Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 juli 2012, 19:21   #21
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Waarschijnlijk meteen ook de voornaamste reden waarom Israel zo gehaat wordt door de politiek correcte tuinkabouters uit Europa: Ze laten niet op hun kop schijten door moslims.
Da's durven zeg. Is dat daar dan geen rassiesseme?
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 19:35   #22
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het is inderdaad zoals die Joodse prof in de video verklaart: het antisemitisme is weer springlevend, maar dan in de gewaden van anti-zionisme. Héél handig natuurlijk. Maar de stank die het verspreidt is net zo groot.


Nog een geluk voor je dat het uitkramen van domme praat geen pijn doet.

Kijk, nazi's:

-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 19:37   #23
-Jo-
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Locatie: Brugge
Berichten: 6.158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
U vergeet dat u deel uitmaakt van die zielige uitzonderingen die ik in mijn tekst meldde.
Ik ga zelf wel bepalen waar ik al dan niet deel van uitmaak. Maar dat u mij niet tot de kudde meelopers rekent waar jij toe behoort als amerikanofiele blinde, kan me enkel maar tevreden stemmen.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 20:23   #24
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Creed Bekijk bericht
En wat betreft Jodenhaat hebben ze tegenwoordig zelfs de linksen in hun kamp. Rare tijden. The Weimar Republic is back.

Nog een klein voorbeeld: http://youtu.be/j9nbKp1KJ1Y
en de mo de pedo aanhangers niet vergeten wat een bont gezelschap!
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 20:25   #25
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Juist. Ook in West-Europa is het antisemitisme vooral te vinden bij de Moslims en hun extreem-linkse vrienden (maar die laatste zijn maar een heel kleine minderheid). En uiteraard neo-nazi's, maar ook die zijn quantité négligeable.

De meeste Vlamingen, net als de meeste Europeanen, hebben eerder respect en bewondering voor de Joden. En ook voor Israel.

Dat de Moslims antisemieten zijn is bovendien logisch. Ze zijn ook tegen ons en tegen al wat niet Islamitisch is. Vandaar dat hun aanwezigheid in Europa niet bevorderend is voor onze toekomst.
dikke 2!
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 23:41   #26
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het is inderdaad zoals die Joodse prof in de video verklaart: het antisemitisme is weer springlevend, maar dan in de gewaden van anti-zionisme. Héél handig natuurlijk. Maar de stank die het verspreidt is net zo groot.
Heel handig, inderdaad. Heel handig om kritiek op de staat Israël onmiddellijk te etiketteren als "antisemitisme". Daardoor hoeft men niet op de kritiek in te gaan en, als klap op de vuurpijl, wordt de boodschapper onmiddellijk ook in het diskrediet gebracht.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 23:45   #27
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Dat de Moslims antisemieten zijn is bovendien logisch. Ze zijn ook tegen ons en tegen al wat niet Islamitisch is. Vandaar dat hun aanwezigheid in Europa niet bevorderend is voor onze toekomst.
Ik zie eventjes geen verband tussen al uw beweringen: "de moslims zijn antisemieten, want ze zijn tegen 'ons'". Hoezo 'ons'? Zijn de westerse volkeren dan Semieten? Sedert wanneer?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 06:12   #28
Creed
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 juli 2012
Locatie: US Left Coast
Berichten: 1.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Ik ga zelf wel bepalen waar ik al dan niet deel van uitmaak. Maar dat u mij niet tot de kudde meelopers rekent waar jij toe behoort als amerikanofiele blinde, kan me enkel maar tevreden stemmen.
Van de diversiteit in de USA weet je duidelijk geen barst.

We kunnen ook wel zelf analyseren. Ja, je bent een meeloper. Met die bende in zwarte uniformkes. Goose stepping sympathizer....

Laatst gewijzigd door Creed : 28 juli 2012 om 06:35.
Creed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 06:20   #29
Creed
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 juli 2012
Locatie: US Left Coast
Berichten: 1.351
Standaard

Wafa Sultan weet waarover ze het heeft.
http://youtu.be/lYB4pG3kHIY
Creed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 22:55   #30
Dazi Martina
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Berichten: 866
Standaard

Nederland is toch wel een uitzondering hierop. Hoewel in Nederland ook het antisemitisme schrikbarend toeneemt kiest een merendeel van de Nederlandse politieke klasse wel duidelijk de kant van Israël. Dat dit in België en vooral in Vlaanderen niet gebeurt is te wijten aan de katholieke frustratie en de roomse leugens dat Joden Jezus hebben vermoord. Maar ja buiten wat gelul op dit forum neem ik dat eurofiele land hier niet erg serieus. België/Vlaanderen blijven een miezerige speldekop op de wereldkaartje en is eigenlijk een vergeten bufferzone van de Fransen. In 1830 was dat zo, 50 jaar geleden was dat zo en nu is dat nog altijd....
Dazi Martina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 22:57   #31
Koenraad Noël
Europees Commissaris
 
Koenraad Noël's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2012
Locatie: Europa
Berichten: 7.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dazi Martina Bekijk bericht
Dat dit in België en vooral in Vlaanderen niet gebeurt is te wijten aan de katholieke frustratie en de roomse leugens dat Joden Jezus hebben vermoord
Onder welke steen leef jij? VB, de partij waar de meest "gefrustreerde" Roomsen bijzijn is zionistisch.

Misschien is antizionisme gewoonweg de algemene "linkse" tendens?
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 23:02   #32
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dazi Martina Bekijk bericht
Nederland is toch wel een uitzondering hierop. Hoewel in Nederland ook het antisemitisme schrikbarend toeneemt kiest een merendeel van de Nederlandse politieke klasse wel duidelijk de kant van Israël. Dat dit in België en vooral in Vlaanderen niet gebeurt is te wijten aan de katholieke frustratie en de roomse leugens dat Joden Jezus hebben vermoord. Maar ja buiten wat gelul op dit forum neem ik dat eurofiele land hier niet erg serieus. België/Vlaanderen blijven een miezerige speldekop op de wereldkaartje en is eigenlijk een vergeten bufferzone van de Fransen. In 1830 was dat zo, 50 jaar geleden was dat zo en nu is dat nog altijd....
Niet alleen katholieken vinden dat hoor, in uw favoriete land zijn er ook wel Christenen die zo denken

http://www.jewskilledjesus.com/
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 28 juli 2012 om 23:02.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 23:20   #33
Dazi Martina
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Berichten: 866
Standaard

Ik ben geen Amerikaan maar een Nederlander. Begrijpelijk dat een inteelt katholiek als jij die droomt van nazi-uniformen, pensenkermissen en oerlelijke West-vlaamse zeugen het verschil niet kan zien of begrijpen. Maar ik vergeef het je...uw valse Roomse kerk heeft idd een groot deel van uw landgenoten dom gehouden.
Dazi Martina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 23:23   #34
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dazi Martina Bekijk bericht
.uw valse Roomse kerk heeft idd een groot deel van uw landgenoten dom gehouden.


Daarom dat de katholieke Kerk hier in Vlaanderen een bijzonder uiteenlopend en sterk plaatselijk verankerd onderwijsnet heeft uitgebouwd. Van kleuterschool tot college, van landbouwinstituut tot universiteit.

M.a.w. u kletst uit uw nek.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 23:24   #35
Dazi Martina
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Berichten: 866
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Onder welke steen leef jij? VB, de partij waar de meest "gefrustreerde" Roomsen bijzijn is zionistisch.

Misschien is antizionisme gewoonweg de algemene "linkse" tendens?
Het VB is paleoconservatief en het is vooral de strekking Dewinter die om opportunistische redenen pro-Israël is. Kijken we naar figuren als Roeland raes, een Pieter Huybrechts of een Luc Vermeulen hoor je toch al heel andere geluiden over Israël hoor....
Dazi Martina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 23:25   #36
Dazi Martina
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Berichten: 866
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht


Daarom dat de katholieke Kerk hier in Vlaanderen een bijzonder uiteenlopend en sterk plaatselijk verankerd onderwijsnet heeft uitgebouwd. Van kleuterschool tot college, van landbouwinstituut tot universiteit.

M.a.w. u kletst uit uw nek.
Wat heb je aan onderwijs als de plaatselijke vertegenwoordigers niet met hun handen van kinderen konden afblijven. Bovendien is het tonen van beelden en weelde in Kerken volgens de bijbel ten strengste verboden. Maar daar hebben we het al eens over gehad...
Dazi Martina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 23:26   #37
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dazi Martina Bekijk bericht
Ik ben geen Amerikaan maar een Nederlander. Begrijpelijk dat een inteelt katholiek als jij die droomt van nazi-uniformen, pensenkermissen en oerlelijke West-vlaamse zeugen het verschil niet kan zien of begrijpen. Maar ik vergeef het je...uw valse Roomse kerk heeft idd een groot deel van uw landgenoten dom gehouden.
Uw anti West-Vlaamse haat is enerzijds zielig, maar ook anderzijds begrijpelijk, hier in West-Vlaanderen heeft de Heilige Kerk altijd goed standgehouden, ook tijdens de verachtelijke beeldenstormen, heeft de overgrote meerderheid van de West-Vlamingen altijd de heilige Kerk gesteund.

In West-Vlaanderen is het radicaal Vlaams nationalisme altijd blijven bestaan. Ook het N-SA is ontstaan in West-Vlaanderen. Wij zijn trots op onze identiteit, onze cultuur en onze Rooms katholieke godsdienst. Wij zijn geen slippendragers van het Verenigd Koninkrijk en de USA zoals vele Nederlanders...
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 23:29   #38
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dazi Martina Bekijk bericht
Wat heb je aan onderwijs als de plaatselijke vertegenwoordigers niet met hun handen van kinderen konden afblijven. Bovendien is het tonen van beelden en weelde in Kerken volgens de bijbel ten strengste verboden. Maar daar hebben we het al eens over gehad...
Beelden mogen wel degelijk in een Kerk staan, gelukkig heeft de Hertog van Alva ons destijds beschermd tegen dergelijke idioterie.

Dank God voor de Spaanse steun tegen de beeldenstormers
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 23:31   #39
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dazi Martina Bekijk bericht
Het VB is paleoconservatief en het is vooral de strekking Dewinter die om opportunistische redenen pro-Israël is. Kijken we naar figuren als Roeland raes, een Pieter Huybrechts of een Luc Vermeulen hoor je toch al heel andere geluiden over Israël hoor....
Al eerder vroeg ik het u, maar u verkoos mijn vraag te negeren: wat bedoelt u met "paleo...", in deze "paleoconservatief"?

Er bestaat geen partijstandpunt over Israël. Bijgevolg staat het mandatarissen vrij een persoonlijk standpunt in te nemen. Dus, wat is dan het probleem?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 23:32   #40
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik zie eventjes geen verband tussen al uw beweringen: "de moslims zijn antisemieten, want ze zijn tegen 'ons'". Hoezo 'ons'? Zijn de westerse volkeren dan Semieten? Sedert wanneer?
Leer lezen.
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be