Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 maart 2008, 19:02   #1
Hassan1234
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 maart 2008
Berichten: 36
Standaard a Prosperous Life

Islaam, de ware dien (geloof)



Het eerste dat men over de islaam moet weten en goed moet begrijpen is wat het woord islaam betekent.De religie islaam is niet genoemd naar een persoon zoals het geval is bij het christendom,wat genoemd is naar Jezus Christus,het boeddhisme naar Gotama Boeddha en het marxisme naar Karl Marx.

De islaam werd ook niet genoemd naar een stam, zoals het jodendom naar de stam van judah en hindoeïsme naar de hindoes.De islaam is de ware religie van Allah en z’n naam vertegenwoordigt het voornaamste principe hiervan, namelijk de totale onderwerping aan de Wil van Allah, ‘God’. Allah is de persoonlijke naam van de Enige en Ware God.Niets anders kan Allah genoemd worden.Dit in tegenstelling met het woord ‘god’ waar een meervoud ‘goden’ of vrouwelijke vorm ‘godin’ van kan worden gemaakt.

Het Arabische woord islaam betekent de onderwerping of overgave van iemands wil aan de Enige Ware God Die het waard is aanbeden te worden: Allah.En diegene die dit doet wordt een moeslim genoemd.Het woord betekent ook vrede,wat het natuurlijke gevolg is van totale onderwerping aan de Wil van Allah. De islaam was geen nieuwe religie die verkondigd werd door de profeet Mohammed in Arabië in de 7e eeuw,maar alleen de ware religie van Allah,opnieuw uitgedrukt in zijn uiteindelijke vorm.De islaam is de religie die aan Adam,de eerste mens en de eerste profeet van Allah,werd gegeven en het was de religie van alle profeten door Allah naar de mens gestuurd.


De naam van Allah’s religie,islaam werd niet door latere generaties mensen gekozen.Het werd gekozen door Allah Zelf en duidelijk genoemd in Zijn Laatste Openbaring aan de mens.In het laatste Boek van Allah’s openbaringen, de Qoraan, verklaart Allah het volgende.



[FONT=Arial Narrow]الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي وَرَضِيتُ لَكُمُ الإِسْلاَمَ دِيناً [/FONT]


[FONT=Arial Narrow]“Nu heb Ik jullie religie voor jullie vervolmaakt,Mijn gunst aan jullie voltooid en de islaam voor jullie als religie gekozen.”

[Soerah Al-Maidah, 5:3]
[/FONT]



[FONT=Arial Narrow]وَمَن يَبْتَغِ غَيْرَ الإِسْلاَمِ دِيناً فَلَن يُقْبَلَ مِنْهُ وَهُوَ فِي الآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِينَ

“En wie een andere religie zoekt dan de islaam (onderwerping aan Allah),het zal niet van hem worden aanvaard.”

[Soerah Al-Imraan, 3:85]



مَا كَانَ إِبْرَاهِيمُ يَهُودِيّاً وَلاَ نَصْرَانِيّاً وَلَكِن كَانَ حَنِيفاً مُّسْلِماً

“Ibrahiem (Abraham) was noch een jood noch een christen,maar hij was een oprecht moeslim.”

[Soerah Al-Imraan, 3:67]
[/FONT]




Nergens in de Bijbel zul je vinden dat Allah tegen het volk van profeet Mozes of zijn afstammelingen zegt dat hun religie het jodendom is,noch tegen de volgelingen van Christus dat hun religie het christendom is.
In feite was Christus niet eens zijn eigen naam en ook was de naam niet Jezus.De naam Christus komt van het Griekse woord Christos wat ‘de gezalfde’ betekent.Christos is een Griekse vertaling van de Hebreeuwse titel ‘Messiah’.De naam Jezus,aan de andere kant is een Latijnse versie van de Hebreeuwse naam Esau.

Zoals de profeten voor hem,riep Jezus de mensen op zich over te geven aan de Wil van Allah, de islaam en hij waarschuwde hen afstand te nemen van valse goden in de menselijke verbeelding.



24 UUR UIT HET LEVEN VAN EEN MOSLIM
Volgens de leer van de Koran




[SIZE=3]INLEIDING[/SIZE]



In de Koran beantwoordt Allah alle vragen die iemand zich gedurende zijn hele leven stelt en geeft Hij de meest perfecte en meest logische oplossingen voor alle problemen die zich voordoen. Zoals Allah zegt in het tweede vers van Soerah al-Baqara, “Dit is het Boek waaraan geen twijfel is, een leidraad van de godvrezenden”. Andere verzen laten ook zien dat onze Heer alles in de Koran heeft uitgelegd:

“Voorzeker, er is een lering in hun geschiedenissen voor de bezitters van verstand. Het is geen verzonnen verhaal, maar is er als bevestiging van wat er vóór was, als een verduidelijking van alle dingen, als leiding en als een barmhartigheid voor een volk dat gelooft”. (Yoesoef 12:111)

“…en Wij hebben jou het Boek neergezonden, als een uitleg van alle zaken en als leiding en barmhartigheid en een verheugend bericht voor de moslims”. (an-Nahl: 89)

Een gelovige deelt zijn gehele leven in volgens de Koran en streeft ernaar om van dag tot dag de dingen die hij heeft gelezen en geleerd uit de verzen van Allah’s boek, heel zorgvuldig toe te passen. Bij alles wat hij doet, vanaf het moment dat hij opstaat in de ochtend, totdat het weer tijd is om te gaan slapen, is hij vastbesloten om te denken, te spreken en te handelen volgens de leer van de Koran. Allah laat in de Koran zien dat deze toewijding het hele leven van een gelovige overheerst.

“Zeg: ‘Voorwaar, mijn gebed, mijn offer, mijn leven en mijn sterven, zijn voor Allah alleen, de Heer der werelden’.” (al-An’aam 6:162)




Maar sommige mensen denken dat religie bestaat uit rituelen die alleen maar bedoeld zijn voor bepaalde tijdstippen en dat het leven bestaat uit tijdstippen om te bidden en tijdstippen voor andere dingen. Ze denken slechts aan Allah en het Hiernamaals wanneer ze bidden, vasten, sadaqa (aalmoezen) geven of op bedevaart naar Mekka gaan. Op andere momenten zijn ze alleen maar bezig met de gewone dagelijkse dingen. Het leven in deze wereld is voor hen een onplezierige concurrentiestrijd. Zulke mensen zijn vaak ver weg van de Koran en streven hun eigen persoonlijke doel in het leven na, hebben hun eigen ideeën over zedelijk gedrag, hun eigen visie op de wereld en hun eigen gevoel van normen en waarden. Ze hebben geen idee wat de leringen van de Koran werkelijk betekenen.

Iemand die de leer van de Koran aanneemt en de soenna (levenswijze) van de boodschapper van Allah, moge Allah hem zegenen en vrede schenken, als levensprincipe heeft, zal zeker een geheel ander soort leven leiden dan iemand met de eerder genoemde instelling. Zo iemand zal niet vergeten dat hij ondergeschikt is aan het lot dat Allah voor hem heeft bepaald en zal zijn leven leiden met een vertrouwen in en overgave aan Hem. Op deze manier weet hij dat hij zich geen zorgen hoeft te maken, verdrietig, angstig, bezorgd, pessimistisch of depressief hoeft te zijn; of overvallen hoeft te worden door paniek wanneer zich moeilijkheden voordoen. Hij zal alles aanvaarden op de manier zoals Allah adviseert en goedkeurt. Ieder woord uit zijn mond, iedere beslissing en daad laat zien dat hij leeft volgens de soenna, die de praktische belichaming is van de leer van de Koran. Of hij nu aan het wandelen is of aan het praten, televisie kijkt of naar muziek luistert, hij is zich ervan bewust dat hij de verantwoordelijkheid draagt om te leven op de manier die Allah tevredenstelt. Hij zorgt zeer nauwkeurig voor de dingen die hem zijn toevertrouwd en vraagt zich tegelijkertijd af of hij hierdoor Allah’s gunsten krijgt. Hij gedraagt zich nooit op een manier die niet gepast is volgens de leer van de Koran of die strijdig is met de soenna.

Het leven volgens de waarden van de Islam is mogelijk door de geboden en de adviezen van de Koran op ieder aspect van het leven toe te passen.

__________________



Dit en het toepassen van de soenna is de enige manier voor de mens om de beste resultaten te verkrijgen en om gelukkig te zijn in dit leven en het volgende. Onze Heer zegt ons in de Koran dat iemand het beste leven kan bereiken door goede dingen te doen.

Wie het goede doet, man of vrouw, en hij gelooft: voorwaar, aan hem geven Wij een goed leven. En Wij zullen hen zeker belonen met hun beloning, volgens het beste wat zij plachten te doen. (an-Nahl 16:97)




Met Allah’s wil, zal leven volgens de leer van de Koran en de soenna, mensen in staat stellen hun blik te verruimen; om goed en slecht van elkaar te onderscheiden en om dingen goed te overdenken Deze karaktereigenschappen zorgen ervoor dat degene die ze bezit, zijn hele leven zal leiden met de rust die uit deze voordelen voortkomt. Iemand die zijn leven leidt in overgave aan Allah en volgens de leer van de Koran, zal volledig anders zijn dan andere mensen in zijn gedrag, in hoe hij zit en loopt, hoe hij over dingen denkt, hoe hij dingen verklaart en interpreteert en in de oplossingen die hij vindt voor problemen die hij tegenkomt.

Dit boek onderzoekt de dingen die iemand doet en de gebeurtenissen die men tegenkomt in het dagelijkse leven, vanuit het gezichtspunt van een moslim die volgens de leer van de Koran leeft. Het zal laten zien hoe een moslim zou moeten reageren op de verschillende dagelijkse omstandigheden en in situaties waarmee hij geconfronteerd wordt.

Het doel van het boek is tweevoudig; een idee geven van het goede leven dat men zou kunnen leiden dankzij de leer van de Koran, en het uitnodigen van alle mensene tot een beter leven dat door deze leer aangereikt wordt. Het is zeker dat alleen de leer van de Koran het voor iemand mogelijk maakt om ieder moment van het leven op een paradijselijke manier door te brengen; in een vredige omgeving, ver weg van stress, zorgen en moeilijkheden van deze wereld.

Broer. Gelden zie ik u en in verband met misfortunes van het leven reeds
[tkaalbt] op u. Versmald macht in wat zijn duurzaamheid van pijnen en zorgen. ['aHqaa] dat het leven op versmald naar haar streefde. Welke metgezel vond leiden tot tot hem in wat draagt! Moeder die hij in uw nabijheid jodeerde als haar over u verwijdert. Aan is. Niet in de handtruc. ['abHtht] van wijst u eigenlijk ongeveer in uw beproeving toe en de schuld nieuw zijn. De gelden ziet de blikken u gelukkig denken [tGbThm] toewezen op wat zich in hem ongerust maakte. De tong verhinderde hem zegt I in het midden van deze wetenschapper in quivers dit alles! draagt! Broers. ['atHaawl] de schreeuw ademt over wat in u. Schreeuwen van de toestemming en aan stijgingen stemden u in de schreeuw. Aan is. Na haar. ['artHt] waarheid? Moeder dat verborgen pijnen in de diepten aan verwijderd. Vreemd sterk verlangen aan gewild aan de adem die in verloren searchs over haar wordt verwijderd!! De toestemming brengt goed nieuws uw enige broers hij. Dat hij uw getrouw van geloof [bxaalqk] glanst. Zo toe neemt. Stijgingen. Wordt geopend over u uw stof van zonden dat draaien versluierd over uw zijn verrukking van vertrouwelijke bespreking. Het wrijven van de schreeuw. Het wrijven van contemplation in het gelukkige leven. Zo daar van hun inzicht dat u van gelukkige laatste wordt toegewezen. Zo de waarheid in zij. Haastig. Whoever deze zorg broers is. Haastig alvorens van dit te bezoeken glans. Klop deuren van worshipers om bladeren te kloppen die deur die niet terugkeert [Taarqh]. De god van de deur van worshipers. Zo en Allah welke linker u wat aan hem in nauwkeurigheid leidde. En Allah verwijdt over u als uw tikken. Aan is. Mooie aloes en de kwesties zullen verwijden voor u en u [mdhwsh] zien van welke ziet. Is geduldig zal en zien. Afhankelijkheid van Allah in al uw kwesties. Uw tong. Het tennis [flylhj] in mannetje van Allah noch laat weg. Rond noch sterkte behalve in Allah. Allah vraagt om vergiffenis. [mftaaH] voor elk sluit. Slechts verminderd zal en zien. [twkl] zal en zien. De palmen in het gebed bevorderen uw wil en zien. Zal zich na tijd van gelukkig en al verwijde nood… vinden en aan traagheid is. Traagheid van broers. In dit moment laat niet weg. Haastig [wtwD'a] en Schepper knielt voor heelal [sjdt] dank. Verloren en begonnen u velen. Plicht van gehoorzaamheid en zijn die in zijn verering een wordt verkort. Knielt. Uw tong [ylhj] in zijn mannetje. O God wat in me van zegen of in één van van uw karakter zo van u en uw lak van de grenspartner van baan van de het prijzen en laklak van dank werd.


For contact us for any question :
[email protected]
[email protected]
[email protected]



__________________
Hassan1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 19:39   #2
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Amen.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 19:41   #3
Hassan1234
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 maart 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Amen.
oh , Thank you
Hassan1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 19:42   #4
the_special_one
Provinciaal Statenlid
 
the_special_one's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2007
Locatie: Dwingeland overheid
Berichten: 766
Standaard

Dat ga ik nu eens echt niet lezen.
Vat eens samen
__________________
Ooit vroeg iemand me: "vertel me, wat is nu sociaal zijn?"
Ik antwoordde hem: "liberaal zijn"
the_special_one is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 19:44   #5
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Uw onnozel proselitisme moogt ge bijhouden.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 19:46   #6
Hassan1234
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 maart 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_special_one Bekijk bericht
Dat ga ik nu eens echt niet lezen.
Vat eens samen
Why Brother special one ???

let is use our mind ...

Thanks for answer me
Hassan1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 19:49   #7
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Zieke shit, dit.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 19:55   #8
the_special_one
Provinciaal Statenlid
 
the_special_one's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2007
Locatie: Dwingeland overheid
Berichten: 766
Standaard

Ik vraag mij trouwens af sinds wanneer dit een politieke stroming is
__________________
Ooit vroeg iemand me: "vertel me, wat is nu sociaal zijn?"
Ik antwoordde hem: "liberaal zijn"
the_special_one is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 19:55   #9
Hassan1234
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 maart 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Zieke shit, dit.
why ???

Thank you anyway

but let us use our mind
Hassan1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 19:57   #10
Hassan1234
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 maart 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_special_one Bekijk bericht
Ik vraag mij trouwens af sinds wanneer dit een politieke stroming is
No No ....

anyway ... Thank you brother The special one ... Good luck
Hassan1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 19:58   #11
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Het verschil tussen teksten als hierboven (de theorie) en de praktijk die men dagelijks in moslim-landen kan waarnemen is hemelsbreed.

Ik denk niet dat er veel 'prosperous lifes' zijn in het Midden-Oosten bijvoorbeeld

Harun Yahya heeft zich al onsterfelijk belachelijk gemaakt met zijn boekje over de evolutie-leer dus dit kan er ook nog wel bij.

Daarenboven vind ik de illustraties er nogal bijgesleurd.
Jehova's getuigen doen dat ook maar dan leuker en handgetekend :

Die doen tenminste nog echt moeite.

Zo bvb :

Laatst gewijzigd door parcifal : 30 maart 2008 om 20:00.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 20:03   #12
Hassan1234
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 maart 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het verschil tussen teksten als hierboven (de theorie) en de praktijk die men dagelijks in moslim-landen kan waarnemen is hemelsbreed.

Ik denk niet dat er veel 'prosperous lifes' zijn in het Midden-Oosten bijvoorbeeld

Harun Yahya heeft zich al onsterfelijk belachelijk gemaakt met zijn boekje over de evolutie-leer dus dit kan er ook nog wel bij.

Daarenboven vind ik de illustraties er nogal bijgesleurd.
Jehova's getuigen doen dat ook maar dan leuker en handgetekend :

Die doen tenminste nog echt moeite.

Zo bvb :
Did you see my brother Arabs and Muslims on the ground??

You saw some bad ... But you did not see the face good

Islam contrary((opposite )) to imagine

I invite you to experiment and experience the best proof

I come to you to tell you, I invite you to Doha on Islam indeed.

Embrace the obstacles that I am with you .. And get off leaving

Thanks brothers
Hassan1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 20:04   #13
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hassan1234 Bekijk bericht
why ???

Thank you anyway

but let us use our mind
Omdat de Islam niet een gewone godsdienst is. Het is een politiek systeem dat zich overal manifesteert als vijandig tegenover tegenstanders (kijk maar naar landen in Afrika waar nu de Islam woedt). De Islam bepaalt niet alleen hoe gelovige zich tegenover God moet opstellen, maar ook hoe hij moet omgaan met ongelovigen, met vrouwen, met homoseksuelen, wanneer je bidt, wanneer je wast, wat je eet, hoe je je kleedt, enzovoort... overigens is dit niet eens het grootste probleem.

De problemen ontstaan nadat Mohammed, die voor jullie als perfecte mens geldt waar iedereen zoveel mogelijk op moet lijken, geweldadige verzen begint te preken die de eerdere gematigde verzen tenietdoen. Mohammed heeft in zijn strijd ter verspreiding van de Islam vele mensen gedood. In het hedendaagse terrorisme kun je zien dat zij (= de terroristen) zich spiegelen aan het gedrag van Mohammed. Op deze manier kunnen zij onvoorwaardelijk in het paradijs komen.

Ik zeg niet dat er geen gematigde moslims zijn, maar de Islam als ideologie is zeker niet gematigd. Moslims negeren zeer belangrijke geweldadige verzen die oproepen tot het verspreiding van de religie, desnoods met het zwaard. Het is een van de redenen dat moslims niet op de bres staan om te protesteren tegen terrorisme. Want zij weten dat het wél is wat Allah ze opdraagt.

De Islam is inderdaad vreedzaam; er is vrede wanneer de hele wereld is geïslamiseerd. De Islam is niet in staat samen te leven met ons huidige democratische bestel, en is incompitabel met elke vorm van vrijheid die afwijkt en democratie.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 30 maart 2008 om 20:05.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 20:05   #14
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.660
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

De Islam is politiek.
Je kan geen seculiere staat hebben met de islam als leidraad.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 20:05   #15
the_special_one
Provinciaal Statenlid
 
the_special_one's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2007
Locatie: Dwingeland overheid
Berichten: 766
Standaard

Je denkt toch echt niet dat je hier iemand gaat overtuigen he?
__________________
Ooit vroeg iemand me: "vertel me, wat is nu sociaal zijn?"
Ik antwoordde hem: "liberaal zijn"
the_special_one is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 20:07   #16
Hassan1234
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 maart 2008
Berichten: 36
Standaard

give me time I will answer each one
Hassan1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 20:07   #17
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De Islam is politiek.
Je kan geen seculiere staat hebben met de islam als leidraad.
Turkije wel. En ik weet denk ik hoe dat komt; Het Turkse nationalisme is sterker dan het Islamitische nationalisme. Helaas begint in deze tijden van globalisering (waar ik overigens voorstander van ben ) het Turkse nationalisme af te nemen en krijgen extreem-religieuzen steeds meer macht.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 20:14   #18
Hassan1234
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 maart 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Omdat de Islam niet een gewone godsdienst is. Het is een politiek systeem dat zich overal manifesteert als vijandig tegenover tegenstanders (kijk maar naar landen in Afrika waar nu de Islam woedt). De Islam bepaalt niet alleen hoe gelovige zich tegenover God moet opstellen, maar ook hoe hij moet omgaan met ongelovigen, met vrouwen, met homoseksuelen, wanneer je bidt, wanneer je wast, wat je eet, hoe je je kleedt, enzovoort... overigens is dit niet eens het grootste probleem.

De problemen ontstaan nadat Mohammed, die voor jullie als perfecte mens geldt waar iedereen zoveel mogelijk op moet lijken, geweldadige verzen begint te preken die de eerdere gematigde verzen tenietdoen. Mohammed heeft in zijn strijd ter verspreiding van de Islam vele mensen gedood. In het hedendaagse terrorisme kun je zien dat zij (= de terroristen) zich spiegelen aan het gedrag van Mohammed. Op deze manier kunnen zij onvoorwaardelijk in het paradijs komen.

Ik zeg niet dat er geen gematigde moslims zijn, maar de Islam als ideologie is zeker niet gematigd. Moslims negeren zeer belangrijke geweldadige verzen die oproepen tot het verspreiding van de religie, desnoods met het zwaard. Het is een van de redenen dat moslims niet op de bres staan om te protesteren tegen terrorisme. Want zij weten dat het wél is wat Allah ze opdraagt.

De Islam is inderdaad vreedzaam; er is vrede wanneer de hele wereld is geïslamiseerd. De Islam is niet in staat samen te leven met ons huidige democratische bestel, en is incompitabel met elke vorm van vrijheid die afwijkt en democratie.
Thank you very much my brother Karim
Thank you for complying with me
And very beautiful dialogue mental
Your words sound beautiful and wonderful
But what are they now based terrorism are Muslims and we believe we have may not Muslims because Islam does not call for violence or to murder in the robbery nor to adultery and sodomy to
Because Islam keeping us our dignity
We must think that we will one day die and leave this world ... Do you think one of us why after this life?? Is Hungary death and nothing after that??? Impossible

For me, I was not a Muslim, or perhaps I was a bad Muslim, but I promised the Lord I learned Islam
The Commission found Islam .. I live now living and feel no sense of Achaara ago .. I feel comfortable full
When the original feel comfortable and calm my heart prize

I will come back to you again

Forgive me Vlghty Dutch is not good
Hassan1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 20:19   #19
Hassan1234
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 maart 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De Islam is politiek.
Je kan geen seculiere staat hebben met de islam als leidraad.
I am very proud to dialogue with you
Because you you speak the language of reason .. I am very happy

We Qura'an explained to us all the great things from political life and the economy, family and everything notified sprinter
We respect the views of other, and respect the non-Muslims, and the largest directory when Denmark draw the prophet Muhammad Will we respond to them??
Why??
Because our Quran Karim us to respect other religions
We love prophet Jesus peace be upon him

I am ready for any question
I hope you can read me
Hassan1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 20:20   #20
the_special_one
Provinciaal Statenlid
 
the_special_one's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 december 2007
Locatie: Dwingeland overheid
Berichten: 766
Standaard

Best hilarisch dat die kerel geen jota snapt van wat er gezegd wordt
__________________
Ooit vroeg iemand me: "vertel me, wat is nu sociaal zijn?"
Ik antwoordde hem: "liberaal zijn"
the_special_one is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be