Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 april 2012, 12:04   #41
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Jongen toch, leer eens niet steeds te denken dat iedereen tegen je is en laat een beetje ruimte voor andere gedachten dan de jouwe.
Je bent zo naïef dat ik moeilijkheden heb met geloven dat je oprecht bent, als Peeters ook maar enige Vlaamse ambitie had, dan was hij nooit de Vlaamse Minister-President geworden.

Peeters is één van de kopstukken van een Belgicistische partij, je moet werkelijk van een andere planeet zijn om daar iets goeds voor Vlaanderen van te verwachten.

En ik ben autist in plaats van paranoïde, dus laat de pseudo-psychoanalyse van op afstand maar achterwege.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2012, 14:49   #42
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.835
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Inderdaad. Leterme was indertijd ook de integere, vernieuwende en geloofwaardige man die het allemaal eens anders zou doen dan de oude krokodillen - later bleek dit niet meer dan een truc te zijn, om de Vlamingen van een echte Vlaamse stem af te houden. Met Kris Peeters zal het net hetzelfde blijken te zijn. Ik mag hopen dat de Vlaming hier niet zal intrappen, maar de naïviteit is bij sommigen nog steeds groot, blijkbaar.
Peeters als federaal minister of Peeters als NVA-lid: dat is een wereld van verschil. Peeters zou een versterking van de N-VA betekenen, als federaal minister zou hij een ramp zijn. Zo gaat dat met veel tsjeven.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2012, 20:37   #43
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Peeters als federaal minister of Peeters als NVA-lid: dat is een wereld van verschil. Peeters zou een versterking van de N-VA betekenen, als federaal minister zou hij een ramp zijn. Zo gaat dat met veel tsjeven.
U mag mij dit niet kwalijk nemen en ik zeg dit met het grootste respect maar een Peeters bij de NVA zou hun naam van nieuwe tjeven enkel bevestigen....
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2012, 21:37   #44
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je bent zo naïef dat ik moeilijkheden heb met geloven dat je oprecht bent, als Peeters ook maar enige Vlaamse ambitie had, dan was hij nooit de Vlaamse Minister-President geworden.

Peeters is één van de kopstukken van een Belgicistische partij, je moet werkelijk van een andere planeet zijn om daar iets goeds voor Vlaanderen van te verwachten.

En ik ben autist in plaats van paranoïde, dus laat de pseudo-psychoanalyse van op afstand maar achterwege.
Naïef? Waarom dan wel? Omdat ik Peeters als een degelijk technocraat zie? Wat is daar nu naïef aan?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2012, 07:38   #45
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.275
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
U mag mij dit niet kwalijk nemen en ik zeg dit met het grootste respect maar een Peeters bij de NVA zou hun naam van nieuwe tjeven enkel bevestigen....
Jij zal het mij evenmin kwalijk nemen dat, naar mijn mening, het enige wat je hiermee bevestigt, niet jouw blinde koppigheid is.

Dan is mijn vraag: Wat verblindt die mede-forummer zo ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2012, 08:10   #46
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Jij zal het mij evenmin kwalijk nemen dat, naar mijn mening, het enige wat je hiermee bevestigt, niet jouw blinde koppigheid is.
volledig mee eens.
Koppig mag u mij, Vlaams Nationalist, gerust noemen maar blind omdat ik dingen zie die u weigert te zien vind ik er een beetje over.


Citaat:
Dan is mijn vraag: Wat verblindt die mede-forummer zo ?
Hebben wij een verblinde mede-forummer?
Haal hem hier, laat ons hem/haar kastijden...voorwaar ik zeg u...snij de tong eruit en offer het aan de soskiljons...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2012, 09:15   #47
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Naïef? Waarom dan wel? Omdat ik Peeters als een degelijk technocraat zie? Wat is daar nu naïef aan?
Wat Xeno mijns inziens wil zeggen is het volgende: Hij vindt u veel te intelligent om te geloven dat u niet inziet dat iemand die opperhoofd van de tjeven (ie ultra Belgicistisch ergo anti Vlaams) is geweest plotseling NVA'er zou kunnen worden.

Wat zegt ons dat: Dat zegt ons dat Xeno, heel diep vanbinnen, nog steeds hoopt dat de NVA geen tjevenpartij is maar een semi-radikale onafhankelijkheidspartij die voor het volk ergo tegen het establishment stijdt.

Ikzelf denk dat Xeno zich hier vergist.
Ik vind dat de NVA gewoon de CD is mét de ampersant terwijl de CD&V vandaag de CD is zonder...
Bijgevolg mogen we aannemen dat Peeters zeker zijn plaats heeft binnen de NVA, hij hoeft noch van geloof, noch van politieke strathegie, noch van programma, noch van houding, noch van taktiek, noch zijn netwerk en zeker niet van de beroemde tjeefse woordbreukgevoeligheid te veranderen...het enige wat hij zal verliezen is zijn steun bij de ACV...maar ook dat is mijns inziens een kwestie van tijd...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2012, 09:31   #48
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Dit is een formele bevestiging van de politieke realiteit......

De Federale regering is geen plaats meer waar een politicus met echte ambitie,en de bedoeling een echt bestuursteam te vormen,nog thuishoort....
Enkel boekhouders hebben daar nog een plaats.

We hebben allemaal gezien hoe Yves Leterme van "halfgod" (Vlaams Minister-President) naar "loodgieter" (een soort Super Mario die een rottig pijpensysteem moest superviseren) vervallen is....
Zou dat kunnen afhangen van wie meest biedt ? hem met zijn schijnheilig lachje in bochten wringen gaat hem als gegoten , en dat is toch wel een bijzondere eigenschap in de t'jeevenhoek hé .
Mag ik er aan toevoegen dat DOM Vlaanderen ook zal gepaaid worden met een Peeters als president in de nationale regering .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2012, 09:33   #49
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Ik ben een grote voorstander om verkiezingen te splitsen . daarom niet in tijd maar in ambitie's. Gemeeteraad - Provinciaal - Nationaal en Europees .
En kandidaten mogen perfect klimmen of dalen , maar mogen nooit verkiesbaar staan op meerder lijsten en mogen niet overstappen tijdens legistratuur .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be