Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

 
 
Discussietools
Oud 27 januari 2009, 14:37   #41
Fabke
Partijlid
 
Geregistreerd: 2 december 2007
Berichten: 205
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
.
net zoals de peuters in dendermonde hebben de kinderen en vrouwen in gaza inderdaad niets misdaan. hun enige misdaad is dat ze toevallig en per ongeluk op de verkeerde plaats geboren zijn. hun enige misdaad is dat hun grote vijand een bondgenoot vh westen is waardoor internationaal recht niet op hen van toepassing mag zijn.


tsja, als zelfverdediging betekent dat ge honderden kinderen, zoals de peuters in dendermonde, gewoon moogt afslachten dan raad ik de advocaat van De Gelder aan om Israelische juristen in dienst te nemen (pre emptive strike, self-defence en de peuters hebben er zelf om gevraagd want hun ouders hebben op de verkeerde gestemd). ik ben blij dat De Gelder zich niet in de crèche verschanst heeft anders had onze eigenste Crembo, in geheel Israelische logica, die crèche met een fosforbom mogen opblazen. (terrorist, peuters zijn menselijke schilden)

ah, je bent een fan van Anciaux'ke. één de belachelijkse politicus van België
hoe kan je wat er gebeurt is in dendermonde vergelijken met dan Gaza vergelijken?? zoiets kan je niet vergelijken!


een bondgenoot van het westen...ik ben liever bondgenoot van Israël dan van eender welk moslimland...en zoveel goede commentaar heeft Israël toch niet gekregen van zijn "zogenaamde" bondgenoten.
waarom? omdat er in elk EU land (vooral belgie, nederland, duitsland, frankrijk) veel moslims zijn, en omdat ze schrik hebben van die moslims (rellen,etc..)

ok en wat over die zelfmoordaanslagen die honderen mensen (en kinderen, en vrouwen) hebben gedood?


als je zo denkt, dat je alles moet kunnen bewijzen voor je gelijk hebt..
denk je soms dat hamas openlijk zullen zeggen dat ze raketten hebben afgevuurd vanaf ziekenhuizen, scholen?
de moslims gebruiken "altijd" kinderen en vrouwen als menselijk schild
wat zou men moeten dan doen, volgens jou? (zie jouw laatste zin) onderhandelen met de hamas? nee, zou ik nooit doen.


de hoofdreden waarom Israël die tunnels heeft willen vernietigen is omdat die tunnels ook voor wapens dienden.
moesten ze geen wapens verhandeld hebben via die tunnels zouden die tunnels gebleven zijn (waar komen anders die raketten, wapens vandaan?)


en natuurlijk zijn er kinderen dood (al vind ik niet natuurlijk jammer)
(hoeveel kinderen heeft een gezin in palestina gemiddeld?)



de gaza-oorlog neemt een te grote aandacht, vind ik.
wat over de andere oorlogen in Afrika? (Darfur, congo, zimbabwe (waar er duizenden sterven omwille van een corrupte president)...waar er veel grotere getallen van doden zijn..
1 reden: bewoners van afrika zijn zwarten en niemand bekommert zich erom (ook niet europa, en zeker niet Anciaux'ke (met diene arafatsjaal,etc..)

bewoners palestina zijn moslims...en europa heeft schrik van moslims...
Fabke is offline  
Oud 27 januari 2009, 17:38   #42
de mensen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 januari 2009
Berichten: 268
Standaard

Een minister die de doder van Dendermonde vergelijkt met het Israëlitisch leger vergelijkt moet ontslag nemen...
Of tot ontslag gedwongen worden...

Vlaanderen verdient beter!
de mensen is offline  
Oud 27 januari 2009, 17:56   #43
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fabke Bekijk bericht
ah, je bent een fan van Anciaux'ke. één de belachelijkse politicus van België
niet echt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fabke Bekijk bericht
hoe kan je wat er gebeurt is in dendermonde vergelijken met dan Gaza vergelijken?? zoiets kan je niet vergelijken!
in beide gevallen heb je idioten die doelbewust maar willekeurig kinderen aflsachten
lijkt mij perfect vergelijkbaar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fabke Bekijk bericht
een bondgenoot van het westen...ik ben liever bondgenoot van Israël dan van eender welk moslimland...en zoveel goede commentaar heeft Israël toch niet gekregen van zijn "zogenaamde" bondgenoten.
welk land heeft Israel openlijk veroordeelt?
de EU zal geen onderzoek vragen
het gros vd landen noemt het buitenproportionele geweld aanvaardbaar (Tsjechie, nederland)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fabke Bekijk bericht
ok en wat over die zelfmoordaanslagen die honderen mensen (en kinderen, en vrouwen) hebben gedood?
ook te veroordelen. al is het natuurlijk obsceen om kinderen collectief te straffen omdat er 10j geleden iemand was die zichzelf opblies.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fabke Bekijk bericht
denk je soms dat hamas openlijk zullen zeggen dat ze raketten hebben afgevuurd vanaf ziekenhuizen, scholen?
waar is de bevestiging? (rode kruis, artsen, Vn hulpverleners,...)
zolang die uitblijft beschouw ik Israels reden om ziekenhuizen plat te gooien als leugen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fabke Bekijk bericht
de moslims gebruiken "altijd" kinderen en vrouwen als menselijk schild
wat zou men moeten dan doen, volgens jou? (zie jouw laatste zin) onderhandelen met de hamas? nee, zou ik nooit doen.
in "oorlogstijd" moet je met de vijand onderhandelen. met vrienden onderhandelen is in dat soort situaties redelijk zinloos.
en het begrip terrorist is puur politiek. Arafat is zowat alles geweest van terrorist tot vredesduif. hoe het in Israels kraam paste

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fabke Bekijk bericht
de hoofdreden waarom Israël die tunnels heeft willen vernietigen is omdat die tunnels ook voor wapens dienden.
moesten ze geen wapens verhandeld hebben via die tunnels zouden die tunnels gebleven zijn (waar komen anders die raketten, wapens vandaan?)
open de grenzen, laat het humanitaire door en dan weet ge dat tunnels enkel voor wapens gebruikt worden (=betere controle). maar ik stel vast dat er 500 kinderen voor niets gestorven zijn. De tunnels bestaan tenslotte nog
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fabke Bekijk bericht
en natuurlijk zijn er kinderen dood (al vind ik niet natuurlijk jammer)
(hoeveel kinderen heeft een gezin in palestina gemiddeld?)
vraag je je ook af hoeveel broers en zussen de gedode peuters in Dendermonde hebben? en wie er dan meer als 2 heeft moet niet zeuren.
is dat je redenering?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fabke Bekijk bericht
de gaza-oorlog neemt een te grote aandacht, vind ik.
wat over de andere oorlogen in Afrika? (Darfur, congo, zimbabwe (waar er duizenden sterven omwille van een corrupte president)...waar er veel grotere getallen van doden zijn..
1 reden: bewoners van afrika zijn zwarten en niemand bekommert zich erom (ook niet europa, en zeker niet Anciaux'ke (met diene arafatsjaal,etc..)
er is geen enkel conflict waar de misdaden op dergelijke cynische en obscene manier, zie je eigen bericht, goed gepraat worden en dat roept aversie op bij velen. In alle afrikaanse conflicten zijn jij en ik het gewoon eens. en ik weet ook dat jij over die conflicten begint als afleiding.
.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fabke Bekijk bericht
bewoners palestina zijn moslims...en europa heeft schrik van moslims...
palestijnen zijn mensen. en mensen hebben nu eenmaal bepaalde rechten.
jij beschouwt de palestijnen niet als mensen.
1207 is offline  
Oud 27 januari 2009, 17:59   #44
de mensen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 januari 2009
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht

in beide gevallen heb je idioten die doelbewust maar willekeurig kinderen aflsachten
lijkt mij perfect vergelijkbaar



De pilletjes zullen op zijn...
de mensen is offline  
Oud 27 januari 2009, 18:17   #45
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de mensen Bekijk bericht
Volgens Eurocommissaris Louis Miuchel heeft Hamas een 'vernietigende verantwoordelijkheid' voor de Israëlische militaire campagne die Gaza in de as heeft gelegd en zo'n 1.300 doden heeft geëist.

Hij herhaalt dat Hamas een terreurbeweging is en als dusdanig moet aangesproken worden.

Bron: De Standaard van heden
Wat zouden de vooruoders van de joden zeggen die de holocaust meegemaakt hebben ,indien iemand hen met dezeflde logica behandelt ? Zijn de joden dan zelf schuldig aan de zesmiljoen slachtoffers van de holocaust, als we deze logica moeten gebruiken ?

Deze woorden valt juist te ruimen met die van hitler toen hij zei; de kinderen en de vrouwen kunnen er niets aan doen aan het joodse bloed dat in hun aderen stroomt, daarom zag hij ook de rechtvaardiging in om ze te vergassen !

Maar ja, joden eh, dat is een andere pap...
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"

Laatst gewijzigd door Lincoln : 27 januari 2009 om 18:18.
Lincoln is offline  
Oud 27 januari 2009, 18:34   #46
Francientje
Minister
 
Geregistreerd: 4 april 2008
Berichten: 3.178
Standaard

Wacht es efkens. Bedoel je dat Hamas NIET democratisch werd verkozen? Dat de
Palestijnen echt onschuldige lammetjes zijn?
Francientje is offline  
Oud 27 januari 2009, 18:40   #47
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Wacht es efkens. Bedoel je dat Hamas NIET democratisch werd verkozen? Dat de
Palestijnen echt onschuldige lammetjes zijn?
Ik bedoel dat de tapijt waarop israel zit ,een illegaal tapijt is , de rest is larrie appekool.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 27 januari 2009, 18:42   #48
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Hoog tijd dat Hamas leert géén raketten op Israel af te vuren, geen Israelische soldaten
op Israelisch grondgebied te ontvoeren en meer in die trant.
Ze willen Israel veroveren?
Goed hoor, maar dan niet komen schreien als ze stuk op lik krijgen.
Trouwens, waar zaten jullie allemaal toen Israel de ene zelfmoord aanval na de andere
moest doorstaan?
He he, en wat met de westbank die dag dagelijks geterroriseerd wordt door israelische soldaten ???
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 27 januari 2009, 19:25   #49
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fabke Bekijk bericht

...

(hoeveel kinderen heeft een gezin in palestina gemiddeld?)

...
In de rest van uw bericht staan nog wel een paar dingen die mij tot het fronsen van de wenkbrauwen dwingen, maar dit éne vraagje slaat toch ècht wel alles.

Er bestaan in het dialect dat ik van mijn ouders leerde uitermate krachtige termen om aan mijn gevoelens lucht te geven, maar voor u riskeer ik liever geen ban, Fabke.


U mag die terminologie dus zèlf bijeen fantaseren.
De enige beperkingen daarbij zijn de uitgebreidheid van uw woordenschat en de reikwijdte van uw verbeeldingskracht.

Als het u te machtig wordt, kunt u altijd nog gebruik maken van het rode driehoekje.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 27 januari 2009, 19:37   #50
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Wacht es efkens. Bedoel je dat Hamas NIET democratisch werd verkozen? Dat de
Palestijnen echt onschuldige lammetjes zijn?
Hamas is wel degelijk democratisch verkozen. En wat dan nog? sinds wanneer is kiezen voor een in verkiezingen toegelaten partij een misdaad? Je kan je misschien beter afvragen waarom de palestijnse kiezer radicaler geworden is, dat zou de zaak daar meer vooruit helpen.

Afgezien van het feit dat we hier gelukkig nog niet aan geweldpleging toe zijn, volgende vraag:
Mag volgens uw redenering de belgische staat optreden tegen burgers die op het VB gestemd hebben, een partij die het einde wil van die staat?

Laatst gewijzigd door spherelike : 27 januari 2009 om 19:40.
spherelike is offline  
Oud 27 januari 2009, 20:01   #51
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de mensen Bekijk bericht


De pilletjes zullen op zijn...
gelijkenissen:
beide even zinloos
beide barbarijen even willekeurig en blind
beide zonder tastbaar resultaat ten goede

Ja er zijn toch wel wat verschillen tussen dendermonde en Gaza:

dader: een eenzaat tov een schurkenstaat
methode: mes tov zwaar militair materieel
soort slachtoffers: blank tov palestijn/moslim
schuld slachtoffers: allemaal onschuldig tov grotendeels onschuldig
aantal slachtoffers:een paar doden tov honderden
publieke opinie: algemene afkeuring tov goedkeuring door sommigen

Bovendien ging het mij in de vergelijking meer over de manier van rechtsgang en straffen
volgens mij komt een zelfmoordaanslag aardig in de buurt van het drama in dendermonde qua gruwel op onschuldigen. Dus reactie in beide gevallen:
oppakken dader of zaak klasseren bij zelfmoord van dader tov blinde vergelding ergens willekeurig zonder link met de misdaad zelf
rechtszaak tov standrechterlijke executie
familie ongemoeid tov wraak (vernietiging eigendom en deportatie) op familie van de dader.
spherelike is offline  
Oud 27 januari 2009, 20:13   #52
de mensen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 januari 2009
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
gelijkenissen:
beide even zinloos
beide barbarijen even willekeurig en blind
beide zonder tastbaar resultaat ten goede

Ja er zijn toch wel wat verschillen tussen dendermonde en Gaza:

dader: een eenzaat tov een schurkenstaat
methode: mes tov zwaar militair materieel
soort slachtoffers: blank tov palestijn/moslim
schuld slachtoffers: allemaal onschuldig tov grotendeels onschuldig
aantal slachtoffers:een paar doden tov honderden
publieke opinie: algemene afkeuring tov goedkeuring door sommigen

Bovendien ging het mij in de vergelijking meer over de manier van rechtsgang en straffen
volgens mij komt een zelfmoordaanslag aardig in de buurt van het drama in dendermonde qua gruwel op onschuldigen. Dus reactie in beide gevallen:
oppakken dader of zaak klasseren bij zelfmoord van dader tov blinde vergelding ergens willekeurig zonder link met de misdaad zelf
rechtszaak tov standrechterlijke executie
familie ongemoeid tov wraak (vernietiging eigendom en deportatie) op familie van de dader.
Dus jij post hier ook onder 1207.
de mensen is offline  
Oud 27 januari 2009, 20:16   #53
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Wacht es efkens. Bedoel je dat Hamas NIET democratisch werd verkozen? Dat de
Palestijnen echt onschuldige lammetjes zijn?
Dus, door op hamas te stemmen zijn de palestijnen medeschulidg aan de Qassamraketten en mogen dus afgeschoten worden.

Prima.
Door op Kadima te stemmen zijn de Israelisch medeschuldig aan de misdaden en mogen worden afgeschoten.
Medeschuldig:
-de Israelische regering heeft tussen mei 2007 en november 2008 het aantal vrachtwagens met voedsel en medicijnen doen dalen van 415 naar 16. Olmert becommentarieerde dit met "They won't starve, they will just grow thin".
- Onmiddellijk na de verkiezing van hamas liet Israel 40 Hamas verkozenen oppakken en gevangenzetten.
- israel staat mits internationale verdragen in voor de doorvoer van belastingen van de Gazastrook naar de West Bank en vice cersa. Israel heeft die belastingen achtergehouden.
-Israel is doorgegaan met de bouw van de Muur op Palestijns gebied.

etc etc.
driewerf is offline  
Oud 27 januari 2009, 20:25   #54
de mensen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 januari 2009
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Dus, door op hamas te stemmen zijn de palestijnen medeschulidg aan de Qassamraketten en mogen dus afgeschoten worden.

Prima.
Door op Kadima te stemmen zijn de Israelisch medeschuldig aan de misdaden en mogen worden afgeschoten.
Medeschuldig:
-de Israelische regering heeft tussen mei 2007 en november 2008 het aantal vrachtwagens met voedsel en medicijnen doen dalen van 415 naar 16. Olmert becommentarieerde dit met "They won't starve, they will just grow thin".
- Onmiddellijk na de verkiezing van hamas liet Israel 40 Hamas verkozenen oppakken en gevangenzetten.
- israel staat mits internationale verdragen in voor de doorvoer van belastingen van de Gazastrook naar de West Bank en vice cersa. Israel heeft die belastingen achtergehouden.
-Israel is doorgegaan met de bouw van de Muur op Palestijns gebied.

etc etc.
't Is niet simpel..
de mensen is offline  
Oud 27 januari 2009, 20:29   #55
Andy
Minister-President
 
Andy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 3.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de mensen Bekijk bericht
't Is niet simpel..
Als je de argumenten in overweging neemt is het nu ook weer niet zo moeilijk hoor
__________________
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising.
Andy is offline  
Oud 27 januari 2009, 20:44   #56
de mensen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 januari 2009
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Als je de argumenten in overweging neemt is het nu ook weer niet zo moeilijk hoor
Inderdaad... achter ons toetsenbord is het zelfs gemakkelijk.
de mensen is offline  
Oud 28 januari 2009, 05:02   #57
Rizzz
Parlementslid
 
Rizzz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2007
Locatie: Wollongong, NSW, Australia
Berichten: 1.727
Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln Bekijk bericht
Ik bedoel dat de tapijt waarop israel zit ,een illegaal tapijt is , de rest is larrie appekool.
Israel is hedendaags een staat als een andere, hoe deze staat tot stand is gekomen heeft momenteel geen belang meer.
Het overgrote deel van de burgers die er wonen voelen zich immers Israeli in een onafhankelijk Israel, een minderheid heeft geen recht dit aan te vechten omwille van enkel historische redenen.
Rizzz is offline  
Oud 28 januari 2009, 05:08   #58
Rizzz
Parlementslid
 
Rizzz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2007
Locatie: Wollongong, NSW, Australia
Berichten: 1.727
Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln Bekijk bericht
He he, en wat met de westbank die dag dagelijks geterroriseerd wordt door israelische soldaten ???
Het ene geweld valt niet goed te praten met het andere.
Zoals in de meeste gelijkaardige conflicten zal er iemand zich als de 'betere' moeten tonen en dit ping pong spelletje van geweld en vernieling als eerste van zijn kant te stoppen.
Zo niet zal het blijven duren.

Laatst gewijzigd door Rizzz : 28 januari 2009 om 05:12.
Rizzz is offline  
Oud 28 januari 2009, 08:41   #59
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de mensen Bekijk bericht
Dus jij post hier ook onder 1207.
Neen, maar ik voelde me aangesproken na mijn tussenkomst onder nr 35
spherelike is offline  
Oud 28 januari 2009, 08:53   #60
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Israel is hedendaags een staat als een andere, hoe deze staat tot stand is gekomen heeft momenteel geen belang meer.
Het overgrote deel van de burgers die er wonen voelen zich immers Israeli in een onafhankelijk Israel, een minderheid heeft geen recht dit aan te vechten omwille van enkel historische redenen.
Weet je, die moslims hé, of noem ze voor de gelegenheid "Palestijnen", die maakten er een probleem van dat de Israeli's een museum voor de Tolerantie, over de samenleving van de volkeren, ging bouwen op een... oude moslimbegraafplaats.

Ook dit werd in de slinkse pers lang en breed uitgesmeerd. Ze noemden het zelfs officieel "Museum van de INTOLERANTIE".

Wat ze er niét bij zeiden, was dat op die plek die honderden jaren terug ooit een "moslim begraafplaats" is geweest, er al tientallen jaren een parkeergarage was gebouwd. Wat er ook niet bij werd verteld was dat volgens de ongelooflijk heilige islam, een begraafplaats na 35 jaar ongebruikt te zijn, niet meer van tel is en er dus op mag gebouwd worden.

Maar ja, een parking vonden ze blijkbaar meer respectvol dan een Museum van de Tolerantie, waarin de verschillende volken en culturen zouden worden uitgelegd aan elkaar, en waar ze elkaar zouden kunnen ontmoeten...

En de linkse pers smulde van het verdraaien van zelfs de NAAM van het Museum, en verhulde 3/4 van de werkelijkheid...

Dit ter illustratie van hoe islam, arabisch, "Palestijns", geholpen door links letterlijk ALLES wat Israel is wil aanvechten.

Ik heb onlangs ook een SpA-er een officiele SpA verklaring horen geven, als zou Israel geen bestaansrecht meer hebben omdat het joodse volk geen etnische eenheid is.
Als d�*t geen racisme is!

Plus, in diezelfde opportunistische logica zou Belgie dan allang niet meer mogen bestaan

Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 28 januari 2009 om 08:55.
PollyCorrect is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be