Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 januari 2006, 10:37   #1
bob.
Provinciaal Statenlid
 
bob.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2004
Berichten: 790
Standaard Noodkreet van een bange blanke gefrustreerde man

Ja , ik ben een bange blanke man , niet zozeer voor het onbekende , maar eerder voor het bekende.
Als ik flaneer door de stadsbuurt, de wijk waar ik als tiener ruim 40 jaar geleden mijn jeugd doorbracht, bloedt mijn hart om te zien hoe een ooit gezellige volksbuurt in enkele decennia tijd verworden is tot een semi-islamitische enclave waar djellaba’s, hoofddoeken en andere exotische uitingen van cultuurbehoud het straatbeeld domineren.

En ja , ik ben een bange blanke man, als ik in gedachten diezelfde voorbije periode naar de toekomst extrapoleer , rekeninghoudend met de explosieve reproductiedrang, het hoge geboortecijfer van diezelfde bevolkingsgroep waarvan sprake , dan overvalt me de angst dat nav die demografische verschuiving, en uit het onvermijdelijk numeriek overwicht als gevolg, ooit een charismatisch figuur zal opstaan die mbv de hem gemandateerde parlementaire instrumenten onze huidige westerse samenleving en democratische instellingen op haar grondvesten zal doen daveren.
Al ruim 20 jaar lang doen de bestuursverantwoordelijke progressieve krachten in dit land , ons met een uiterst roekeloos immigratiebeleid (het soepelste ter wereld) geloven dat een multiculturele samenleving een onvermijdelijke en ideale evolutie is, en wanneer naar aanleiding daarvan de confrontaties (lees criminaliteit) en culturele conflicten toeslaan, wordt door diezelfde groep heel laconiek meegedeeld dat we met het multicultureel gegeven maar moeten leren leven.

Het is nu precies 5 jaar geleden dat ik na een carrière van 25 jaar PVV/VLD – kiezer , na een weloverwogen periode van bezinning , de kaart van het Vlaams Blok / Vlaams Belang trok .
Een open brief met motivering van mijn beslissing aan de toenmalige VLD voorzitter Karel De Gucht , resulteerde in een inhoudsloos en clichématig antwoord, dat , mogelijk door beloftevolle verkiezingsresultaten geïnspireerde hoogmoed , de indruk van een algehele desinteresse gaf.
Zijn houding leek, aan de hand van de huidige pollresultaten, achteraf bekeken toch niet zo verstandig en lucratief te zijn.
Maar goed , ook ik verweet in een vorig leven samen in koor met de zelfbenoemde nobele redders van onze democratie Vlaams Blokkers als onverdraagzaam en verzuurd. De maatschappelijke realiteit verplichtte me helaas tot andere inzichten, alleen idioten en debielen veranderen nooit van mening.
Wetende dat het migratieprobleem niet onze enige bekommernis moet zijn , mag ook niet vergeten worden dat zonder coherent maatschappelijk weefsel waarin profitariaat kordaat wordt bestreden, alle andere politieke impulsen een dode letter blijven.
Een samenleving waarin een autochtone bevolking brutaal en op een overrompelende manier wordt gedwongen om met een conflictoire en integreer-onwillige dominante geloofscultuur om te gaan, rebelleert vroeg of laat. En daar sta je dan als staat met je uitmuntend en evenwichtig sociaal / economisch model.

Ja, ik ben een blanke gefrustreerde man, wanneer ik zie hoe een politieke partij die dat groeiend burgerlijk ongenoegen op een democratische manier kanaliseert wordt belaagd met subtiele , dan weer uitgesproken media-demonisering , juridische klachten en politieke veroordelingen allerlei.
Nooit , tenzij aan marginalen en extremisten (dat past dan weer in het georkestreerde ridiculiserende plaatje) , wordt openlijk aan het doorsnee VB-electoraat gevraagd wat het motief of werkelijke reden van hun politieke keuze dan wel is. Integendeel, collectief met haar mandatarissen worden zij op datzelfde hoopje van mestkevers, uitschot , fascisten , racisten , enz. (geen naam is te vies) geworpen, terwijl samen met mij het merendeel ervan alleen maar uitermate dankbaar is voor de inspanningen van ouders /voorouders, en de geërfde cultuur en maatschappij in al haar aspecten wenst te behoeden.
Natuurlijk zitten er racisten en fascisten bij het Vlaams Belang, net zoals er ook marxisten en communisten bij kiezers en politici van linkse signatuur te vinden zijn, en mag het even gezegd dat communisten zich in een niet zo ver verleden ook bezondigden aan asociale en onaanvaardbare praktijken. Dat media blind blijven en zich in stilte verhullen voor dat laatste , is voor mij dan ook een vorm van staatsgreep op zich.
Uiteraard ga ik niet akkoord met alle programmapunten van mijn partij , maar welke kiezer kan dat wel zeggen ? Zo hoeft voor mij ook niet direct België te worden opgedoekt.
Maar de ideologische en weerspannige houding van onze Waalse partijen (en ook sommige Vlaamse) ten aanzien van justitie, immigratie , sociaal misbruik en ander economische en sociologische vraagstukken, laat niet veel ruimte voor dialoog. Een partij die werklozen & immigranten als kiesvee en machtshefboom beschouwt, motiveer je niet zo direct tot bv het verstrengen van werkloosheidskader of immigratie- en asielprocedures, zeker niet wanneer je weet dat door de verdeeldheid en het daaruit resulterende gebrek aan daadkracht van de traditionele Vlaamse partijen , wij Vlamingen gewillig en tot in de oneindigheid de facturatie ervan blijven boeken.

En ja , ik ben een bange blanke gefrustreerde man ,die, om het in beeldspraak te omschrijven, in gezelschap van meer dan 1 miljoen landgenoten onderaan de maatschappelijke boom in cordon sanitaire en onder voortdurend mediagedreun hun grote gelijk staan uit te brullen, terwijl boven hen een blinde politiek correcte meute de spreekwoordelijk tak waarop ze zitten doorzagen. Vroeg of laat krijgen wij , de verketterde extreem-rechtsen , die de tak om de bekende redenen voortijdig verlieten , het hele zootje vooralsnog op ons hoofd gedonderd.
En neen, er is geen veilige plaats weg van de boom, hij staat in mijn land, ik ben er geboren, ik wil er sterven.
bob. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 11:38   #2
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Een rechtschapen kreet, die recht uit het hart komt, en waarnaar hoe langer, hoe dringender geluisterd moet worden vooraleer het definitief te laat is...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 11:40   #3
DeoSolis
Schepen
 
DeoSolis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Locatie: vlaanderen
Berichten: 443
Standaard

Tja.....................
Bij gebrek aan beter.
DeoSolis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 12:27   #4
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Volgens ik vernomen heb gaat spirit er iets aan doen om het angstgevoel bij de blanke bange man weg te werken, ze hebben daarvoor een 70 puntenplan opgesteld, ik vrees enkel dat het te laat is en dat het niets voorstelt, zoals de partij zelf.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 12:29   #5
DeoSolis
Schepen
 
DeoSolis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Locatie: vlaanderen
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Volgens ik vernomen heb gaat spirit er iets aan doen om het angstgevoel bij de blanke bange man weg te werken, ze hebben daarvoor een 70 puntenplan opgesteld, ik vrees enkel dat het te laat is en dat het niets voorstelt, zoals de partij zelf.
70 punten? Voor ieder van hun kiezers één dus.
DeoSolis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 12:33   #6
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeoSolis Bekijk bericht
70 punten? Voor ieder van hun kiezers één dus.
De verkiezingen komen er aan, dit is volgens mij gewoon profileringsdrang.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 12:35   #7
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob. Bekijk bericht
Ja , ik ben een bange blanke man , niet zozeer voor het onbekende , maar eerder voor het bekende.
Als ik flaneer door de stadsbuurt, de wijk waar ik als tiener ruim 40 jaar geleden mijn jeugd doorbracht, bloedt mijn hart om te zien hoe een ooit gezellige volksbuurt in enkele decennia tijd verworden is tot een semi-islamitische enclave waar djellaba’s, hoofddoeken en andere exotische uitingen van cultuurbehoud het straatbeeld domineren.

En ja , ik ben een bange blanke man, als ik in gedachten diezelfde voorbije periode naar de toekomst extrapoleer , rekeninghoudend met de explosieve reproductiedrang, het hoge geboortecijfer van diezelfde bevolkingsgroep waarvan sprake , dan overvalt me de angst dat nav die demografische verschuiving, en uit het onvermijdelijk numeriek overwicht als gevolg, ooit een charismatisch figuur zal opstaan die mbv de hem gemandateerde parlementaire instrumenten onze huidige westerse samenleving en democratische instellingen op haar grondvesten zal doen daveren.
Al ruim 20 jaar lang doen de bestuursverantwoordelijke progressieve krachten in dit land , ons met een uiterst roekeloos immigratiebeleid (het soepelste ter wereld) geloven dat een multiculturele samenleving een onvermijdelijke en ideale evolutie is, en wanneer naar aanleiding daarvan de confrontaties (lees criminaliteit) en culturele conflicten toeslaan, wordt door diezelfde groep heel laconiek meegedeeld dat we met het multicultureel gegeven maar moeten leren leven.

Het is nu precies 5 jaar geleden dat ik na een carrière van 25 jaar PVV/VLD – kiezer , na een weloverwogen periode van bezinning , de kaart van het Vlaams Blok / Vlaams Belang trok .
Een open brief met motivering van mijn beslissing aan de toenmalige VLD voorzitter Karel De Gucht , resulteerde in een inhoudsloos en clichématig antwoord, dat , mogelijk door beloftevolle verkiezingsresultaten geïnspireerde hoogmoed , de indruk van een algehele desinteresse gaf.
Zijn houding leek, aan de hand van de huidige pollresultaten, achteraf bekeken toch niet zo verstandig en lucratief te zijn.
Maar goed , ook ik verweet in een vorig leven samen in koor met de zelfbenoemde nobele redders van onze democratie Vlaams Blokkers als onverdraagzaam en verzuurd. De maatschappelijke realiteit verplichtte me helaas tot andere inzichten, alleen idioten en debielen veranderen nooit van mening.
Wetende dat het migratieprobleem niet onze enige bekommernis moet zijn , mag ook niet vergeten worden dat zonder coherent maatschappelijk weefsel waarin profitariaat kordaat wordt bestreden, alle andere politieke impulsen een dode letter blijven.
Een samenleving waarin een autochtone bevolking brutaal en op een overrompelende manier wordt gedwongen om met een conflictoire en integreer-onwillige dominante geloofscultuur om te gaan, rebelleert vroeg of laat. En daar sta je dan als staat met je uitmuntend en evenwichtig sociaal / economisch model.

Ja, ik ben een blanke gefrustreerde man, wanneer ik zie hoe een politieke partij die dat groeiend burgerlijk ongenoegen op een democratische manier kanaliseert wordt belaagd met subtiele , dan weer uitgesproken media-demonisering , juridische klachten en politieke veroordelingen allerlei.
Nooit , tenzij aan marginalen en extremisten (dat past dan weer in het georkestreerde ridiculiserende plaatje) , wordt openlijk aan het doorsnee VB-electoraat gevraagd wat het motief of werkelijke reden van hun politieke keuze dan wel is. Integendeel, collectief met haar mandatarissen worden zij op datzelfde hoopje van mestkevers, uitschot , fascisten , racisten , enz. (geen naam is te vies) geworpen, terwijl samen met mij het merendeel ervan alleen maar uitermate dankbaar is voor de inspanningen van ouders /voorouders, en de geërfde cultuur en maatschappij in al haar aspecten wenst te behoeden.
Natuurlijk zitten er racisten en fascisten bij het Vlaams Belang, net zoals er ook marxisten en communisten bij kiezers en politici van linkse signatuur te vinden zijn, en mag het even gezegd dat communisten zich in een niet zo ver verleden ook bezondigden aan asociale en onaanvaardbare praktijken. Dat media blind blijven en zich in stilte verhullen voor dat laatste , is voor mij dan ook een vorm van staatsgreep op zich.
Uiteraard ga ik niet akkoord met alle programmapunten van mijn partij , maar welke kiezer kan dat wel zeggen ? Zo hoeft voor mij ook niet direct België te worden opgedoekt.
Maar de ideologische en weerspannige houding van onze Waalse partijen (en ook sommige Vlaamse) ten aanzien van justitie, immigratie , sociaal misbruik en ander economische en sociologische vraagstukken, laat niet veel ruimte voor dialoog. Een partij die werklozen & immigranten als kiesvee en machtshefboom beschouwt, motiveer je niet zo direct tot bv het verstrengen van werkloosheidskader of immigratie- en asielprocedures, zeker niet wanneer je weet dat door de verdeeldheid en het daaruit resulterende gebrek aan daadkracht van de traditionele Vlaamse partijen , wij Vlamingen gewillig en tot in de oneindigheid de facturatie ervan blijven boeken.

En ja , ik ben een bange blanke gefrustreerde man ,die, om het in beeldspraak te omschrijven, in gezelschap van meer dan 1 miljoen landgenoten onderaan de maatschappelijke boom in cordon sanitaire en onder voortdurend mediagedreun hun grote gelijk staan uit te brullen, terwijl boven hen een blinde politiek correcte meute de spreekwoordelijk tak waarop ze zitten doorzagen. Vroeg of laat krijgen wij , de verketterde extreem-rechtsen , die de tak om de bekende redenen voortijdig verlieten , het hele zootje vooralsnog op ons hoofd gedonderd.
En neen, er is geen veilige plaats weg van de boom, hij staat in mijn land, ik ben er geboren, ik wil er sterven.
Moh sukkel toch...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 12:38   #8
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Volgens ik vernomen heb gaat spirit er iets aan doen om het angstgevoel bij de blanke bange man weg te werken, ze hebben daarvoor een 70 puntenplan opgesteld, ik vrees enkel dat het te laat is en dat het niets voorstelt, zoals de partij zelf.
Tja, bij Spirit kan men met figuren zoals Feremans natuurlijk niet in hun veren laten schieten...
Als die de frustraties van de bange blanke man moeten wegnemen...
Ik krijg er pas frustaties van...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 12:43   #9
Cosmo
Burgemeester
 
Cosmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 560
Standaard

Ik had mij voorgenomen niet meer op dit forum te posten omdat het blijkbaar toch allemaal boter aan de galg is. Bij het lezen van uw boodschap kan ik niet anders dan mijn voornemen verlaten om U mijn volledige steun te geven. U heeft dit alles zeer goed beschreven. Ook ben ik er zeker van dan dat 990.000 van de VB kiezers zo denken (die laatste 10.000 zijn wellicht nog een aantal racisten en aggressievelingen met laarzen waar toch niets mee aan te vangen is). Ook ik zou liever in Vlaanderen blijven, maar als er niet spoedig een kentering komt ga ik op zoek naar een nieuw vaderland waar men wel nog gezond verstand heeft (en ik de immigrant ben ...)
Cosmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 12:51   #10
napoleondegrote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 1.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob. Bekijk bericht
Ja , ik ben een bange blanke man , niet zozeer voor het onbekende , maar eerder voor het bekende.
Als ik flaneer door de stadsbuurt, de wijk waar ik als tiener ruim 40 jaar geleden mijn jeugd doorbracht, bloedt mijn hart om te zien hoe een ooit gezellige volksbuurt in enkele decennia tijd verworden is tot een semi-islamitische enclave waar djellaba’s, hoofddoeken en andere exotische uitingen van cultuurbehoud het straatbeeld domineren.

En ja , ik ben een bange blanke man, als ik in gedachten diezelfde voorbije periode naar de toekomst extrapoleer , rekeninghoudend met de explosieve reproductiedrang, het hoge geboortecijfer van diezelfde bevolkingsgroep waarvan sprake , dan overvalt me de angst dat nav die demografische verschuiving, en uit het onvermijdelijk numeriek overwicht als gevolg, ooit een charismatisch figuur zal opstaan die mbv de hem gemandateerde parlementaire instrumenten onze huidige westerse samenleving en democratische instellingen op haar grondvesten zal doen daveren.
Al ruim 20 jaar lang doen de bestuursverantwoordelijke progressieve krachten in dit land , ons met een uiterst roekeloos immigratiebeleid (het soepelste ter wereld) geloven dat een multiculturele samenleving een onvermijdelijke en ideale evolutie is, en wanneer naar aanleiding daarvan de confrontaties (lees criminaliteit) en culturele conflicten toeslaan, wordt door diezelfde groep heel laconiek meegedeeld dat we met het multicultureel gegeven maar moeten leren leven.

Het is nu precies 5 jaar geleden dat ik na een carrière van 25 jaar PVV/VLD – kiezer , na een weloverwogen periode van bezinning , de kaart van het Vlaams Blok / Vlaams Belang trok .
Een open brief met motivering van mijn beslissing aan de toenmalige VLD voorzitter Karel De Gucht , resulteerde in een inhoudsloos en clichématig antwoord, dat , mogelijk door beloftevolle verkiezingsresultaten geïnspireerde hoogmoed , de indruk van een algehele desinteresse gaf.
Zijn houding leek, aan de hand van de huidige pollresultaten, achteraf bekeken toch niet zo verstandig en lucratief te zijn.
Maar goed , ook ik verweet in een vorig leven samen in koor met de zelfbenoemde nobele redders van onze democratie Vlaams Blokkers als onverdraagzaam en verzuurd. De maatschappelijke realiteit verplichtte me helaas tot andere inzichten, alleen idioten en debielen veranderen nooit van mening.
Wetende dat het migratieprobleem niet onze enige bekommernis moet zijn , mag ook niet vergeten worden dat zonder coherent maatschappelijk weefsel waarin profitariaat kordaat wordt bestreden, alle andere politieke impulsen een dode letter blijven.
Een samenleving waarin een autochtone bevolking brutaal en op een overrompelende manier wordt gedwongen om met een conflictoire en integreer-onwillige dominante geloofscultuur om te gaan, rebelleert vroeg of laat. En daar sta je dan als staat met je uitmuntend en evenwichtig sociaal / economisch model.

Ja, ik ben een blanke gefrustreerde man, wanneer ik zie hoe een politieke partij die dat groeiend burgerlijk ongenoegen op een democratische manier kanaliseert wordt belaagd met subtiele , dan weer uitgesproken media-demonisering , juridische klachten en politieke veroordelingen allerlei.
Nooit , tenzij aan marginalen en extremisten (dat past dan weer in het georkestreerde ridiculiserende plaatje) , wordt openlijk aan het doorsnee VB-electoraat gevraagd wat het motief of werkelijke reden van hun politieke keuze dan wel is. Integendeel, collectief met haar mandatarissen worden zij op datzelfde hoopje van mestkevers, uitschot , fascisten , racisten , enz. (geen naam is te vies) geworpen, terwijl samen met mij het merendeel ervan alleen maar uitermate dankbaar is voor de inspanningen van ouders /voorouders, en de geërfde cultuur en maatschappij in al haar aspecten wenst te behoeden.
Natuurlijk zitten er racisten en fascisten bij het Vlaams Belang, net zoals er ook marxisten en communisten bij kiezers en politici van linkse signatuur te vinden zijn, en mag het even gezegd dat communisten zich in een niet zo ver verleden ook bezondigden aan asociale en onaanvaardbare praktijken. Dat media blind blijven en zich in stilte verhullen voor dat laatste , is voor mij dan ook een vorm van staatsgreep op zich.
Uiteraard ga ik niet akkoord met alle programmapunten van mijn partij , maar welke kiezer kan dat wel zeggen ? Zo hoeft voor mij ook niet direct België te worden opgedoekt.
Maar de ideologische en weerspannige houding van onze Waalse partijen (en ook sommige Vlaamse) ten aanzien van justitie, immigratie , sociaal misbruik en ander economische en sociologische vraagstukken, laat niet veel ruimte voor dialoog. Een partij die werklozen & immigranten als kiesvee en machtshefboom beschouwt, motiveer je niet zo direct tot bv het verstrengen van werkloosheidskader of immigratie- en asielprocedures, zeker niet wanneer je weet dat door de verdeeldheid en het daaruit resulterende gebrek aan daadkracht van de traditionele Vlaamse partijen , wij Vlamingen gewillig en tot in de oneindigheid de facturatie ervan blijven boeken.

En ja , ik ben een bange blanke gefrustreerde man ,die, om het in beeldspraak te omschrijven, in gezelschap van meer dan 1 miljoen landgenoten onderaan de maatschappelijke boom in cordon sanitaire en onder voortdurend mediagedreun hun grote gelijk staan uit te brullen, terwijl boven hen een blinde politiek correcte meute de spreekwoordelijk tak waarop ze zitten doorzagen. Vroeg of laat krijgen wij , de verketterde extreem-rechtsen , die de tak om de bekende redenen voortijdig verlieten , het hele zootje vooralsnog op ons hoofd gedonderd.
En neen, er is geen veilige plaats weg van de boom, hij staat in mijn land, ik ben er geboren, ik wil er sterven.
Ja, laat ik dit maar citeren, want het is woord voor woord waar en authentiek. Goed gezegd en geschreven, kerel. Mijn akkoord heb je in ieder geval. Laat ze hier maar eens over nadenken.
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 13:07   #11
Menapius
Schepen
 
Menapius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2005
Locatie: Menapia
Berichten: 459
Standaard

Zo'n post!!!
Menapius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2006, 16:52   #12
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.456
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Waarom zie ik hier een waarheid in?

Helaas is het een noodkreet naar politici toe, en helaas, extreem links of rechts, en alles er tussen in, Belgische politici (zoals 99% van de politici over de wereld ) hebben maar 1 agenda. Eigen zakken vullen eerst.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 00:01   #13
abi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 november 2004
Locatie: VLAAMSE REPUBLIEK
Berichten: 374
Standaard

Wat er in ons land moet komen,is nen echte dictator die den boel is goe zuiverd

abi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 00:05   #14
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Duvelke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Earth
Berichten: 10.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abi Bekijk bericht
Wat er in ons land moet komen,is nen echte dictator die den boel is goe zuiverd

droom maar voort
__________________
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen.
Duvelke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 08:33   #15
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.882
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Moh sukkel toch...
Een demonstratie hoe "gescheiden" de geesten zijn geworden.......
kelt is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 08:51   #16
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Het is de manier waarop da mij ni aanstaat.
En altijd dat politiek gezeik daarbij.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 09:15   #17
bob.
Provinciaal Statenlid
 
bob.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2004
Berichten: 790
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Het is de manier waarop da mij ni aanstaat.
En altijd dat politiek gezeik daarbij.

" Het is de manier waarop da mij ni aanstaat."
-Over smaken valt te discuteren.

" En altijd dat politiek gezeik daarbij "
-Het is en blijft hier een politiek forum nietwaar.

Maar wellicht slaat de signatuur van de posting niet aan bij jou, en dat is jouw volste recht uiteraard.
Maar daarmee heb je nog niet inhoudelijk gereageerd op de boodschap.
Dat laatste vooral niet doen Bhairav, jouw historiek van postings lijkt niet van het type ....' toegevoegde waarde ' te zijn.
Groetjes
bob. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 09:29   #18
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Ja dit is een forum: dus ik zeg wa ik wil.
8)
Inhoudelijk intresseert mij ni. Het is geen uitdaging...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 09:46   #19
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Percalion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2003
Locatie: Vrije Markt
Berichten: 10.698
Standaard

Tis wel goed geschreven eigenlijk. Enfin, het is ook beter geargumenteerd dan de meeste andere pro-VB-teksten.

Het toont vooral aan dat het cordon sanitaire nonsens is.
Percalion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2006, 09:52   #20
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion Bekijk bericht
Tis wel goed geschreven eigenlijk. Enfin, het is ook beter geargumenteerd dan de meeste andere pro-VB-teksten.
vindt ge?
gewoon de zoveelste hoop VB-gejank wat we al 15 jaar horen.
en die gespeelde 'oprechtheid', walgelijk...
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be