Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 maart 2005, 20:39   #21
/\|cazar
Banneling
 
 
/\|cazar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Berichten: 4.052
Standaard

Citaat:
Daardoor geraken ook vele jongens van ons eigen volk vaak niet aan een gepast lief, met alle maatschappelijke gevolgen vandien.
ha ha ha !
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2005, 21:18   #22
schaveiger
Minister-President
 
schaveiger's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2003
Locatie: Luik
Berichten: 4.619
Standaard

Zou de Willem van D66 aan een wijf geraakt zijn?.
Dit is nu eens iets wat bij hem thuis gebeurd en ge hoort hem niet. De Belgische problematiek ligt hem schijnbaar beter...
__________________
Quand les dégoûtés s'en vont, il n'y a que les dégoûtants qui restent. (PVDB)
schaveiger is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 14:18   #23
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Karper Bekijk bericht
*satire*
De ergste slachtoffers zijn inderdaad onze eigen jonge mannen! Niet verwonderlijk dat ze hun seksualiteit met prostituees moeten beleven. Meer nog, omdat onvoldoende eigen meisjes de prostitutie worden ingelokt is de vlaamse man ZO gefrustreerd dat men extra 'matroesjkas' in het buitenland moet gaan halen. Om deze infernale circel van prostitutie te stoppen kan men best vanaf de geboorte ieder belgisch meisje reserveren voor een kloeke dietse jonkman.. */satire*

Waarom doet dat mij denken aan alexandra colen die vond dat gescheiden mannen die jonge meisjes 'inpikken' homoseksualiteit veroorzaakten?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Karper Bekijk bericht
Waarom doet dat mij denken aan alexandra colen die vond dat gescheiden mannen die jonge meisjes 'inpikken' homoseksualiteit veroorzaakten?
Pas maar op, jij: Sandra Colen zit hier ook op politics.be
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:21   #24
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Allochtone loverboys helpen onze jonge meisjes om zeep
Dringend onze nationale Hetemannekens naar allerlei buitenlanden sturen om het ze betaald te zetten.
En dat ze zeker niet meer terugkeren, die bannelingen.

Laatst gewijzigd door eno2 : 14 februari 2007 om 15:23.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:28   #25
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Karper Bekijk bericht
Waarom doet dat mij denken aan alexandra colen die vond dat gescheiden mannen die jonge meisjes 'inpikken' homoseksualiteit veroorzaakten?

waarschijnlijk komt het door uw vb obsessie.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:50   #26
Enter
Parlementslid
 
Enter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 oktober 2006
Berichten: 1.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
veel erger is de manipulatie door de media om de geest van de blanke jeugd te verzieken.
jonge blanke meisjes zijn fan van destiny's child, identificeren zich met negerinnen en vinden de amerikaanse negercultuur 'cool'.
deze manipulatie door de media heeft als doel de rasvermenging te bevorderen en daarbij dienen voornamelijk blanke vrouwen bezwangerd te worden met vreemd zaad, want het is het blanke ras dat vernietigd moet worden.
Jeetje... Ik dacht dat zulke mensen al uitgestorven waren.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 16:25   #27
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
veel erger is de manipulatie door de media om de geest van de blanke jeugd te verzieken.
jonge blanke meisjes zijn fan van destiny's child, identificeren zich met negerinnen en vinden de amerikaanse negercultuur 'cool'.
deze manipulatie door de media heeft als doel de rasvermenging te bevorderen en daarbij dienen voornamelijk blanke vrouwen bezwangerd te worden met vreemd zaad, want het is het blanke ras dat vernietigd moet worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Jeetje... Ik dacht dat zulke mensen al uitgestorven waren.
Ik vermoed sterk dat Mitgard gewoon sarcastisch was in de beschrijving van wat er in sommige enge geestjes hier omgaat...

Zoniet, zou het dan toch waar zijn dat , zo je iets in je leven gerateerd hebt, je best naar "Vlaend'ren" komt, omdat daar alles 50 of 100 jaar later gebeurt??

Prangende vraag...

Mitgard, stel Enter gerust, AUB!!!

PS, Enter, als je zoiets wil weten over een forumlid, klik dan op zijn naam, en kijk naar de berichten die die vroeger plaatste

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 februari 2007 om 16:32.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 16:33   #28
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Karper
Waarom doet dat mij denken aan alexandra colen die vond dat gescheiden mannen die jonge meisjes 'inpikken' homoseksualiteit veroorzaakten?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
waarschijnlijk komt het door uw vb obsessie.
listige Anna vondt de uitweg!! (of 't excuus??)

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 februari 2007 om 16:34.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 16:44   #29
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa Bekijk bericht
Als het zo is dat er een teveel aan jongens is verklaart dan mss wel prostitutie (voor een deel) maar niet homosexualiteit, dat heeft er totaal niks met tekort aan meiskes te maken. Ik ken homos die veel meiskes zouden kunnen krijgen -toch kiezen ze voor de mannen.
'Ex miss belgie' (zegt genoeg ofzo?) Alexandra Colen is een achterlijk wijf en heeft geen idee waar ze het over heeft. Niet te geloven dat zulke mensen in de politiek zitten. Haar theorie was trouwens -zelfs voor een VBer van zeer laag niveau. Echt zo iemand die erbij zit voor de versiering -voor haar intelligentie zal het niet zijn.
1.Pas maar op, jij: Sandra Colen zit hier ook op politics.be
2.Ik vermoed dat je verwart met Anke Vandermeersch.

Sandra, kom eens vertellen of je ooit Miss België was!!!

(schaars gekleed, d�*t wél )

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 februari 2007 om 16:45.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 19:33   #30
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heet-manneken Bekijk bericht
Ik vrees dat je het probleem toch ernstig onderschat. Stel dat er op 1.000 jonge mensen 800 jonge mensen van ons eigen volk zijn (408 jongens en 392 meisjes) en 200 jonge vreemdelingen (102 jongens en 98 meisjes) : die 98 vreemde meisjes mogen niet buitenkomen, maar die 102 vreemde jongens kunnen de meisjes van ons eigen volk niet met rust laten (ze zien hen trouwens als pure lustobjecten), dan betekent dat er 510 jongens zijn voor 392 meisjes. Als die 102 (vaak arrogante) vreemde jongens dan elk een meisje van ons eigen volk wegkapen, dan blijven er slechts 290 meisjes over voor de 408 jongens van ons eigen volk, of m.a.w dan blijven er 118 jongens van ons eigen volk in de kou staan, of maar liefst 28,92 procent van de jongens van eigen volk. Dat kun je toch geen marginaal probleem meer noemen.

Ik ben es uitgeweest in the Africa club nabij Sint-Anna (te gent).

Was wel een grappig zicht. Allemaal Vlaamse meisjes, en allemaal Centraal-Afrikanen (uiteraard niet braafjes hun cola aan't sippen). En buiten allemaal Vlaamse mannen die niet binnenmochten.

Niet dat me dat stoorde, wel dat ik maar binnenmocht omdat de buitenwipper evenzeer Algerijn was, of ik stond nog tussen dat bolo manvolk ook.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 22:18   #31
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Ik heb geen compassie met die meiskes;ze moeten maar zo dom niet zijn dat ze mee nen allochtoon beginnen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 22:25   #32
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
veel erger is de manipulatie door de media om de geest van de blanke jeugd te verzieken.
jonge blanke meisjes zijn fan van destiny's child, identificeren zich met negerinnen en vinden de amerikaanse negercultuur 'cool'.
deze manipulatie door de media heeft als doel de rasvermenging te bevorderen en daarbij dienen voornamelijk blanke vrouwen bezwangerd te worden met vreemd zaad, want het is het blanke ras dat vernietigd moet worden.
Juist, maar ook onze jongens beginnen zich als rappers te gedragen.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 22:26   #33
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Prima.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 22:26   #34
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane Bekijk bericht
Voor ge iemand achterlijk noemt zou ik me toch eerst beter wat informeren.
Ik apprecieer ze niet, maar ik zou ze niet "achterlijk" (in de medische-psychologische zin vh woord) noemen, wel reactionnaire ***[expletive deleted]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Alexand...en-Beli%C3%ABn
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 22:31   #35
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Juist, maar ook onze jongens beginnen zich als rappers te gedragen.

Ik ben het niet volledig eens mee mitgard.
Ik hoor ook graag sommige rapnummers zoals bv van eminem en ook van een aantal zwarte zangers net zoals filmacteurs zie ik heel graag eddy murphy en wesley snipes spelen.
Er is dus in mijn ogen niets verkeerds mee om fan te zijn van één van deze mensen.Trouwens;destiny's child zijn buitenlandse mensen dus ik zie het probleem niet?
Het enige waar ik ook wel moeite mee heb is dat onze meiskes mee ene marokkaan tesamen zijn en er dan bastaards geboren worden zoals die domme trien van een sylvie melodie,das een mooi voorbeeldje ervan en de kleinen zal opgevoed worden als............moslim.

Ik zal wel geen rapmuziek volle bak gaan opleggen in m'n wagen,dat niet.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 22:38   #36
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ik ben het niet volledig eens mee mitgard.
Ik hoor ook graag sommige rapnummers zoals bv van eminem en ook van een aantal zwarte zangers net zoals filmacteurs zie ik heel graag eddy murphy en wesley snipes spelen.
Er is dus in mijn ogen niets verkeerds mee om fan te zijn van één van deze mensen.Trouwens;destiny's child zijn buitenlandse mensen dus ik zie het probleem niet?
Het enige waar ik ook wel moeite mee heb is dat onze meiskes mee ene marokkaan tesamen zijn en er dan bastaards geboren worden zoals die domme trien van een sylvie melodie,das een mooi voorbeeldje ervan en de kleinen zal opgevoed worden als............moslim.

Ik zal wel geen rapmuziek volle bak gaan opleggen in m'n wagen,dat niet.
Ik heb niets tegen fan zijn van, maar wel tegen de gemengde multicultuur, waar blijkbaar alle waarden en normen overboord gegooid worden.

En inderdaad: ik vind niet dat een Belgisch meisje met een Marokkaan samen hoort, maar tja.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2007, 13:12   #37
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik heb niets tegen fan zijn van, maar wel tegen de gemengde multicultuur, waar blijkbaar alle waarden en normen overboord gegooid worden.
Dus jij denkt dat er vroeger nooit prostitutie was? Dat er vroeger nooit meisjes gedwongen werden tot sex?

Citaat:
En inderdaad: ik vind niet dat een Belgisch meisje met een Marokkaan samen hoort, maar tja.
En waarom niet? Als zei beide daamree gelukkig zijn ...
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2007, 13:12   #38
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.341
Standaard

Aan allen hier die spreken over "eigen" volk, wat is dat eigenlijk? Geef daar eens een definitie van, kwestie omte weten of ik erbij hoor.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2007, 14:21   #39
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Steek scheermesjes in de kutjes van "onze" meisjes.
gewoon verbieden dat niet-blanke mannen met blanke meisjes/vrouwen omgaan. Op straffe van gevangenis & onmiddelllijk daaropvolgende, definitieve uitwijzing.Voor pooiers die blanke minderjarigen uitbuiten= doodstraf.De kogel...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2007, 16:39   #40
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Dus jij denkt dat er vroeger nooit prostitutie was? Dat er vroeger nooit meisjes gedwongen werden tot sex?



En waarom niet? Als zei beide daarmee gelukkig zijn ...
Mag niet van Boadicea!!!

Laatst gewijzigd door filosoof : 15 februari 2007 om 16:56.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be