Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 december 2007, 10:57   #1
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard Minister van oorlog De Crem: hop naar Irak?

Tijdens een interview met de RTBF wist minister de Crem weer te scoren:
Op de vraag of zijn uitgebreid leger (met beroepsvrijwilligers) nu ook moest gaan deelnemen aan internationale conflicten - bijvoorbeeld in Irak - weigerde hij te ontkennen.

De slimme Vlaming, die in het CD+Vee-dom vrede op aarde voor de mensen van goede wil zag ziet zich hierdoor beloond met een havikje in plaats van een engeltje op de kerstboom.

Wie gelovig is mag nu gaan bidden dat de Heilige geest zal nederdalen teneinde het koppeke van de gezalfde de Crem te behoeden voor grote woede.
Wie ongelovig is mag vloeken, want dit veronderstelt natuurlijk ook het bestaan van God, maar dan in hoofde van zijn vertegenwoordigers op aarde : de CD+Vee.

Ik denk dat nog voor zijn geboorte gevierd wordt Christus zich zal omdraaien in zijn graf

bekijk het interview hier

Laatst gewijzigd door ericferemans : 24 december 2007 om 11:01.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 11:00   #2
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Tijdens een interview met de RTBF wist minister de Crem weer te scoren:
Op de vraag of zijn uitgebreid leger (met beroepsvrijwilligers) nu ook moest gaan deelnemen aan internationale conflicten, bijvoorbeeld in Irak weigerde hij te ontkennen.

De slimme Vlaming, die in het CD+Vee-dom vrede op aarde voor de mensen van goede wil zag ziet zich hierdoor beloont met een havikje in plaats van een engeltje op de kerstboom.

Wie gelovig is mag nu gaan bidden dat de Heilige geest zal nederdalen teneinde het koppeke van de gezalfde de Crem te behoeden voor grote woede.
Wie ongelovig is mag vloeken, want dit veronderstelt natuurlijk ook het bestaan van God, maar dan in hoofde van zijn vertegenwoordigers op aarde : de CD+Vee.

Ik denk dat nog voor zijn geboorte gevierd wordt Christus zich zal omdraaien in zijn graf

bekijk het interview hier
Een slimme politicus die op het punt staat een departement over te nemen doet beter geen bepalende uitspraken,positief of negatief.vergeet niet dat De Crem met zijn afleggen van de eed,tevens "ingelijfd" is in de vergadering van NATO-ministers van defensie...


let's face it,"ons" ABL met zijn enkele honderden militairen in allerlei buitenlanden,en dan nog in vreedzame zones is echt niet capabel er een vechtpartij bij te nemen
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 11:02   #3
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Al goed dat er in Afghanistan niet gevochten wordt.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 11:04   #4
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.523
Standaard

had president Roosevelt in de eerste helft van de jaren '40 ook geredeneerd als u, Feremans, dan leefden wij nu nog onder het nazi-juk, of onder dat van de Sovjetunie.
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent

Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 24 december 2007 om 11:04.
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 11:06   #5
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Quel con!!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 11:06   #6
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Een slimme politicus die op het punt staat een departement over te nemen doet beter geen bepalende uitspraken,positief of negatief.vergeet niet dat De Crem met zijn afleggen van de eed,tevens "ingelijfd" is in de vergadering van NATO-ministers van defensie...


let's face it,"ons" ABL met zijn enkele honderden militairen in allerlei buitenlanden,en dan nog in vreedzame zones is echt niet capabel er een vechtpartij bij te nemen
Wanneer het op militaire ambities aankomt mag je bepaalde tjeven niet onderschatten. De "weldaden" die rij organiseerden in Ruanda-Burundi, door de hutus en de tutsis tegen mekaar jarenlang op te zetten veroorzaakte een genocide. Dit wapenfeit alleen al mag tellen voor een landje van niemandal...

En de werkloosheidscijfers doen dalen door mensen op te leiden als soldaat is iets dat ze beurtelings instellen en dan weer afschaffen.

Een oorlog in Irak mee gaan voeren kan een manoeuver zijn om in de anti-islam hetze van het VB gedeeltelijk mee te gaan en om aan die kant stemmetjes te ronselen.

Vergeet nooit dat de evangeliën aan tjeven habben uitgelegd dat de ene hand niet weet wat de andere doet. Enerzijds, anderzijds.

Ik denk dat de Crem wel degelijk aan het oplaten van proefballonnen bezig is... Een buitenlands conflict op de agenda zetten en op de frontpagina's is trouwens een prachtige oplossing om van de communautaire problematiek af te geraken zonder dat iemand daar nog aan denkt: een paar tiental doden in Irak trekt allicht meer aandacht dan de gemeenteraden in de rand van Brussel of de administratieve splitsing van een arrondissement...

Wie als pacifistische, humane en christelijk vakbondsjongen op een tjeef stemde mag nu gaan biechten. Of het stemhokje gebruiken. Beiden zijn bijna even anoniem

Laatst gewijzigd door ericferemans : 24 december 2007 om 11:08.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 11:06   #7
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Tijdens een interview met de RTBF wist minister de Crem weer te scoren:
Op de vraag of zijn uitgebreid leger (met beroepsvrijwilligers) nu ook moest gaan deelnemen aan internationale conflicten - bijvoorbeeld in Irak - weigerde hij te ontkennen.

De slimme Vlaming, die in het CD+Vee-dom vrede op aarde voor de mensen van goede wil zag ziet zich hierdoor beloond met een havikje in plaats van een engeltje op de kerstboom.

Wie gelovig is mag nu gaan bidden dat de Heilige geest zal nederdalen teneinde het koppeke van de gezalfde de Crem te behoeden voor grote woede.
Wie ongelovig is mag vloeken, want dit veronderstelt natuurlijk ook het bestaan van God, maar dan in hoofde van zijn vertegenwoordigers op aarde : de CD+Vee.

Ik denk dat nog voor zijn geboorte gevierd wordt Christus zich zal omdraaien in zijn graf

bekijk het interview hier
Hij zou beter zoals de meeste linksen zijn kop in het zand steken en nooit verantwoordelijkheden opnemen...

In het beste geval zou hij vredesbetoginen mogen organiseren en in goede baan leiden...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 11:33   #8
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
had president Roosevelt in de eerste helft van de jaren '40 ook geredeneerd als u, Feremans, dan leefden wij nu nog onder het nazi-juk, of onder dat van de Sovjetunie.
Ach zo: ik wist niet dat Afganistan of Irak ons land bezetten, of het land van één van onze militaire bondgenoten.
De dag dat Irak de VS bezet om er de Mac Donalds mee te pakken zal ik nog eens over je opmerking nadenken.
Deze opmerking in deze context lijkt me echter moefgaga, ongepast en onbeschoft. In feite beledig je hier de ganse wereld mee.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 11:33   #9
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Als ik mijn bijbel nog een beetje ken, is het helemaal nooit verboden geweest om een leger te hebben en zelfs niet om dat in te zetten als het nodig is.


En om te beginnen, een leger waar jongeren vrijwillig een tijdje tegen betaling een stiel kunnen leren is helemaal niet slecht.
En hoewel het voor vele niet te vatten is, het zou ons zelfs veel (belastings)geld besparen.

Een soldaat verdiend +/- 1700€ brut per maand en een dopper heeft 1100€ per maand, maar krijgt als hij een opleiding gaat volgen er nog eens 1€ per uur bij. Tijdens die VDAB opleidingen zitten die jongeren steentjes op elkaar te metsen met een afwasbare mortel, die nooit hard word maar wel veel geld kost.

Of ze zijn bezig met het kuisen van vloeren die op 1 dag mss wel 15 maal geboend word door mensen in opleiding.

Vaak worden deze mensen dan ook nog eens op stage gestuurt naar bedrijven, waar ze op volledige kost van de staat dan het werk van een betaalde werkkracht moeten uitvoeren.
Veel van deze opleidingen duren een jaar of meer omdat ze op schoolse manier worden gebracht en omdat de enige discipline die er heerst het op tijd aanwezig zijn is.

Ik ken iemand die nu zelfs aan zijn 8ste opleiding bezig is, zonder ooit 1 maal te hebben gesolliciteerd.

Terwijl men deze zelfde mensen onder de wapens, zou kunnen dwingen om een opleiding tegen een aanvaardbare snelheid af te werken en zich tegelijk in te zetten voor de gemeenschap.

Want vroeger stonden de ziekenwagens en brandweerwagens van het leger steeds klaar om de bevolking te dienen, zij verzekerden vaak de 900 diensten.

Maar zij stonden ook met hun ander materieel klaar om de bevolking te helpen bij water overlast of bij ernstige rampen.

Zo is het leger in 1972 met zijn materieel uitgerukt om aardappelen te gaan rooien toen de boeren hun tractoren niet meer door de velden konden rijden.

Wat De Crem dus zegt is helemaal in de lijn van wat een leger echt moet zijn, een dienst aan de bevolking, die ook nog geeft aan de keizer wat de keizer toekomt.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 11:36   #10
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Tijdens een interview met de RTBF wist minister de Crem weer te scoren:
Op de vraag of zijn uitgebreid leger (met beroepsvrijwilligers) nu ook moest gaan deelnemen aan internationale conflicten - bijvoorbeeld in Irak - weigerde hij te ontkennen.

De slimme Vlaming, die in het CD+Vee-dom vrede op aarde voor de mensen van goede wil zag ziet zich hierdoor beloond met een havikje in plaats van een engeltje op de kerstboom.

Wie gelovig is mag nu gaan bidden dat de Heilige geest zal nederdalen teneinde het koppeke van de gezalfde de Crem te behoeden voor grote woede.
Wie ongelovig is mag vloeken, want dit veronderstelt natuurlijk ook het bestaan van God, maar dan in hoofde van zijn vertegenwoordigers op aarde : de CD+Vee.

Ik denk dat nog voor zijn geboorte gevierd wordt Christus zich zal omdraaien in zijn graf

bekijk het interview hier

Dank voor het linkje naar het interview. Zijne excellentie De Crem verwoordt het duidelijk in kolenbrandersfrans: "de vraag of we naar Irak trekken is nu niet aan de orde". Ik herinner me echter niet dat die vraag ooit aan de orde was, is, noch zal zijn.
A priori heb ik er geen bezwaren tegen dat zijne heerlijkheid De Crem naar oorlogsgebieden wil trekken. Mijn krijgsmacht opleiding indachtig sta ik er wel op dat zijne eerzuchtigheid De Crem dezelfde ontberingen als 'den troep' ondergaat en dat zijne doorluchtigheid meegenomen wordt op iedere buitenlandse missie. Au boulot, Pieter!

Miserie, miserie,
virmiljoen
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 december 2007 om 11:46.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 11:45   #11
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Als ik mijn bijbel nog een beetje ken, is het helemaal nooit verboden geweest om een leger te hebben en zelfs niet om dat in te zetten als het nodig is.


En om te beginnen, een leger waar jongeren vrijwillig een tijdje tegen betaling een stiel kunnen leren is helemaal niet slecht.
En hoewel het voor vele niet te vatten is, het zou ons zelfs veel (belastings)geld besparen.

Een soldaat verdiend +/- 1700€ brut per maand en een dopper heeft 1100€ per maand, maar krijgt als hij een opleiding gaat volgen er nog eens 1€ per uur bij. Tijdens die VDAB opleidingen zitten die jongeren steentjes op elkaar te metsen met een afwasbare mortel, die nooit hard word maar wel veel geld kost.

Of ze zijn bezig met het kuisen van vloeren die op 1 dag mss wel 15 maal geboend word door mensen in opleiding.

Vaak worden deze mensen dan ook nog eens op stage gestuurt naar bedrijven, waar ze op volledige kost van de staat dan het werk van een betaalde werkkracht moeten uitvoeren.
Veel van deze opleidingen duren een jaar of meer omdat ze op schoolse manier worden gebracht en omdat de enige discipline die er heerst het op tijd aanwezig zijn is.

Ik ken iemand die nu zelfs aan zijn 8ste opleiding bezig is, zonder ooit 1 maal te hebben gesolliciteerd.

Terwijl men deze zelfde mensen onder de wapens, zou kunnen dwingen om een opleiding tegen een aanvaardbare snelheid af te werken en zich tegelijk in te zetten voor de gemeenschap.

Want vroeger stonden de ziekenwagens en brandweerwagens van het leger steeds klaar om de bevolking te dienen, zij verzekerden vaak de 900 diensten.

Maar zij stonden ook met hun ander materieel klaar om de bevolking te helpen bij water overlast of bij ernstige rampen.

Zo is het leger in 1972 met zijn materieel uitgerukt om aardappelen te gaan rooien toen de boeren hun tractoren niet meer door de velden konden rijden.

Wat De Crem dus zegt is helemaal in de lijn van wat een leger echt moet zijn, een dienst aan de bevolking, die ook nog geeft aan de keizer wat de keizer toekomt.
Klinklare onzin. Het enige stiel dien men in het van een leger aanleert dient het doel te doden.
De "diensten aan de bevolking" waarnaar U refereert kunnen perfekt door de Civiele Bescherming opgenomen worden.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 11:46   #12
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.523
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ach zo: ik wist niet dat Afganistan of Irak ons land bezetten, of het land van één van onze militaire bondgenoten.
De dag dat Irak de VS bezet om er de Mac Donalds mee te pakken zal ik nog eens over je opmerking nadenken.
Deze opmerking in deze context lijkt me echter moefgaga, ongepast en onbeschoft. In feite beledig je hier de ganse wereld mee.
ja, de Irakezen waren natuurlijk overgelukkig onder het bewind van Hoessein, en ook de Afghanen kenden een geluk en voorspoed als nooit tevoren onder de Taliban
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent

Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 24 december 2007 om 11:46.
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 11:47   #13
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ach zo: ik wist niet dat Afganistan of Irak ons land bezetten, of het land van één van onze militaire bondgenoten.
De dag dat Irak de VS bezet om er de Mac Donalds mee te pakken zal ik nog eens over je opmerking nadenken.
Deze opmerking in deze context lijkt me echter moefgaga, ongepast en onbeschoft. In feite beledig je hier de ganse wereld mee.
Fout, Afganistan heeft wel een NATO land aangevallen en de NATO-landen waren dus wel verplicht om hun contracten na te komen en dit agresieve regime aan te vallen en te vernietigen.

Irak, is een land dat een ander land is binnen gevallen en gaan bezetten, waarvan de regering de hulp heeft ingeroepen van de VN.
En daar het Iraakse regime zich als een agresor bleef gedragen en de bevolking zelf een oproep heeft gericht aan de wereld, was het weldegelijk de plicht van de wereld om daar te gaan ingrijpen.

Het niet naleven van contracten en het weigeren van hulp aan mensen in nood is volgens de Belgische en internationale wetten bij mijn weten nog steeds strafbaar.

De PS en SP.A ministers hebben ons land dus steeds in het onwettelijke gebracht door deze wetten te overtreden.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 11:53   #14
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Klinklare onzin. Het enige stiel dien men in het van een leger aanleert dient het doel te doden.
De "diensten aan de bevolking" waarnaar U refereert kunnen perfekt door de Civiele Bescherming opgenomen worden.
Mag ik je er even op wijzen dat de Burger bescherming vroeger haar leden kreeg dankzij de dienstplicht en zij ook een militaire discipline hanteert.
En ook nu staat te roepen dat ze meer personeel nodig heeft en haar vrijwilligers niet meer kan betalen en hen niet meer kan opleiden zoals het nodig is.
Trouwens de burger bescherming vraagt ook om meer beroepsmensen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 12:00   #15
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
ja, de Irakezen waren natuurlijk overgelukkig onder het bewind van Hoessein, en ook de Afghanen kenden een geluk en voorspoed als nooit tevoren onder de Taliban
Het wordt dus tijd dat Bush hier binnenvalt om ons te bevrijden van Letereme én Verhofstadt!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 12:01   #16
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.576
Standaard

De kiezer heeft altijd gelijk.
Stemmen ze voor een lul dan krijgen ze er een.

Dehaene weigerde ooit de hand te geven aan deze idioot.
Op een partijcongres in Antwerpen, drie jaar geleden.
"Blijkbaar durfde niemand anders hem de waarheid
te vertellen, dus ik heb het maar gedaan."

Ongelofelijk cynisch ventje.
Onbegrijpelijk dat zo iemand minister wordt.

Hij was er zo geil naar. Oo zo geil, naar dat postje.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 12:05   #17
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 9 november 2004
Berichten: 933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
De kiezer heeft altijd gelijk.
Stemmen ze voor een lul dan krijgen ze er een.

Dehaene weigerde ooit de hand te geven aan deze idioot.
Op een partijcongres in Antwerpen, drie jaar geleden.
"Blijkbaar durfde niemand anders hem de waarheid
te vertellen, dus ik heb het maar gedaan."

Ongelofelijk cynisch ventje.
Onbegrijpelijk dat zo iemand minister wordt.

Hij was er zo geil naar. Oo zo geil, naar dat postje.
Met vertrouwen van de NV-A,hebben ze hun postjes
__________________
NV-A Bart De Bever
Koos een plaatje van 2000Euro opbrengst van hun loterij Highway to hell
EXTREEM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 12:08   #18
the outlaw torn
Minister
 
the outlaw torn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Locatie: oost-vlaanderen
Berichten: 3.424
Standaard

De Crem doet maar, laat hem ff genieten van zijn ministerpost.
Liever een tsjeef als minister dan een maffiosi van de PS ( welke partij levert er anders maffiosi nr belgisch sigatuur ? )
__________________
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!!

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 12:09   #19
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 9 november 2004
Berichten: 933
Standaard

Sp A
__________________
NV-A Bart De Bever
Koos een plaatje van 2000Euro opbrengst van hun loterij Highway to hell
EXTREEM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2007, 12:10   #20
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Het wordt dus tijd dat Bush hier binnenvalt om ons te bevrijden van Letereme én Verhofstadt!
Annemans for president!
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be