Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Politieke crisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 december 2008, 22:29   #1
flamingant
Provinciaal Statenlid
 
flamingant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 673
Standaard Beïnvloeding van het gerecht?

Afgelopen week kwamen bepaalde zaken naar boven in het Fortis-dossier die zouden aantonen dat de federale regering het gerecht zou beïnvloed hebben. Ik vraag me af of men nu ook de media heeft proberen te beïnvloeden. Zondag 21 december was het Panorama-debat "Twaalf wijzen om België te splitsen" geprogrammeerd. Net voor het begin van het Journaal op Canvas kondigde men echter aan dat het debat werd uitgesteld naar een latere datum, zonder hiervoor een bepaalde reden op te geven. De federale regering zag die uitzending blijkbaar niet zitten in deze crisistijden.
flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2008, 23:51   #2
lollysticky
Minister
 
lollysticky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 3.803
Standaard

euhm... de VRT (één, canvas,...) is per definitie een staats-zender en moet dus verantwoording afleggen aan de politici -> "one does not bite the hand that feeds it".

regime-media, een zegen :/
__________________
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum)
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2008, 23:53   #3
flamingant
Provinciaal Statenlid
 
flamingant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 673
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
euhm... de VRT (één, canvas,...) is per definitie een staats-zender en moet dus verantwoording afleggen aan de politici -> "one does not bite the hand that feeds it".

regime-media, een zegen :/
heb in elk gavel een lezersbrief naar de standaard gestuurd.

en dedju, ik heb me vergist in de titel. ik bedoelde natuurlijk "beïnvloeding van de media"
flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be