Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 augustus 2006, 19:43   #81
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinbag Bekijk bericht
Die openingstekst zit vol met tegenstellingen...

@ Boadicea deel van degene die er voor gevochten hebben waren zelf vluchtelingen of beter gezegd migranten die hier hebben komen arbeiden.

Het probleem is het vasthouden van de grenzen in een wereld zonder grenzen... maar dat is maar mijn standpunt.
Bwa ... van mij moeten er ook niet bepaald grenzen zijn, maar ik geloof het zou wel praktisch zijn, dat we allemaal wat uit elkaar blijven wonen, want ik weet niet hoe we het 6 miljard mensen naar hun zin kunnen maken op een oppervlakte, waar we met zijn 10 miljoen het al niet gemakkelijk op hebben.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2006, 19:43   #82
1880
Partijlid
 
1880's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juli 2006
Locatie: Vlaanderen (Antwerpen)
Berichten: 289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinbag Bekijk bericht
Die openingstekst zit vol met tegenstellingen...

@ Boadicea deel van degene die er voor gevochten hebben waren zelf vluchtelingen of beter gezegd migranten die hier hebben komen arbeiden.

Het probleem is het vasthouden van de grenzen in een wereld zonder grenzen... maar dat is maar mijn standpunt.
Je leventje zou drastisch veranderen bij open grenzen. De welvaart die we nu kennen zal wegsmelten, we zullen overrompeld worden,... Zelfs extreem-linkse partijen zoals groen! pleiten hier niet voor.
1880 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2006, 01:15   #83
pinbag
Parlementsvoorzitter
 
pinbag's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2006
Berichten: 2.098
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1880 Bekijk bericht
Je leventje zou drastisch veranderen bij open grenzen. De welvaart die we nu kennen zal wegsmelten, we zullen overrompeld worden,... Zelfs extreem-linkse partijen zoals groen! pleiten hier niet voor.
Mischien dat er dan iets scheef zit met onze welvaart en de hunne
en daar klemt het schoentje .

wij als westerlingen hebben en mentaliteitswijziging nodig = noodzaak.
beeld je in dat de gehele 3rdewereld pak de welvaart bereikt van de jaren 60 iedereen die een autootje wilt,tv,ectra ...

Verder wil ik ook duiden dat we leven op de kap van hun miserie... die deels kunstmatig is opgestelt in ons voordeel en kunstmatig word bekachtigd.

en btw zo extreem is groen! nu ook niet .

Verder beschouw ik een dualiteit scheppen tussen de veralgemening vreemdelingen en onze "welaart" gevaarlijk want het schept een vijandsbeeld die ons verblind van hoe complex onze wereld word, het schept grenzen in een wereld zonder...
__________________
"Watch out! Pink deathclaw, three o'clock!" A junkie in New Reno. http://nukedfuture.ytmnd.com/
pinbag is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be