Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

 
 
Discussietools
Oud 11 oktober 2012, 14:13   #1
HRobin
Minister
 
HRobin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 3.469
Standaard Campagnewagens Filip Dewinter beschadigd in Borgerhout

Campagnewagens Filip Dewinter beschadigd in Borgerhout

Citaat:
Twee wagens die Filip Dewinter gebruikt voor zijn verkiezingscampagne zijn beschadigd in Borgerhout. "De ruiten werden ingeslagen, de spiegels en ruitenwissers werden afgerukt en de koplampen werden kapotgeslagen. Er is voor 6.000 tot 7.000 euro schade", raamt Dewinter de kosten.

"We waren woensdag op campagne in Borgerhout. Mijn promotieteam gebruikt daarvoor witte Fiat 500-campagnewagens met mijn afbeelding en het Vlaams Belang-logo. Die wagens stonden aan de Turnhoutsebaan in Borgerhout. Toen mijn team 's avonds terugkeerde, moest het vaststellen dat twee wagens kort en klein geslagen waren. We hebben de politie verwittigd en klacht neergelegd", aldus Dewinter.

Volgens Dewinter beschikt de politie over videobeelden en gaat het om "groepjes allochtone jongeren die gemaskerd met sjaals de wagens vandaliseren".

"Dit is een nieuw dieptepunt in de campagne. Het is spijtig dat het zo ver moet komen. Echt verwonderd ben ik niet, maar dit is toch duidelijk een poging tot intimidatie", aldus Dewinter.
Dit gaat nog een stapje verder dat het - al dan niet ludiek - inpakken van campagne-wagens.
Respect voor andermans eigendom zou toch bij iedereen aanwezig moeten zijn.
__________________
Citaat:
In 1272, Muslims first invented the condom using a goat's lower intestine..
In 1873, the British somewhat refined this idea by taking it out of the goat first....
HRobin is offline  
Oud 11 oktober 2012, 14:34   #2
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.986
Standaard

Ook hier, de verdraagzaamheid van klein links scheert weer hoge toppen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 11 oktober 2012, 14:37   #3
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Campagnewagens Filip Dewinter beschadigd in Borgerhout



Dit gaat nog een stapje verder dat het - al dan niet ludiek - inpakken van campagne-wagens.
Respect voor andermans eigendom zou toch bij iedereen aanwezig moeten zijn.
Wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 11 oktober 2012, 14:42   #4
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten.
heb je het over de vandalen die voor mijn part een jaar of vier in een Glenn Mills strafkamp mogen worden opgeleid tot ze tot de jaren van hun twee-hersencellig verstand kunnen geraken?

Of bedoel je dat door U ongewenste partijen uit het door U en de uwen reeds gekoloniseerd gebied moeten blijven. Wat volgt? publieke lynchpartijen?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 11 oktober 2012, 14:52   #5
SDG
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 27 september 2010
Berichten: 8.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten.
Iedereen heeft blijkbaar zijn eigen tolerantiedrempel:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=177689

Het lijkt me dan ook nog steeds het beste dat het voor iedereen duidelijk is dat vandalisme strafbaar is én blijft. Voor we afglijden naar totale wetteloosheid.
SDG is offline  
Oud 11 oktober 2012, 14:55   #6
HRobin
Minister
 
HRobin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 3.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ook hier, de verdraagzaamheid van klein links scheert weer hoge toppen.
Heeft niets met "klein links" te maken, dit is puur vandalisme door een geviseerde doelgroep
__________________
Citaat:
In 1272, Muslims first invented the condom using a goat's lower intestine..
In 1873, the British somewhat refined this idea by taking it out of the goat first....
HRobin is offline  
Oud 11 oktober 2012, 15:12   #7
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Heeft niets met "klein links" te maken, dit is puur vandalisme door een geviseerde doelgroep
Neen hoor, dit heeft alles met klein links te maken. Die doelgroep is niet geviseerd. Klein links beweert dat die doelgroep geviseerd wordt. Dat is geen groot verschil. Vandaar is dit dan ook volledig te wijten aan de verdraagzaamheid van klein links. Ze verdragen immers dergelijke baldadigheden van hun doelgroep. Simple comme bonjour.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 11 oktober 2012, 15:16   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Ik keur alle dergelijk laakbaar gedrag af.

Ook de criminele brandstichting en vernielingen aan de auto's van La Freya in Gent.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 11 oktober 2012 om 15:18.
De schoofzak is offline  
Oud 11 oktober 2012, 15:17   #9
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

En wat dacht je van dit:

Vlaams Belang beplakt gevel van rood kandidaat

Daar worden natuurlijk geen topics over geopend... (en ik denk ook niet dat Filip op de open brief heeft geantwoord)

En dat zal ook wel hun schuld zijn!

Laatst gewijzigd door Edina : 11 oktober 2012 om 15:18.
Edina is offline  
Oud 11 oktober 2012, 15:19   #10
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
En wat dacht je van dit:

Vlaams Belang beplakt gevel van rood kandidaat

Daar worden natuurlijk geen topics over geopend... (en ik denk ook niet dat Filip op de open brief heeft geantwoord)

En dat zal ook wel hun schuld zijn!
Doe daar gerust een topic over op. Maar kan je er dan meteen ook bij vermelden dat VB ontkent dat dit hun werk is in plaats van te beweren dat ze er niet op geantwoord hebben? Het voordeel van een nieuw topic is dat je hier dan gewoon on topic kan blijven.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 11 oktober 2012, 15:34   #11
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Doe daar gerust een topic over op. Maar kan je er dan meteen ook bij vermelden dat VB ontkent dat dit hun werk is in plaats van te beweren dat ze er niet op geantwoord hebben? Het voordeel van een nieuw topic is dat je hier dan gewoon on topic kan blijven.
Ik voel niet de behoefte om daar een topic over te openen. Zo'n zaken zijn van alle tijden en komen ook uit alle hoeken. Het is dus niet alleen rechts dat daar slachtoffer van is, zoals sommigen hier willen doen uitschijnen. En het zijn individuele daden waarvoor enkel de daders verantwoordelijk itt wat jij hierboven suggereert. Dat was mijn punt en dat lijkt me erg on topic eerlijk gezegd.

En ik was voorbarig: Filip heeft blijkbaar wel gereageerd! Hij vind dat dit bij de folklore van de verkiezingen hoort. Behalve wanneer hijzelf het slachtoffer is natuurlijk. CALIMERO!

Laatst gewijzigd door Edina : 11 oktober 2012 om 15:35.
Edina is offline  
Oud 11 oktober 2012, 15:36   #12
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik voel niet de behoefte om daar een topic over te openen. Zo'n zaken zijn van alle tijden en komen ook uit alle hoeken. Het is dus niet alleen rechts dat daar slachtoffer van is, zoals sommigen hier willen doen uitschijnen. En het zijn individuele daden waarvoor enkel de daders verantwoordelijk itt wat jij hierboven suggereert. Dat was mijn punt en dat lijkt me erg on topic eerlijk gezegd.

En ik was voorbarig: Filip heeft blijkbaar wel gereageerd! Hij vind dat dit bij de folklore van de verkiezingen hoort. Behalve wanneer hijzelf het slachtoffer is natuurlijk. CALIMERO!
Juist ja, het is inderdaad zo dat het overplakken van affiches vergelijkbaar is met het molesteren van wagens. Edina toch, hoe kon ik het vergeten, het molesteren van wagens hoort tot de folklore van de verkiezingen en is van alle tijden. Hoe kon ik dat nu toch vergeten.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 11 oktober 2012, 15:44   #13
HRobin
Minister
 
HRobin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 3.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Neen hoor, dit heeft alles met klein links te maken. Die doelgroep is niet geviseerd. Klein links beweert dat die doelgroep geviseerd wordt. Dat is geen groot verschil. Vandaar is dit dan ook volledig te wijten aan de verdraagzaamheid van klein links. Ze verdragen immers dergelijke baldadigheden van hun doelgroep. Simple comme bonjour.
Hier verschillen we van mening
__________________
Citaat:
In 1272, Muslims first invented the condom using a goat's lower intestine..
In 1873, the British somewhat refined this idea by taking it out of the goat first....
HRobin is offline  
Oud 11 oktober 2012, 15:44   #14
HRobin
Minister
 
HRobin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2011
Berichten: 3.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik keur alle dergelijk laakbaar gedrag af.

Ook de criminele brandstichting en vernielingen aan de auto's van La Freya in Gent.

.
Ook de schuld van "klein links" zeker
__________________
Citaat:
In 1272, Muslims first invented the condom using a goat's lower intestine..
In 1873, the British somewhat refined this idea by taking it out of the goat first....
HRobin is offline  
Oud 11 oktober 2012, 15:49   #15
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ook hier, de verdraagzaamheid van klein links scheert weer hoge toppen.
2
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 11 oktober 2012, 15:52   #16
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
En wat dacht je van dit:

Vlaams Belang beplakt gevel van rood kandidaat

Daar worden natuurlijk geen topics over geopend... (en ik denk ook niet dat Filip op de open brief heeft geantwoord)

En dat zal ook wel hun schuld zijn!
Weet u ondertussen al welke PVDA'er die VB-affiches op zijn rood-concurrenten is gaan plakken of houden jullie dat liever geheim?
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 11 oktober 2012, 15:53   #17
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Juist ja, het is inderdaad zo dat het overplakken van affiches vergelijkbaar is met het molesteren van wagens. Edina toch, hoe kon ik het vergeten, het molesteren van wagens hoort tot de folklore van de verkiezingen en is van alle tijden. Hoe kon ik dat nu toch vergeten.
Het ging niet over het overplakken van affiches, maar over het volplakken van de voorgevel en ramen van de woning van een kandidaat van Rood. En dat vond Filip horen tot de folklore van de verkiezingen, niet ik. Beter lezen, fox!
Edina is offline  
Oud 11 oktober 2012, 15:57   #18
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Weet u ondertussen al welke PVDA'er die VB-affiches op zijn rood-concurrenten is gaan plakken of houden jullie dat liever geheim?
Grappig, als het bij links is hebben de linksen het zelf gedaan en als het bij rechts is, zijn het ook de linksen. Vermoeiend hoor dat calimero gedoe!

Wie is trouwens jullie?

Laatst gewijzigd door Edina : 11 oktober 2012 om 16:12.
Edina is offline  
Oud 11 oktober 2012, 16:18   #19
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik voel niet de behoefte om daar een topic over te openen. Zo'n zaken zijn van alle tijden en komen ook uit alle hoeken. Het is dus niet alleen rechts dat daar slachtoffer van is, zoals sommigen hier willen doen uitschijnen. En het zijn individuele daden waarvoor enkel de daders verantwoordelijk itt wat jij hierboven suggereert. Dat was mijn punt en dat lijkt me erg on topic eerlijk gezegd.

En ik was voorbarig: Filip heeft blijkbaar wel gereageerd! Hij vind dat dit bij de folklore van de verkiezingen hoort. Behalve wanneer hijzelf het slachtoffer is natuurlijk. CALIMERO!
Ik noteer dat U vindt dat twee auto's naar de kl***** helpen zodat ze zelfs niet meer kunnen rijden, van hetzelfde kaliber is als twee affiches op een ruit plakken?

Heb je nog zo van die rare standaarden?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 11 oktober 2012, 16:24   #20
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
wauw echt vergelijkbaar
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be