Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 mei 2022, 21:21   #341
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Je hebt het ook nog niet door.

De boodschap is wie niet meer productief is.
Niet wie sukkelt.

Gewoon plaats maken voor een jongere.
Er lopen meer nutteloze jongeren rond of die alleen met moeite de rekken van de Aldi kunnen vullen. Met alle respect voor zo een rekkenvuller of bandwerker, whatever maar zijn economisch rendement blijft zeer beperkt. Een oude Rolls is nog altijd beter dan een nieuwe Lada. Voor het geval ge het ook niet door hebt. Ge gaat met veel Mambo Rambo's moeten zijn om mij van mijn plaats te verstoten. Dat zal mijn beslissing zijn niet die van een Rambo Mambo.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2022, 21:24   #342
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard




Verstaat men het nu?

En ook dat het niet Mambo Rambo is?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 24 mei 2022 om 21:26.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2022, 21:25   #343
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Er lopen meer nutteloze jongeren rond of die alleen met moeite de rekken van de Aldi kunnen vullen. Met alle respect voor zo een rekkenvuller of bandwerker, whatever maar zijn economisch rendement blijft zeer beperkt. Een oude Rolls is nog altijd beter dan een nieuwe Lada. Voor het geval ge het ook niet door hebt. Ge gaat met veel Mambo Rambo's moeten zijn om mij van mijn plaats te verstoten. Dat zal mijn beslissing zijn niet die van een Rambo Mambo.
Eigenlijk niet, supermarkten maken echt wel heel veel winst.
Dus dat de supermarkt jobs voorziet heeft een zeer goede economische waarde.

Tis wel zo dat die mensen dat in verhouding met de kosten van vandaag voor minstens 2500 netto zouden moeten doen.
Dan zou er misschien 2 tot 4 man in de winkel werken en geen 10 die hun karren van het bijvullen in de weg stellen.
Om neurotisch van te worden soms....
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2022, 21:33   #344
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Eigenlijk niet, supermarkten maken echt wel heel veel winst.
Dus dat de supermarkt jobs voorziet heeft een zeer goede economische waarde.

Tis wel zo dat die mensen dat in verhouding met de kosten van vandaag voor minstens 2500 netto zouden moeten doen.
Dan zou er misschien 2 tot 4 man in de winkel werken en geen 10 die hun karren van het bijvullen in de weg stellen.
Om neurotisch van te worden soms....
Ja maar dat heeft meer met de bekwaamheid van het management te maken dan met de kleine bezige mieren. De winst of verlies is de performantie of het falen of middelmatigheid van de top. Die moeten kunnen de hakbijl hanteren en de juiste beslissingen treffen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2022, 21:41   #345
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
En dan?

Ze vinden het raar dat geen enkele politieker sterft of last heeft van hartaanval, bloedklonters, beroerte, hartspierontsteking etc...vaccin-bijwerkingen waar alleen het gepeupel last van schijnt te hebben maar de verklaring vinden ze dan een complot.
Ik geloof er geen reet van dat die problemen bij politiekers minder voorkomen,
kletspraat van de bovenste plank is het .
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2022, 21:44   #346
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

De nuttigen, de captain's zeg maar willen u niet alleen maar helpen dood te gaan voor het algemeen goed.

.

Voorzitter van de Alibaba Group J. Michael Evans sprak op het World Economic Forum over de ontwikkeling van een tracker die je CO2-voetafdruk bijhoudt. Wat je eet, wat je koopt, hoe je reist, alles wordt ermee geregistreerd

Uiteraard heeft hij daar inmiddels ook de nodige kennis voor en pasjes en zo.

Voor de captain's is het wel anders.
Hun privé jets in davos.
[https://twitter.com/sophielouisecc/s...1HBz2qpAg&s=19

Dat zullen wel ferme footprints zijn.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2022, 22:14   #347
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.777
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Vertel dan eens er een beetje over.
Zelfs in een kleine organisatie is het al moeilijk om iedereen op dezelfde lijn te krijgen en al helemaal als het gaat om iets met een enorm hoog moreel gehalte, en geheimhouding. Omdat voor elkaar te krijgen in een wereldwijde organisatie met duizenden verschillende betrokkenen, is onmogelijk, pure fantasie zelfs.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2022, 22:36   #348
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Voor alle duidelijkheid het is niet mijn boodschap maar van het WEF.

Ik sta daar niet achter. Honden spuiten ze dood a volonté. Baasjes gaan dikwijls genoeg met een gezonde hond bij de dierenarts en vragen hun de hond dood te spuiten. De dierenarts doet dat.


Mensen zijn geen honden.
En een mens die niet gezond is moet maar creperen. Die laat men zo lang mogelijk lijden.

Men is duidelijk beter voor honden dan voor mensen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 mei 2022 om 22:37.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2022, 22:44   #349
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Zelfs in een kleine organisatie is het al moeilijk om iedereen op dezelfde lijn te krijgen en al helemaal als het gaat om iets met een enorm hoog moreel gehalte, en geheimhouding. Omdat voor elkaar te krijgen in een wereldwijde organisatie met duizenden verschillende betrokkenen, is onmogelijk, pure fantasie zelfs.
De grote lijnen weten we.

Op vraag van de Nederlandse kamer om één en ander eens toe te lichten over wat ze feitelijk doen krijgen ze nul antwoorden.
De minister maakt zich er makkelijk van af: “Voor de overige vragen verwijs ik u naar de website van het WEF.”

Ook de mainstream media zitten niet echt te wachten op kritische vragen over het WEF:

Voor alle duidelijkheid is de betrokken minister een global leader in het WEF.

global = wereld.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2022, 22:49   #350
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
En een mens die niet gezond is moet maar creperen. Die laat men zo lang mogelijk lijden.

Men is duidelijk beter voor honden dan voor mensen.
Vind je?

Ik denk niet dat er al ooit een hond uit zichzelf euthanasie heeft gepleegd.

Maar eenmaal het bv een wet is zullen de prik centra zichzelf voorbijlopen om zoveel mogelijk mensen dood te prikken.

En weigeraars wegzetten als anti euthanasie wappies. Egoisten, volgers van fake onzin en dergelijke herhalingen.


We hebben het gezien eh ?

En by the way, dezelfde prominente mensen die de vaccins als levensreddend promoten zijn eveneens dezelfden die zoveel mogelijk dood wensen.

Nadenkertje.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 24 mei 2022 om 22:54.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2022, 06:07   #351
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.650
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ik heb Nergens last van. Ik heb geen blind vertrouwen maar zeker ook geen doorgeslagen demonisch beeld van alle politiekers en de hele medische wetenschap.

wanneer het idee over het demonische complot niet blijkt te kloppen verzint men gewoon een nieuwe om het weer kloppend te maken.

U weet niet wat er in Davos besproken wordt en ook niet waarom. Toch doet u alsof u het wel weet puur op basis van het feit dat het een gesloten bijeenkomst is.

nonsense , ......
......'.
En er zijn geen ongeteste vaccins op de markt gebracht , er waren immers genoeg vrijwillige testers.
Natuurlijk wel, jij bent een van de vrijwillig proefkonijnen om het experimentele mRNA vaccin in fase 3 te testen. Uitslag in februari 2024.

Dinsdag 24 mei 2022
"Ongehoord nieuws" npo1
Citaat:
Officiele website rijksoverheid.nl
(Ernst kuipers)
"Apenpokken is vandaag op de lijst van de meest besmettelijke A-ziektes geplaatst."

Er zijn zes gevallen van besmetting met de apenpokken in nl (van de 17 miljoen nl-ders)
Gideon Vanmijeren, politicus:
"Er wordt ontzettend veel paniek gezaaid, angst gecreëerd, mensen worden weer bang gemaakt waar totaal geen reden voor is.
De feiten zijn dat het een infectieziekte is die meestal heel mild verloopt en nauwelijks besmettelijk is.
Door de apenpokken op de A-lijst te zetten, kunnen nu weer de meest vrijheidsbeperkende maatregelen worden opgelegd waartegen wij ons met hand en tand tegen zullen verzetten."

Vorige week stond er nog op de rivm website dat er een antiviraal middel tegen pokken en apenpokken is in europa.
Dit artikel werd afgelopen weekend verwijderd!!
Iedereen van voor 1973 is nog verplicht gevaccineerd tegen de pokken en dus beschermd.
Corona werd ook als dodelijk virus eerst op de A-lijst geplaatst om maatregelen te kunnen nemen en dan bleek dat corona een banaal griepvirus en helemaal geen dodelijk virus was en dat werd ook openlijk toegegeven, mede door weer van de A-lijst te verwijderen want het doel was bereikt: vrijheidsbeperkende maatregelen en dubieuze pandemiewetten voor de toekomst, in strijd met grondwetten.
Idem voor dit apenpokkenvirus: volksverlakkerij!
Citaat:
700 vliegtuigen en talloze bolides en limousines zijn nodig om de 3500 genodigden te vervoeren naar davos.
5.000 militairen en een vloot politie
Een journalist van Rebel News doet verslag wat er buiten gebeurt.
Er werd propaganda op een gebouw gezet:

"Let's create a better world with a smaller carbon footprint"
Laten we een betere wereld creëeren met minder co2 uitstoot

"Let's create something that changes everything"
Laten we iets creëeren dat alles verandert

"Wat een hypocrieten die dan zelf met meer dan 700 privé/vliegtuigen en talloze vervuilende limousines naar davos komen."

Veel wat wordt besproken wordt geheim gehouden maar sommige gesprekken zijn wel openbaar zoals een australische genodigde die pleit voor het beknotten van de vrijheid van meningsuiting op het internet.

Julie inman grant
Australia's e-safety commissioner wil de vrijheid van meningsuiting op het internet aan banden leggen en zelfs de mensenrechten herzien.
Een Nl politicus:
Citaat:
Een decadente, elitaire praatclub, een bende marxisten die een leuk plannetje hebben voor de hele wereld en dat staan ze daar dan nog vrolijk openbaar te vertellen.
Laten we de burgers nog wat bestelen om met belastinggeld de emissie zwendel in stand te houden zodat we meer co2 mogen uitstoten en de burgers voor de gek houden dat er minder co2-uitstoot zou zijn, intussen vullen wij onze zakken.
Laten we iets creëeren dat alles verandert - zoals een NEP-virus om dan dat minderwaardige "menselijk afval" met vaccins te kunnen uitroeien, dat geloven ze toch niet.

Je zou beter eens naar waarheidsgetrouw nieuws met feiten kijken ipv naar fake nieuws met waarzeggerij en propaganda om dan je eigen uitroeiing als menselijk afval door de rijke elite toe te juichen.
De elite lacht zich een breuk dat sommigen van dat minderwaardige afval nog steeds zo oerdom is dat ze hun plannetjes, die ze nog wel openlijk verkondigen, niet willen geloven waardoor ze rustig kunnen verdergaan met de uitvoering....sommige kikkers blijven toch in de pot zitten terwijl ze gekookt worden.

"Ongehoord nieuws" npo1
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2022, 07:06   #352
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ja maar dat heeft meer met de bekwaamheid van het management te maken dan met de kleine bezige mieren. De winst of verlies is de performantie of het falen of middelmatigheid van de top. Die moeten kunnen de hakbijl hanteren en de juiste beslissingen treffen.
Neen dat heeft er meer mee te maken dat deze generatie politici de hele wereld opnamen terwijl ze de werkgevers wegpestte of onmogelijk maakte te innoveren.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2022, 11:26   #353
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht


Verstaat men het nu?

En ook dat het niet Mambo Rambo is?
Waarom leggen ze dan het land plat om wat oude mensen te redden en vaccineren ze kinderen met iets dat schadelijk is voor hen?

Wat ze zegt is een vaststelling, wat je daarmee doet is iets anders
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2022, 11:29   #354
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Waarom leggen ze dan het land plat om wat oude mensen te redden en vaccineren ze kinderen met iets dat schadelijk is voor hen?

Wat ze zegt is een vaststelling, wat je daarmee doet is iets anders
1 woord: "klimaat"
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2022, 12:07   #355
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Pro vaxxers moeten niet onderdoen hoor. Ze staan in rij om hun babies in te enten tegen Covid omdat die anders wel eens zouden kunnen dood vallen, panisch van angst. Overal debielen genoeg.
Dat is nieuw voor mij. Ik moet iets gemist hebben.
Ik dacht dat de goedkeuring qua leeftijd nog altijd zes jaar was.

Eeuwige dankbaarheid als je mij van jouw verhaaltje een link kan bezorgen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2022, 12:30   #356
Rapture
Staatssecretaris
 
Rapture's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 2.592
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is nieuw voor mij. Ik moet iets gemist hebben.
Ik dacht dat de goedkeuring qua leeftijd nog altijd zes jaar was.

Eeuwige dankbaarheid als je mij van jouw verhaaltje een link kan bezorgen.
Correctie: het waren kinderen en pubers die massaal dood vielen of zwaar ziek werden van corona en daarom werden ze ingeënt om hun te behoeden van dat verschrikkelijke lot.
__________________
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro.
Rapture is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2022, 15:16   #357
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is nieuw voor mij. Ik moet iets gemist hebben.
Ik dacht dat de goedkeuring qua leeftijd nog altijd zes jaar was.

Eeuwige dankbaarheid als je mij van jouw verhaaltje een link kan bezorgen.
Ze staan blijkbaar in spanning te wachten, niet volgens mij maar volgens CNBC en het FDA. Het is even debiel als kinderen en jongeren te vaccineren dus het komt er wel.

--
Pfizer zegt dat een 3-spuit vaccin 80% effectief is bij kinderen tussen 8 maanden en 5 jaar oud. De FDA komt binnen 2 weken samen voor een goedkeuring.

“We know parents are anxious(!) for us to determine if these vaccines are safe & effective,” the agency said in a post on Twitter. “We are working as quickly as possible to carefully review all the data.”
"Parents have been waiting months for the FDA to authorize the shots."

https://www.cnbc.com/2022/05/23/pfiz...t-omicron.html

The COVID Vaccine News Many Parents Have Been Waiting For
https://nymag.com/intelligencer/2022...s-under-5.html
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2022, 15:58   #358
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Moderna op de klaagstoel in Davos.

Ik moet 30 miljoen vaccins weggooien klaagt hij. Geen enkel land wilt ze.

Daarom wil hij nu iets rondom apenpokken als vaccins slijten.
Er zijn 112 gevallen op de wereld.

https://twitter.com/realmonsanto/sta...57fIiv0JQ&s=19
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2022, 10:09   #359
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
Correctie: het waren kinderen en pubers die massaal dood vielen of zwaar ziek werden van corona en daarom werden ze ingeënt om hun te behoeden van dat verschrikkelijke lot.
Ook in deze quote wordt de waarheid zwaar geweld aangedaan.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2022, 10:40   #360
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Ik heb ondertussen serieuze bijwerkingen van mijn Basisvaccins + Booster.

Sinds enige tijd krijg ik heel veel dorst als ik teveel zout in mijn bereiding heb gebruikt.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be