Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 november 2023, 13:35   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Ik ben nu door HOMOHATERS bende bedreigd met dood,

onderwerp
Ik ben nu door HOMOHATERS bende bedreigd met dood,

verplichten mij tot HOMO duivels uitdrijvings/ Puja rituelen, al gebeld door 9 religieuze organisaties in Nederland ok
ik ben waarschijnlijk nu binnen 3 maanden dood denk ik, politie kan niets doen voor mij denk ik.

wat moet ik nu doen?

zij hebben een informatielijst over mij overal verspreid hoorde ik, hindoe tempels belden, moskeeen, christelijke kerken, ok dus hoe moet dit nu verder?
hele maatschappelijke complot nu tegen mij gaande. Een bende HOMOHATERS uit INdia en Polen zit hierachter ok. Ik ben machteloos nu in Nederland. Ben niet blank dus ik sta lager en ben minderwaardiger, dus niemand maakt zich druk erom als ik dood wordt gemaakt nu. Mijn hindoe en moslim familie gaan het heel goed vinden ok, dus ik denk veel aan zelfmoord, de maatschappij dwingt mij nu tot zelfmoord. Zo voelt het aan nu, niemand meer over ok, in feite.

Alleen op de wereld nu, overal verstoten, waar moet ik nu hulp zoeken??

ze kunnen mij op elk moment nu doodschieten denk ik, heleboel religieuze organisaties werken nu mee aan mijn dood en verstoting overal. Ik ben minderwaardiger dan elke lange, grootgeschapen blanke man op aarde ok, mijn leven is karmisch vervloekt nu en het is een karmische straf maar ik zweer het in naam van de Grote Moeder Kat en de Kosmische Krachten en Machten van de oude Dinosauriers: ik zal mij nu doodvechten tot de DOOD en ook erna.

nu is de totalitaire oorlog in delft echt begonnen ok tot de DOOD dan.


================= mijn topic met info
https://forum.politics.be/showthread.php?t=270683




(HOMOHAAT) Geschokte reacties omdat man op burgemeester wil inrijden om geaardheid
onderwerp
(HOMOHAAT) Geschokte reacties omdat man op burgemeester wil inrijden vanwege geaardheid



analyse

1) Ziehier homohaat is echt nu toegenomen ok, ik ben afgelopen week ook telefonisch door 7 mensen gebeld uit religieuze kringen en vanuit een echte criminele HOMOHATERS bende, bedreigd met dood, mishandeling en ze eisen nu een anti HOMO ritueel (PUJA). De Katholieke Bisshop die belde wil volgende week langskomen bij mij met hele groep mannen om mij te onderwerpen aan HOMO uitdrijvings rituelen en hij komt met de politie en criminelen zei hij. 4 hindoe priesters belden afgelopen tien dagen en 1 man van een moskee. Hele gevaarlijke zaak nu omdat een grote HOMOHATERS bende erbij betrokken is. Hoe dit verder moet weet ik nu niet maar ik moet nu iets doen anders ben ik binnen een paar maanden dood of zwaar mishandeld.

2) zie onder de HOMOHAAT is het begin van een hele grote Europese burgeroorlog denk ik, zo gaat dit altijd Radicalisering met bendes en grof geweld tegen openbaar bekende homoseksuelen. De vrijheid zijn wij allang kwijt in Nederland ok door al die intimidatie en geweld overal, agressie.

3) NOG tien jaar en er is geen Nederlandse samenleving meer over denk ik. Gevoel van onveiligheid was al 15 jaar geleden weg door de Moord op Pim Fortuyn, Theo van Gogh, en Peter R. De Vries ea.

4) Enige wat echt kan helpen is de politie zwaarder bewapenen en meer bevoegdheden geven om hard en preventief in te kunnen grijpen.

5) Die bendes hebben mij al zes maanden met dood en geweld bedreigd ok, nu overleefd, en ik mag geen Gammafiele HHM Kattenmode meer maken openbaar, zij zien dat als HOMO Mode ok. En zij luisteren mijn telefoon, email, whatsapp echt af al maandenlang, dus ik zit nu gevangen en kan geen kant op meer. Leef in angst ok, hele dag bellen zij met intimidatie en bedreigingen nu, 4 hindoe priesters belden al ok van diverse mandirs, dus dit is een samenzwering nu tegen mij. MOrgen moet ik dit echt bekijken of politie aangifte nu zin heeft, want de politie zal toch niets doen. Dus moet het zelf uitvechten nu tot ik dood ben. Het is echt oorlog nu tot DOOD dan maar. Zo is mijn hele leven. Goed dat er een DOOD is ok, maar ik zal nu harde akties moeten ondernemen en mijn hele buurt waarschuwen voor deze anti HOMO oorlog van de gewelddadige bende HOMOHATERS.


============================
https://www.nu.nl/binnenland/6288577...eaardheid.html

Geschokte reacties omdat man op burgemeester wil inrijden vanwege geaardheid
Door onze nieuwsredactie
06 nov 2023 om 23:54 Update: 13 minuten geleden
0 reacties
De aanhouding van een man die probeerde in te rijden op de burgemeester van de Brabantse plaats Drimmelen heeft tot geschokte reacties geleid. Andere burgemeesters en demissionair justitieminister Dilan Ye?ilgöz noemen het "afschuwelijk" dat Boy Scholtze vermoedelijk vanwege zijn geaardheid werd aangevallen.

De politie heeft een 76-jarige man aangehouden voor bedreiging van burgemeester Boy Scholtze van het Brabantse Drimmelen. De man uitte eerder dreigementen aan het adres van de burgervader omdat hij met een man getrouwd is.

De inwoner van de gemeente wordt ervan verdacht dat hij Scholtze maandag probeerde aan te rijden toen hij naar zijn auto liep. De burgemeester moest opzij springen om niet te worden geraakt, meldt de politie.

Voorafgaand daaraan riep de man vanuit zijn auto dreigementen en beledigingen naar de burgemeester. Na de confrontatie op de parkeerplaats ging de man het gemeentehuis binnen, ondanks dat hij een verbod had om dat te betreden. Aan de balie herhaalde hij zijn dreigementen.

Zo vaak krijgen lhbti'ers in Nederland nog te maken met discriminatie
Zie ookZo vaak krijgen lhbti'ers in Nederland nog te maken met discriminatie

Ye?ilgöz: 'In Nederland moet je houden van wie je wilt'

Demissionair minister van Justitie Dilan Ye?ilgöz noemt het op X "afschuwelijk" dat Scholtze daarom is belaagd. "In Nederland mag je zijn wie je bent en houden van wie je wilt", schrijft ze. Ook collega-burgemeesters spreken op het sociale medium hun steun uit.

Wouter Kolff van Dordrecht noemt het voorval "bizar". Sjoerd Potters van De Bilt schrijft: "Laten we allemaal vierkant achter mijn collega Boy Scholtze gaan staan en nooit, nooit buigen voor intimidatie en geweld." Charlie Aptroot van Wijdemeren steekt Scholtze een hart onder de riem. "Weet dat jouw collega's en ongetwijfeld ook de inwoners achter jou staan en zulk gedrag volstrekt afwijzen", schrijft hij.

Lhbti-acceptatie in Nederland: We zijn er nog lang niet
Zie ookLhbti-acceptatie in Nederland: We zijn er nog lang niet

Eerder werd al ruit bij de burgemeester ingegooid

De 32-jarige Scholtze is sinds december vorig jaar burgemeester van de Brabantse gemeente. Hij is openlijk gay en getrouwd met een man. Volgens de politie hadden de bedreigingen met zijn geaardheid te maken.

Scholtze heeft aangifte gedaan van bedreiging, poging tot zware mishandeling, belediging en discriminatie.

Het is niet de eerste keer dat de burgemeester met bedreigingen te maken heeft. In juni werd 's nachts een stoeptegel door een ruit van zijn woning gegooid.
Beeld: NU.nl/Gemeente Drimmelen
0 reacties
Lees meer over:
Lhbtiq+
Antihomogeweld
Binnenland







https://www.nu.nl/binnenland/6288577...eaardheid.html




----------------------------

Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld
dit maakte ik mee zonet, die homohaters bende belde mij ok, akkoordje gesloten, eisen ingewilligd anders zouden zij mij vanavond nog afmaken of rolstoel intrappen ok

Begin van deze HOMOHAAT met geweld en zonder politie akties is begin HOLOCAUST ok

ze ,kunnen alles afluisteren nu telefoon, email, whatsapp, ik ben gevangene nu in macht van deze bendes HOMOHATERS, kan niet veel doen ertegen, politie zal niets doen verder om mishandeling te voorkomen.



=======================

Op 07-11-2023 22:25 schreef waldo:




hi MIke



HOLOCAUST is begonnen in Nederland
Ja HOMOHAAT nu meegemaakt, zonet gebeld, bedreigd mishandeling castratie pik afhakken ok

nu is het oorlog tot dood ok



dood is dood



politie kan mij niet redden, ik moet het alleen uitvechten nu met die hele bende



zij eisten dit



1) geen HOMO mode meer

2) Geen HOMO kontakten, dating, seks

3) Anti HOMO Duivels/ Puja/ ritueel uitdrijvingen ondergaan



Jij vindt dit zeker goed he?? Jij bent HOMOHATER omdat jij blanke christen bent.



ja ik vecht het uit tot dood, dood is dood dan maar,



politie gaat niets willen doen nu.

==================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com


https://forum.politics.be/showthread.php?t=270683
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2023, 13:49   #2
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Vervloekt zijn de haters!
We moeten homoseksuelen en transseksuelen met rust laten zoals zij ons met rust laten. Dat wil ik wel gezegd hebben omdat ik misschien ooit een ander beeld schiep.
Ik ben niet anti homo etc; ik ben gewoon anti verandering.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2023, 13:50   #3
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

dus ik moet nu doorvechten tot de DOOD ok
dit is een religieuze HOMOHAAT radicalisering in Nederland ok en ik ben nu slachtoffer verkozen

ik ben waarschijnlijk binnen drie maanden toch echt dood ok, het gaat om tien religieuze organisaties dus het is landelijk en ik ben machteloos denk ik.

dit zijn religieuze extremisten ok van Hindoe mandirs, moskeeen en christelijke kerken verenigd met twee bendes uit polen en india van HOMOHATERS en HOMO doders, ok dus het is een HOMOHAAT revolutie nu in Nederland.

licht de media in over deze topic aub
mijn telefoon, whatsapp, email en hele smartphone worden nu afgetapt door deze bendes dus ik kan niets doen meer denk ik, ben gevangene nu en ben in de macht van deze bendes al jarenlang.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2023, 14:02   #4
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
dus ik moet nu doorvechten tot de DOOD ok
dit is een religieuze HOMOHAAT radicalisering in Nederland ok en ik ben nu slachtoffer verkozen

ik ben waarschijnlijk binnen drie maanden toch echt dood ok, het gaat om tien religieuze organisaties dus het is landelijk en ik ben machteloos denk ik.

dit zijn religieuze extremisten ok van Hindoe mandirs, moskeeen en christelijke kerken verenigd met twee bendes uit polen en india van HOMOHATERS en HOMO doders, ok dus het is een HOMOHAAT revolutie nu in Nederland.

licht de media in over deze topic aub
mijn telefoon, whatsapp, email en hele smartphone worden nu afgetapt door deze bendes dus ik kan niets doen meer denk ik, ben gevangene nu en ben in de macht van deze bendes al jarenlang.
Wij zijn allemaal slachtoffers en subject aan de dood, haat, geweld, afpersing, verraad,....

Fuck it all and keep moving forward.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2023, 01:01   #5
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Ieder individu moet zijn eigen Totalitaire Oorlog tot de DOOD voeren gedurende elke manifestatie denk ik, inclusief de meest minderwaardigste viesbruine Indiase ratten die ik zag rondkruipen in het vuile straatje van het hotel Golden Stay in Amritsar, en die met elkaar flink vochten om het schaarse eten van de afvalhoop, net 9 meters van het restaurant langs het stinkende straatje.

Nu deze oorlog uitvechten tegen deze HOMOHATERS bende en ik heb al PLAN B klaar nu, om terug te slaan, voordat zij hier bij mijn flat binnenstormen met machinegeweren om mij af te schieten. Ik moet de hele buurt maar nu duidelijk maken dat deze zware criminele en religieuze HOMOHAAT oorlog eraan komt hier.

Ik laat mij niet zomaar vermoorden nu en moet maatregelen treffen zsm.

Er moet een nieuwe hardere en ruimere wapenwet komen in Nederland om zware en levensreddende defensieve wapens thuis te mogen bezitten en om het te gebruiken tegen overvallers en moordenaars bendes.

zelfs als gewapende bendes binnen vallen met wapens moet een burger het recht hebben om met de zwaarste defensieve wapens terug te vechten en hen dus echt uit te schakelen zonder deze criminelen te doden. Keus genoeg denk ik op de vrije markt van zware defensieve wapens, die je thuis mag bezitten zonder enige vergunning, wel niet dodelijk, en zonder de tegenstanders zo ernstig te verwonden dat hsij dus gehandicapt raakt.

Wie heeft hierover enige informatie, dus als drie bewapende mannen je deur intrappen om jou in je huis neer te schieten of dood te knuppelen? Dit laatste gebeurde met een vriend van mij in Amsterdam en hij ligt nu al 4 weken in het gips op de IC en zal de rest van zijn leven in een rolstoel moeten lijden als meervoudig gehandicapte hindoestaanse man. Dit is echt vreselijk.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2023, 06:34   #6
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Het is geen geheim dat deze generatie fascisten een immense golf aan haat jegens lgbqt++ veroorzaakte.
Natuurlijk geven die politiekers geen fuck om homo's, ze spannen die maar voor hun karretje om beleid te voeren wat de haat voedde. Wat wellicht pure moedwil was hun kennende.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2023, 07:05   #7
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Wat wellicht pure moedwil was hun kennende. Dan kunnen ze op tv aan hun kiezers displayen dat ze de juiste mening hebben en de goeie zijn.
De juiste mening hebben is belangrijker dan de problemen effectief oplossen. En alzo zoeken ze nu problemen waar geen zijn om hun superieure zelven aan op te trekken.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2023, 11:32   #8
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Man-man-man....wat TS toch allemaal meemaakt (denkt mee te maken)?



Den Jean-Pierre zou gezegd hebben: "het is godgeklaagd".
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2023, 21:27   #9
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

ja joh vandaag platgebeld ok HOMOHATERS, heb tel rec ok dus ik heb al PLAN B nu ontwikkeld en val aan, terug vechten ok hard om hard.

maar ik wil dit ook commercieel uitbuiten nu dus er is ook een PLAN C klaar

nu slapen ok

Deze Kruistocht van al die religieuze organisaties tegen mij als openbare Quaternaire Gammafiel is toch het begin van een nieuwe bloedige HOLOCAUST ok, zo begint oorlog altijd, de HOMO's zijn de laagsten die het eerst worden afgemaakt en bedreigt, en de zwaksten, domsten.

vanavond nog belde een HOMO MOORDENAAR mij, en hij gilde ook: 'ik wil jou benen en botten en pik breken,...........' in engels heb tel rec. Ik hield hem aan de praat voor meer informatie en ja hoor het was RAAK. Hij vertelde nog meer dingen die vreselijk zijn. Hij vertelde ook dat zij heel veel Homo's hebben doodgemaakt en mishandeld overal. Het is dus een Kruistocht tegen alle HOMOseksuelen.

HOLOCAUST komt nu eraan, bloedbaden heel Europa ok, precies wat poetin wil.

en deze HOMO MOORDENAAR noemde naam van thierry baudet ok echt. Ik ben geroyeerd door Forum voor Democratie en nu dit dus er is een verband. Hoe dit verder moet nu is OORLOG tot dood ok voor mij.

veel moeten strijden dus dit is niet nieuw.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2023, 14:32   #10
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

nu eenzame OORLOG HOlocaust voor mij ok tot DOOD komende zes maanden, kans dat ik dood ben over zes maanden is nu heel groot, KUT leven.

Ik moet die HOMOHATERS Maffia bende een harde TIK terug geven denk ik en met een massieve tegenaanval kan ik nu meteen winnen.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2023, 16:01   #11
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het is geen geheim dat deze generatie fascisten een immense golf aan haat jegens lgbqt++ veroorzaakte.
Natuurlijk geven die politiekers geen fuck om homo's, ze spannen die maar voor hun karretje om beleid te voeren wat de haat voedde. Wat wellicht pure moedwil was hun kennende.
Er woedt een golf van fascisme over de wereld. Het fascisme is nu overal.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2023, 16:04   #12
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Er woedt een golf van fascisme over de wereld. Het fascisme is nu overal.
En de meest extreme noemen zich anti-fascisten.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2023, 22:14   #13
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Er woedt een golf van fascisme over de wereld. Het fascisme is nu overal.

ja dit is wat POetin wil een Derde oorlogsfront IN Europa ok, deze HOMOHATERS bende is betaald door POetin, kan niet anders. Zijn mensen zitten hierachter, het zal oorlog worden ok heel Europa binnen vijf jaar, bloedbaden, HOMOHAAT bendes, meer bom aanslagen, HAAT,

destabilisatie van Europa he.

Dit is hoe Totalitaire oorlog nu werkt, kern kapot maken Blank/ Westerse beschaving. Die vrijheid is de geheime KERN en die willen zij nu kapot maken, Blanke Westerlingen moeten nu hard terugslaan in hun eigen Naties.

Al die OMVOLKERS zijn anti Blank/ Westers en gaan zich nooit hier aanpassen ok Je eigen gifslangen voeden maakt hen giftiger en ze gaan jou doodbijten als blanke westerling, Blankenhaat is iets dat toegenomen is, vooral bij zwarte en viesbruine Hindoestanen die ik overal kende.

Nu deze HOMOHAAT bende maar overleven, alleen uitvechten, kijken of ik dit kan overleven. Heel gevaarlijk nu hier.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2023, 00:57   #14
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

nu is mijn leven al jarenlang een hel ok, kut bendes achtervolgen mij en bedreigen mij ok, HOMOHATERS terroriseren mij nu.

Daarom stem ik op groenlinkspvda nu, voor mijzelf dus. Mijn leven is in gevaar ok, dit uitvechten tactisch. OORLOG tot dood dus.

maffia ok is het, erger dan criminelen.

HOLOCAUST is nu voor mij begonnen tot dood dus.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2023, 13:11   #15
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Thierry Baudet ondersteunt aktief dus deze Nationale Kruistocht tegen homoseksuelen, gammafielen en LHBTIQers zoals ik het zelf hoorde bij de telefonische bedreigingen ok.

daarom dit dus besloten:


==================
Waldo Wieroe Phagalwa
Ja ik stem toch nu op groenlinks/Pvda ivm de doodsbedreigingen ve soort Kruistocht tegen HOMOseksuelen tegen mij als een vd eerste slachtoffers ok, begin vd nieuwe HOlocaust die ik nu meemaak. NO JOKE. / Mischien stem ik op U Eylem... welk nummer op de lange lijst? // Al het KKK Racisme in Nederland is helaas toch natuurlijk gedrag en daarom zoek ik nu dus ook 100 % Natuurlijke oplossings strategieen.

Beantwoorden
1 min

Facebook pagina van

Eylem Koseoglu
Gesponsord · Betaald door Eylem Koseoglu
·
https://groenlinkspvda.nl/kandidaat/eylem-koseoglu/



==========================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2023, 15:53   #16
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Thierry Baudet ondersteunt aktief dus deze Nationale Kruistocht tegen homoseksuelen, gammafielen en LHBTIQers zoals ik het zelf hoorde bij de telefonische bedreigingen ok.

daarom dit dus besloten:


==================
Waldo Wieroe Phagalwa
Ja ik stem toch nu op groenlinks/Pvda ivm de doodsbedreigingen ve soort Kruistocht tegen HOMOseksuelen tegen mij als een vd eerste slachtoffers ok, begin vd nieuwe HOlocaust die ik nu meemaak. NO JOKE. / Mischien stem ik op U Eylem... welk nummer op de lange lijst? // Al het KKK Racisme in Nederland is helaas toch natuurlijk gedrag en daarom zoek ik nu dus ook 100 % Natuurlijke oplossings strategieen.

Beantwoorden
1 min

Facebook pagina van

Eylem Koseoglu
Gesponsord · Betaald door Eylem Koseoglu
·
https://groenlinkspvda.nl/kandidaat/eylem-koseoglu/



==========================

Waarvan akte.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2023, 00:43   #17
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

ik ben nog afgelopen avond door twee moordenaars gebeld ok die op mij loeren nu in delft, dus nu is het OORLOGSmode voor mij. Zware mishandeling moet ik nu voorkomen en de politie wil geen aangifte opnemen van de bedreigingen met dood, en mishandeling, stalking en discriminatie. Dus ik moet overgaan tot publieke akties deze week.

zie onder, mijn advies is stem toch niet extreem rechts, omdat zij poetin steunen en al je burgelijke vrijheden stem je dan weg, gewelddadige dictatuur ok is wat Thierry Baudet wil in werkelijkheid.



=========================

Waldo Wieroe Phagalwa
ik stem toch op PVDA groenlinks nu omdat HOMOHATERS mij achtervolgen, hele dag bellen en mij bedreigen met zware mishandeling, en deze partij beschermt de rechten van LHBTIQers // Extreem Rechts wil een dictatuur en jullie vrijheid zal ontnomen worden, a la Poetin's stijl ok, FVD van Thierry baudet is een gevaarlijke partij en is pro poetin, kijk uit ok als je toch extreem rechts stemt.

Beantwoorden
2 min
Bewerkt

------- mijn reactie zonet op facebook in topic van:

Bericht van PvdA Provincie Utrecht
PvdA Provincie Utrecht
Gesponsord · Betaald door PvdA Provincie Utrecht
·
Voor het állerlaatste campagneweekend komt Jesse Klaver naar Utrecht!
Volgende week zaterdag geeft hij een mini-Meetup in de Nar in Utrecht voor alle campaigners en iedereen die nog twijfelt over wat te stemmen.
? zaterdag 18 november om 16.00
????De Nar, Nijverheidsweg 6


==============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2023, 00:48   #18
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Man-man-man....wat TS toch allemaal meemaakt (denkt mee te maken)?



Den Jean-Pierre zou gezegd hebben: "het is godgeklaagd".
gelukkig zijn er nog mensen met een écht spannend leven hé, gelijk gij
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2023, 00:00   #19
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

NU begint mijn echte HOLOCAUST officieel in KKK Arisch Nazi Nederland ok.
Echt waar, dit telefoontje vreesde ik inderdaad, en ja de nazi bom is gevallen in mijn tuintje: NO JOKE, nu ga ik de EERSTE openbare Klap uit moeten delen aan Thierry Baudet om hem een harde les te leren.


===========================

Waldo Wieroe Phagalwa
Nou Samanta Samaroo ea: hot news: Forum voor Democratie -FVD voor democratie topman Thierry Baudet heeft mij telefonisch bericht gestuurd met flinke bedreigingen omdat ik openbare Quaternaire Gammafiel ben nu ok in KKK Apartheids Natie Nederland. Ja, deze term komt uit mijn eigen theorie en praktijk ervaring inzake LHBTIQ denominaties en het is een NIET Blank/ Arische analyse ok. // Maar ik ben nu in OORLOG geraakt met Forum voor Democratie -FVD officieel die man verzekerde mij ervan dat ik binnen 2 dagen een brief ontvang van hun advocaat, en morgen is vrijdag dus uiterlijk dinsdag volgende week. // Zware bedreigingen geuit naar mij door deze KKK Nazi partij van Hogere, toch superieure, blank/ Arische Hollanders, dus hopelijk leef ik over zes maanden nog en kans is heel groot dat ik dan in coma lig in het ziekenhuis na aanvallen door Forum voor Democratie -FVD huurlingen. Die Forum voor Democratie -FVD man zei keihard dat hij mij kan laten verbannen uit Nederland, zoveel macht hebben zij ok.

Beantwoorden
2 min
Bewerkt

Waldo Wieroe Phagalwa
jammer ok, oude Switie Sranang van 40 jaar geleden is ter ziele. Toch zal ik werken aan eerherstel, als toekomst droomplan op papier.

Beantwoorden
1 d


-------------- facebook topic van

Samanta Samaroo
oeptdoSsnrmc m42ctoumeht2cf0 n08s5111e0t3tr70480Gc6107i:u14l ·
Zijn er sponsoren hiervoor?
Graag mensen die willen helpen.

https://www.facebook.com/samanta.sam...eric&ref=notif


============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2023, 00:07   #20
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.604
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

ja en dit erbij ok ellende nu in konflikt met forum voor democratie dus nu is de nazi bom gevallen in mijn moestuintje ok en ik moet uitkijken komende zes maanden.

Ik moet de eerste klap uitdelen aan thierry baudet, toch week voor verkiezingen dus zo leert hij een lesje om een lagere, minderwaardige, te kleingeschapen, titelloze, kasteloze, viesbruine Negre-koelie, Hindoeaapachtige straathond uit de laagste en vuilste Chamar Bihar kaste te gaan schoppen en af te blaffen.

ja maak een magere, hongere, viesbruine, indiase straathond nooit kwaad en schop hem niet he.


===========================


Waldo Wieroe Phagalwa
leuk ok ik heb zielig nieuws voor jullie ok morgen krijgen jullie het ok. HINT: Helaas is de Kruistocht tegen HOmoseksuelen en alle LHBTIQers in Nederland nu officieel begonnen, en ik werd vanavond nog gebeld en bedreigd door de leider ervan, namens deze bruinhemd PR mannetje: Thierry Baudet himself ok, NO JOKE. Harde Bewijs nu geleverd. // Hoop komende zes maanden te overleven ok, bedreigd met zware mishandeling en dood nu. Heb politie alles verteld en ik moet zelf nu goed uitkijken buiten op straat om aanvallers af te weren. NO JOKE, pb mij aub.

Beantwoorden
17 min
Bewerkt


---------- facebook posting in

Vereniging Antilliaans Netwerk
2,9 d. vind-ik-leuks • 3,1 d. volgers


===============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be