Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 26 maart 2014, 07:50   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.817
Standaard Het cement van b., een familie Flodder

Ik hoop dat een aantal oude moederkes en vaderkes, die anders toch maar traditioneel stemmen, dit even schandalig vinden als ikzelf:

titel: Albert en Paola komen niet terug uit vakantie voor Laurent
link: http://www.nieuwsblad.be/article/det..._BT=2158280038

Citaat:
Prins Laurent (50) is er erger aan toe dan eerst werd gedacht. Hij ligt met een zware longontsteking in het universitaire ziekenhuis Saint-Luc in Sint-Lambrechts-Woluwe en werd intussen in een kunstmatig coma gebracht. Hij ligt aan een beademingstoestel, dat via een buis in zijn mond en door zijn keel, lucht in zijn longen pompt. Intussen krijgt hij antibiotica om zijn ziekte te bestrijden.

Koning Filip en koningin Mathilde gingen intussen al op bezoek bij Laurent. Dat geldt niet voor koning Albert en koningin Paola, die met vakantie zijn in het buitenland en niet van plan zijn vervroegd terug te keren. Intimi zeggen dat Albert en Paola zijn gerustgesteld door de berichten van de artsen dat hun jongste zoon buiten levensgevaar is. De antibiotica blijken aan te slaan, wat een positief teken is.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 26 maart 2014, 07:57   #2
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik hoop dat een aantal oude moederkes en vaderkes, die anders toch maar traditioneel stemmen, dit even schandalig vinden als ikzelf:

titel: Albert en Paola komen niet terug uit vakantie voor Laurent
link: http://www.nieuwsblad.be/article/det..._BT=2158280038
Maar Schoof toch, Albeir is een beetje derpri doordat hij zo weinig centjes heeft.
Zoals je ziet doet armoede rare dingen met mensen en ook een sloeberke als de koning heeft daar last van sinds ze met het leefloon, excuseer, de dotaties van z'n gezin spelen...
Geef de man (nog) meer geld en mss koopt hij wel dadelijk een vliegtuig om zijn zoontje ("zijn zoon", onder voorbehoud) te bezoeken...
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.

Laatst gewijzigd door manta : 26 maart 2014 om 08:24.
manta is offline  
Oud 26 maart 2014, 08:06   #3
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Met alle respect voor de mens Laurent, maar er worden toch weer tonnen nonsens de lucht ingeblazen.
Laurent is dus ook depri (it runs in the family) omdat hij te weinig centjes krijgt. Ik hoop dat ik gisteren in Terzake NIET goed gehoord heb, want ik hoorde de VRT-kwal ineens zeggen: jamaar met 4.500 € per maand toekomen is moeilijk... dat is zijn maandloon, de sukkel. Dit is NIET inbegrepen in de 211.600 € dotatie! zijnde zo'n 17.600 € per maand NETTO.
Bovendien hoeven ze niks te betalen voor Villa Clementine.

Hoe depressief kan je daar wel van worden?

Dat echter zijn gezondheidstoestand zeer slecht is, dat geloof ik best. Men doet niet zomaar iemand in een kunstmatige coma, let op : om uit die coma te geraken zijn dan ook weer maanden revalidatie nodig.

Het gemekker van Albert daarentegen, die slechts nog vijf van zijn zeven (schatting) buitenverblijven kan aanhouden, en één van zijn yachtjes moet wegdoen (met personeel van de marine), d�*t kan ik niet aanhoren. Die is helemaal een schooier.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 26 maart 2014, 08:10   #4
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik hoop dat een aantal oude moederkes en vaderkes, die anders toch maar traditioneel stemmen, dit even schandalig vinden als ikzelf:

titel: Albert en Paola komen niet terug uit vakantie voor Laurent
link: http://www.nieuwsblad.be/article/det..._BT=2158280038
Het verband met een "traditionele" stem is...?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 maart 2014 om 08:10.
Another Jack is offline  
Oud 26 maart 2014, 08:13   #5
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Het verband met een "traditionele" stem is...?
Voor mensen met chronische verkiezingskoorts die in continue staat van campagne voor hun aanbeden partij + leider verkeren, lijkt elke bagatelle dienstig om stemadvies op te dringen.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 26 maart 2014, 08:17   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.817
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Voor mensen met chronische verkiezingskoorts die in continue staat van campagne voor hun aanbeden partij + leider verkeren, lijkt elke bagatelle dienstig om stemadvies op te dringen.
Ik zal, zoals gewoonlijk, eerlijk zijn.
Hier op dit forum helpt stemadvies geen zier.

Waarom doe ik het dan, zo'n berichten posten? Omdat ik het plezant vind om tegenstanders te jennen.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 26 maart 2014, 08:21   #7
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Allez, de Laurent blijkt in ieder geval toch geen toneel te spelen, zoals hij zo vaak als 'n klein kind doet. Ik ben geen voorstander van het koningshuis, maar dit vind ik wel grof van den Berre en z'n vrouw. Mocht ik het zijn geweest, mijn ouders stonden direct aan mijn bed.
Dutch_Strawberry is offline  
Oud 26 maart 2014, 09:05   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.817
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Allez, de Laurent blijkt in ieder geval toch geen toneel te spelen, zoals hij zo vaak als 'n klein kind doet. Ik ben geen voorstander van het koningshuis, maar dit vind ik wel grof van den Berre en z'n vrouw. Mocht ik het zijn geweest, mijn ouders stonden direct aan mijn bed.
Er zijn verzachtende omstandigheden voor den Beire en zijn takkewijf:
ze hebben vanuit hun vakantieverblijf onmiddellijk opgedragen aan twee personeelsleden, één lakei en één militaire attaché, om de zieke te gaan bezoeken.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 26 maart 2014, 10:14   #9
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik hoop dat een aantal oude moederkes en vaderkes, die anders toch maar traditioneel stemmen, dit even schandalig vinden als ikzelf:

titel: Albert en Paola komen niet terug uit vakantie voor Laurent
link: http://www.nieuwsblad.be/article/det..._BT=2158280038
Citaat:
Dat geldt niet voor koning Albert en koningin Paola, die met vakantie zijn in het buitenland en niet van plan zijn vervroegd terug te keren.
- lol -

Die mensen zijn het hele jaar door in vakantie.

En ja, wie kent dat gevoel niet, een van uw kinderen heeft een zware longontsteking en wordt in coma gelegd, daar onderbreek je toch je welverdiende vakantie niet voor.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 26 maart 2014, 10:15   #10
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik zal, zoals gewoonlijk, eerlijk zijn.
Hier op dit forum helpt stemadvies geen zier.

Waarom doe ik het dan, zo'n berichten posten? Omdat ik het plezant vind om tegenstanders te jennen.

.
En het komisch duo sprong er direct bovenop.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 26 maart 2014, 10:16   #11
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.322
Standaard

Eigenlijk zijn dit onze zaken niet, das prive.
__________________
Vette Pois(s)on is offline  
Oud 26 maart 2014, 10:35   #12
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Allez, de Laurent blijkt in ieder geval toch geen toneel te spelen, zoals hij zo vaak als 'n klein kind doet. Ik ben geen voorstander van het koningshuis, maar dit vind ik wel grof van den Berre en z'n vrouw. Mocht ik het zijn geweest, mijn ouders stonden direct aan mijn bed.
Dat is het minste wat je ervan kan zeggen! Dat Albert zich nu maar niet verstopt achter zijn depressie omdat hij "maar" 743.000 euro per jaar meer krijgt PLUS 8.600 euro maandloon (om w�*t te doen?)


Citaat:
Onder koning Filip zien de werkingskosten van de koninklijke familie eruit als volgt:

Koning Filip: 10,5 �* 10,7 miljoen euro/jaar
Koning Albert II: 743.000 euro/jaar (kosten) + maandloon van 8.600 euro
Koningin Fabiola: 341.000 �* 345.000 euro/jaar + maandloon van 4.500 euro
Prins Laurent: 211.600 �* 213.900 euro/jaar + maandloon van 4.500 euro
Prinses Astrid: 211.600 �* 213.900 euro/jaar) + maandloon van 4.500 euro
Prinses Elisabeth (vanaf 18 jaar): 683.560 �* 691.000 euro/jaar + maandloon van 8.583 euro
(kv/nm) – Bron: Nieuwsblad.be (Update 08.08.2013)
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 26 maart 2014, 10:38   #13
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
- lol -

Die mensen zijn het hele jaar door in vakantie.

En ja, wie kent dat gevoel niet, een van uw kinderen heeft een zware longontsteking en wordt in coma gelegd, daar onderbreek je toch je welverdiende vakantie niet voor.
Die wonen toch gewoon ofwel in Italië ofwel ergens in Zuid-Frankrijk dacht ik. toch wel erg! Vroeger moest hij telkens "uit vakantie" komen om een handtekening te zetten vermits hij "koning der belgen" was, en nu moet de sukkel weer terug uit vakantie komen omdat zijn jongste spruit (nu ja, "zijn"?) in coma ligt.

"Hij weet het toch niet" zullen de lieve ouders gedacht hebben.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 26 maart 2014, 10:43   #14
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dat is het minste wat je ervan kan zeggen! Dat Albert zich nu maar niet verstopt achter zijn depressie omdat hij "maar" 743.000 euro per jaar meer krijgt PLUS 8.600 euro maandloon (om w�*t te doen?)
Als arme albert al depri wordt van te weinig centjes, hoe moeten de nog armere gepensioneerden zich dan voelen met hun minimumpensioentje?
En toch zijn er nog partijen die geen problemen zien in het behouden van dat idiote koningshuis...
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
Oud 26 maart 2014, 10:59   #15
graaf de bethune
Gouverneur
 
Geregistreerd: 13 juli 2011
Berichten: 1.266
Standaard

@Another Jack: U zoekt het verband tussen stemmen op traditio's en de familie stelende eksters uit Laeken??? Dat zal ik u eens vlug geven zie. Door te stemmen op CDV, Spa, Groen, VLD stemt u op partijen die voor monarchie zijn en dit circus in stand willen houden. Met uitzondering van CDV zijn de 3 andere genoemde partijen in principe volgens het DNA van hun strekking, geen monarchisten. Maar om het met de woorden van Patrick Dewael te zeggen (uitgesproken enkele maanden geleden in de 7de dag), in Belgie zijn deze partijen lekker monarchistisch omdat volgens de dekstier van de wetstraat dit land geen andere bestuursvorm zou verdragen. Een verkozen leider(republiek)??? Oh nee, dat zeker niet, het volk moest maar eens iemand verkiezen die capabel is?????

Laatst gewijzigd door graaf de bethune : 26 maart 2014 om 11:00.
graaf de bethune is offline  
Oud 26 maart 2014, 13:09   #16
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

leuk, ik zette hier daarstraks het lijstje van het inkomen van onze arme koninklijke familie, en nu zie ik net het loonbriefje van Obama.
Ik reken daarbij ENKEL wat hij als dotatie ontvangt, geen inkomens uit zijn eigen boekenverkoop.

Citaat:
Naast een jaarlijks 'basis'loon van 400.000 dollar krijgt de Amerikaanse president Barack Obama nog heel wat aardige extra's. Ook zijn succesvolle boeken brengen mooi wat geld in het laatje.

Presidentiële jaarloon & co

Obama krijgt als president van de Verenigde Staten een 'basis'jaarloon van 400.000 dollar (omgerekend zo'n 290.132,5 euro). Daarnaast krijgt hij ook een aantal aardige extra's zoals een jaarlijkse onkostenvergoeding van 150.000 dollar (108.791 euro), een belastingvrij reisbudget van 100.000 dollar (72.524 euro) en entertainmentbudget van 20.000 dollar (14.505 euro).

Uit het belastingformulier van de president en Michelle Obama, dat door het Witte Huis openbaar wordt gemaakt, blijkt dat hun gezinsinkomen in 2012 neerkwam op 608.611 dollar (441.406 euro). Naast zijn presidentieel loon komt een groot deel van zijn inkomsten uit de verkoop van de succesvolle boeken die hij geschreven heeft. Die leverden hem vorig jaar alleen al zo'n 273.000 dollar (197.982 euro) op.

In 2012 gaven Barack en Michelle Obama in totaal 108.832 euro uit aan goede doelen en betaalden ze 81.398 euro belastingen.

Ruw geschat komt het totale vermogen van Obama neer op 11,83 miljoen dollar (8,6 miljoen euro).
http://www.jobat.be/nl/artikels/hoev..._content=blok1

290.000+109.000+72.000+15.000 = 486.000 euro voor de president van de Verenigde Staten, dat zo'n 316.668.567 inwoners telt

en hoeveel krijgen onze arme sukkelaars nu weer?

Citaat:
Koning Filip: 10,5 �* 10,7 miljoen euro/jaar
Koning Albert II: 743.000 euro/jaar (kosten) + maandloon van 8.600 euro
Koningin Fabiola: 341.000 �* 345.000 euro/jaar + maandloon van 4.500 euro
Prins Laurent: 211.600 �* 213.900 euro/jaar + maandloon van 4.500 euro
Prinses Astrid: 211.600 �* 213.900 euro/jaar) + maandloon van 4.500 euro
Prinses Elisabeth (vanaf 18 jaar): 683.560 �* 691.000 euro/jaar + maandloon van 8.583 euro
voor zo'n 11 miljoen belgskes. Alles samen goed voor zo'n 12.300.000 eurootjes, zonder Elisabethje gerekend.

In feite zouden we voor die arme sukkelaars, en zeker voor schooier Albert toch nog eens diep in onze portemonnaie moeten tasten.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 26 maart 2014, 14:01   #17
gertc
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 6.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Maar Schoof toch, Albeir is een beetje derpri doordat hij zo weinig centjes heeft.
Zoals je ziet doet armoede rare dingen met mensen en ook een sloeberke als de koning heeft daar last van sinds ze met het leefloon, excuseer, de dotaties van z'n gezin spelen...
Geef de man (nog) meer geld en mss koopt hij wel dadelijk een vliegtuig om zijn zoontje ("zijn zoon", onder voorbehoud) te bezoeken...
Natuurlijk. Als hij geen goede reisverzekering heeft afgesloten, kost een vervroegde terugkeer nogal wat. Een nieuw vliegtuigticket is niet goedkoop - en aangezien hij al amper rondkomt zal hij wel geen duur refundable ticket hebben. Toch begrijpelijk dat hij zich die kosten wil besparen, hij heeft het al zo moeilijk.

... en bovendien, het is toch zijn zoon niet ...
gertc is offline  
Oud 27 maart 2014, 11:30   #18
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.817
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Er zijn verzachtende omstandigheden voor den Beire en zijn takkewijf:
ze hebben vanuit hun vakantieverblijf onmiddellijk opgedragen aan twee personeelsleden, één lakei en één militaire attaché, om de zieke te gaan bezoeken.

.
Nondedju,
nu heeft prinseske Stridje, de gewezen ster van het Rode Kruis, ook al een lakei opgedragen om een bezoekje te brengen aan prins Woef-de-Marinekeukenexpert. Een lakei die er wat moderner uitziet deze keer. Een père. Uit Paris. De paster die hen trouwde.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 27 maart 2014, 17:22   #19
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
leuk, ik zette hier daarstraks het lijstje van het inkomen van onze arme koninklijke familie, en nu zie ik net het loonbriefje van Obama.
Ik reken daarbij ENKEL wat hij als dotatie ontvangt, geen inkomens uit zijn eigen boekenverkoop.

http://www.jobat.be/nl/artikels/hoev..._content=blok1

290.000+109.000+72.000+15.000 = 486.000 euro voor de president van de Verenigde Staten, dat zo'n 316.668.567 inwoners telt

en hoeveel krijgen onze arme sukkelaars nu weer?



voor zo'n 11 miljoen belgskes. Alles samen goed voor zo'n 12.300.000 eurootjes, zonder Elisabethje gerekend.

In feite zouden we voor die arme sukkelaars, en zeker voor schooier Albert toch nog eens diep in onze portemonnaie moeten tasten.
Vergeefse moeite Circe.
Ik heb hier al meermaals laten horen dat le roi de Belgique alleen al 3maal zoveel "verdient" als de president van de VS. Zonder al de rest dat het meest disfunctionele koningshuis ter wereld ons kost. En nog blijven ze volhouden dat een president meer kost dan een vvorst.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 28 maart 2014, 14:09   #20
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.853
Standaard

Iedereen weet dat je met je wettelijk pensioen niet rond komt als je een bepaalde levensstandaard gewoon bent. Daarom zetten de Belgen massaal geld opzij voor hun pensioen om de levensstandaard te kunnen behouden.

Koning Albert zat 20 jaar op de troon. In die periode zal hij zowat 200 miljoen euro aan dotatie getrokken hebben. Mij lijkt het zo te zijn dat hij daarvan wel wat opzij had kunnen zetten voor hem en zijn vrouw, wanneer ze in pensioen wilden gaan. Maar als je op 20 jaar tijd 200 miljoen verbrast, moet je niet komen klagen dat je 1 van je 7 huizen moet gaan verkopen omdat je het niet meer kan onderhouden op kosten van de staat. Misschien moet de man eens naar zijn kerstboodschap van 2012 luisteren, de vuile hypocriet.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be