Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 januari 2016, 18:03   #21
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het probleem is dat die vluchtelingen die daar zitten NIET in Frankrijk WILLEN blijven. Ze WEIGEREN zich daar te registreren omdat ze naar Groot-Brittannië willen.

Eerlijk gezegd ik weet niet wat je met die mensen moet doen.
Dat is geen probleem,....zij maken er een probleem van.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2016, 18:05   #22
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Omdat men een burgeroorlog wil uitlokken en de welvaart in West Europa wil aanvallen.

Zet het even op een rijtje.

- 80% van die zogenaamde vluchtelingen zijn jonge mannen.
- Dat die mannen stukken van mensen kwijt zijn aan mensensmokkelaars, daar hoor je de EU niet over. Niet vreemd? Toch op zijn minst onethisch dat het zo moet verlopen.

- Als de EU echt geen bijbedoelingen heeft, dan had men internationale vluchten kunnen organiseren (evt via de buurlanden) en zo vrouwen en kinderen transporteren die geen grof geld hebben. Dat is financieel haalbaar mits inspanningen, dan kan men ieders identiteit beter controleren

Dat er vrouwen en kinderen achterblijven in Syrië daar hoor je ook niemand over. Als de mannen die iedereen in de steek laten het maar redden. Nu weten we dus ook wat voor type mensen we inviteren.

Verkrachtingen worden weggerelativeerd doordat "die arme vluchtelingen getraumatiseerd zijn door alle oorlogen"

Het klinkt bijna alsof wij begrip moeten hebben voor die verkrachtingsgolven. In Zweden is het nog erger. Een voorbode voor Belgie binnen enkele jaren.

Altijd die politieke correctheid, maar wie durft te zeggen dat de Islam vrouwen onderdrukt wordt onmiddellijk als racist verketterd. Het spel moet doorgaan tot de gevolgen compleet onhandelbaar zijn.

Ik lig niet meer wakker van mensen die me hysterisch of paranoïde noemen.

Dit gaat eindigen in geweld, en de tamme Belg kennende pas als het veel te laat is
Die Burgeroorlog komt er sowieso, daar moet ge al lang niet meer over twijfelen en hij zal er waarschijnlijk nog veel sneller zijn dan dat ge ooit had durven denken.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2016, 16:59   #23
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Exact 100 jaar geleden zaten daar iets in de buurt honderd duizenden Fransen, Belgen en Britten in de modder, tussen hun eigen uitwerpselen. Om niet naar de Duits te moeten luisteren.
Daar zit ergens een boodschap in denk ik.
Dit heet de spijker op het kopje slaan! Het post mortem verbond van Hitler en Napoleon moet koste wat kost worden geëlimineerd en de politici die dit ondersteunen worden berecht wegens verraad van volk en vaderland.

De houding van de overheden in Duitsland, Frankrijk en Nederland kan ernstige gevolgen hebben voor de veiligheid van de autochtone burger.
Merkel, Rutte en Hollande hebben hun eigen politieke doodvonnis al geveld en ondertekend. Geen van hen zal ooit nog in de [politiek terugkeren.

Maar wat nu? Je krijgt deze mensen nooit meer weg. Er is een nieuwe onderklasse gecreëerd door het politieke tuig dat inmiddels Europa bestuurt
Duitsland is sinds de oorlogen na 1870 een potentiële vijand gebleven en ook nu heeft Merkel in haar totale waanzin laten zien dat het nog steeds in dat stadium verkeert.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2016, 21:07   #24
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.435
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Je zegt gewoon, morgen smijten we hier een bom op, als ik van U was zou ik hier morgen niet zijn.

En de dag daarna smijt je er een bom op.

ZO eenvoudig is dat probleem op te lossen.
Een bulldozer kan natuurlijk ook, maar dat is toch net iets minder gar.

http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...vernielt.dhtml
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2016, 21:15   #25
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.614
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Allemaal op een trein zetten met bestemmeling Merkel. Die zit er op te wachten want ze heeft die gasten nodig,.... zegt ze.

Is het u nog niet opgevallen hoe zedig ze er bij loopt madam Merkel. Gekleed tot hoog aan haar nek en van schmink niets te bespeuren. heel iets anders dan wat we van haar al eerder gezien hebben. Duidelijk om een trend te zetten bij de vrouwen om richting boerka te evolueren.

nu http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160109_02057869

voorheen http://www.arretsurimages.net/breves...llemande-id446
Dat was mij ook al opgevallen
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be