Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 20 april 2015, 10:50   #41
djoebidoebidoe
Gouverneur
 
Geregistreerd: 30 augustus 2014
Locatie: Binnnen-mongolië
Berichten: 1.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Aangezien volgens u de meerderheid moslims waren zou men er vooral moslims uitgekieperd hebben.
In geval van nood houd men zich niet bezig met selecteren op basis van geloof.
Volgens u houdt men zich niet bezig met selecteren op basis van geloof?

Juist wel, dat gaat heel makkelijk en snel, selectie op basis van religie of etnie.
djoebidoebidoe is offline  
Oud 20 april 2015, 11:09   #42
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.464
Standaard

Hadden ze nu achteraf ook zelf nog overboord gesprongen...
Skobelev is nu online  
Oud 20 april 2015, 12:47   #43
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Het evolutie-verhaal van de islam loopt al 1400 jaar zo .
Begon in Medina , bekeren , onderwerpen of dood .
Groeide zo door , naar N-Afrika , bekeren , onderwerpen of dood .
Groeit nu naar Europa , bekeren ,onderwerpen of dood .
Is nu in Brusselse wijken zo , bekeren , onderwerpen of dood .
Dat is nu eenmaal islam , onderwerpen of sterven .
bedankt voor de informatie
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Oud 20 april 2015, 15:07   #44
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Na de "honderden doden" van gisteren waarvan er maar 28 levend werden binnengebracht...zijn er volgens de laatste berichten opnieuw een drietal bootjes in gevaar... Lucratieve dagen voor de mensensmokkelaars die geen bal om die mensen geven. Enkel het recupereren van hun boot, indien mogelijk, interesseert ze. Om vlug opnieuw nieuwe vrachten de zee op te sturen!
Het gaat niet meer over "hoe ze opvangen tot we er in verzuipen" maar hoe stoppen we het vertrek van die boten of over het meteen weer afleveren waar ze vertrokken zijn!
Dit spelletje moet gestopt worden en niet door gans Afrika hier binnen te laten stromen!

Laatst gewijzigd door andev : 20 april 2015 om 15:08.
andev is offline  
Oud 20 april 2015, 17:05   #45
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
De islamitische meerderheid heeft de christelijke minderheid overboord gegooid. Als overleven belangrijk wordt is het steeds de minderheid die aan het kortste eind trekt.
Hou zou je reageren moesten de christenen in de meerderheid zijn. Of is er één hersenkronkel die zou vermoeden dat christen zoiets niet zouden doen ?
Neen hoor, u brouwt weer uw eigen versie van de werkelijkheid.
Religieuze onverdraagzaamheid lag aan de basis van de daad.
Niets meer, niets minder.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...erboord__.html

Citaat:
Kwaadwillende moslims tussen bootvluchtelingen
Christenen overboord

Maarten van Aalderen
ROME -
De boottocht van de vluchtelingen die dinsdag van de Libische kust vertrokken, moet een hel zijn geweest.


Met ruim honderd zaten ze opeengepakt in een rubberboot. Uit de verhalen van christelijke vluchtelingen die de reis hebben overleefd blijkt dat niet saamhorigheidsgevoel op de stampvolle boot heerste, maar religieuze haat, met islamitische daders en christelijke slachtoffers tot gevolg.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 20 april 2015, 23:15   #46
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Om te overleven gaat de mens tot het uiterste .....allee in de wildernis en in een soort oorlogstijd ... bedoel ik dan ,
ok , snap ik !!
Echter , geloofsgeloof (religie) heeft geen moer te maken met overleven !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 20 april 2015, 23:15   #47
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
In geval van nood houd men zich niet bezig met selecteren op basis van geloof.
Vwala !!
Wat bezielt zo'n onmensen om zich daar mee bezig te houden ??
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 20 april 2015, 23:15   #48
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe Bekijk bericht
Volgens u houdt men zich niet bezig met selecteren op basis van geloof?
Zo lijkt het wel , met hetgeen we uit de media vernemen ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe Bekijk bericht
Juist wel, dat gaat heel makkelijk en snel, selectie op basis van religie of etnie.
Oh ??
Zoiets is toch een vorm van racisme / discriminatie , eventueel (volkeren)moord ??
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 april 2015 om 23:33.
cookie monster is offline  
Oud 21 april 2015, 07:56   #49
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
De islamitische meerderheid heeft de christelijke minderheid overboord gegooid. Als overleven belangrijk wordt is het steeds de minderheid die aan het kortste eind trekt.
Hou zou je reageren moesten de christenen in de meerderheid zijn. Of is er één hersenkronkel die zou vermoeden dat christen zoiets niet zouden doen ?
Niet lang meer en de autochtone Europeanen zijn een minderheid in eigen land. Als overleven belangrijk wordt is het steeds de minderheid die aan het kortste eind trekt.
Je bereid je toch voor op wat je te wachten staat als niet-moslim?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 april 2015, 08:00   #50
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.136
Standaard

Citaat:
Kwaadwillende moslims tussen bootvluchtelingen
Christenen overboord

Maarten van Aalderen
ROME -
De boottocht van de vluchtelingen die dinsdag van de Libische kust vertrokken, moet een hel zijn geweest.


Met ruim honderd zaten ze opeengepakt in een rubberboot. Uit de verhalen van christelijke vluchtelingen die de reis hebben overleefd blijkt dat niet saamhorigheidsgevoel op de stampvolle boot heerste, maar religieuze haat, met islamitische daders en christelijke slachtoffers tot gevolg.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...erboord__.html

Het verhaal van de kikker en de schorpioen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 april 2015, 08:08   #51
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.136
Standaard

Niet lang meer en we zitten met een hoop overlevenden die "racisme, racisme" roepen als ze niet aan de bak geraken in het leger of bij de politie of godbetert bij de VRT of in het parlement.
Zalig de bedrijven die verplicht worden om hen aan te werven om niet veroordeeld te worden voor racisme.
Zalig de eigenaars die hun huizen om dezelfde reden aan hen moeten verhuren.
Zalig de sukkelaars die om dezelfde reden met moslims moeten samen "werken" en/of hen als buren krijgen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 april 2015, 08:14   #52
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niet lang meer en we zitten met een hoop overlevenden die "racisme, racisme" roepen als ze niet aan de bak geraken in het leger of bij de politie of godbetert bij de VRT of in het parlement.
Zalig de bedrijven die verplicht worden om hen aan te werven om niet veroordeeld te worden voor racisme.
Zalig de eigenaars die hun huizen om dezelfde reden aan hen moeten verhuren.
Zalig de sukkelaars die om dezelfde reden met moslims moeten samen "werken" en/of hen als buren krijgen.
Die quota die komen er Knuppel en bedrijven zullen soms verplicht zijn om in plaats van de hoog opgeleide Jan de analfabete Mo aan te werven om in orde te blijven met de opgelegde quota.
Tof als je Jan heet.
Pericles is offline  
Oud 21 april 2015, 08:50   #53
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.136
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Die quota die komen er Knuppel en bedrijven zullen soms verplicht zijn om in plaats van de hoog opgeleide Jan de analfabete Mo aan te werven om in orde te blijven met de opgelegde quota.
Tof als je Jan heet.
Die quota ZIJN er al.

Mijn ex.buurman, een man die zijn hele leven buschauffeur was geraakte niet binnen bij De Lijn. Hij moest het (na een mondelinge psychologische test die niet voldeed) afleggen tegen een....vul zelf maar in.

Toch geraakte hij aan een job bij De Lijn...via onderaanneming.
Hij ging een tijdje geleden op pensioen... maar wordt nog altijd om de haverklap opgeroepen om te rijden. Voor De Lijn...
Niet door De Lijn natuurlijk want daarvoor gelden welbepaalde regels, maar door de onderaannemer.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 21 april 2015, 08:51   #54
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Die quota die komen er Knuppel en bedrijven zullen soms verplicht zijn om in plaats van de hoog opgeleide Jan de analfabete Mo aan te werven om in orde te blijven met de opgelegde quota.
Tof als je Jan heet.
Welneej...
Bij de Lijn hebben ze ook eens de lumineuze inval gehad om quota voor allochtonen in te voeren.
Er kwam niemand opdagen tijdens de speciaal ingerichte infodagen.
Er werd hier ooit speciaal daarvoor een topic geopend.
In de privésector komen die quota er nooit.

Maar om bij jouw voorbeeld te blijven: welk een idioot zou nu hoog opgeleide Jan rekruteren als hij het met analfabete Mo kan rooien?
Soms kun je toch ook ferm overdrijven...
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 21 april 2015, 09:55   #55
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Welneej...
Bij de Lijn hebben ze ook eens de lumineuze inval gehad om quota voor allochtonen in te voeren.
Er kwam niemand opdagen tijdens de speciaal ingerichte infodagen.
Er werd hier ooit speciaal daarvoor een topic geopend.
In de privésector komen die quota er nooit.

Maar om bij jouw voorbeeld te blijven: welk een idioot zou nu hoog opgeleide Jan rekruteren als hij het met analfabete Mo kan rooien?
Soms kun je toch ook ferm overdrijven...
Omdat hij op een gegeven moment voor een dilemma staat.
Jan aanwerven en zwaar beboet worden omdat de quota niet gehaald worden en MO aanwerven en in plaats van een zware beboete nog een fikse premie krijgen.
Het staat wel vast dat hij met Mo niets kan aanvangen en dat MO religieuze eisen stelt en niet van plan is te werken.
Wat ga je doen als werkgevenr als Mo aanwerven je een fiks voordeel geeft, ook al weet je dat de Mo niet van plan is een klop te doen en je als je pech hebt je misschien nog flink het leven zuur gaat maken ?
Pericles is offline  
Oud 21 april 2015, 10:13   #56
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Omdat hij op een gegeven moment voor een dilemma staat.
Jan aanwerven en zwaar beboet worden omdat de quota niet gehaald worden en MO aanwerven en in plaats van een zware beboete nog een fikse premie krijgen.
Het staat wel vast dat hij met Mo niets kan aanvangen en dat MO religieuze eisen stelt en niet van plan is te werken.
Wat ga je doen als werkgevenr als Mo aanwerven je een fiks voordeel geeft, ook al weet je dat de Mo niet van plan is een klop te doen en je als je pech hebt je misschien nog flink het leven zuur gaat maken ?
Ik kijk op dit uiterste moment recht naar een aantal Noordfransen van Noord-Afrikaanse afkomst, die zonder religieuze eisen te stellen minstens zo hard werken als hun Vlaamse collega's.
We zullen jouw kolderieke hersenschim dus maar afwentelen op de emotie van het moment of de waan van de dag zeker?
Ik zou immers nooit durven suggereren dat je dergelijke ideeën ook bij je volle verstand zou durven opperen.
Dat zou ik hoegenaamd niet durven, we moeten immers nog enige ernst in acht nemen...
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 21 april 2015, 12:27   #57
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Ik kijk op dit uiterste moment recht naar een aantal Noordfransen van Noord-Afrikaanse afkomst, die zonder religieuze eisen te stellen minstens zo hard werken als hun Vlaamse collega's.
We zullen jouw kolderieke hersenschim dus maar afwentelen op de emotie van het moment of de waan van de dag zeker?
Ik zou immers nooit durven suggereren dat je dergelijke ideeën ook bij je volle verstand zou durven opperen.
Dat zou ik hoegenaamd niet durven, we moeten immers nog enige ernst in acht nemen...
Alles kan hé, uitzonderingen maken de regel niet.
Waar zijn ze , die hoog opgeleide allochtonen zonder werk ?
In Leuven alvast niet. In indutriëel ingenieur zit 1 persoon van Turkes afkost en 1 persoon van Marokkaanse afkomst op 453 man.
In Burgerlijk bij mijn weten niemand , net zomin als in geneeskunde , maar dat durf ik niet met 100 procent zekerheid zeggen.
Ver ernaast zal ik in ieder geval niet zijn.
Wie zijn dan die hoog opgeleide allochtonen ?
Pol & sockers ?
Wel Vlaamse pol & sockers vinden ook moeilijk werk.
Of zitten ze allemaal aan de UIA op in Gent ?
Pericles is offline  
Oud 21 april 2015, 12:30   #58
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Alles kan hé, uitzonderingen maken de regel niet.
Waar zijn ze , die hoog opgeleide allochtonen zonder werk ?
In Leuven alvast niet. In indutriëel ingenieur zit 1 persoon van Turkes afkost en 1 persoon van Marokkaanse afkomst op 453 man.
In Burgerlijk bij mijn weten niemand , net zomin als in geneeskunde , maar dat durf ik niet met 100 procent zekerheid zeggen.
Ver ernaast zal ik in ieder geval niet zijn.
Wie zijn dan die hoog opgeleide allochtonen ?
Pol & sockers ?
Wel Vlaamse pol & sockers vinden ook moeilijk werk.
Of zitten ze allemaal aan de UIA op in Gent ?
Ik merk dus op dat je student bent. en het broekventje zonder enige ervaring op de werkvloer zal ons dan eens uitleggen hoe en wie werkgevers aanwerven.
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 21 april 2015 om 12:31.
Sywen is offline  
Oud 21 april 2015, 12:35   #59
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Ik merk dus op dat je student bent. en het broekventje zonder enige ervaring op de werkvloer zal ons dan eens uitleggen hoe en wie werkgevers aanwerven.
Nee man ik word 50 en ik ken de KUL.
En alloctnonen zijn hier haast niet aanwezig en al helemaal niet in harde richtingen.
Maar misschien zitten ze in Gent hé, maar hier zeker niet.
Dat zweer ik.
Pericles is offline  
Oud 21 april 2015, 12:37   #60
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
De islamitische meerderheid heeft de christelijke minderheid overboord gegooid. Als overleven belangrijk wordt is het steeds de minderheid die aan het kortste eind trekt.
Hou zou je reageren moesten de christenen in de meerderheid zijn. Of is er één hersenkronkel die zou vermoeden dat christen zoiets niet zouden doen ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niet lang meer en de autochtone Europeanen zijn een minderheid in eigen land. Als overleven belangrijk wordt is het steeds de minderheid die aan het kortste eind trekt.
Je bereid je toch voor op wat je te wachten staat als niet-moslim?
Knuppel. Je vertelt uiteindelijk hetzelfde.
Er zijn opties, mogelijkheden. Ik citeer er twee:
1. Je blijft krampachtig vol te houden dat je eigen visie de beste is. Heel wat forumleden houden krampachtig vast aan een betaalbare villa rond een kerk.
2. Je begrijpt dat de samenleving iets complexer wordt binnen een multiculturele samenleving. Geen reden dus om de kindjes en de omgeving op een forum op te hitsen tegen een virtuele vijand. Lachwekkend soms, maar wel bittere ernst.

Forumleden zoals raaf Niekira beschouwen hun stenen eiland als een verworven recht, en willen hun kindjes op ditzelfde eilandje grootbrengen. Helaas.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be