Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 mei 2007, 20:51   #61
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Kijk jongen, er is een fundamenteel verschil tussen marxisten en burgerlijke politici, waartoe jij ook behoort. Burgerlijke politiekers zien de rechtstaat als het hoogste goed, zelfs als de toetssteen waaraan alles gecheckt moet worden, getuige jouw reactie
Dus, eender hoeveel slachtoffers er vallen, geen paniek, zolang de rechtstaat maar niet aangeraakt wordt.
De rechtsstaat is politiek neutraal en zou voor elke echte democraat dus buiten discussie moeten staan. De rechtsstaat ontslaat niemand, ontzegt niemand werk en onderdrukt niemand. Dat ze jouw politiek compleet marginale communistische visie op arbeidsverstrekking niet oplegt aan de rest van de maatschappij kan je haar moeilijk verwijten en is helemaal geen reden om haar niet te erkennen.

Ik zie trouwens niet in waar de rechtsstaat tekort zou schieten naar wat voor jullie allicht de onderdrukte massa is. De rechtsstaat beschermt net de private eigendom, grondwettelijke rechten en de vrijheid van meningsuiting, pers en partijvorming. Ik neem aan dat communisten likkebaardend staan te wachten tot je dat soort dingen kunt afschaffen ten voordele van de "dictatuur van het proletariaat", maar voorlopig maken jullie er vrolijk gebruik van: Op alle LSP-pamfletjes die ik te lezen krijg zie ik gesnotter over jullie wettellijke rechten die geschonden zijn wanneer je weer eens niet op de campus toegelaten werd, door een NSV'er werd afgerammeld, geen zaal mocht huren of op de VRT genegeerd werd. Wees dan consequent zou ik zeggen: Beschouw de rechtsstaat gerust als een luxespeeltje van de bourgeoisie en leg ze naast je neer, maar haal ze niet van stal als je in de problemen zit.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 06:49   #62
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
En u zult er waarschijnlijk nooit in slagen om in een discussie niet te vervallen in persoonlijke aanvallen en scheldpartijen. U werd niet voor niets reeds meermaals van dit forum geband. Hopelijk is dat de volgende keer voorgoed.
het cordon invoeren op dit forum... alleen zo kan raf het nog halen, bij gebrek aan argumenten.

Met Vlaamse groet,
Spamcapa.
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 07:44   #63
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
het cordon invoeren op dit forum... alleen zo kan raf het nog halen, bij gebrek aan argumenten.
Alsof jij argumenten zou herkennen... Van zodra iemand op je berichten ingaat, maak je je uit de voeten. Buiten de dagelijkse dosis one-liners die je op dit forum komt uitbraken, heb ik je nog niet veel zien bijdragen, laat staan argumenten aanbrengen...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 12:22   #64
Jonas Elossov
Europees Commissaris
 
Jonas Elossov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Veurne
Berichten: 6.609
Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Op alle LSP-pamfletjes die ik te lezen krijg zie ik gesnotter over jullie wettellijke rechten die geschonden zijn wanneer je weer eens niet op de campus toegelaten werd, door een NSV'er werd afgerammeld, geen zaal mocht huren of op de VRT genegeerd werd. Wees dan consequent zou ik zeggen: Beschouw de rechtsstaat gerust als een luxespeeltje van de bourgeoisie en leg ze naast je neer, maar haal ze niet van stal als je in de problemen zit.
In als die pamfletjes hebben wij nog nooit het argument van de rechtsstaat gebruikt - Hebben wij ooit erover geklaagd dat de WET niet zou worden toegepast op het NSV?... Wij doen beroep op rechtvaardigheid - maar dat is iets heel anders dan de burgerlijke rechtsstaat.
__________________
Jonas Elossov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2007, 07:37   #65
kukel
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 24
Standaard

Jullie doen vooral beroep op manifeste onwaarheden.

Ik ga even citeren vanuit jullie programma:
Verdeling van de beschikbare arbeid: te beginnen met een 32-uren- en 4-dagenwerkweek, met behoud van loon en bijkomende aanwervingen.

Kijk, wie daarin gelooft, gelooft ook in Sinterklaas. Jullie vragen dus eigenlijk een inherente loonsverhoging, want je werkt minder voor hetzelfde loon. Dus eigenlijk betaalt de werkgever nog evenveel maar hij krijgt er minder productie voor. En dan geloof je dat er bijkomende aanwervingen zullen komen? Als je allen naar China wilt, doe zo voort
kukel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be