Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 januari 2011, 19:00   #1
a.griffon
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 18 januari 2011
Berichten: 1
Standaard VRT en media ten dienste van het regime

Intellectuele incest leidt tot gedrochten.
Zopas stuurde ik een e-brief naar VRT Radio1 die betrekking heeft op een poll die plots werd verwijderd van hun website. Ik heb dit nooit eerder gedaan, omdat ik weet waar mijn gedachten en schrijfsels terechtkomen.

Maar nu wel, en ik publiceer die nu als open brief zodat iedereen er weet van heeft en kan volgen, en men niet meer kan doen alsof die nooit bestaan heeft.
Een screenshot op 16/11om 11u van de betreffende poll, (die eindigde met een recordstemming van ca 11309 stemmers en 83% voor de splitsing (zie Angeltjes)), staat wel op mijn blogspot adres agriffon, en vindt u daar onderaan.

"Beste directie en medewerkers van de VRT,

"Vreemd u hier aan te treffen, bent u verdwaald?" is de vraag die mij wordt gesteld op de pagina waar eerst een poll stond met de titel: "Hoe moet het verder met de regeringsvorming?"
Nu, ik ben helemaal niet verdwaald, en het is helemaal niet vreemd mij op een pagina aan te treffen waar een actuele vraag en poll hun plaats hadden. Ik ben namelijk politiek zeer geïnteresseerd.
Zou het kunnen dat deze pagina gewist werd omdat de uitkomst ervan niet in de lijn lag van de verwachtingen en contraproductief was aan wat de VRT en het regime wilden aantonen? Worden polls en meningen telkens gewist wanneer het jullie niet goed uitkomt? Worden mensen en politici enkel uitgenodigd als ze jullie naar de mond praten, bereid zijn jullie samenlevingsmodel tegen de wil van blijkbaar de meeste Vlamingen, op te dringen. Is de verwijdering en desinformatie een onderdeel van het manipuleren van de kiezer met de angst voor nieuwe verkiezingen in jullie achterhoofd?
Ben ik als aanklager nu één van die Vlamingen die in jullie ogen gevaarlijk is omdat ik het recht op een eigen taal, een eigen land claim na 195 jaar misbruikt te zijn en uitgemolken als kolonie of wingewest, en mij nu verzet tegen de bananenmonarchie waarvan jullie de Pravda zijn.
Verrast door mijn reactie?
Dat komt wellicht omdat jullie intellectueel incest plegen, en het jullie al lang niet meer kan schelen wat de echte Vlaming denkt. Jullie weten toch dat incest altijd gedrochten voortbrengt? Toch ook dat dit niet lang meer wordt aanvaard, en elke dictatuur, ook die van jullie, verdwijnt en de rekening zal gepresenteerd krijgen.
Appelerend aan wat er aan Vlaamse en intellectuele eerlijkheid nog rest in het Huis van de belgische Propaganda, maar eerlijk met weinig hoop tot inkeer te kunnen bewegen, teken ik beleefder dan jullie ons bejegenen.

Antoine Griffon
"
Na het insturen van bovenstaande brief verscheen:
"Hartelijk dank voor het insturen van je reactie. Wij verwerken je gegevens en komen zo spoedig mogelijk met een antwoord".

Ik zond deze brief ook in als klacht en kreeg als reactie: "Contactbevestiging klant:Wij danken u voor uw reactie. Uw contact heeft referentienummer 8635 en we trachten u zo snel mogelijk te antwoorden."
Benieuwd of dit ooit zal komen. Ik betwijfel het, en hou jullie op de hoogte.
a.griffon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 19:12   #2
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door a.griffon Bekijk bericht
Intellectuele incest leidt tot gedrochten.
Zopas stuurde ik een e-brief naar VRT Radio1 die betrekking heeft op een poll die plots werd verwijderd van hun website. Ik heb dit nooit eerder gedaan, omdat ik weet waar mijn gedachten en schrijfsels terechtkomen.

Maar nu wel, en ik publiceer die nu als open brief zodat iedereen er weet van heeft en kan volgen, en men niet meer kan doen alsof die nooit bestaan heeft.
Een screenshot op 16/11om 11u van de betreffende poll, (die eindigde met een recordstemming van ca 11309 stemmers en 83% voor de splitsing (zie Angeltjes)), staat wel op mijn blogspot adres agriffon, en vindt u daar onderaan.

"Beste directie en medewerkers van de VRT,

"Vreemd u hier aan te treffen, bent u verdwaald?" is de vraag die mij wordt gesteld op de pagina waar eerst een poll stond met de titel: "Hoe moet het verder met de regeringsvorming?"
Nu, ik ben helemaal niet verdwaald, en het is helemaal niet vreemd mij op een pagina aan te treffen waar een actuele vraag en poll hun plaats hadden. Ik ben namelijk politiek zeer geïnteresseerd.
Zou het kunnen dat deze pagina gewist werd omdat de uitkomst ervan niet in de lijn lag van de verwachtingen en contraproductief was aan wat de VRT en het regime wilden aantonen? Worden polls en meningen telkens gewist wanneer het jullie niet goed uitkomt? Worden mensen en politici enkel uitgenodigd als ze jullie naar de mond praten, bereid zijn jullie samenlevingsmodel tegen de wil van blijkbaar de meeste Vlamingen, op te dringen. Is de verwijdering en desinformatie een onderdeel van het manipuleren van de kiezer met de angst voor nieuwe verkiezingen in jullie achterhoofd?
Ben ik als aanklager nu één van die Vlamingen die in jullie ogen gevaarlijk is omdat ik het recht op een eigen taal, een eigen land claim na 195 jaar misbruikt te zijn en uitgemolken als kolonie of wingewest, en mij nu verzet tegen de bananenmonarchie waarvan jullie de Pravda zijn.
Verrast door mijn reactie?
Dat komt wellicht omdat jullie intellectueel incest plegen, en het jullie al lang niet meer kan schelen wat de echte Vlaming denkt. Jullie weten toch dat incest altijd gedrochten voortbrengt? Toch ook dat dit niet lang meer wordt aanvaard, en elke dictatuur, ook die van jullie, verdwijnt en de rekening zal gepresenteerd krijgen.
Appelerend aan wat er aan Vlaamse en intellectuele eerlijkheid nog rest in het Huis van de belgische Propaganda, maar eerlijk met weinig hoop tot inkeer te kunnen bewegen, teken ik beleefder dan jullie ons bejegenen.

Antoine Griffon
"
Na het insturen van bovenstaande brief verscheen:
"Hartelijk dank voor het insturen van je reactie. Wij verwerken je gegevens en komen zo spoedig mogelijk met een antwoord".

Ik zond deze brief ook in als klacht en kreeg als reactie: "Contactbevestiging klant:Wij danken u voor uw reactie. Uw contact heeft referentienummer 8635 en we trachten u zo snel mogelijk te antwoorden."
Benieuwd of dit ooit zal komen. Ik betwijfel het, en hou jullie op de hoogte.
Geen enkele Vlaming, die naam waardig, die niet akkoord kan zijn met wat je hierboven neerpent... Zoals je zelf denkt, men zal waarschijnlijk verder geen enkele aandacht meer schenken aan je opinie, en het opinie van zovelen, want het past niet in de denkwijze van de rode zender...
Misschien nu en dan weer eens "lanceren" op het internet en op dit forum. Ook hier zijn er lieden die dat liefst zo rap mogelijk zien verdwijnen.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 19:18   #3
Tejokus
Minister-President
 
Tejokus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Locatie: Puerto de la Cruz
Berichten: 4.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Geen enkele Vlaming, die naam waardig, die niet akkoord kan zijn met wat je hierboven neerpent... Zoals je zelf denkt, men zal waarschijnlijk verder geen enkele aandacht meer schenken aan je opinie, en het opinie van zovelen, want het past niet in de denkwijze van de rode zender...
Misschien nu en dan weer eens "lanceren" op het internet en op dit forum. Ook hier zijn er lieden die dat liefst zo rap mogelijk zien verdwijnen.
Zie dat het gewoon een technisch foutje blijkt te zijn.
Dan sta je daar mooi met die uitleg

De rest van de brief is giswerk.
Dit heet eigenlijk 'vooringenomenheid'.

Bewijs het maar eens, die theorie

Laatst gewijzigd door Tejokus : 18 januari 2011 om 19:21.
Tejokus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 21:24   #4
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Gaat dit over die peiling waarbij een handjevol nationalisten er niet beter op vond dan een paar duizend keer te stemmen?
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 21:33   #5
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Gaat dit over die peiling waarbij een handjevol nationalisten er niet beter op vond dan een paar duizend keer te stemmen?
En na het stemmen hebben ze 8634 klachtenbrieven geschreven.

Onze koene klokkenluiders.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 21:33   #6
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Gaat dit over die peiling waarbij een handjevol nationalisten er niet beter op vond dan een paar duizend keer te stemmen?
Kan u dit iets verder uitklaren aub?
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 21:37   #7
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Geen enkele Vlaming, die naam waardig, die niet akkoord kan zijn met wat je hierboven neerpent... Zoals je zelf denkt, men zal waarschijnlijk verder geen enkele aandacht meer schenken aan je opinie, en het opinie van zovelen, want het past niet in de denkwijze van de rode zender...
Misschien nu en dan weer eens "lanceren" op het internet en op dit forum. Ook hier zijn er lieden die dat liefst zo rap mogelijk zien verdwijnen.
http://en.wikipedia.org/wiki/No_true_Scotsman
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 21:41   #8
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Waarom onze chronisch verontwaardigde vaandelzwaaiers nog steeds naar de VRT kijken of luisteren is mij ook een raadsel.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 22:26   #9
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Gaat dit over die peiling waarbij een handjevol nationalisten er niet beter op vond dan een paar duizend keer te stemmen?
Nee, die waar jij 200 keer tegen stemde om te doen alsof er toch niet 100% mensen het met de stelling eens waren
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 22:27   #10
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Waarom onze chronisch verontwaardigde vaandelzwaaiers nog steeds naar de VRT kijken of luisteren is mij ook een raadsel.
Hoe zouden we anders onze vijanden leren kennen?
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 22:31   #11
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Hoe zouden we anders onze vijanden leren kennen?
Vijanden?
Doe toch niet zo zwaarwichtig fonne.
Het is allemaal zo erg niet.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2011, 23:36   #12
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Gaat dit over die peiling waarbij een handjevol nationalisten er niet beter op vond dan een paar duizend keer te stemmen?
Of dat veel verschil bracht
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2011, 08:45   #13
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Het blijft grappig, dat soort mensen dat belang blijft hechten aan internetpeilingen. Die hebben immers evenveel invloed op de besluitvorming als een betoging...
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2011, 20:03   #14
Europese Vlaming
Provinciaal Gedeputeerde
 
Europese Vlaming's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Berichten: 894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Kan u dit iets verder uitklaren aub?
zie vanaf de 2e post van dit topic, daar staat het

http://forum.politics.be/showthread....70#post5211670


op de volgende pagina van de thread staat dan dat de poll is weggewerkt aangeduid door deze quote:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Hebt ge de link naar de poll?
Heb die ff nodig omdat iemand me "bron?" vroeg op een ander forum, en vind die poll niet meer terug.

Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 19 januari 2011 om 20:05.
Europese Vlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2011, 21:09   #15
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door a.griffon Bekijk bericht
Intellectuele incest leidt tot gedrochten.
Zopas stuurde ik een e-brief naar VRT Radio1 die betrekking heeft op een poll die plots werd verwijderd van hun website. Ik heb dit nooit eerder gedaan, omdat ik weet waar mijn gedachten en schrijfsels terechtkomen.

Maar nu wel, en ik publiceer die nu als open brief zodat iedereen er weet van heeft en kan volgen, en men niet meer kan doen alsof die nooit bestaan heeft.
Een screenshot op 16/11om 11u van de betreffende poll, (die eindigde met een recordstemming van ca 11309 stemmers en 83% voor de splitsing (zie Angeltjes)), staat wel op mijn blogspot adres agriffon, en vindt u daar onderaan.

"Beste directie en medewerkers van de VRT,

"Vreemd u hier aan te treffen, bent u verdwaald?" is de vraag die mij wordt gesteld op de pagina waar eerst een poll stond met de titel: "Hoe moet het verder met de regeringsvorming?"
Nu, ik ben helemaal niet verdwaald, en het is helemaal niet vreemd mij op een pagina aan te treffen waar een actuele vraag en poll hun plaats hadden. Ik ben namelijk politiek zeer geïnteresseerd.
Zou het kunnen dat deze pagina gewist werd omdat de uitkomst ervan niet in de lijn lag van de verwachtingen en contraproductief was aan wat de VRT en het regime wilden aantonen? Worden polls en meningen telkens gewist wanneer het jullie niet goed uitkomt? Worden mensen en politici enkel uitgenodigd als ze jullie naar de mond praten, bereid zijn jullie samenlevingsmodel tegen de wil van blijkbaar de meeste Vlamingen, op te dringen. Is de verwijdering en desinformatie een onderdeel van het manipuleren van de kiezer met de angst voor nieuwe verkiezingen in jullie achterhoofd?
Ben ik als aanklager nu één van die Vlamingen die in jullie ogen gevaarlijk is omdat ik het recht op een eigen taal, een eigen land claim na 195 jaar misbruikt te zijn en uitgemolken als kolonie of wingewest, en mij nu verzet tegen de bananenmonarchie waarvan jullie de Pravda zijn.
Verrast door mijn reactie?
Dat komt wellicht omdat jullie intellectueel incest plegen, en het jullie al lang niet meer kan schelen wat de echte Vlaming denkt. Jullie weten toch dat incest altijd gedrochten voortbrengt? Toch ook dat dit niet lang meer wordt aanvaard, en elke dictatuur, ook die van jullie, verdwijnt en de rekening zal gepresenteerd krijgen.
Appelerend aan wat er aan Vlaamse en intellectuele eerlijkheid nog rest in het Huis van de belgische Propaganda, maar eerlijk met weinig hoop tot inkeer te kunnen bewegen, teken ik beleefder dan jullie ons bejegenen.

Antoine Griffon
"
Na het insturen van bovenstaande brief verscheen:
"Hartelijk dank voor het insturen van je reactie. Wij verwerken je gegevens en komen zo spoedig mogelijk met een antwoord".

Ik zond deze brief ook in als klacht en kreeg als reactie: "Contactbevestiging klant:Wij danken u voor uw reactie. Uw contact heeft referentienummer 8635 en we trachten u zo snel mogelijk te antwoorden."
Benieuwd of dit ooit zal komen. Ik betwijfel het, en hou jullie op de hoogte.
Onlangs lieten ze een reportage zien van de gewone man die ze hun menig vroegen. Het viel weer niet op. Alleen enkele kiekes werden aan het woord gelaten die vonden dat er hoognodig een regering gevormd werd.
Hoeveel van diegene die ze ge-interviewt hebben zullen er niet heel anders gepiept hebben, maar daarvan geen woord. Alles om de gewone man te doen geloven dat iedereen het beu is en kost wat kost een regering op de been wil zien komen.

Laatst gewijzigd door Garry : 19 januari 2011 om 21:10.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2011, 21:15   #16
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Waarom onze chronisch verontwaardigde vaandelzwaaiers nog steeds naar de VRT kijken of luisteren is mij ook een raadsel.
Als ze allemaal zouden doen zoals ik zouden hun kijkcijfers met zo een 80% verminderen. Ieder programma of artiest waarbij het er om te doen is van België te promoten, draai ik sitopresto de knop om.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2011, 21:25   #17
Europese Vlaming
Provinciaal Gedeputeerde
 
Europese Vlaming's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Berichten: 894
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Vijanden?
Doe toch niet zo zwaarwichtig fonne.
Het is allemaal zo erg niet.
Neen? Het lijkt me net alsof we in Noord Korea zitten met de staatspropaganda die zich ook niks aantrekt van de wil van het volk.




Vind je niet dat het opvalt dat "er moet een regering komen" voorrang heeft op "er moet een staatshervorming komen"?



Wat zegt de vlaamse kiezer de politici tot vervelens toe? Hebben ze op NVA gestemd omdat ze een regering wilden of een staatshervorming? (als deze 2 elkaar uitsluiten) Moeten de media dan niet eerst de vraag stellen die de meerderheid van de Vlaamse kiezers zou stellen? "Waarom geen staatshervorming" ipv "waarom geen regering?"


Of is dit omdat we het antwoord al weten? (De walen willen niet, Milquet/FDF blokkeert de boel) Endus omdat de Vlaamse pers het volk verraden heeft? (Omdat de Vlaamse journalisten toch denken dat het niet lukt)

Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 19 januari 2011 om 21:28.
Europese Vlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2011, 22:28   #18
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Europese Vlaming Bekijk bericht
Neen? Het lijkt me net alsof we in Noord Korea zitten met de staatspropaganda die zich ook niks aantrekt van de wil van het volk.




Vind je niet dat het opvalt dat "er moet een regering komen" voorrang heeft op "er moet een staatshervorming komen"?



Wat zegt de vlaamse kiezer de politici tot vervelens toe? Hebben ze op NVA gestemd omdat ze een regering wilden of een staatshervorming? (als deze 2 elkaar uitsluiten) Moeten de media dan niet eerst de vraag stellen die de meerderheid van de Vlaamse kiezers zou stellen? "Waarom geen staatshervorming" ipv "waarom geen regering?"


Of is dit omdat we het antwoord al weten? (De walen willen niet, Milquet/FDF blokkeert de boel) Endus omdat de Vlaamse pers het volk verraden heeft? (Omdat de Vlaamse journalisten toch denken dat het niet lukt)
We kunnen misschien ook onze baard laten groeien? Ik heb daarstraks een hevige Belgicist gezien, die had een baard haast tot op zijn tenen. Die wordt du zeker bij de Belgicisten gerekend terwijl de vent misschien een hevige VB- of N-VA'er. Wel knap gezien van die gasten om aan te tonen dat er veel Pro Belgische rond lopen.

Laatst gewijzigd door Garry : 19 januari 2011 om 22:28.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2011, 22:34   #19
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
We kunnen misschien ook onze baard laten groeien? Ik heb daarstraks een hevige Belgicist gezien, die had een baard haast tot op zijn tenen. Die wordt du zeker bij de Belgicisten gerekend terwijl de vent misschien een hevige VB- of N-VA'er. Wel knap gezien van die gasten om aan te tonen dat er veel Pro Belgische rond lopen.
Hij was niet alleen :
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2011, 22:37   #20
respublica
Minister
 
Geregistreerd: 3 november 2009
Locatie: Diest
Berichten: 3.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
We kunnen misschien ook onze baard laten groeien? Ik heb daarstraks een hevige Belgicist gezien, die had een baard haast tot op zijn tenen. Die wordt du zeker bij de Belgicisten gerekend terwijl de vent misschien een hevige VB- of N-VA'er. Wel knap gezien van die gasten om aan te tonen dat er veel Pro Belgische rond lopen.
Kom zeg, er is toch niemand die serieus denkt: "ah die heeft een baard voor het behoud van België." Anders moet die persoon echt wel teveel naar de VRT gekeken hebben.
respublica is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be