Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

 
 
Discussietools
Oud 11 oktober 2006, 12:22   #1
BitterSweet
Minister-President
 
BitterSweet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 4.290
Standaard Uitgeblust

Ik ga er hier,zeker voorlopig een punt achter zetten,ik kan mij niet meer vinden in de soapserie Links en Rechts.
Ik had gedacht dat mensen met praten nader tot mekaar zouden komen hiet op het forum maar ik merk daar niks van,integendeel de verwijten lopen steeds hoger op.
Sommigen onder jullie vinden er gewoon veel plezier in om anderen op een irriterende manier voor schut te zetten en uit te kafferen,anderen vinden hun pleziertjes dan weer door op een sublieme manier iemand of iets te minimaliseren.
Het zij zo!
Ik vind er geen plezier meer in,niet in rechts omdat ze geen oplossingen bieden,maar ook niet meer in links,omdat ze in tegenstelling van wat ze nastreven even extreem handelen.
De toekomst zal uitwijzen wie het bij het rechte eind heeft.
Ik wens jullie allemaal nog een goede gezondheid,maar vooral een gezonde instelling.
Mss dat ik ooit nog wel eens zal binnenvallen,maar dan vraag ik mij weer af wie er zit te wachten op mijn commentaar.

En om het nog even over gemeentepolitiek te hebben,ook de reden waarom ik het hier post,hebben de goei nu overal gewonnen??
Gewoon een vraagje om de zin en de onzin van waar wij ons druk over maken nog eens in de verf te zetten,want alles zal verder gaan zoals zij het willen,al maken wij ons hier nog 100 jaar druk.

Tot hoors.
__________________
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer
BitterSweet is offline  
Oud 11 oktober 2006, 12:29   #2
Zwarte Spion
Banneling
 
 
Zwarte Spion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Ik ga er hier,zeker voorlopig een punt achter zetten,ik kan mij niet meer vinden in de soapserie Links en Rechts.
Ik had gedacht dat mensen met praten nader tot mekaar zouden komen hiet op het forum maar ik merk daar niks van,integendeel de verwijten lopen steeds hoger op.
Sommigen onder jullie vinden er gewoon veel plezier in om anderen op een irriterende manier voor schut te zetten en uit te kafferen,anderen vinden hun pleziertjes dan weer door op een sublieme manier iemand of iets te minimaliseren.
Het zij zo!
Ik vind er geen plezier meer in,niet in rechts omdat ze geen oplossingen bieden,maar ook niet meer in links,omdat ze in tegenstelling van wat ze nastreven even extreem handelen.
De toekomst zal uitwijzen wie het bij het rechte eind heeft.
Ik wens jullie allemaal nog een goede gezondheid,maar vooral een gezonde instelling.
Mss dat ik ooit nog wel eens zal binnenvallen,maar dan vraag ik mij weer af wie er zit te wachten op mijn commentaar.

En om het nog even over gemeentepolitiek te hebben,ook de reden waarom ik het hier post,hebben de goei nu overal gewonnen??
Gewoon een vraagje om de zin en de onzin van waar wij ons druk over maken nog eens in de verf te zetten,want alles zal verder gaan zoals zij het willen,al maken wij ons hier nog 100 jaar druk.

Tot hoors.
Weer iemand die het niet aankan om te verliezen in een discussie. Welke discussie de druppel was weet ik niet maar het is best zielig te noemen. Misschien moet de Vlaams Belang-fractie in het Vlaams Parlement er ook maar mee stoppen want bij elk voorstel dat ze indienen krijgen ze een njet...
Zwarte Spion is offline  
Oud 11 oktober 2006, 12:39   #3
zorlac
Parlementsvoorzitter
 
zorlac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.224
Standaard

Ach Bittersweet,

Waarom zo drastisch kerel. Jij ziet nu enkel de idiote en nietszeggende reacties van een aantal op dit forum. Je vergeet dat er toch ook zeer genuanceerde posts zijn op dit forum met veel inhoud, wat dit forum voor mij nog steeds de moeite waard maakt.
Naar die korte inhoudsloze posts moet je niet kijken man (toegegeven dat het er nu tijdelijk zeer veel zijn nav. de verkiezingen). Maar kijk erover zou-ik-zeggen, en zoek de posts op die de moeite waard zijn om op te reageren.

Ik laat dit forum bij momenten ook wel eens rusten om dezelfde redenen als u nu aangeeft (heb amper 1900posts sinds 2002....zegt genoeg eh), maar definitief wegblijven zal ik wsl nooit doen.

Maak die overweging eens eh

grtz
zorlac is offline  
Oud 11 oktober 2006, 12:47   #4
Klauwaard
Vreemdeling
 
Klauwaard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2006
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Ik ga er hier,zeker voorlopig een punt achter zetten,ik kan mij niet meer vinden in de soapserie Links en Rechts.
Ik had gedacht dat mensen met praten nader tot mekaar zouden komen hiet op het forum maar ik merk daar niks van,integendeel de verwijten lopen steeds hoger op.
Sommigen onder jullie vinden er gewoon veel plezier in om anderen op een irriterende manier voor schut te zetten en uit te kafferen,anderen vinden hun pleziertjes dan weer door op een sublieme manier iemand of iets te minimaliseren.
Het zij zo!
Ik vind er geen plezier meer in,niet in rechts omdat ze geen oplossingen bieden,maar ook niet meer in links,omdat ze in tegenstelling van wat ze nastreven even extreem handelen.
De toekomst zal uitwijzen wie het bij het rechte eind heeft.
Ik wens jullie allemaal nog een goede gezondheid,maar vooral een gezonde instelling.
Mss dat ik ooit nog wel eens zal binnenvallen,maar dan vraag ik mij weer af wie er zit te wachten op mijn commentaar.

En om het nog even over gemeentepolitiek te hebben,ook de reden waarom ik het hier post,hebben de goei nu overal gewonnen??
Gewoon een vraagje om de zin en de onzin van waar wij ons druk over maken nog eens in de verf te zetten,want alles zal verder gaan zoals zij het willen,al maken wij ons hier nog 100 jaar druk.

Tot hoors.
Waarom maak je hiervoor eigenlijk een topic?Wat wil je hier mee bereiken?Een discutie tussen rechts en links?
__________________
VLAANDEREN ONAFHANKELIJK!!!

http://nl.rayezlaturquie.com/
Klauwaard is offline  
Oud 11 oktober 2006, 12:47   #5
Zwarte Spion
Banneling
 
 
Zwarte Spion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.997
Standaard

Zakdoekjes nodig? Dat is hier precies het 'eenzame harten bureau'.
Zwarte Spion is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be