Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 februari 2007, 15:25   #21
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
De 22-jarige man van de bruid was van Marokkaanse origine en heeft van die gelegenheid gebruik gemaakt om op die manier legaal in België binnen te komen.
Hoe verwonderlijk.
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:28   #22
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Zou dat zo een verschil maken in dat apenland Begië,pedo's lopen hier ook gewoon vrij rond hoor(ga het in de Walen maar eens vragen)
Dit is geen geval van duidelijke pedofilie: dan had hij er allang nog een paar geimporteerd van 13 jaar.

dit is een zuiver geval van schijnhuwelijk mét bovendien nog eens sexuele overtredingen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:28   #23
Bierke
Minister-President
 
Bierke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2006
Berichten: 4.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Is die gast die door een huwelijk met een minderjarig kind aan een Belgisch papiertje is geraakt nu Belg?

Wordt hij veroordeeld voor pedofilie en mag hij nadien netjes blijven?

Of is hij Belg-af?

Hier in dit land weet je maar nooit.
Het huwelijk is alleszins al teniet gedaan ... zelfs het eventueel afnemen van z'n ident lijkt me niet voldoende. Daarom m'n vraag, welke straf krijg is in marokko voor pedofelie.
__________________
... het enige zachte is dons ...
“You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:29   #24
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Hoe verwonderlijk.
Wordt idd door die politieke vijgen die nu aan de macht zijn niets tegen ondernomen,België het beloofde land hé
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 14 februari 2007 om 15:30.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:29   #25
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Walgelijk. Doodgewoon walgelijk.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:33   #26
Bierke
Minister-President
 
Bierke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2006
Berichten: 4.767
Standaard

ik volg dit onderwerp ook op een ander forum en er poste iemand een heel intressante gedachte:

"k vind het wel heel apart; een verklaring van verlies van een identiteitskaart doe je bij de politie. Deze zoekt je gegevens dan op in het rijksregister (adhv je naam en geboortedatum), en geeft je dan een schriftelijk bewijs mee dat je inderdaad je identiteitskaart kwijt bent. Na een periode van 2 a 3 maanden krijg je dan een nieuwe identiteitskaart.
Dus ik snap niet hoe zij een valse geboortedatum kan opgeven en toch in het rijksregister gevonden worden?"
__________________
... het enige zachte is dons ...
“You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:33   #27
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde
 
Lao Tzu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Walgelijk. Doodgewoon walgelijk.
Daarom slechts één alternatief: stem Vlaams Belang!
__________________
Lao Tzu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:34   #28
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde
 
Lao Tzu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
ik volg dit onderwerp ook op een ander forum en er poste iemand een heel intressante gedachte:

"k vind het wel heel apart; een verklaring van verlies van een identiteitskaart doe je bij de politie. Deze zoekt je gegevens dan op in het rijksregister (adhv je naam en geboortedatum), en geeft je dan een schriftelijk bewijs mee dat je inderdaad je identiteitskaart kwijt bent. Na een periode van 2 a 3 maanden krijg je dan een nieuwe identiteitskaart.
Dus ik snap niet hoe zij een valse geboortedatum kan opgeven en toch in het rijksregister gevonden worden?"
Misschien omdat ze niet bij de politie is geweest?
__________________
Lao Tzu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:37   #29
Enter
Parlementslid
 
Enter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 oktober 2006
Berichten: 1.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Yup yup...door een paar gekken
Toch staan islamisten zelfs nog een trapje lager dan die paar gekken...ze aanbidden en verheerlijken al 1400jaar een pedo!
sommigen hier een massamoordenaar.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:37   #30
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter
 
ministe van agitatie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Berichten: 8.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lao Tzu Bekijk bericht
Daarom slechts één alternatief: stem Vlaams Belang!
Grapjas. Alsof het VB ervoor zal zorgen dat mensen geen schriftvervalsing meer plegen, geen wetten overtreden en geen bedrog meer plegen. Als dat waar is, kunnen ze dan ook voor iets minder regen zorgen?
__________________
• نريد ثورة- • we want revolution •

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:38   #31
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
ik volg dit onderwerp ook op een ander forum en er poste iemand een heel intressante gedachte:

"k vind het wel heel apart; een verklaring van verlies van een identiteitskaart doe je bij de politie. Deze zoekt je gegevens dan op in het rijksregister (adhv je naam en geboortedatum), en geeft je dan een schriftelijk bewijs mee dat je inderdaad je identiteitskaart kwijt bent. Na een periode van 2 a 3 maanden krijg je dan een nieuwe identiteitskaart.
Dus ik snap niet hoe zij een valse geboortedatum kan opgeven en toch in het rijksregister gevonden worden?"
Ik ken Marokkanen die op die manier verschillende keer kindergeld meer ontvangen dan normaal,ik ken er zelf ééntje die twee maal stempelgeld trekt....
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:38   #32
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Onze bevolking moet natuurlijk totaal onbekwaam geacht worden om de staat op te lichten, daarvoor zijn we wereldberoemd...

wow, eno2, we zijn wereldberoemd voor belastingsontduiking...

belastingsontduiking, vooral omdat er ook de hoogste belastingsdruk heerst... (pak uw cursus economie en lees het hoofdstukje over sneeuwbaleffect nog eens. )

Maar toelaten dat uw 13 jarige dochter trouwt met een illigaal van 22 dat is wel andere koek hé...

want die ouders moeten toch geweten hebben dat dochterlief getrouwd is met die kerel...

of vinden die dat normaal misschien...


Schoonst van al is nog dat haar zuster haar aan de galg geklapt heeft, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:38   #33
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lao Tzu Bekijk bericht
Daarom slechts één alternatief: stem Vlaams Belang!
Ja. Ik denk het niet.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:44   #34
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
'k ben eigenlijk benieuwd wat je bvb in marokko krijgt voor pedofelie ... lijkt me niet meer dan logisch dezelfde straf op te leggen, mss dat iemand daar op kan antwoorden?
Mohamed pakte een meisje van 9, ze zijn daar nogal laks wat vrouwenrechten betreft, en als de profeet een meisje van 9 mag pakken, dan mag Ali, Mohamed, Garzim en Feisal dat ook.

Allah wil het, ...

vwoilla, en durf de koran niet in twijfel te trekken of ge wordt ritueel geslacht als een schaap... of gestenigd, ...

Trouwens de Ayatholha Ghomeini heeft ook gezegd dat ge geiten moogt pakken, maar niet die van uw gebuur, want anders moet ge ze kopen , slachten en zelf opeten... Jakkes, ...

Dus waarom zou het moreel verkeerd zijn van een 13 jarige te vogelen... ?

Overigens, dit is nog maar het topje, van de ijsberg, veelwijverij komt ook frequent voor, men scheidt dan van zijn eerste vrouw, trouwt nummer 2 vrouw nummer 1 schrijft zich in als hoofd gezin, mijnheer ook, en mevrouw 2 staat ten laste van mijnheer, ... Kassa Kassa, betaalt maar onozele vlaming !
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:46   #35
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben erge tegenstander van immigratie door huwelijk (ze noemen dat blijkbaar familiehereniging).
Minstens een voorwaarde om de vreemde bruid of bruidegom naar hier te laten komen, is dat ze eerst enkele jaren hun huwelijk stevig vorm laten krijgen in het land van herkomst (en ik heb het hier duidelijk niet over een voldoende originele Vlaming die wil huwen - geen schijnhuwelijk - met zijn buitenlands lief)

dus, ik ben tegenstander van misbruiken met immigratie door huwelijk.
Maar dit geval wordt toch wat overroepen: het is zo amateuristisch aangepakt, op naam van die zus die van nietsen wist enz., het lijkt dus geen georganiseerde mensenhandel te zijn;
de reaktie van het gerecht is dus goed, en ruim voldoende: onderzoek naar kinderverkrachting, valsheid in geschrifte enz.

Tenzij misschien één detail: hebben de ambtenaren van de burgerlijke stand wel voldoende zorgvuldig gehandeld???

Inderdaad, alleen konden ze natuurlijk moeilijk hare pas vragen nietwaar, ? ...

Hoofdschuldigen in dit geval zijn ook de ouders, die zullen weer van niks geweten hebben zeker ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:48   #36
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
ik volg dit onderwerp ook op een ander forum en er poste iemand een heel intressante gedachte:

"k vind het wel heel apart; een verklaring van verlies van een identiteitskaart doe je bij de politie. Deze zoekt je gegevens dan op in het rijksregister (adhv je naam en geboortedatum), en geeft je dan een schriftelijk bewijs mee dat je inderdaad je identiteitskaart kwijt bent. Na een periode van 2 a 3 maanden krijg je dan een nieuwe identiteitskaart.
Dus ik snap niet hoe zij een valse geboortedatum kan opgeven en toch in het rijksregister gevonden worden?"

Die heeft hare pas gewoon aangevraagd op naam van haar zuster hé...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:51   #37
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik ken Marokkanen die op die manier verschillende keer kindergeld meer ontvangen dan normaal,ik ken er zelf ééntje die twee maal stempelgeld trekt....
Ik heb ooit gehoord van een geboorte die 3 tot 4 keer is aangegeven bij verschillende dokters, onder verschillende namen...

kindergeld weet u wel, ...

was in de jaren 70.

Maar is eigenlijk pap gemakkelijk, thuis bevaling, laat de dokter komen, schrijft een papierke, daarna bij broer X en broer Y zelfde scenario...

3 aangiftekes bij de gemeente liefst een verschillende, en de zaak is in de sjakosjh, bijkomend voordeel versgeborene A, heeft identiteit B en C ...

Ge moet niet rijk zijn, maar wa slimmer als de rest, en goe kunnen en durven liegen...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:52   #38
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Die heeft hare pas gewoon aangevraagd op naam van haar zuster hé...
Idd. zo simpel is dat hé,en dat is echt waar niets nieuws hoor,zelf onze overheden weten dit maar al te goed.....
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:52   #39
Bierke
Minister-President
 
Bierke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2006
Berichten: 4.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Mohamed pakte een meisje van 9, ze zijn daar nogal laks wat vrouwenrechten betreft, en als de profeet een meisje van 9 mag pakken, dan mag Ali, Mohamed, Garzim en Feisal dat ook.

Allah wil het, ...

vwoilla, en durf de koran niet in twijfel te trekken of ge wordt ritueel geslacht als een schaap... of gestenigd, ...

Trouwens de Ayatholha Ghomeini heeft ook gezegd dat ge geiten moogt pakken, maar niet die van uw gebuur, want anders moet ge ze kopen , slachten en zelf opeten... Jakkes, ...

Dus waarom zou het moreel verkeerd zijn van een 13 jarige te vogelen... ?

Overigens, dit is nog maar het topje, van de ijsberg, veelwijverij komt ook frequent voor, men scheidt dan van zijn eerste vrouw, trouwt nummer 2 vrouw nummer 1 schrijft zich in als hoofd gezin, mijnheer ook, en mevrouw 2 staat ten laste van mijnheer, ... Kassa Kassa, betaalt maar onozele vlaming !
Hmm denk dat dat al een serieuze minderheid aan conservatieven zijn die dat nu nog riskeren, mocht je dat 15 tot 20 jaar geleden tegen me gezegd hebben, zou ik het ook beamen, nu heb ik er m'n twijfels over. 'k Heb de laatste keer toch veel normale mensen gezien daar, oké je kan het nie aflezen of ze hun kleinere zussen en buurmeisjes dekken, maar nogmaals ik vermoed (hoop) dat dat echt nog de minderheid uitmaakt... 't zou anders een hoop miserie geven.
__________________
... het enige zachte is dons ...
“You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand
Bierke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2007, 15:53   #40
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Idd. zo simpel is dat hé,en dat is echt waar niets nieuws hoor,zelf onze overheden weten dit maar al te goed.....

ik heb ooit ene gekend die had een rijbewijs van zijn broer met zijne foto op, reed zonder verzekering of iet rond door broekzele...

en dat is ook niet den enige die dat doet zulle...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be