Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

 
 
Discussietools
Oud 17 januari 2007, 17:53   #41
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Als ik bijna dood ga van den honger en er is niets te serveren dan varkensvlees, dan mochte gij es langs komen om nen bief te servers se... ik zal het oppeuzelen tot het laatste beentje,. Alhoewel...juk.
Ik geloof je best, maar ik ga er van uit dat niet iedereen even liberaal met een religie omspringt als jij. Anderzijds ga ik er niet van uit dat je mensen mag dwingen iets te eten.
Moslims pesten door ze onbewust varkensvlees te serveren vind ik wel laag bij de grond. Als vegetariër ben ik ook niet opgezet ergens vlees in tegen te komen, als ik het niet verwacht. En Joden dwing ik ook niet om een cheeseburger te eten.
Een minimum aan respect moet je altijd wel hebben tegenover je medemensen.

En de beentjes zou ik niet oppeuzelen, dat smaakt zo goed niet en je kan er bovendien je tanden op breken.

Trouwens: als fanatiek vegetariër kan ik de mensen er op attent maken dat er regels zijn. Zo moeten frituren hun frieten in een apart, ander vet bakken dan hun snacks.
Er zijn veel frituren die met plantaardige olie bakken en geloof me: Joden heb ik er heden ten dage nog niet gezien. Enfin, toch geen orthodoxe. Moslims wel, die beginnen onze frieten wel te waarderen.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc

Laatst gewijzigd door Boadicea : 17 januari 2007 om 17:56.
Boadicea is offline  
Oud 17 januari 2007, 17:55   #42
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Sorry hoor, maar dit is weer typisch die wij zij-discussie. Heeft u ooit van Israël gehoord? Die staat is ook niet met liefde voor vrede gesticht. Bovendien hebt u géén bewijs dat de Islam een veroveringsgodsdienst is. In de normatieve islam staat geen woord over het veroveren ten koste van anderen. Er is eveneens bewijs dat de werkelijkheid van de islam ook veroveringsgericht is. Zo is er nog geen enkel islamitisch land een christelijk land binnengevallen, om geloofsredenen althans.
Klopt deels. Ik ga er van uit dat het de cultuur van een volk is, die de veroveringsdrang veroorzaakt. De godsdienst, of de manier waarop men deze tot dat doel interpreteert, kan ook een rol spelen.
Zo dachten de kruisvaarders ook dat ze een goed werk deden.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 17 januari 2007, 18:03   #43
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Ik maakte een VERGELIJKING.

In Vlaanderen studeren ze ipv te lullen.
U kunt dan vergelijken, de vergelijking sloeg nergens op.
liberalist_NL is offline  
Oud 17 januari 2007, 18:04   #44
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
een kleine minderheid vreemdelingen aanwezig is (enkele procenten van de bevolking), die zich bovendien schikt naar de plaatselijke wetten en gebruiken, dat haar aanwezigheid blijvend aanvaard wordt en integratie mogelijk is.
.
loop eens rond in Antwerpen (Nervierstraat en omliggende) en kom dan nog eens af met dergelijke prietpraat !

en dan spreken we niet eens over het taalgebruik.
jiddisch en dan...FRANS & ENGELS! geen nederlands. op hun scholen wordt soms geeneens Nederlands gegeven !
Tal van verhalen over antwerpse winkels en superettes waar men eiste dat ze tewoord werden gestaan in het FRANS !

Doet me denken aan een WestVlaamse Vb'er die ik eens meenam voor het werk in Antwerpen : zag de chassidim voor het eerst en hoorde hen praten :reactie : Wat is dat hier allemaal en nog wel in't frans zekers!!!

altijd leuk om te zien hoe VB'ers door de mand vallen als het om consequent aanpassen, integratie, assimilatie gaat.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 17 januari 2007, 18:07   #45
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Tja, ik ben dan ook niet verblind door moslim-liefde als u.
Moslimliefde? Op de meeste terreinen, net als bij de andere monotheïstische godsdiensten trouwens, ben ik fel tegen ze gekanteld. Maar dat betekent niet dat ik die mensen, zolang ze niemand schaden, wil belemmeren in het uitoefenen van het geloof, of ze daarom minderwaardig wil laten voelen.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 17 januari 2007 om 18:07.
liberalist_NL is offline  
Oud 17 januari 2007, 18:14   #46
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
De Man, graag. bla bla
En dit komt van de man die de woordspeling Ward De Bever een lollig zwanske vindt
__________________
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH"
Khonnor is offline  
Oud 17 januari 2007, 18:31   #47
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
loop eens rond in Antwerpen (Nervierstraat en omliggende) en kom dan nog eens af met dergelijke prietpraat !

en dan spreken we niet eens over het taalgebruik.
jiddisch en dan...FRANS & ENGELS! geen nederlands. op hun scholen wordt soms geeneens Nederlands gegeven !
Tal van verhalen over antwerpse winkels en superettes waar men eiste dat ze tewoord werden gestaan in het FRANS !

Doet me denken aan een WestVlaamse Vb'er die ik eens meenam voor het werk in Antwerpen : zag de chassidim voor het eerst en hoorde hen praten :reactie : Wat is dat hier allemaal en nog wel in't frans zekers!!!

altijd leuk om te zien hoe VB'ers door de mand vallen als het om consequent aanpassen, integratie, assimilatie gaat.
Kan goed zijn,maar nog niemand van die gasten heeft mij ooit lastig gevallen,wat ik van Moslims in mijn buurt niet kan zeggen hoor !!
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline  
Oud 17 januari 2007, 18:51   #48
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Goed idee, maar ik vrees dat ze daar niet op zitten te wachten. De Joden beschouwen ons eten als niet kosher, de moslims vinden het niet halal genoeg. Geen van beide wil iets eten dat mogelijk gebakken is in vet waar varkensvlees in heeft gelegen. Daarnaast moet hun vlees ook volgens de regels geslacht zijn en in geval van de Joden moet het ook nog eens gegeten worden enkele uren nadat ze een melkproduct verorberd hebben. Serveer hen geen cheeseburger, want ik geloof dat ze dan met honger van tafel gaan.
Daarom ben ik ook aanhanger van een universele religie waar men alles mag eten behalve soortgenoten eigen of niet ........ Heel gemakkelijk als iemand je voedsel aanbiedt uit pure vriendschap. Maar ja, heb je dan een reden om het te weigeren als het niet heel appetijtelijk is ?

Alles is een kwestie van evolutie. Ik zie de Moslims qua eten althans toch vlugger evolueren dan de Joden.
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 17 januari 2007 om 18:52.
labyrinth is offline  
Oud 17 januari 2007, 18:57   #49
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Kan goed zijn,maar nog niemand van die gasten heeft mij ooit lastig gevallen,wat ik van Moslims in mijn buurt niet kan zeggen hoor !!
non argument , want de diepgelovige moslims vallen OOK niemand lastig net zoals de chassidim, ze zonderen zich af qua culttur, kledij en taal.

Als de argumentatie vervalt tot : geen overlast veroorzaken of straat criminaliteit (waar jonge marokkaantjes in schitteren die je echter nauwelijks nog moslim kan noemen) dan moet men consequent wezen en stellen : we hebben geen probleem met moslims en joden die zich NIET aanpassen, laat staan integreren om zelfs niet te spreken van assimileren ! zoalng ze maar geen criminele activiteiten plegen.

Nu is het aanpassen/integratie/assimilatie verhaal gewoon zever in pakskes vermits men de zaken niet uniform en consequent toepast.

In mijn straat woont een moslim die zijn kinderen op de "moslimmanier" opvoedt, wel één keer had zijn zoontje eens wat kattekwaad uitgehaald op school (geen vandalisme, geen diefstal, geen geweld) gewoon wat kattekwaad zoals elke vlaamse jongen dat ooit wel al eens gedaan had( een dode muis gelegd in krijtbak van de juffrouw, vind ik trouwens zelf grappig) awel, die kleine heb ik tot in mijne hof horen krijsen van het pak slaag dat ie van papa kreeg.

als ze allemaal op die harde moslimmanier zouden opgevoed worden, zou er simpelweg geen overlast/criminaliteit in die groep zijn.

Dus : in dat geval zijn ze gelijk aan de chassidim . en dan valt heel het integratie/assimilatie verhaaltje in het water, want dan blijkt het plotsklaps een non issue !

Men pleit bijgevolg als het ware voor een sterkere en strengere opvoeding op zijn 'moslims" en dat vind ik zeer merkwaardig voor het VB
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 17 januari 2007 om 18:58.
bruut geweld is offline  
Oud 17 januari 2007, 19:03   #50
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
non argument , want de diepgelovige moslims vallen OOK niemand lastig net zoals de chassidim, ze zonderen zich af qua culttur, kledij en taal.

Als de argumentatie vervalt tot : geen overlast veroorzaken of straat criminaliteit (waar jonge marokkaantjes in schitteren die je echter nauwelijks nog moslim kan noemen) dan moet men consequent wezen en stellen : we hebben geen probleem met moslims en joden die zich NIET aanpassen, laat staan integreren om zelfs niet te spreken van assimileren ! zoalng ze maar geen criminele activiteiten plegen.

Nu is het aanpassen/integratie/assimilatie verhaal gewoon zever in pakskes vermits men de zaken niet uniform en consequent toepast.

In mijn straat woont een moslim die zijn kinderen op de "moslimmanier" opvoedt, wel één keer had zijn zoontje eens wat kattekwaad uitgehaald op school (geen vandalisme, geen diefstal, geen geweld) gewoon wat kattekwaad zoals elke vlaamse jongen dat ooit wel al eens gedaan had( een dode muis gelegd in krijtbak van de juffrouw, vind ik trouwens zelf grappig) awel, die kleine heb ik tot in mijne hof horen krijsen van het pak slaag dat ie van papa kreeg.

als ze allemaal op die harde moslimmanier zouden opgevoed worden, zou er simpelweg geen overlast/criminaliteit in die groep zijn.

Dus : in dat geval zijn ze gelijk aan de chassidim . en dan valt heel het integratie/assimilatie verhaaltje in het water, want dan blijkt het plotsklaps een non issue !

Men pleit bijgevolg als het ware voor een sterkere en strengere opvoeding op zijn 'moslims" en dat vind ik zeer merkwaardig voor het VB
Wauw,ik woon nu net in het plaatsje waar verhoudingsgewijs de meeste Moslims wonen van heel België,dus ik woon daar al 48 jaar overmorgen Nee,dat WAREN hele lieve mensen(de ouderen zijn dit meestal nog altijd) Nu is het nu een echte NACHTMERRY!!!!!!
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline  
Oud 17 januari 2007, 19:09   #51
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Wauw,ik woon nu net in het plaatsje waar verhoudingsgewijs de meeste Moslims wonen van heel België,dus ik woon daar al 48 jaar overmorgen Nee,dat WAREN hele lieve mensen(de ouderen zijn dit meestal nog altijd) Nu is het nu een echte NACHTMERRY!!!!!!
Waarmee je bewijst wat ik stel, de diepgelovige moslims zorgen niet voor overlast/criminaliteit, dat zijn verwesterde jochies die moslim zijn als het hun zowat uitkomt, maar voor de rest vooral bezig zijn met uitgaan, ipods, brommerkes en een BMW bijeen krijgen.

en dan kom ik dus terug op mijn punt ; Vermits men geen aanpassing/integratie /assimilatie eist van groepen die zelfs onze taal niet machtig zijjn ,laat staan waarden , pleit men de facto voor een opvoeding op zijn streng moslims voor die gastjes, dit toch als men als argument gebruikt: daar hebt ge gene last mee ...
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 17 januari 2007, 19:17   #52
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.950
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
Waarmee je bewijst wat ik stel, de diepgelovige moslims zorgen niet voor overlast/criminaliteit, dat zijn verwesterde jochies die moslim zijn als het hun zowat uitkomt, maar voor de rest vooral bezig zijn met uitgaan, ipods, brommerkes en een BMW bijeen krijgen.
Voor een overgrote meerderheid van de "moslims" in Brussel en Antwerpen geldt dit inderdaad. Daarom dat een terugkeer naar hun streng Islamitisch land van herkomst hun deugd zullen doen. Daar lachen de autoriteiten niet met jong krapuul. Vlaanderen is van zijn vreemdelingen af en de ordediensten van de Islamitische landen kunnen zich naar hartelust uitleven.

De echte Al Qaida-aanhangers zijn een zeer kleine minderheid van de moslims, doch erg gevaarlijk. Daarom dat een diepgaand en volledig terugkeerbeleid gewenst is.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 17 januari 2007 om 19:19.
Max van Dietschland is offline  
Oud 17 januari 2007, 19:22   #53
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Voor een overgrote meerderheid van de "moslims" in Brussel en Antwerpen geldt dit inderdaad. Daarom dat een terugkeer naar hun streng Islamitisch land van herkomst hun deugd zullen doen. Daar lachen de autoriteiten niet met jong krapuul. Vlaanderen is van zijn vreemdelingen af en de ordediensten van de Islamitische landen kunnen zich naar hartelust uitleven.

De echte Al Qaida-aanhangers zijn een zeer kleine minderheid van de moslims, doch erg gevaarlijk. Daarom dat een diepgaand en volledig terugkeerbeleid gewenst is.
correct, en dan wijs ik op het inconsequent zijn jegens de eveneens vreemde chassidim en dergelijke. Het VB verkoopt aldus een totaal ongeloofwaardig verhaal dat door tegenstanders zonder veel moeite doorprikt wordt en daardoor wordt het geheel ook niet ernstig genomen.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 17 januari 2007, 19:23   #54
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.080
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Volgens mij geven ze in Nederland toch rare geschiedenis.

Wat deden de Islamieten in 1453 voor de poorten van constantinopel. hierbij een hint, het was geen theevisite. Idem in poitiers en Wenen.
Uw geschiedenislessen beperkten zich precies tot de leerstof van de lagere school.

De Turkse veroveringsdrift had geen sikkepit te maken met de Islam. Turkse stammen hebben altijd al, nog voordat een groot deel zich tot de Islam bekeerde, getracht de landen rondom hun in te palmen. Een van de eerste en bekendste blijde intochten was toen Atilla de Hun richting Europa spoorde.
Aan het einde van het eerste millenium bestond het leger van de Abbasiden vooral uit Turkse huurlingen die uiteindelijk de facto de baas waren. Eén van die huurlingenstammen, de Seldsjoeken, namen de macht uiteindelijk over van de Abbasiden en veroverden daarna een aanzienlijk deel van het Byzantijnse Rijk. Osman, een Seldsjoekse krijgsheer, stichtte het Osmaanse Rijk en hij en zijn nakomelingen deden waar Turken zo goed in zijn. Dat de Turken de Islam aanhangen is een pure toevalligheid en heeft zoals ik al eerder zei, geen invloed op hun verzameldrang.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline  
Oud 17 januari 2007, 19:24   #55
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
Waarmee je bewijst wat ik stel, de diepgelovige moslims zorgen niet voor overlast/criminaliteit, dat zijn verwesterde jochies die moslim zijn als het hun zowat uitkomt, maar voor de rest vooral bezig zijn met uitgaan, ipods, brommerkes en een BMW bijeen krijgen.

en dan kom ik dus terug op mijn punt ; Vermits men geen aanpassing/integratie /assimilatie eist van groepen die zelfs onze taal niet machtig zijjn ,laat staan waarden , pleit men de facto voor een opvoeding op zijn streng moslims voor die gastjes, dit toch als men als argument gebruikt: daar hebt ge gene last mee ...
Dus voor U geen INGRIJPEN voor onze nachtmerry hé,een ver van mijn bed chouw hé ERG!!!!!!!
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline  
Oud 17 januari 2007, 20:42   #56
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Hebben de moslims eigen scholen en zijn eigen scholen voor u een toonbeeld van aanpassing ?
Voorts hebt u gelijk als u zegt dat Joden in België eerder vredelievend zijn maar in het Midden-Oosten zijn ze dan weer eerder veroveraars, hetgeen u juist de moslims in België verwijt.
Joden, veroveraars ? Van dat klein lapje grond ginder zeker.
Joden zijn rustige deftige mensen. Geen enkel probleem ermee. Daar gaat het over.
Niet dat moslims dat ook niet zijn. Maar islam is dat zeker niet. Zie je het verschil?

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 17 januari 2007 om 20:51.
Argusx43 is offline  
Oud 17 januari 2007, 20:46   #57
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Sorry hoor, maar dit is weer typisch die wij zij-discussie. Heeft u ooit van Israël gehoord? Die staat is ook niet met liefde voor vrede gesticht. Bovendien hebt u géén bewijs dat de Islam een veroveringsgodsdienst is. In de normatieve islam staat geen woord over het veroveren ten koste van anderen. Er is eveneens bewijs dat de werkelijkheid van de islam ook veroveringsgericht is. Zo is er nog geen enkel islamitisch land een christelijk land binnengevallen, om geloofsredenen althans.
Wat een onzin. In alle moslimlanden worden christenen ofwel zéér vervolgd of zijn het tweederangs burgers.Daar gaat het om. Andere godsdiensten worden niet getolereerd. Maar ja dat interesseert U niet misschien?

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 17 januari 2007 om 20:53.
Argusx43 is offline  
Oud 17 januari 2007, 21:21   #58
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.080
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Wat een onzin. In alle moslimlanden worden christenen ofwel zéér vervolgd of zijn het tweederangs burgers.Daar gaat het om. Andere godsdiensten worden niet getolereerd. Maar ja dat interesseert U niet misschien?
Dus moslims moeten van hetzelfde laken een pak krijgen en hier ook evolueren naar tweederangsburgers?
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline  
Oud 17 januari 2007, 21:23   #59
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Wat een onzin. In alle moslimlanden worden christenen ofwel zéér vervolgd of zijn het tweederangs burgers.Daar gaat het om. Andere godsdiensten worden niet getolereerd. Maar ja dat interesseert U niet misschien?
Idem dito in christelijke landen in dezelfde situatie. Of denkt u dat moslims welkom zijn in Mexico?
liberalist_NL is offline  
Oud 17 januari 2007, 21:25   #60
Argusx43
Minister
 
Argusx43's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 mei 2006
Berichten: 3.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Dus moslims moeten van hetzelfde laken een pak krijgen en hier ook evolueren naar tweederangsburgers?
Natuurlijk niet, moedig islam hier niet aan. Daar gaat het over.
Argusx43 is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be