Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 juli 2020, 10:20   #41
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik ben daar tegen. Heb ik al verschillende keren gezegd.
Maar laat ons serieus blijven. Dat is geen bedreiging voor onze seculiere staat.
de aanwezigheid van een veroverings-religie als de islam is dat wel. En dan moeten we nog beginnen over de gigantische overlast en meerkost voor ons de voorbije vijftig jaar. Een meerkost die nog geen enkele Eurocent heeft opgebracht.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2020, 12:19   #42
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ondertussen zijn er tal van moslims bij gekomen die niet fundamenteel zijn.
Amper de helft, eh.
De andere helft zijn extremisten.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2020, 20:48   #43
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Zó lang kan je neus toch niet blijven bloeden, he Dadee:

https://forum.politics.be/showpost.p...8&postcount=23
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2020, 20:52   #44
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Zó lang kan je neus toch niet blijven bloeden, he Dadee:

https://forum.politics.be/showpost.p...8&postcount=23
Ik klik daar niet op. Waarschijnlijk keyloggers en malware..
Je kan altijd relevante quotes geven, dan kan ik reageren op je standpunten.

En: zeg eens Diego: ben jij VB of NVA?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2020, 21:18   #45
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik klik daar niet op. Waarschijnlijk keyloggers en malware..
Je kan altijd relevante quotes geven, dan kan ik reageren op je standpunten.
Bon, fair enough.
We zullen beginnen met de eerste link:

DE ISLAM MOET VERBANNEN WORDEN

“Ik ben een atheïstische auteur en dichter, die vanaf zijn geboorte 23 jaar lang heeft geleefd als soennitische moslim. Ik woon nog steeds in Turkije, een islamitisch land. Al mijn familieleden en andere verwanten zijn nog steeds moslim. Dit zorgt ervoor dat mijn kritieken makkelijk kunnen beschouwd worden als een inside blik.

Zoals ik het hierboven reeds gedetailleerd aangaf: de islam is tegen de huidige mensenrechtennorm en is gevaarlijker dan het nazisme. De islam is geen geloofsalternatief, maar een misdaad tegen de menselijkheid. Dit in een wereld waar geen plaats zou mogen zijn voor welke misdaad dan ook. Daarom zou de islam overal ter wereld illegaal moeten worden, net zoals het nazisme. Dit vanwege de vandalistische inhoud en geboden die indruisen tegen de mensenrechten.

Alle acties rond islam zouden moeten worden verboden en diegenen die de islam propageren zouden moeten worden berecht vanwege het aanzetten tot misdaden zoals moord, diefstal, verkrachting en andere misdaden tegen de menselijkheid. Indien dit niet gebeurt zal de wereld door de toename van macht door de islamisten een grote tragedie kennen. Dit net zoals toen de wereld leed onder het nazisme.

Om terug te komen op “libertair-links”…Islam ondersteunen in de naam van de democratie is niet anders dan “ de domme stier te zijn die het mes van de slager aflikt”, terwijl men aan het likken is, zal het mes je keel doorsnijden vroeg of laat…”


https://reactnieuws.net/2015/02/10/d...bannen-worden/

Uit de tweede link:

Ex-Muslim Imam Confronts Obama With Question That Has Us CHEERING

“A former Muslim imam who converted to Christianity over a decade ago couldn’t wait for President Obama to speak in his hometown. So, he decided to confront the U.S. president about bringing in Syrian refugees — and the way he brilliantly exposes Obama’s hypocrisy is nothing short of embarrassing for the commander-in-chief.

“ISIS does nothing that Mohammed didn’t first do 14 centuries ago. You see, the problem isn’t a ‘radical interpretation of Islam,’ the problem is the belief in Islam that Mohammed was the ‘perfect man,’ and as such, worthy of emulation in all things.

“You know Christians will bow their heads and pray for you whereas Muslims will simply take your head and celebrate.”

Having a firsthand knowledge of Islam’s inherent violence, Dr. Christian hopes to warn America of the impending Islamic war that’s reached our shore. Of course, Obama won’t answer these simple questions, but we can answer the end of his presidency by taking our nation back from the leftists who apologize for the very ideology threatening to destroy it.”


https://globalfaith.org/2016/01/13/e...s-us-cheering/

Link nr 3:

How Islam Creates Sociopaths

“Brainwashing people into believing or doing things against their own human nature — such as hating or even killing innocents they do not even know — is traditionally done by combining two things: pain and repetition. The conscious infliction of psychological and physical suffering breaks down the person’s resistance to the constantly repeated message.

Totalitarian regimes use this method to reform political dissidents. Armies in less civilized countries use it to create ruthless soldiers, and religious sects all over the world use it to fanaticize their followers.

During numerous sessions with more than a hundred Muslim clients, I found that violence and repetition of religious messages are prevalent in Muslim families.

Muslim culture simply does not have the same degree of understanding of human development as in civilized societies, and physical pain and threats are therefore often the preferred tool to raise children. This is why so many Muslim girls grow up to accept violence in their marriages, and why Muslim boys grow up to learn that violence is acceptable. And it is the main reason why nine out of ten children removed from their parents by authorities in Copenhagen are from immigrant families. The Muslim tradition of using pain and intimidation as part of disciplining children is also widely used in Muslim schools — also in the West.

Combined with countless repetitions of Quranic verses in Islamic schools and families, all this makes it very difficult for children to defend themselves against being indoctrinated to follow the Quran, even if it is against secular laws, logic, and the most basic understanding of compassion.

Everything happens “insha’ Allah” — if Allah wills — and the many religious laws, traditions and powerful male authorities leave little room for individual responsibility. This is the cause for the embarrassing and world-famous Muslim victim mentality, where everybody else is blamed and to be punished for the Muslims’ own self-created situation.

Far too many people underestimate the power of psychology embedded in religion and culture. As we have already seen, no army of social workers, generous welfare states, sweet-talking politicians, politically correct journalists or democracy-promoting soldiers can stop these enormous forces. Sensible laws on immigration and Islamization in our own countries can limit the amount of suffering, but based on my education and professional experience as a psychologist for Muslims, I estimate that we will not be able to deflect or avoid this many-sided, aggressive movement against our culture.

I do believe that we, as a democratic and educated society can become focused and organized concerning the preservation of our values and constitutions, can win this ongoing conflict started by the often inbred followers of Sharia. The big question is how much of our dignity, our civil rights, and our blood, money and tears will we lose in the process.”


http://www.israelnationalnews.com/Ar...6#.VhGKN5tCRmw

Als je de moeite neemt om dit (in vogelvlucht) te lezen, luidt dus de vraag aan jou of je vind dat deze islamverwerpende mensen NVA/VB equivalenten zijn.
Citaat:
En: zeg eens Diego: ben jij VB of NVA?
Ooit heb ik voor den Bart gestemd, maar toen m’n frankske viel dat ‘m ging gaan voor het behoud van dit belgolandje, krijgt sindsdien de enige echte Vlaamse partij m’n stem.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2020, 21:30   #46
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.869
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Klopt, de Islam hoort niet thuis in een liberale democratische maatschappij
Je vergeet de negers nog. Die moeten weg uit de Denderstreek. Niet dat ze moslim zijn. Maar ze moeten weg.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2020, 21:38   #47
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.385
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Je vergeet de negers nog. Die moeten weg uit de Denderstreek. Niet dat ze moslim zijn. Maar ze moeten weg.
Nope, negers moeten niet weg uit de Denderstreek. Criminelen en leeglopers wel.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2020, 21:57   #48
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Bon, fair enough.
We zullen beginnen met de eerste link:

DE ISLAM MOET VERBANNEN WORDEN

“Ik ben een atheïstische auteur en dichter, die vanaf zijn geboorte 23 jaar lang heeft geleefd als soennitische moslim. Ik woon nog steeds in Turkije, een islamitisch land. Al mijn familieleden en andere verwanten zijn nog steeds moslim. Dit zorgt ervoor dat mijn kritieken makkelijk kunnen beschouwd worden als een inside blik.

Zoals ik het hierboven reeds gedetailleerd aangaf: de islam is tegen de huidige mensenrechtennorm en is gevaarlijker dan het nazisme. De islam is geen geloofsalternatief, maar een misdaad tegen de menselijkheid. Dit in een wereld waar geen plaats zou mogen zijn voor welke misdaad dan ook. Daarom zou de islam overal ter wereld illegaal moeten worden, net zoals het nazisme. Dit vanwege de vandalistische inhoud en geboden die indruisen tegen de mensenrechten.

Alle acties rond islam zouden moeten worden verboden en diegenen die de islam propageren zouden moeten worden berecht vanwege het aanzetten tot misdaden zoals moord, diefstal, verkrachting en andere misdaden tegen de menselijkheid. Indien dit niet gebeurt zal de wereld door de toename van macht door de islamisten een grote tragedie kennen. Dit net zoals toen de wereld leed onder het nazisme.

Om terug te komen op “libertair-links”…Islam ondersteunen in de naam van de democratie is niet anders dan “ de domme stier te zijn die het mes van de slager aflikt”, terwijl men aan het likken is, zal het mes je keel doorsnijden vroeg of laat…”


https://reactnieuws.net/2015/02/10/d...bannen-worden/

Uit de tweede link:

Ex-Muslim Imam Confronts Obama With Question That Has Us CHEERING

“A former Muslim imam who converted to Christianity over a decade ago couldn’t wait for President Obama to speak in his hometown. So, he decided to confront the U.S. president about bringing in Syrian refugees — and the way he brilliantly exposes Obama’s hypocrisy is nothing short of embarrassing for the commander-in-chief.

“ISIS does nothing that Mohammed didn’t first do 14 centuries ago. You see, the problem isn’t a ‘radical interpretation of Islam,’ the problem is the belief in Islam that Mohammed was the ‘perfect man,’ and as such, worthy of emulation in all things.

“You know Christians will bow their heads and pray for you whereas Muslims will simply take your head and celebrate.”

Having a firsthand knowledge of Islam’s inherent violence, Dr. Christian hopes to warn America of the impending Islamic war that’s reached our shore. Of course, Obama won’t answer these simple questions, but we can answer the end of his presidency by taking our nation back from the leftists who apologize for the very ideology threatening to destroy it.”


https://globalfaith.org/2016/01/13/e...s-us-cheering/

Link nr 3:

How Islam Creates Sociopaths

“Brainwashing people into believing or doing things against their own human nature — such as hating or even killing innocents they do not even know — is traditionally done by combining two things: pain and repetition. The conscious infliction of psychological and physical suffering breaks down the person’s resistance to the constantly repeated message.

Totalitarian regimes use this method to reform political dissidents. Armies in less civilized countries use it to create ruthless soldiers, and religious sects all over the world use it to fanaticize their followers.

During numerous sessions with more than a hundred Muslim clients, I found that violence and repetition of religious messages are prevalent in Muslim families.

Muslim culture simply does not have the same degree of understanding of human development as in civilized societies, and physical pain and threats are therefore often the preferred tool to raise children. This is why so many Muslim girls grow up to accept violence in their marriages, and why Muslim boys grow up to learn that violence is acceptable. And it is the main reason why nine out of ten children removed from their parents by authorities in Copenhagen are from immigrant families. The Muslim tradition of using pain and intimidation as part of disciplining children is also widely used in Muslim schools — also in the West.

Combined with countless repetitions of Quranic verses in Islamic schools and families, all this makes it very difficult for children to defend themselves against being indoctrinated to follow the Quran, even if it is against secular laws, logic, and the most basic understanding of compassion.

Everything happens “insha’ Allah” — if Allah wills — and the many religious laws, traditions and powerful male authorities leave little room for individual responsibility. This is the cause for the embarrassing and world-famous Muslim victim mentality, where everybody else is blamed and to be punished for the Muslims’ own self-created situation.

Far too many people underestimate the power of psychology embedded in religion and culture. As we have already seen, no army of social workers, generous welfare states, sweet-talking politicians, politically correct journalists or democracy-promoting soldiers can stop these enormous forces. Sensible laws on immigration and Islamization in our own countries can limit the amount of suffering, but based on my education and professional experience as a psychologist for Muslims, I estimate that we will not be able to deflect or avoid this many-sided, aggressive movement against our culture.

I do believe that we, as a democratic and educated society can become focused and organized concerning the preservation of our values and constitutions, can win this ongoing conflict started by the often inbred followers of Sharia. The big question is how much of our dignity, our civil rights, and our blood, money and tears will we lose in the process.”


http://www.israelnationalnews.com/Ar...6#.VhGKN5tCRmw

Als je de moeite neemt om dit (in vogelvlucht) te lezen, luidt dus de vraag aan jou of je vind dat deze islamverwerpende mensen NVA/VB equivalenten zijn.

Ooit heb ik voor den Bart gestemd, maar toen m’n frankske viel dat ‘m ging gaan voor het behoud van dit belgolandje, krijgt sindsdien de enige echte Vlaamse partij m’n stem.
Mijn beste Diego, uiteindelijk zijn wij gelijkgestemde zielen: godsdienst en Staat dienen gescheiden te blijven. Altijd.

Daarom is er ook het EVRM, dat beschermt u en mij tegen godsdienstig fanatisme.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 21 juli 2020 om 22:06.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2020, 07:23   #49
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
de aanwezigheid van een veroverings-religie als de islam is dat wel. En dan moeten we nog beginnen over de gigantische overlast en meerkost voor ons de voorbije vijftig jaar. Een meerkost die nog geen enkele Eurocent heeft opgebracht.
Probeer dat maar eens uit te leggen aan de politici die op huidig ogenblik de 'scepter zwaaien' in 'ons' land.

Volgende is best leuk, gevonden en is best van toepassing op bovenstaande:



Ik had er nog bijgeschreven:

Met dank bij voorbaat om ze af te zetten of achter te laten.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 juli 2020 om 07:24.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2020, 15:39   #50
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Mijn beste Diego, uiteindelijk zijn wij gelijkgestemde zielen: godsdienst en Staat dienen gescheiden te blijven. Altijd.
Hm, ik vermoed dat je niet goed gelezen hebt waar die mensen voor pleiten.
De inhoud van die artikels pleit voor niet minder dan een verbod op islam.
Par example:

“Zoals ik het hierboven reeds gedetailleerd aangaf: de islam is tegen de huidige mensenrechtennorm en is gevaarlijker dan het nazisme. De islam is geen geloofsalternatief, maar een misdaad tegen de menselijkheid. Dit in een wereld waar geen plaats zou mogen zijn voor welke misdaad dan ook. Daarom zou de islam overal ter wereld illegaal moeten worden, net zoals het nazisme. Dit vanwege de vandalistische inhoud en geboden die indruisen tegen de mensenrechten.
Alle acties rond islam zouden moeten worden verboden en diegenen die de islam propageren zouden moeten worden berecht vanwege het aanzetten tot misdaden zoals moord, diefstal, verkrachting en andere misdaden tegen de menselijkheid.


ISIS does nothing that Mohammed didn’t first do 14 centuries ago. You see, the problem isn’t a ‘radical interpretation of Islam,’ the problem is the belief in Islam that Mohammed was the ‘perfect man,’ and as such, worthy of emulation in all things.”

Muslim culture simply does not have the same degree of understanding of human development as in civilized societies, and physical pain and threats are therefore often the preferred tool to raise children. This is why so many Muslim girls grow up to accept violence in their marriages, and why Muslim boys grow up to learn that violence is acceptable. And it is the main reason why nine out of ten children removed from their parents by authorities in Copenhagen are from immigrant families. The Muslim tradition of using pain and intimidation as part of disciplining children is also widely used in Muslim schools — also in the West.

Waar jij leest dat er hier gepleit zou worden voor een scheiding tussen godsdienst/islam en staat is me een raadsel.
Citaat:
Daarom is er ook het EVRM, dat beschermt u en mij tegen godsdienstig fanatisme.
You must be kidding, no ?
De miljoenen Europese autochtone slachtoffers van bedreiging, roof en geweld door moslims van de laatste 40 jaar zeggen je niets ?
Die EVRM beschermt dus niemandalle die slachtoffer is van islamfanaten, maar wél de extremisten en moslimse geweldplegers.

Btw, zijn de schrijvers van die artikels – die de islam van binnenuit kennen - nu equivalenten van NVA of VB, volgens jou?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2020, 19:17   #51
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Jan Jambon over Islam en Vlaams Belang.

Of het eigenlijk gaat over Jan Jambon en hoe die de opmars van de Islam in de EU ziet of over de werking binnen het VB over hetzelfde probleem.

Ik blijf nog steeds van mening dat ik er geen probleem met heb dat de Islam bestaat maar dat zou zich moeten beperken tot hun eigen landen waar zij die het willen beleven zoals het geschreven staat in hun grote boek hun gading kunnen vinden, in de EU daarentegen hoort het niet thuis want de verschillen zijn te groot en dan lijkt het meer op overrompeling/een strijd/een oorlog.

Nu kan ik dat wel schrijven maar het is aan een serieuze opmars bezig en zij krijgen zelfs steun uit Turkse hoek.

Turkije dat daarmee zijn kans, door eigen schuld verloren laat gaan, om ooit te mogen toetreden tot de EU.

Een nieuwsuitzending leerde:

Erdogan opent grootste moskee van Europa en “wil meer islamitische gebedshuizen zien in Duitsland”

Ik moet ergens liggen slapen hebben want ik struikelde over de zin "opent grootste moskee van Europa".

Sinds wanneer zijn die bij de EU?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 24 juli 2020 om 19:21.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2020, 06:33   #52
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Mijn beste Diego, uiteindelijk zijn wij gelijkgestemde zielen: godsdienst en Staat dienen gescheiden te blijven. Altijd.

Daarom is er ook het EVRM, dat beschermt u en mij tegen godsdienstig fanatisme.
Het EVRM heeft ervoor gezorgd dat het hier onleefbaar geworden is.
Het EVRM wort te pas en te onpas misbruikt.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2020, 09:34   #53
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Dat zei hij zelfs in volle plenaire vd Kamer, weliswaar toen hij nog oppositie voerde tegen de regering Dehaene-Tobback. Toen hij zelf Premier werd in 1999, gooide hij samen met zijn burger-manifesten, zijn (echte) liberale standpunten in de vuilbak.
Nooit een politicus gekend die meer zijn kiezers had belogen en bedrogen dan Verhofstadt.
2
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2020, 09:37   #54
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zolang er strikte scheiding van godsdienst en Staat is zijn alle godsdiensten die zich aan de Wet houden welkom.
Ik durf toch grote vraagtekens plaatsen bij een religie die zelf de vrijheid van godsdienst niet aanvaardt.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2020, 09:41   #55
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Mijn beste Diego, uiteindelijk zijn wij gelijkgestemde zielen: godsdienst en Staat dienen gescheiden te blijven. Altijd.

Daarom is er ook het EVRM, dat beschermt u en mij tegen godsdienstig fanatisme.
Het EVRM faalde helaas in o.a. Zaventem en Maalbeek.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2020, 09:54   #56
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Het EVRM faalde helaas in o.a. Zaventem en Maalbeek.
Het EVRM faalde blijkbaar zowat overal :

https://nl.wikipedia.org/wiki/Islami...0Europa%20zijn.

Waarschijnlijk ergens een komma verkeerd geplaatst.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2020, 21:49   #57
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Zeg Dadee, mbt #50, zijn de inhoudelijke meningen van die auteurs mbt de islam, equivalenten van NVA of VB, volgens jou?
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2020, 23:34   #58
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.749
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
de aanwezigheid van een veroverings-religie als de islam is dat wel. En dan moeten we nog beginnen over de gigantische overlast en meerkost voor ons de voorbije vijftig jaar. Een meerkost die nog geen enkele Eurocent heeft opgebracht.
2 !!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2020, 09:23   #59
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Nope, negers moeten niet weg uit de Denderstreek. Criminelen en leeglopers wel.
bwa, van mij mogen ze toch weer naar Brussel verkassen waar ze vandaan komen. Alsof het aangenaam wonen zou zijn als uw straat in een willekeurige straat uit Kinshasa veranderd is...
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2020, 09:35   #60
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Zeg Dadee, mbt #50, zijn de inhoudelijke meningen van die auteurs mbt de islam, equivalenten van NVA of VB, volgens jou?
Er zijn moslims met extremistische meningen en er zijn islamcritici met extremistische meningen.

Je kan USA burgers niet gaan verbieden omdat USA burgers de meeste moorden plegen. Dat is unfair tegen al degenen die niet moorden.

Strikte scheiding van godsdienst en staat en religieuzen dienen de wetten te volgen. Zo hoort het.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 juli 2020 om 09:35.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be