Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 december 2023, 09:43   #1
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.669
Standaard Rousseau stopt er helemaal mee

Zijn eerste goede beslissing :

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/12...parlementslid/

Tot zover de politieke carrière van deze "mooie jonge god".
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 10:31   #2
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Zijn eerste goede beslissing :

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/12...parlementslid/

Tot zover de politieke carrière van deze "mooie jonge god".
Van bij de aanvang reeds werd snel duidelijk dat Conner een zeer narcistisch ingestelde persoonlijkheid was. En dan dat door hem opgedist verhaal over zijn seksuele ingesteldheid dat eigenlijk neerkwam op warrige allusies zonder verdere uitleg. Als je op die manier tegenover de media optreedt weet je niet waar het eindigt.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 10:38   #3
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.323
Standaard

the bitch is gone
__________________
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 10:38   #4
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.276
Standaard

We hebben zowaar een snuifje waardigheid ontdekt bij Conna no longer king.

Natuurlijk zal de uittredingsvergoeding meer dan welkom zijn om het uit te zingen tot de volgende bollekeskermis. Gaat hij voor oost vlaanderen de fooraap uithangen of wordt het toch maar een gooi naar het burgemeesterschap van sinnekloas ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 10:43   #5
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.861
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
We hebben zowaar een snuifje waardigheid ontdekt bij Conna no longer king.

Natuurlijk zal de uittredingsvergoeding meer dan welkom zijn om het uit te zingen tot de volgende bollekeskermis. Gaat hij voor oost vlaanderen de fooraap uithangen of wordt het toch maar een gooi naar het burgemeesterschap van sinnekloas ?
Hij wordt blijkbaar freelancer. In normale omstandigheden zou ik zeggen dat dit een zeer goed idee is. Je wordt niet meer lastig gevallen door de pers, je kan anoniem door het leven en het schuift meer dan een parlementaire wedde. Maar ik denk niet dat narcisten voldoening halen uit een leven buiten de schijnwerpers. Ik gok er dus op dat Melissa hem uit de hoed tovert als minister wanneer ze ergens in 1 of andere federale of vlaamse coalitie geraken. Zelf op een lijst gaan staan, dat zou ik durven betwijfelen. Dan moet hij mee campagne gaan voeren en dat is toch wel zeer kort dag.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 7 december 2023 om 10:45.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 10:55   #6
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 31.123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Hij wordt blijkbaar freelancer. In normale omstandigheden zou ik zeggen dat dit een zeer goed idee is. Je wordt niet meer lastig gevallen door de pers, je kan anoniem door het leven en het schuift meer dan een parlementaire wedde. Maar ik denk niet dat narcisten voldoening halen uit een leven buiten de schijnwerpers. Ik gok er dus op dat Melissa hem uit de hoed tovert als minister wanneer ze ergens in 1 of andere federale of vlaamse coalitie geraken. Zelf op een lijst gaan staan, dat zou ik durven betwijfelen. Dan moet hij mee campagne gaan voeren en dat is toch wel zeer kort dag.
Freelancer van wat?

Wat heeft Rousseau gestudeerd en welk diploma zou hij hebben?
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 11:16   #7
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Freelancer van wat?

Wat heeft Rousseau gestudeerd en welk diploma zou hij hebben?
Hij wordt zelfstandige, misschien in de Immo sector, bakker, …
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 11:16   #8
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
the bitch is gone
The bitch is buiten gebonjourd. Het gebruik van zijn naam alleen kostte de partaai 4 procent van haar kiesvee.

Wat betreft de prijs die Connard gegund wordt voor zijn opstap als partijvoorzitter en parlementair, daar zijn ze bij de rooien nog niet uit.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 11:20   #9
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Hij wordt blijkbaar freelancer. In normale omstandigheden zou ik zeggen dat dit een zeer goed idee is. Je wordt niet meer lastig gevallen door de pers, je kan anoniem door het leven en het schuift meer dan een parlementaire wedde. Maar ik denk niet dat narcisten voldoening halen uit een leven buiten de schijnwerpers. Ik gok er dus op dat Melissa hem uit de hoed tovert als minister wanneer ze ergens in 1 of andere federale of vlaamse coalitie geraken. Zelf op een lijst gaan staan, dat zou ik durven betwijfelen. Dan moet hij mee campagne gaan voeren en dat is toch wel zeer kort dag.
Vandenbroucke werd zelfs tot federaal minister gebombardeerd zonder op een kieslijst te staan.....door Connard.....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 11:26   #10
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Hij wordt blijkbaar freelancer. In normale omstandigheden zou ik zeggen dat dit een zeer goed idee is. Je wordt niet meer lastig gevallen door de pers, je kan anoniem door het leven en het schuift meer dan een parlementaire wedde. Maar ik denk niet dat narcisten voldoening halen uit een leven buiten de schijnwerpers. Ik gok er dus op dat Melissa hem uit de hoed tovert als minister wanneer ze ergens in 1 of andere federale of vlaamse coalitie geraken. Zelf op een lijst gaan staan, dat zou ik durven betwijfelen. Dan moet hij mee campagne gaan voeren en dat is toch wel zeer kort dag.
dan vraag ik mij toch hardop af, minister van wat ???
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 11:28   #11
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 31.123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Zijn eerste goede beslissing :

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/12...parlementslid/

Tot zover de politieke carrière van deze "mooie jonge god".
Een Belgicistisch stemmenkanon verdwijnt van het politieke toneel.

Een goede zaak voor de Vlaamse onafhankelijkheid.

Bye ,bye Rousseau.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 11:32   #12
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.327
Standaard

Ik vind het vooral straf dat zelfs VB'ers zijn aftreden terecht vinden. BLijkbaar zijn die plots allemaal woke geworden.
__________________
"We moeten ook eerlijk zijn; we hadden de ambitie om de grootste partij te worden in gans Vlaanderen. Daar zijn we niet in geslaagd. De grootste partij is de N-VA en ik feliciteer ook uitdrukkelijk Bart De Wever en alle N-VA militanten, zij verdienen ook een applaus." - Tom Van Grieken, 9 juni 2024
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 11:34   #13
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Van bij de aanvang reeds werd snel duidelijk dat Conner een zeer narcistisch ingestelde persoonlijkheid was. En dan dat door hem opgedist verhaal over zijn seksuele ingesteldheid dat eigenlijk neerkwam op warrige allusies zonder verdere uitleg. Als je op die manier tegenover de media optreedt weet je niet waar het eindigt.
Het was voorspelbaar dat de media Connard zouden betaald zetten dat hij hen probeerde te muilkorven. DAT was niet alleen een zet met verstrekkende gevolgen. Het was vooral een aarsdomme zet van Connard.
De rode Icarus waande zich onaantastbaar.....in zijn partaai.... maar slaagde er niet in om zijn racistische en seksistische instelling te verdoezelen voor de wraakzuchtige media.

Pretentie is het mooiste bewijs van domheid.


Op dit forum zitten er ook pretentieuze zotten die in hetzelfde bedje ziek zijn als Connard en de blauwe dweil.....en die hele toonladders lager zullen zingen als de uitslag van de volgende verkiezingen bekend is.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 11:39   #14
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Freelancer van wat?

Wat heeft Rousseau gestudeerd en welk diploma zou hij hebben?
Conner Rousseau is afgestudeerd in de rechten. En juich maar niet vlug. Misschien (wellicht?) komt hij terug. Langs de grote poort.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 11:42   #15
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.205
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het was voorspelbaar dat de media Connard zouden betaald zetten dat hij hen probeerde te muilkorven. DAT was niet alleen een zet met verstrekkende gevolgen. Het was vooral een aarsdomme zet van Connard.
De rode Icarus waande zich onaantastbaar.....in zijn partaai.... maar slaagde er niet in om zijn racistische en seksistische instelling te verdoezelen voor de wraakzuchtige media.

Pretentie is het mooiste bewijs van domheid.


Op dit forum zitten er ook pretentieuze zotten die in hetzelfde bedje ziek zijn als Connard en de blauwe dweil.....en die hele toonladders lager zullen zingen als de uitslag van de volgende verkiezingen bekend is.
Inderdaad, de oorlog verklaren aan de media heeft hem zijn kop gekost.
De rode hypocrieten die hem bleven steunen noemen het een heksenjacht. Kan het best een beetje zijn maar het is wel een heksenjacht die Rousseau zélf in gang heeft gezet.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 11:47   #16
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Conner Rousseau is afgestudeerd in de rechten. En juich maar niet vlug. Misschien (wellicht?) komt hij terug. Langs de grote poort.
Hahahahahahahahahahahaha!

Zoals te verwachten was zijn het zijn fans die Connard woke-gewijs trouw blijven.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 11:48   #17
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Conner Rousseau is afgestudeerd in de rechten. En juich maar niet vlug. Misschien (wellicht?) komt hij terug. Langs de grote poort.
Zoals Vandenbroucke (ongeveer).
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 11:52   #18
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ik vind het vooral straf dat zelfs VB'ers zijn aftreden terecht vinden. BLijkbaar zijn die plots allemaal woke geworden.
Beter oplette IJsboer.

Iedereen met hersens vindt het normaal dat een heimelijke racist zoals Connard EINDELIJK buiten wordt gebonjourd na een desastreuze peiling voor de rode partaai.

Het zijn de woke-zotten die Connard blijven verdedigen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 11:53   #19
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.205
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Conner Rousseau is afgestudeerd in de rechten. En juich maar niet vlug. Misschien (wellicht?) komt hij terug. Langs de grote poort.
En dan tekent zo iemand een regeerakkoord waarvan hij zélf zegt dat hij er eigenlijk niet zoveel van kent ..... onbegrijpelijk !

Zoals Peter Mertens tegen hem zei, zou je niet beter raad vragen aan iemand die er wel iets van kent voor je tekent?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2023, 11:53   #20
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Freelancer van wat?

Wat heeft Rousseau gestudeerd en welk diploma zou hij hebben?
Raadgever bij het VB aangaande bruin mannen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be