Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 26 juni 2004, 15:41   #81
tiberius
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Locatie: AARDE
Berichten: 43
Standaard

IQ testen die uitgevonden werden door de vertegenwoordigers van de "Westerse cultuur"...?Als je ziet in hoe een korte tijd de donker gekleurde wereldgemeenschap zich heeft opgeklommen tot alle door "blanken" uitgevonden instellingen en organisatie-systemen.En dan zwijg ik nog stilletjes over de Aziaten...Dan kan ik enkel vaststellen dat het "monopolie van het blank intellect"(tussen aanhalingstekens,nietwaar)allang werd doorbroken..Vandaar dat er "blanke nationalisten " zoals het Blok zich zo roeren...
En het is net het Blok die problemen uitvind en de kleine probleempjes uitvergroot tot een nationaal dilemma...

En erg dat jij werd uitgemaakt voor "wittekop"! Mag het je een trootst wezen dat je niet zwart bent in tijden van"eigen volk eerst"..
tiberius is offline  
Oud 26 juni 2004, 15:53   #82
tiberius
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Locatie: AARDE
Berichten: 43
Standaard

Trouwens,Toro...Ik ging in mijn eerste zin niet van de veronderstelling uit dat jij een Blok lid bent....
Ik vroeg enkel"Vindt jij het normaal dat het Blok de apartheid in Zuid-afrika steunde"?
Wat wil dat zeggen van het Blok,mijn beste discussievrienden?Was de apartheid geen systeem dat vanuit de rassentheorie ging onderscheidden?
Maar deze zaagkloot krijgt geen antwoord...
Waarom niet toegeven dat het Blok fout zit,en dat ze met enkele sociale conflicten in onze maatschappij een racistisch neo-fascistisch programma willen opdringen aan iedereen?
Voor enkel stoute marokkanen een repressieve apartheids-politiestaat..En dan nog maar te zwijgen over het separatisme wat ze erbij meesleuren ...
De kool is de soep niet waard...
tiberius is offline  
Oud 26 juni 2004, 18:45   #83
El toro
Vreemdeling
 
El toro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tiberius
En erg dat jij werd uitgemaakt voor "wittekop"! Mag het je een trootst wezen dat je niet zwart bent in tijden van"eigen volk eerst"..
Inderdaad. Aangezien ik EERST "wittekop" werd nageroepen, klopt de uitspraak 'eigen volk EERST'... Whoeahahaha
El toro is offline  
Oud 26 juni 2004, 19:11   #84
Alvader
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 30 mei 2003
Berichten: 2.694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tiberius
IQ testen die uitgevonden werden door de vertegenwoordigers van de "Westerse cultuur"...?Als je ziet in hoe een korte tijd de donker gekleurde wereldgemeenschap zich heeft opgeklommen tot alle door "blanken" uitgevonden instellingen en organisatie-systemen.
Waarom ? Omdat wij ze laten doen, we nodigen ze zelfs uit. We creëren wetten, regels, UVRM om het voor hen mogelijk te maken.
__________________
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline  
Oud 28 juni 2004, 00:00   #85
tiberius
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Locatie: AARDE
Berichten: 43
Standaard

"wij,de ubermench,dus"
Wat heb jij zoal uitgevonden?
tiberius is offline  
Oud 28 juni 2004, 05:11   #86
whoisy
Gouverneur
 
Geregistreerd: 12 augustus 2002
Locatie: Üngal
Berichten: 1.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tiberius
"wij,de ubermench,dus"
Wat heb jij zoal uitgevonden?
Dat zijn flink uit de kluiten gewassen bomen zeg, die jij kan doorzagen...
whoisy is offline  
Oud 30 juni 2004, 01:03   #87
tiberius
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Locatie: AARDE
Berichten: 43
Standaard

Zo zie je maar...Wat een verweer.En dat is het"ras " met het hoge IQ.
tiberius is offline  
Oud 30 juni 2004, 19:22   #88
Alvader
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 30 mei 2003
Berichten: 2.694
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tiberius
Zo zie je maar...Wat een verweer.En dat is het"ras " met het hoge IQ.
Iedereen is het er over eens dat er rassen in de menselijke soort bestaan, net zoals je hondenrassen hebt.
__________________
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline  
Oud 30 juni 2004, 20:12   #89
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tiberius
IQ testen die uitgevonden werden door de vertegenwoordigers van de "Westerse cultuur"...?Als je ziet in hoe een korte tijd de donker gekleurde wereldgemeenschap zich heeft opgeklommen tot alle door "blanken" uitgevonden instellingen en organisatie-systemen.En dan zwijg ik nog stilletjes over de Aziaten...
Ach ja, die ontvoogding van de zwarte medemens!

De waarheid is inderdaad dat heel wat zwarten zijn opgeklommen, maar waarom moet dat steeds met quota en positieve discriminatie gepaard gaan? Ja, er zijn ondertussen veel zwarte profs aan de Amerikaanse universiteiten. In de exacte wetenschappen moet de eerste prof echter wel nog uitgevonden worden! Negers blinken daar vooral uit in de neomarxistische menswetenschappen.

Citaat:
En dan zwijg ik nog stilletjes over de Aziaten...
Ge kent uw Bell-curve niet. Foei! Aziaten op 1, blanken op 2, zwarten LAATST.
Volksstormer is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be