ik ben ne naïve mens, en ik geloof dat elk mens het wel goed bedoelt, maar ik geloof ook dat elk mens minstens zo naïef is als mij en je hem practisch alles kunt wijsmaken.
__________________
" At the age of six I wanted to be a cook, at the age of seven I wanted to be Napoleon, and my ambition has been growing steadily ever after"
jehann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 13:36   #31
bob.
Provinciaal Statenlid
 
bob.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2004
Berichten: 790
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jehann Bekijk bericht
in off-screen is er een stuk waar Jeroen Crabbé zegt:

" je moet de mensen bang maken als je ze iets wil verkopen, aan bange mensen kan je alles kwijt "

en ik begin dat meer en meer te geloven.

Ik ben ne naïve mens, en ik geloof dat elk mens het wel goed bedoelt, maar ik geloof ook dat elk mens minstens zo naïef is als mij en je hem practisch alles kunt wijsmaken.

Als morgen hier iemand komt waarschuwen voor het gevaar van eskimos in dit land, dan betwijfel ik of iets in dat verband verkocht wordt.
Angst heeft een oorzaak, je praat het niemand aan zonder reden.
Iedereen is tot op zekere hoogte naief.
Naïviteit komt voort uit geloof en vertrouwen.
Steve Robert Stevaert (niet bepaald mijn grote voorbeeld) zei ooit:
" vertrouwen is goed, maar controle is beter "

Vertel jij me eens jehaan waarom we zo moeilijk aan exacte statistieken omtrent geboortecijfers , criminaliteit en immigratie op basis van etniciteit
geraken ?

En hier vervallen we dan naar goede oude gewoonte op dit forum in wat gerommel in de marge, zonder naar de kern van de boodschap te gaan.
En die kern is , een duidelijke oververtegenwoordiging (in wording) van een etnische groep , die in alle opzichten een gans andere benadering van wat een westerse samenleving inhoudt met zich meedraagt.

Groetjes
bob. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 13:49   #32
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Bang, gefrustreerd en niet in staat om de juiste verhoudingen te zien. Een makkelijke prooi voor de praatjes van het VB, die hem alleen maar gelijk geven en er nog een schepje bovenop doen. Terwijl bobs hier beschreven "miserie" (tja, het is eigenlijk niet goed duidelijk wat - concreet - bobs probleem is) natuurlijk in het niet verzinkt bij wat een doorsnee Vlaming met een maghrebijnse of Turkse familienaam allemaal meemaakt, tegenwoordig.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 14:03   #33
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Terwijl bobs hier beschreven "miserie" (tja, het is eigenlijk niet goed duidelijk wat - concreet - bobs probleem is) natuurlijk in het niet verzinkt bij wat een doorsnee Vlaming met een maghrebijnse of Turkse familienaam allemaal meemaakt, tegenwoordig.
Ja, ongelooflijk! Die mannen krijgen voorrang op bekwamere blanke kandidaten als ze soliciteren, ze krijgen hulp van tolken en buurtwerkers bij hun administratieve rompslomp met de overheid, ze krijgen gratis bijscholing, subsidies als ze een winkel openen ( of meerdere), aparte zwemuren, aparte voeding in de cafetaria's, extra-verlofdagen, ze mogen op vakantie gaan op kosten van de ocmw en hun boetes worden ook betaald... en binnenkort hun eigen uitzendingen op de regionale tv's. Wat een sukkelaars
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 14:15   #34
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
Ja, ongelooflijk! Die mannen krijgen voorrang op bekwamere blanke kandidaten als ze soliciteren, ze krijgen hulp van tolken en buurtwerkers bij hun administratieve rompslomp met de overheid, ze krijgen gratis bijscholing, subsidies als ze een winkel openen ( of meerdere), aparte zwemuren, aparte voeding in de cafetaria's, extra-verlofdagen, ze mogen op vakantie gaan op kosten van de ocmw en hun boetes worden ook betaald... en binnenkort hun eigen uitzendingen op de regionale tv's. Wat een sukkelaars
Zoals ik al zei:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Een makkelijke prooi voor de praatjes van het VB, die hem alleen maar gelijk geven en er nog een schepje bovenop doen.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 14:16   #35
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Percalion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: Vrije Markt
Berichten: 10.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
Les goûts et les couleurs ne se discutent pas! Maar ik benijd den Bob zijn schrijfstijl! Echt klasse! Nu mijn bedoeling is dan ook om reacties uit te lokken en dan moet je wel straffere uitspraken doen. Ik vrees dat de klabbers deze tekst zullen negeren om hem zo vlug mogelijk in het archief te krijgen!
Of omdat het ons geen moer kan schelen?

Net zoals je nieuwe fetish-woordje ons geen bal kan schelen?

Best grappig dat je dan nog eens moet uitleggen waarvoor het staat. Enfin, mocht ik het niet zo grappig vinden zou ik misschien nog medelijden met je kunnen krijgen, jij karikatuur van de rechtse copy-paster.
__________________
Hitler was a massmurdering fuckhead, as many important historians have said.
Percalion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 14:17   #36
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Percalion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: Vrije Markt
Berichten: 10.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob. Bekijk bericht


Vertel jij me eens jehaan waarom we zo moeilijk aan exacte statistieken omtrent geboortecijfers , criminaliteit en immigratie op basis van etniciteit
geraken ?
Omdat de Wet op de Bescherming van de Persoonlijke Levenssfeer dat verbiedt?
__________________
Hitler was a massmurdering fuckhead, as many important historians have said.
Percalion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 14:23   #37
1handclapping
Europees Commissaris
 
1handclapping's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2003
Locatie: Antwerpen-Deurne
Berichten: 7.132
Standaard

Als er iets fout loopt is dat geen reden om het nog fouter fout te doen lopen. Het verkondigen van halve waarheden is erger dan het verkondigen van hele leugens. als ik ga zwemmen zijn er ook gekleurde mensen in het water - sommige exotisch uitziende mensen zijn gewone belgen, het heeft zelfs niets met immigratie of godsdienst te maken.

Dank zij de dekolonisatie van onze bezittingen in zwart Afrika keerden er niet weinige vlamingen terug met gekleurde kindjes. De toename van anders-gepigmenteerde landgenoten als reden om VB te stemmen, dat kan tellen. Overigens VB is niet de partij die dat gaat veranderen, met die zorgen in je hoofd kan je nergens terecht.

Als ik als vlaming, amerikaan, zwitser, kuweit enz.; een winkelketen wil beginnen krijg ik van allerhande instanties alle mogelijke bijstand die ik nodig heb.. dus dat marokkanen dat ook krijgen is waar, maar je stelt het wel een beetje anders voor..

Voorang bij solliciteren ? Laat me niet lachen, bekijk de statistieken bv; van afgestudeerde jongeren die dus allemaal met hetzelfde diploma de arbeidsmarkt betreden..; Als er 2 kandidaten zijn voor een job
Enerzijds Haroen Al Rachid en anderzijds Karel De Groote
wie zal de job statistisch gezien krijgen denk je ?

Extra verlofdagen ? Ik zou een keuze invoeren ofwel de moslim ofwel de joodse ofwel de christelijke religieuze dagen... De werkgevers die de ene werknemer meer verlof geven dan de andere moet ik nog leren kennen.
Uit mijn ervaring weet ik dat er veel werkgevers zijn die alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat je at verlof laat vallen. In de ziekenhuiswereld is het overigens een gewoonte dat joodse mensen tijdens de christelijke feestdagen de permanenties bemannen en vv. ..of de voordelen van een multiculturele maatschappij...

O ja : aparte zwemuren : zijn zwemuren voor vrouwen wat iets anders is dan zwemuren voor bv; moslima's. Hetzelfde geldt trouwens ook voor Hamams ie. badhuizen naar Noord-Afrikaans model die worden ook intens door niet-moslimvrouwen bezocht. Er bestaan ook nog aparte zwemuren voor baby's tot 6 maanden met hun moeders, maar dat is ook geen raciale issue dacht ik ?

Vindt U het trouwens zo wonderlijk dat als men "het racisme" gaat verdedigen er verwijzingen komen naar de tijd toen we in een 1000 jarig rijk
een regime hadden dat racisme niet alleen aanprees maar bovendien in wetten vastlegde ? Naar iets anders kunnen we niet verwijzen, vermits we
nooit eerder een regime hadden waarin de maatschappij op die manier georganizeerd was : integendeel in wat we de "gouden eeuw" noemen
waren vreemdelingen uiterst welkom.
__________________
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 14:32   #38
Menapius
Schepen
 
Menapius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2005
Locatie: Menapia
Berichten: 459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Terwijl bobs hier beschreven "miserie" (tja, het is eigenlijk niet goed duidelijk wat - concreet - bobs probleem is) natuurlijk in het niet verzinkt bij wat een doorsnee Vlaming met een maghrebijnse of Turkse familienaam allemaal meemaakt, tegenwoordig.
Boehoehoehoe, is er dan echt niemand die zich om deze slachtoffertjes van de stoute Vlamingen bekommert...?

Laatst gewijzigd door Menapius : 18 januari 2006 om 14:33.
Menapius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 14:38   #39
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion Bekijk bericht
Of omdat het ons geen moer kan schelen?

Net zoals je nieuwe fetish-woordje ons geen bal kan schelen?

Best grappig dat je dan nog eens moet uitleggen waarvoor het staat. Enfin, mocht ik het niet zo grappig vinden zou ik misschien nog medelijden met je kunnen krijgen, jij karikatuur van de rechtse copy-paster.
Doe het je echt niets? Daarom dat de zurigheid zo van je posting afdruipt!
8)
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 14:38   #40
bob.
Provinciaal Statenlid
 
bob.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2004
Berichten: 790
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion Bekijk bericht
Omdat de Wet op de Bescherming van de Persoonlijke Levenssfeer dat verbiedt?

Bescherming van de persoonlijke levenssfeer dus ?!

Er hangen tegenwoordig nochtans zoveel openbare cameras in het straatbeeld , dat een mens met acrobatische aanleg zich een weg van Leuven naar Antwerpen kan slingeren.
Eén onderscheid, de cameras registreren persoonlijke kenmerken, statistieken doen dat niet.

Groetjes

Laatst gewijzigd door bob. : 18 januari 2006 om 14:39.
bob. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be