Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Geert Lambert (Spirit) - 12 tot 18 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Geert Lambert (Spirit) - 12 tot 18 februari Geert Lambert (Oostende, 28 februari 1967) is een Vlaams politicus en advocaat. Lambert werd na de verkiezingen van 2003 voorzitter van de spirit-fractie in de Kamer van Volksvertegenwoordigers. In oktober 2004 volgde hij Els Van Weert op als partijvoorzitter. Tegenwoordig zetelt hij in het bestuur van het Vlaams & Neutraal Ziekenfonds, de Vlaamse mutualiteit.

 
 
Discussietools
Oud 16 februari 2007, 01:00   #1
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard Kunnen we de media nog vertrouwen?

bedankt voor uw deelname hier...
Kent u het boek van van Liefferinge (oprichter dag allemaal) "glamour en glitter macht en geld"
over de mediaconcentraties en manipulatie
Wij burgers konstateren leugens in de media op grote schaal
Terzake wijdde er een uitzending aan in Mei 2006
u kunt die on line nog bekijken zo u wenst.
Hij stelt; De onafhankelijkheid van de pers is een taak van de politiek.
Kan er iets gedaan woorden aan dit probleem? Of ziet u dit als normaal?
Onze vrijheden zijn nl in gevaar volgens mij.

wat denkt u van deze vreemde beelden van de amerikaanse TV stations?
http://video.google.com/videoplay?do...e+911+solution
9 min film

Kan het zijn dat de officiele versie van de Bush regerig inzake 911 en de oorlogen die daaruit volgden niet kloppen?
Hoe komt t dat deze discussie niet in de media komt maar wel op het net gevoerd word?
Weet u dat er regelmatig websites verwijderd en gehackt worden die proberen een ander licht op de zaak te geven zoals bv Voltaire.net?
Deze film ook is na 4 dg verwijdert door google en staat nu op een andere plaats
Kent u de 911 truth mouvement?
Verdienen de amerikaanse burgers onze steun in hun zoektocht naar de waarheid? Zijn we dat niet ethisch verplicht na 40 - 45?
Wij hebben 150 000 amerikaanse soldaten hier in europa en 64 kernkoppen op AMerikaans grondgebied zogezegd...
De VS hebben 130 legerbasissen buiten hun grenzen in de wereld vast...
IK ben bang van deze mensen...
Babylonia is offline  
Oud 17 februari 2007, 03:54   #2
Geert Lambert
 
 
Geert Lambert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2007
Berichten: 167
Standaard

En toch hoop ik dat er bij ons nog veel journalisten rondlopen met voldoende kritische geest en met een eerlijke oprechte pen. Ook zij die mij en/of spirit wel eens aanvallen, hoewel ik me dan ook wel eens kan opwinden. Zolang ze objectief correct blijven, en daar reken/vertrouw ik toch op.


Geert
Geert Lambert is offline  
Oud 17 februari 2007, 12:45   #3
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard

Wie zwijgt stemt toe.
Dus u twijfelt ook aan de officiele verklaring van het drama dat aan 3000 amerikanen het leven kostte op 9 11 2001
Dat concludeer ik uit uw antwoord waarvoor dank midden in de nacht nog!
Bedankt voor uw oprechtheid!

Mag ik uit dit antwoord verder afleiden dat je het ook een probleem vind dat de media in handen is van belangengroepen zoals banken (van thillo) en bedrijven?
Je weet zelf dat die journalisten er wel zijn
maar dat hun schrijfsels niet gepubliceerd worden

Zo hoop ik dat er nog POLITICI zijn met GUTS! en maar hopen...
Weet je, als je je hart volgt gaan er nieuwe deuren open.......
www.lifesamiracle.cjb.net
Babylonia is offline  
Oud 17 februari 2007, 22:01   #4
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard

waw ja dus !!!!

als ik hoor wat u vandaag gezegd heeft ivm de Migratie politiek
merci voor alle mensen die hier zo afzien ik heb er vele rond mij....

Ik ben voor open grenzen en een politiek debat daarover en vrije migratie
Migratie is een recht anders creer je een arme illegale kaste of moet je alle grenzen zien te ommuren en dat kost veel meer...
De gesloten centra zijn onmenselijk en moeten weg!
Het blanke ras dankt haar verspreiding over de wereld van new zealand to alaska aan het recht op migratie.
of de aarde daar nu blij mee is of niet.

met dank voor uw uitspraken vandaag!
Babylonia is offline  
Oud 17 februari 2007, 22:38   #5
deryz
Staatssecretaris
 
deryz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Locatie: Merksem
Berichten: 2.826
Standaard

gelieve te stoppen met die belachelijke posts over 9/11, stop zo snel mogelijk met die pillen aub!!!
__________________
http://www.vlaamseonafhankelijkheid.be/
Petitie voor Vlaanderen!
deryz is offline  
Oud 18 februari 2007, 11:40   #6
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard Mind control of vrije gedachte?

vrije meningsuiting wat is dat dan?
Gestapo liever back in town ?
Jij wilt gehoord worden?
ik ook
En de miljoenen mensen met mij die dezelfde mening hebben
hebben die geen recht op een stem?
En de tienduizenden met jou die dezelfde mening hebben ?
Geen woorden maar daden honey!
Ik vind sommige dingen van het Vlaams Belang interessant...
Dat zijn de regels van het spel DEMOCRATIE
soms zijn de dingen echt anders dan je denkt
Vind je dan dat de VS regering zich gedraagd alsof het belang heeft bij vrede? Zijn we nu veiliger dan 5 jaar geleden?
Zelfs Puetin die tegen de VS in gaat en haar oorlogszucht en streven naar Wereld Hegemonie vorige week als een probleem aankaart in het debat naar veiligheid in Munchen word nu zwart gemaakt door de gecontroleerde pers
met dank voor je reactie
dat maakt veel duidelijk.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
Babylonia is offline  
Oud 18 februari 2007, 21:35   #7
deryz
Staatssecretaris
 
deryz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Locatie: Merksem
Berichten: 2.826
Standaard

vrije meningsuiting ok, maar altijd die belachelijke,stomme vragen stellen aan politici is er wat over...
ja we zijn nu veiliger dan vijf jaar geleden, ik heb geen aanslagen meer gezien in europa of de vs, jij wel dan??

putin moet niet teveel zeggen, hij wil terug een autoritair rusland en hij doet veel ergere dingen in zijn eigen achtertuin dan de amerikanen in irak
__________________
http://www.vlaamseonafhankelijkheid.be/
Petitie voor Vlaanderen!
deryz is offline  
Oud 18 februari 2007, 23:14   #8
Geert Lambert
 
 
Geert Lambert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2007
Berichten: 167
Standaard

Beste Deryz,

Ik heb wel aanslagen gezien, zoals deze in Londen, of zijn we dat vergeten.

Ik geloof niet echt in samenzweringstheoriën, maar ik zie wel dat er Guantanamo is en dat er illegale CIA-vluchten waren/zijn. Net zoals ik zie hoe Putin tegenbstanders in de gevangenis houdt of poogt te vergiftigen.

Laat ons dus best zorgen voor een sterk europa, die tenminste een eigen, andere stem kan laten horen.


Geert
Geert Lambert is offline  
Oud 18 februari 2007, 23:17   #9
jurgen79
Banneling
 
 
jurgen79's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Locatie: Berlaar
Berichten: 2.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Lambert Bekijk bericht
Beste Deryz,

Ik heb wel aanslagen gezien, zoals deze in Londen, of zijn we dat vergeten.

Ik geloof niet echt in samenzweringstheoriën, maar ik zie wel dat er Guantanamo is en dat er illegale CIA-vluchten waren/zijn. Net zoals ik zie hoe Putin tegenbstanders in de gevangenis houdt of poogt te vergiftigen.

Laat ons dus best zorgen voor een sterk europa, die tenminste een eigen, andere stem kan laten horen.


Geert

Hoe ziet u een 'sterk' europa? Kan u dit eens definieeren aub?
jurgen79 is offline  
Oud 18 februari 2007, 23:55   #10
Geert Lambert
 
 
Geert Lambert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2007
Berichten: 167
Standaard

Een sterk Europa is een federaal europa waar we het spel niet steeds door de unanimiteit laten blokkeren. Ze voert een eigen buitenlandpolitiek en vertrouwt de VN tenvolle, waarbij ze er ook de zorg voor draagt deze te ondersteunen. Het beschikt ook over een eigen leger, dat echter geen aanvalsstrtegie mag ontwikkelen, doch als een verdediging en pacificatieleger dient op te treden.
Geert Lambert is offline  
Oud 19 februari 2007, 13:18   #11
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Lambert Bekijk bericht
Ik geloof niet echt in samenzweringstheoriën, maar ik zie wel dat er Guantanamo is en dat er illegale CIA-vluchten waren/zijn. Net zoals ik zie hoe Putin tegenbstanders in de gevangenis houdt of poogt te vergiftigen.

Laat ons dus best zorgen voor een sterk europa, die tenminste een eigen, andere stem kan laten horen.
Die CIA vluchten zijn nog maar het topje van de ijsberg. Dit zijn zaken die nog in het mainstream nieuws kunnen komen. Je hebt andere dingen waar de media helemaal niet aan durft raken.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline  
Oud 19 februari 2007, 13:21   #12
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Lambert Bekijk bericht
Een sterk Europa is een federaal europa waar we het spel niet steeds door de unanimiteit laten blokkeren. Ze voert een eigen buitenlandpolitiek en vertrouwt de VN tenvolle, waarbij ze er ook de zorg voor draagt deze te ondersteunen. Het beschikt ook over een eigen leger, dat echter geen aanvalsstrtegie mag ontwikkelen, doch als een verdediging en pacificatieleger dient op te treden.
De V.N is een instelling geboren uit controlezucht, en niet uit humane overwegingen. Diegene die achter de V.N zitten zijn dezelfde elite die de creatie van een wereldregering aanhangt, hun heilige graal. Ze nemen stelselmatig de soevereiniteit van landen af door regelementen over te hevelen en over te laten aan supranationale instellingen.

De mensen die de U.N opgericht hebben , hebben als ultieme doel een soort wereldstaat in gedachten. De U.N is slechts een tussenstap naar dit doel. De euro, het shengen verdrag zijn allemaal kleinere tussenstappen in die richting.

Ze hadden het na de eerste wereldoorlog al eens geprobeerd met de volkerenbond maar toen is het mislukt. Een wereldoorlog later is het hun wel gelukt (een wereldoorlog die overigens met behulp van hun centen in stand gehouden werd, men moest immers een goeie reden hebben om een "verenigde naties" te hebben).

Nu hebben ze een blauwtje gelopen met de Europese grondwet maar ze gaan het niet opgeven.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 19 februari 2007 om 13:24.
exodus is offline  
Oud 19 februari 2007, 20:27   #13
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard

Er gaat binnenkort een film uit komen van een europarlementarier
Guillette Chiesa over de mediamanipulatie en cover up van 911
Hij zit zelf in het europees parlement.
ik beveel m u aan als de ijsberg u iets zegt

WE zitten met mechanismen van mind controle te worstelen
Een weinig erkende vorm van bewuste onderdrukking volgens erkende technieken.
De kenmerken ervan zijn;
Controle van de omgeving,
Alles buiten de groep is taboe; cia vluchten wel, 911 cover up niet
Er is een hoger doel uitgesproken in profetische woorden. War onTerror
Puurheid; perfectie is haalbaar als je bij de groep blijft; "you are for us or against" 100 den keren uitgesproken in de dagen na 911 door bush.
Onschendbaarheid van de doctrine; De doctrine vd groep verklaart alles ook dat er geen vliegtuig in het pentagon vloog en het derde ingestorte gebouw
Totaal onverklaarbaar voor mensen die niet onder de invloed van de hersenspoeling zitten.
Bestaansrecht hangt af vd groep; degene die de groep verlaat verliest haar eer en bestaansrecht ... ; "ik geloof niet echt in samenzweringstheorien"
alles buiten de groep is taboe....
Slachtoffers van mind controle zijn oprecht en merken het zelf niet.
Het is een techniek die ontleed kan worden door deskundigen...
Er bestaat (nog) weinig strafrecht rond
Ziet er vredelievend uit en wekt weinig weerstand op.

In de tijd van hitler was heel de duitse bevolking slachtoffer van deze bewust toegepaste technieken De mensen dachten dat de amerikaanse bevrijders hun VIJANDEN waren tot op de laatste minuut .

1500 van de ex nazi medewerkers zijn helaas om hun capaciteiten weggekocht naar de VS
Een werner von braun is bv bekend. Hij werkt bij de NASA.

Het huidige zwart witdenken - eveneens een signaal van mind controle - bevestigd mijn vermoeden dat er sprake is van zware manipulatie van de massa via de gecontroleerde coropate media.

Er is een nieuwe terminologie ontstaan die mensen stopt kritisch te durven denken; "conspiracies zijn belachelijke theorien".
De grootste conspiracy is die van Ali baba ben laden (bevriend met de fam Bush) en zijn 19 hijackers die vanuit een grot de wereld aan vallen

twee korte filmpjes 9 min
derren brown mind control Neuro Linguistic Programmeren NLP (brainwashing methods)
http://www.youtube.com/watch?v=ZyQjr1YL0zg
here mind control started
historisch document
http://video.google.nl/videoplay?doc...=911+solutions
Babylonia is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be