Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 april 2022, 06:04   #141
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik denk dat België zowat het enige (EU) land is waar moto's niet naar de keuring moeten.

En nu gij

Maar goed tot jaren 2000 was België ook het enige land waar de keuring een lachertje was van jewelste. Tot dan kon met 100 bfr drinkgeld alles .

Tot opeens bleiter Anciaux er zowat de meeste grote maffia instelling van maakte waar je voor een auto sticker een rode kaart kon krijgen.

Begin jaren 2000 kwamen een paar nijdigaards plots op het idee om alles wat werd gebruikt om een auto wat te verfraaien zie te verbeteren stande pede af te keuren. Clown Anciaux aan wie men eerste moest uitleggen dat een wiel best rond is ging daar in mee. Sindsdien is alle auto plezier hier verdwenen alsook een ganse belangrijke economische sector.

Apenland is niet altijd een misplaatste grap
Awel, dat weet ik nog zo niet.
Een Parisienne die bij mij werkte hebben ze met haar in België ingeschreven auto eens aan de kant gezet omdat haar keuring al jaren verlopen was.
Haar excuus was dat ze dat niet wist want in Frankrijk was een jaarlijkse controle niet van toepassing.
't Was wel een vedette ons Annie...
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2022, 08:31   #142
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Awel, dat weet ik nog zo niet.
Een Parisienne die bij mij werkte hebben ze met haar in België ingeschreven auto eens aan de kant gezet omdat haar keuring al jaren verlopen was.
Haar excuus was dat ze dat niet wist want in Frankrijk was een jaarlijkse controle niet van toepassing.
't Was wel een vedette ons Annie...
Ja je jaarlijkse keuring was wel verplicht maar ik bedoel dat het al erg moest zijn eer je een rode kaart kreeg. Je kon altijd wel wat regelen.

Ook was je auto pimpen omzeggens vrij. Men heeft nooit een probleem gemaakt omtrent mijn (brede) velgen of mijn verlagingen of mijn aangepaste remmen speciale uitlaat spoilers ....stabilisatoren.

Ik had nogal speciale auto's hoor. Een originele auto zei me niet veel

Maar dat ging allemaal goed tot de wereldvreemde politiek er zich weer eens is mee gaan moeien. Maar sowieso wordt alles enger en bekrompener met de dag.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 april 2022 om 08:33.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2022, 17:54   #143
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Moet die politiek verantwoordelijke meer kennen van de "Keuring", dan het bedrag in het enveloppeke en de gevraagde dienst?
Hemeltje lief, daar ga ik niet dieper op in.
Amai mijn kloten.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2022, 20:47   #144
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.400
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hemeltje lief, daar ga ik niet dieper op in.
Amai mijn kloten.
Scheer ik te kort bij het vel?
Teveel lijken in uw gepensioeneerde ambtenarenkast?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2022, 21:45   #145
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Moet die politiek verantwoordelijke meer kennen van de "Keuring", dan het bedrag in het enveloppeke en de gevraagde dienst?

Zou Bert Anciaux een kenner zijn ? Van bakfietsen misschien wel maar van auto's en hun technische eigenschappen ??
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2022, 05:32   #146
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

In Kroatië ligt een wet voor waardoor ook de automobilist dient gekeurd te worden ... door een dokter. Op die manier wordt de dokter wel verantwoordelijk natuurlijk; die gaat zich nogal haasten mensen goed te keuren om met de wagen te rijden. De dokters zien het dan ook niet echt zitten. Beter iemand teveel afkeuren dan voor de rechtbank te moeten verschijnen voor een ongeval dat veroorzaakt werd door een hartinfarct of slecht zicht.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2022, 06:39   #147
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard

Op huidig ogenblik zit mijn wagen bijna aan een 100.000km (bijna 6j oud) en zelfs de mensen van, de garage waar ik hem laat nakijken zeiden zelf: "Die komt precies uit de toonzaal"

Ik heb het vrij gemakkelijk in de zin van: als ik de wagen in de garage ga aanbieden voor groot onderhoud en technische controle dan gaan zij zelf met de wagen naar de Technische controle die niet ver van de garage gelegen is. (een luxe?)

Laatste keer dat mijn wagen aangeboden is kreeg ik zelfs 2 jaar voor ik mijn AUDI terug moest aanbieden ter Technische Controle.

Die twee jaar heeft te maken met:

Citaat:
Een periodiciteit op 2 jaar, in plaats van 1 jaar, kan toegekend worden indien het voertuig aan alle volgende punten voldoet:

Een groen keuringsbewijs zonder beperking van de normale geldigheid werd uitgereikt bij de periodieke keuring;
De kilometerstand van het voertuig bedraagt nog geen 100.000 kilometers;
Het voertuig wordt tijdig voorgereden;
Het voertuig is maximaal 6 jaar oud;
Het voertuig wordt niet gebruikt voor het trekken van aanhangwagens met een maximale toegelaten massa van meer dan 750 kg.
BRON
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2022, 10:46   #148
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Op huidig ogenblik zit mijn wagen bijna aan een 100.000km (bijna 6j oud) en zelfs de mensen van, de garage waar ik hem laat nakijken zeiden zelf: "Die komt precies uit de toonzaal"

Ik heb het vrij gemakkelijk in de zin van: als ik de wagen in de garage ga aanbieden voor groot onderhoud en technische controle dan gaan zij zelf met de wagen naar de Technische controle die niet ver van de garage gelegen is. (een luxe?)

Laatste keer dat mijn wagen aangeboden is kreeg ik zelfs 2 jaar voor ik mijn AUDI terug moest aanbieden ter Technische Controle.

Die twee jaar heeft te maken met:



BRON
Waar kom jij nu mee af? Die nieuwe periodiciteit is zeker al 15 jaar in voege.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2022, 11:06   #149
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Waar kom jij nu mee af? Die nieuwe periodiciteit is zeker al 15 jaar in voege.
meer dan 16 jaar.
Citaat:
https://wegcode.be/actueel/1278-twee...se-autokeuring

Tweejaarlijkse autokeuring

Op 28 april 2006 verscheen in het Belgisch Staatsblad het koninklijk besluit van 26 april 2006....
Krijgt quasi elke wagen < 100.000 km.

Laatst gewijzigd door Micele : 8 juni 2022 om 11:07.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2022, 11:09   #150
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Waar kom jij nu mee af? Die nieuwe periodiciteit is zeker al 15 jaar in voege.
het was al eerder in voegen dus
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2022, 19:12   #151
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.021
Standaard

Heb vandaag afspraak vastgelegd voor binnen meer dan twee maand. Als je rapper wil dan heb je enkel nog de keuze tussen zeer vroeg of zeer laat op de dag.

Vroegste datum dat er iets vrij was is pecies binnen een maand om 7u30 s morgens. Dus als je wacht op de groene kaart is het te laat.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 9 augustus 2022 om 19:17.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2022, 19:20   #152
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Heb vandaag afspraak vastgelegd voor binnen meer dan twee maand. Als je rapper wil dan heb je enkel nog de keuze tussen zeer vroeg of zeer laat op de dag.

Vroegste datum dat er iets vrij was is pecies binnen een maand om 7u30 s morgens. Dus als je wacht op de groene kaart is het te laat.
Hoog tijd dat die maffia bende eens wordt opgedoekt.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2022, 20:33   #153
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik denk dat België zowat het enige (EU) land is waar moto's niet naar de keuring moeten.

En nu gij

Maar goed tot jaren 2000 was België ook het enige land waar de keuring een lachertje was van jewelste. Tot dan kon met 100 bfr drinkgeld alles .

Tot opeens bleiter Anciaux er zowat de meeste grote maffia instelling van maakte waar je voor een auto sticker een rode kaart kon krijgen.

Begin jaren 2000 kwamen een paar nijdigaards plots op het idee om alles wat werd gebruikt om een auto wat te verfraaien zie te verbeteren stande pede af te keuren. Clown Anciaux aan wie men eerste moest uitleggen dat een wiel best rond is ging daar in mee. Sindsdien is alle auto plezier hier verdwenen alsook een ganse belangrijke economische sector.

Apenland is niet altijd een misplaatste grap
Dat waren ook de jaren dat ze hun auto zo laag maakten dat niet meer over een drempel konden. Meestal met zelf afgezaagde of gebrande spiraalveren.
Welke doorgaans breken al rijdende.
Ook overmaatse spoorverbreders en banden die slicks waren geworden met een beetje teveel camber. Niet zelden afgewerkt met een uitlaat die zonder warmteschot op minder dan 10 cm van de benzine leiding.

Pas op ik zie ook graag tuning maar het moet wel goed gedaan zijn.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2022, 23:39   #154
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.650
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja je jaarlijkse keuring was wel verplicht maar ik bedoel dat het al erg moest zijn eer je een rode kaart kreeg. Je kon altijd wel wat regelen.

Ook was je auto pimpen omzeggens vrij. Men heeft nooit een probleem gemaakt omtrent mijn (brede) velgen of mijn verlagingen of mijn aangepaste remmen speciale uitlaat spoilers ....stabilisatoren.

Ik had nogal speciale auto's hoor. Een originele auto zei me niet veel

Maar dat ging allemaal goed tot de wereldvreemde politiek er zich weer eens is mee gaan moeien. Maar sowieso wordt alles enger en bekrompener met de dag.
Tegenwoordig zoeken ze naar iets om te kunnen afkeuren zodat je tweemaal aan de kassa moet passeren...een sterretje van steenslag in je 'gezichtsveld' is al voldoende want jah, dat is natuurlijk levensgevaarlijk, je zou die vrachtwagen weleens kunnen missen.
En de politieke graaiers zijn er nog niet mee klaar: er is al lang sprake van een jaarlijkse keuring voor motorrijders.

Maar wát er dan gekeurd zal moeten worden, dát weten ze zelf nog niet...
Op remmen? Banden? Batterij? Of den helm misschien?
En door wie zal de moto gekeurd worden? De automechanieker?
Kent die dan iets van moto's?
Heeft ie de nodige kennis van alle merken moto's?
Heeft ie wel een motorijbewijs, anders moet ie er wel afblijven of hij zou weleens als een vlek tegen de muur kunnen eindigen.

De motorrijder houdt vanzelf zijn moto in goede staat anders speelt ie met zijn leven dus is een keuring compleet overbodig en weer enkel om burgertje te pesten door geld uit de zakken te kloppen, wat de favoriete bezigheid is van dat graaiende tuig van de wetstraat naast het stemmen ronselen om hun duivelszakken te kunnen blijven vullen.

En wees maar zeker: ook voor de e-fiets, - step ed komen ze ook nog af met een keuring. Daarmee helpt de leugenmedia al een handje door elk 'e-incident' uit te vergroten en zelfs vandeput in Hasselt vindt al dat auto's maar 20km/uur mogen rijden omdat er zoveel bijna-ongevallen gebeuren tussen e-fietsen en voetgangers.
Als er dus weer genoeg verdeeldheid is gezaaid tussen automobilisten, e-fietsers en voetgangers dan grijpt de politiek weer de kans om ook de e-fietsers een keuring door hun strot te rammen voor de poen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 08:42   #155
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.871
Standaard

Het is al een tijdje weer mogelijk om ook "ongepland" naar de autokeuring te gaan...zoals het voor de zgn covids crisis gebruikelijk was...

En wat blijkt......de autokeuringscentra KUNNEN dat blijkbaar niet meer....het lijkt wel of er ergens iets gratis weggegeven wordt op sommige momenten.Zo erg dat ook diegenen die "GEPLAND" willen verschijnen om hun wagen te laten keuren niet meer op de keuringslijn geraken op hun gepland tijdstip.Ik was nochtans groot voorstander van die planning,in 30 minuten binnen en buiten,no stress..)...Maar zoals ieder "geadministreerd" systeem bouwden zich blijkbaar enorme achterstanden op.Bibi hier deed zijn aanvraag al EEN MAAND voordien

In Vlaamse regeringscommisies samen met de bevoegde Ministerr wordt daarover geluld ...
De HARDE beslissing zal niet genomen worden,namelijk dat wie kan bewijzen dat zijn wagen jaarlijks minstens een keer bij een erkende garage in onderhoud gaat (iedere wagenbezitter heeft documentatie,iedere serieuze garage heeft de historie van iedere wagen ondertussen) maar eens in de 3 jaar op keuring zou moeten tenzij er jaarlijks meer dan 100000km gereden wordt...

Kelt zou zelfs overwegen om het Britse systeem toe te passen en garages die dat willen en kunnen meteen een keuringsorganisme te laten worden.Het is dan gewoon aan de staat die keuringsorganisaties te controleren en sanctioneren.Nu kan dat controleren wel maar de ECHTE sanctie,het intrekken van het keringsrecht kan niet want.....het is een monopolie...

Dus,in mijn ogen is dat een intrensiek defect,want open lus-,systeem...


Zo...

Je zal zien dat de problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon...

Laatst gewijzigd door kelt : 16 oktober 2022 om 08:45.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 09:39   #156
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Het is al een tijdje weer mogelijk om ook "ongepland" naar de autokeuring te gaan...zoals het voor de zgn covids crisis gebruikelijk was...

En wat blijkt......de autokeuringscentra KUNNEN dat blijkbaar niet meer....het lijkt wel of er ergens iets gratis weggegeven wordt op sommige momenten.Zo erg dat ook diegenen die "GEPLAND" willen verschijnen om hun wagen te laten keuren niet meer op de keuringslijn geraken op hun gepland tijdstip.Ik was nochtans groot voorstander van die planning,in 30 minuten binnen en buiten,no stress..)...Maar zoals ieder "geadministreerd" systeem bouwden zich blijkbaar enorme achterstanden op.Bibi hier deed zijn aanvraag al EEN MAAND voordien

In Vlaamse regeringscommisies samen met de bevoegde Ministerr wordt daarover geluld ...
De HARDE beslissing zal niet genomen worden,namelijk dat wie kan bewijzen dat zijn wagen jaarlijks minstens een keer bij een erkende garage in onderhoud gaat (iedere wagenbezitter heeft documentatie,iedere serieuze garage heeft de historie van iedere wagen ondertussen) maar eens in de 3 jaar op keuring zou moeten tenzij er jaarlijks meer dan 100000km gereden wordt...

Kelt zou zelfs overwegen om het Britse systeem toe te passen en garages die dat willen en kunnen meteen een keuringsorganisme te laten worden.Het is dan gewoon aan de staat die keuringsorganisaties te controleren en sanctioneren.Nu kan dat controleren wel maar de ECHTE sanctie,het intrekken van het keringsrecht kan niet want.....het is een monopolie...

Dus,in mijn ogen is dat een intrensiek defect,want open lus-,systeem...


Zo...

Je zal zien dat de problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon...
Je weet evengoed dat er dan op Belgische wijze zal gekeurd worden. Ons kent ons, een briefje van 50 in de papieren, gekeurd voor een jaar.
Wat niet wil zeggen dat ik de huidige keuringsmaffia goedkeur.

Wie zegt er trouwens dat ik mijn wagen niet evengoed of zelfs beter onderhoud als ik het zelf doe dan in een garage?
Garages zijn oplichters, van de eerste tot de laatste.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 16 oktober 2022 om 09:40.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 10:02   #157
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Vorige week op afspraak naar de keuring.
Stond ik daar alweer zoals altijd toch uren in de rij.

En terug afgekeurd voor mijn lichten die zoals telkens andere keer volledig goed staan. Mijn lichten regelen zichzelf.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 10:23   #158
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.046
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Vorige week op afspraak naar de keuring.
Stond ik daar alweer zoals altijd toch uren in de rij.

En terug afgekeurd voor mijn lichten die zoals telkens andere keer volledig goed staan. Mijn lichten regelen zichzelf.
In Limburg stelt zich dit probleem niet.
Hier kunnen wij al heel lang terug naar de keuring gaan zonder afspraak.
De keuring met afspraak vinden plaats in een aparte keuringsgarage.

De andere Vlaamse provincies kunnen blijkbaar nog iets leren van de Limburgers.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 10:57   #159
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
In Limburg stelt zich dit probleem niet.
Hier kunnen wij al heel lang terug naar de keuring gaan zonder afspraak.
De keuring met afspraak vinden plaats in een aparte keuringsgarage.

De andere Vlaamse provincies kunnen blijkbaar nog iets leren van de Limburgers.
Naar de keuring zonder afspraak. Ik heb nog nooit geweten dat dit niet kon.
Als je op de valreep nog naar de keuring wilt heb je niet veel keus. En ja, dan is het al eens wachten.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 11:41   #160
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Naar de keuring zonder afspraak. Ik heb nog nooit geweten dat dit niet kon.
Als je op de valreep nog naar de keuring wilt heb je niet veel keus. En ja, dan is het al eens wachten.
Tijdens corona kon het alleen op afspraak. Dacht ik toch.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 oktober 2022 om 11:42.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be