Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 februari 2007, 02:16   #81
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik denk dat gij jaloers bent , niet op die negers, maar op de jeugd.Daarom scheit ge onze jonge gasten uit voor "vlaamse snulletjes".
neen, ik probeer gewoon vanuit het standpunt van zo'n vlaams meiske te denken ( zover ik dat kan natuurlijk )
want zoals je zegt : ik ben niet meer zo jong
en bovendien ben ik niet meteen van het vrouwelijke geslacht

verplaatst in die gedachtengang ( rekening houdende met het méér vrijgevochten karakter dan 20-30 jaar geleden ) lijkt het me niet meer dan normaal dat ook een vlaams meiske wel eens een one-night standje wilt, zonder meer

Citaat:
Want héél jong ben je ook niet meer hé?
toch nog een stukje jonger dan jij, dacht ik
Citaat:
Ge verdraagt niet dat ge een ouwe vent word.
dat valt nog wel aardig mee daar ik er nog geen seconde bij stil gestaan heb
je kent het spreekwoord : 'je bent net zo jong als je jezelf voelt' ?
de klap achteraf zal medunkt des te erger zijn, vrees ik
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2007, 02:22   #82
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
pensenfeesten heb ik nooit gekend, ik ben opgegroeid in de stad.In een zogeheten populaire buurt, waar inderdaad weinig tot géén bruine mannekkes woonden toens.Elke buurt had wel een bendekke ja, en gevochten werd daar ook soms, zelfs met messen of velokettingen soms.Alhoewel dat laatste toch redelijk zeldzaam was.In ieder geval heb ik nooit monsters gekend in onze buurt, die zoals geile beesten alles verkrachtten wat in hun beurt verscheen, 80-jarige dames inbegrepen, zoals ge dat vandaag tegen komt.Dieven woonden er ook in onze buurt, van die jonge (blanke) nozems, met brommers, windjakken, en lange haren. Maar ik heb nooit gehoord dat die kerels oude vrouwtjes hun knieschijven met hamers in duigen sloegen om hen te laten opbiechten waar hun poen verstopt lag...
Wat ik zeggen wil is dat de zaken er zeker niet op gebeterd zijn sinds onze "leiders" massaal bruin "werk"volk ingevoerd hebben.Wel integendeel.Men kan spreken van een échte regressie, daar waar het "beschaving" betreft.En de manier dat vrouwen behandeld worden door die mannen, onze vrouwen dus, bewijst mijn stelling.
Mijn jeugd is ook nog niet zo lang voorbij, ik ben nog geen vijftig, dit om aan te tonen in hoe weinig tijd een land de dieperik in kan gaan door een wanbeleid.Binnenkort wonen we in een Derde Wereld land.Geen Derde Rijk dus, zoals velen vrezen hier...maar de Derde Wereld...Of het zou hard moeten veranderen...Wie gaat daar voor zorgen?
wat je hier stelt is rijkelijk gespekt van een wel érg subjectieve kijk op de zaak
je moet hier al uitzonderlijke gevallen bijsleuren om die algemene slechte behandeling door die 'bruin' mannen te gaan accentueren
wel ironisch als je perfect kan lezen dat die slechte behandeling zich niet alleen beperkt tot die groep maar zich voordoet zowat uniform over alle lagen van de bevolking ( grootste deel is nog steeds autochtoon dacht ik zo )
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2007, 02:25   #83
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Vraag dat eens aan de vele meiskes die in hasselt telkens opnieuw misleid werden door uw allochtone vriendjes?Ik hoop echt voor u dat je geen dochter hebt en die zoiets niet tegen komt.
dat zijn alvast drie regels filipdewinteren die je meester bent... je komt er nog
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2007, 13:14   #84
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
dat zijn alvast drie regels filipdewinteren die je meester bent... je komt er nog
Mss beter eens antwoord geven op hetgeen ik gezegd heb maar ik weet dat de waarheid hard aankomt.

Man toch,ze hebben al meermaals op tv aangetoond dat in hasselt en sommige andere plaatsen het een kweekvijver is van allochtone mensen die vlaamse meiskes verleiden hen dit en dat beloven maar uiteindelijk belogen en bedrogen hebben en dat ze geslaan worden en geld moeten betalen + ze verplicht worden om met iemand anders te trouwen maarja,das blijkbaar allemaal geen probleem voor u.

Doe gerust zo voort dwazerik;ik zeg het nogmaals;kom ooit niet janken als je dochter of hun dochter zoiets overkomt want je hebt geen enkel recht om het te doen als je zoiets oke vind nu.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2007, 18:23   #85
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
neen, ik probeer gewoon vanuit het standpunt van zo'n vlaams meiske te denken ( zover ik dat kan natuurlijk )
want zoals je zegt : ik ben niet meer zo jong
en bovendien ben ik niet meteen van het vrouwelijke geslacht

verplaatst in die gedachtengang ( rekening houdende met het méér vrijgevochten karakter dan 20-30 jaar geleden ) lijkt het me niet meer dan normaal dat ook een vlaams meiske wel eens een one-night standje wilt, zonder meer


toch nog een stukje jonger dan jij, dacht ik

dat valt nog wel aardig mee daar ik er nog geen seconde bij stil gestaan heb
je kent het spreekwoord : 'je bent net zo jong als je jezelf voelt' ?
de klap achteraf zal medunkt des te erger zijn, vrees ik
als ze het bij één nachtje laat, om te zien hoe dat zit met die gasten, en als ze geen schrik heeft ziektes op te doen, waarom niet.We kunnen dan , zoals een modern koppel, samen gaan, en terwijl het vlaams meisje met een donker mannekke in bed duikt, kan het vlaams jongetje bruine meisjes uittesten...
Eerlijk is eerlijk, gelijk oversteken.
Maar zo gaat het niet, hé? De bruine invallers stelen onze meiden, maar hun vrouwvolk zit opgesloten achter slot en grendel.Dat kan dus niet, volgens mij.En als de jonge gasten vandaag vinden van wel, dan zijn die goed zot.Gelukkig zijn het allemaal niet zo een janetten.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2007, 18:31   #86
tuningfreak
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 16 februari 2007
Berichten: 12
Standaard

ze zoude die beter is wakkerschudden. Die gasten profiteren van hun (ni alleen op gebied van sex, maar ook geld enzo) en behandele hun nog ni eens goe en als puntje bij paaltje komt, trouwe ze met een van hun eigen geloof.
tuningfreak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 22:48   #87
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
vlaamse meiskes zijn want uiteindelijk word de overgrote meerderheid misbruikt maarja,da vind gij niet erg natuurlijk.
Kom kom, nu ook niet valse conclusies gaan trekken.

Maar als ik zie hoe een blanke vrouw zorg draagt voor een Mohammadje, kan ik begrijpen dat de multiculturalisten het moeilijk hebben.

Immers, Mohammadje zal een moslim worden, geen humanist
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 22:51   #88
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Kom kom, nu ook niet valse conclusies gaan trekken.

Maar als ik zie hoe een blanke vrouw zorg draagt voor een Mohammadje, kan ik begrijpen dat de multiculturalisten het moeilijk hebben.

Immers, Mohammadje zal een moslim worden, geen humanist
Tuurlijk datte,kan ik eraan doet dat sommigen nog dommer zijn dan een achterdeur
Silvy melodie is er een mooi voorbeeldje van;lekker alls toegeven aan de moslimman maar dat is geweten,hun wil is wet.En als mohammedje zegt dat de kleine als moslim moet opgevoed worden dan zal het ook zo zijn en het vrouwke zal netjes ja knikken net zoals ons silvyke melodieke.
Dat mens heeft zaagsel in haar kop steken.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2007, 14:39   #89
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
zie je hoe dom vele vlaamse meiskes zijn
Dan heb jij zeker al iemand gevonden!!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2007, 15:04   #90
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Tuurlijk datte,kan ik eraan doet dat sommigen nog dommer zijn dan een achterdeur
Silvy melodie is er een mooi voorbeeldje van;lekker alls toegeven aan de moslimman maar dat is geweten,hun wil is wet.En als mohammedje zegt dat de kleine als moslim moet opgevoed worden dan zal het ook zo zijn en het vrouwke zal netjes ja knikken net zoals ons silvyke melodieke.
Dat mens heeft zaagsel in haar kop steken.
Gelukkig zijn niet alle Vlaamse meisjes zo.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be