Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 februari 2007, 15:36   #361
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.456
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Raf, wat ik stem heeft er niks mee te maken. Wat jij stemt evenmin.
Maar ter jouwer info, de laatste nationale verziekingen heb ik niet meegestemd, daar ik in het buitenland zat. Ergo, mijn stem is gegaan naar de meerderheid. Zoals die van jou vermoed ik. Of je moet Resist/PVDA gestemd hebben.

Mijn 2 verwijzingen naar de politiek hebben meer te maken met de manier waarop je met alle macht en moeite, zonder te antwoorden op de hamvragen, het woordje "Pedofiel" uit de woordenschat van mensen wil laten schrappen. Terwijl Jan Modaal meer bezorgt is over hoe dat 13 jarig meisje uit deze situatie komt.
Leuk om te weten dat een jeugdwerker bezorgder is over het correct gebruik van een bijvoegelijk naamwoord dan het lot van een kind/jongere.
U bent blijkbaar zo iemand die Dutroux zou verdedigen vanwege het feit ie eigenlijk geen pedofiel is, maar een psychopaat.

Mare, Ik ga geen moeite meer doen. Net zoals ik niet meer in de buurt kom van jouw favoriete topics ivm homosexualiteit in alle geuren, kleuren en diersoorten.

Aan de mensen van goeie wil in dit topic. Welk aspect in deze fraudezaak is het ergst.
Dat we blijkbaar weer een fortuinzoeker over de vloer krijgen?
Een minderjarige gebruikt is als pion in het hele spelletje?
Een volwassen vrouw niet kan kiezen in een huwelijk wegens voldongen feiten, blijkbaar geregeld door haar eigen familie?
De Linkse goegemeente kronkeld om het allemaal goed te spreken?
Een minderjarige de schuld gaat krijgen van het hele spelletje?(De natte droom van de multicullers, dan gaan zowel de echtgenoot als de familie van het meisje vrijuit)
Of het potentieel, als die nieuw geïmporteerde totaal van niks wist en zijn -volgens hem wel legaal huwelijk heeft geconsumeerd-.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 13:25   #362
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

De hamvraag is natuurlijk ... had die 13jarige al een snor of niet.... ?
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be