Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

 
 
Discussietools
Oud 31 januari 2009, 16:38   #81
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Ik vind het perfect aanvaardbaar 'dat Israel af en toe wat Palestijnen afschiet' om het in uw termen te zeggen.
ik heb het over kinderen, niet over palestijnen of hamas.

ik stel dus vast dat jij de kinderen in gaza als minderwaardig beschouwd tov de kinderen uit dendermonde of elders in de wereld.

bedankt voor het antwoord

Laatst gewijzigd door 1207 : 31 januari 2009 om 16:39.
1207 is offline  
Oud 31 januari 2009, 16:58   #82
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
ah, en dus mag je ze verdelgen als ratten en muizen?
het antwoord werd geformuleerd door Arnon Soffer
Citaat:
Second of all, when 2.5 million people live in a closed-off Gaza, it’s going to be a human catastrophe. Those people will become even bigger animals than they are today, with the aid of an insane fundamentalist Islam. The pressure at the border will be awful. It’s going to be a terrible war. So, if we want to remain alive, we will have to kill and kill and kill. All day, every day.


If we don’t kill, we will cease to exist. The only thing that concerns me is how to ensure that the boys and men who are going to have to do the killing will be able to return home to their families and be normal human beings.
http://forum.politics.be/showpost.ph...70&postcount=1
driewerf is offline  
Oud 31 januari 2009, 18:01   #83
Volksstormer
Minister-President
 
Volksstormer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2003
Locatie: Dietsland-Europa
Berichten: 5.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
De geschiedenis heeft uitgewezen dat met de Palestijnen niet te praten valt.

Wie vierde feest toen de Scud-Raketten van Saddam op Tel-Eviv neerregenden ?
Juist de Palestijnen.

Ze verkozen een ex terrorist tot president, wijlen Arafat....
Nu staan ze in blok achter Hamas, dat beloofd ....
Met simpele zielen valt ook niet te praten.
Volksstormer is offline  
Oud 31 januari 2009, 18:27   #84
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
The only thing that concerns me is how to ensure that the boys and men who are going to have to do the killing will be able to return home to their families and be normal human beings.
de Nazi's hadden hetzelfde probleem en toen hebben ze, tijdens die beruchte conferentie, de oplossing bedacht
1207 is offline  
Oud 1 februari 2009, 03:58   #85
Rizzz
Parlementslid
 
Rizzz's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2007
Locatie: Wollongong, NSW, Australia
Berichten: 1.727
Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
de Nazi's hadden hetzelfde probleem en toen hebben ze, tijdens die beruchte conferentie, de oplossing bedacht
Ha, daar hebben we Godwin's law weer.
Rizzz is offline  
Oud 1 februari 2009, 07:23   #86
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
ik heb het over kinderen, niet over palestijnen of hamas.

ik stel dus vast dat jij de kinderen in gaza als minderwaardig beschouwd tov de kinderen uit dendermonde of elders in de wereld.

bedankt voor het antwoord
wat is uw wetsvoorstel in verband met de bewuste slachting van kinderen in het verkeer, middels het gebruik van ijzeren marteltoestellen voorzien van vervuilende motoren die bewust het milieu vervuilen? vergeet u die slachtoffers niet even te vermelden?
Waarom vindt U deze slachtoffers minderwaardig tov kinderen elders in de wereld?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 februari 2009 om 07:25.
circe is offline  
Oud 2 februari 2009, 03:53   #87
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
ik heb het over kinderen,
Je hebt kinderen en ''kinderen''.


http://www.uitkijk.net/islam.php?sub..._from=&ucat=3&
daiwa is offline  
Oud 4 februari 2009, 21:57   #88
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
ik heb het over kinderen, niet over palestijnen of hamas.

ik stel dus vast dat jij de kinderen in gaza als minderwaardig beschouwd tov de kinderen uit dendermonde of elders in de wereld.

bedankt voor het antwoord
Ik beschouw die niet als minderwaardig. Ik vind het alleen vrij normaal dat er per ongeluk kinderen geraakt worden als je een tegenstander hebt die al het mogelijke doet opdat je kinderen zou raken.

Je moet echt niet lang zoeken op youtube om de video's te vinden van Hamas militanten die tussen een hoop kinderen gaan staan om dan de wapens af te vuren. Wat moet je dan doen als Israel? Niet terugschieten of zo?

Dat er kinderen getroffen worden is sowieso al onvermijdelijk in een oorlog maar Israel probeert om dat aantal zo laag mogelijk te houden. Hamas daarentegen probeert om dat aantal zo hoog mogelijk te krijgen, kwestie van de internationale media te kunnen manipuleren met beelden van dode kindjes.
Rr00ttt is offline  
Oud 4 februari 2009, 21:58   #89
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
ik heb het over kinderen, niet over palestijnen of hamas.

ik stel dus vast dat jij de kinderen in gaza als minderwaardig beschouwd tov de kinderen uit dendermonde of elders in de wereld.

bedankt voor het antwoord
Ik beschouw die niet als minderwaardig. Ik vind het alleen vrij normaal dat er per ongeluk kinderen geraakt worden als je een tegenstander hebt die al het mogelijke doet opdat je kinderen zou raken.

Je moet echt niet lang zoeken op youtube om de video's te vinden van Hamas militanten die tussen een hoop kinderen gaan staan om dan de wapens af te vuren. Wat moet je dan doen als Israel? Niet terugschieten of zo?

Dat er kinderen getroffen worden is sowieso al onvermijdelijk in een oorlog maar Israel probeert om dat aantal zo laag mogelijk te houden. Hamas daarentegen probeert om dat aantal zo hoog mogelijk te krijgen, kwestie van de internationale media te kunnen manipuleren met beelden van dode kindjes.
Rr00ttt is offline  
Oud 4 februari 2009, 22:47   #90
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
De geschiedenis heeft uitgewezen dat met de Palestijnen niet te praten valt.

Wie vierde feest toen de Scud-Raketten van Saddam op Tel-Eviv neerregenden ?
Juist de Palestijnen.

Ze verkozen een ex terrorist tot president, wijlen Arafat....
Nu staan ze in blok achter Hamas, dat beloofd ....
En israel heeft zelfs 3 ex-terroristen als president gehad mijn beste...

Itzhak Ben-zvi , Yitzhak Navon , én Shimon Perez allemaal bij de terroristische Haganah geweest......

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_v...an_Isra%C3%ABl

Net zoals de premiers Ariël sharon ook lid van de terroristische haganah en Yitzhak Shamir die als de leider van de militantste israelische terreurgroep behoorde,namelijk de lechi......

Citaat:
Toen het in 1940 binnen de Irgun tot een splitsing kwam, koos hij de kant van de militantste splintergroepering onder leiding van Avraham Stern – deze groepering, later bekend als de Lechi, werd door de Engelsen de "Stern Gang" genoemd. Na Sterns dood in 1942 door Brits toedoen, werd Shamir een van de drie leiders van de Lechi. Onder zijn leiding voerde de Lechi vele terroristische aanslagen uit, waaronder de moord in 1944 op de Britse Minister van Staat voor het Midden-Oosten Lord Moyne en de moord in 1948 op de VN-gezant voor het Midden-Oosten, graaf Folke Bernadotte.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Yitzhak_Shamir

Me dunkt zaten en zitten er zelfs momenteel meer ex-terroristen aan de zionistische kant die het land hebben geleid en die net zoals Arafat onder de noemer ex-terrorist zijn onder te brengen...

Laatst gewijzigd door Svennies : 4 februari 2009 om 22:49.
Svennies is offline  
Oud 4 februari 2009, 23:28   #91
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
driewerf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: mechelen
Berichten: 11.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Ik beschouw die niet als minderwaardig. Ik vind het alleen vrij normaal dat er per ongeluk kinderen geraakt worden als je een tegenstander hebt die al het mogelijke doet opdat je kinderen zou raken.

Je moet echt niet lang zoeken op youtube om de video's te vinden van Hamas militanten die tussen een hoop kinderen gaan staan om dan de wapens af te vuren. Wat moet je dan doen als Israel? Niet terugschieten of zo?

Dat er kinderen getroffen worden is sowieso al onvermijdelijk in een oorlog maar Israel probeert om dat aantal zo laag mogelijk te houden. Hamas daarentegen probeert om dat aantal zo hoog mogelijk te krijgen, kwestie van de internationale media te kunnen manipuleren met beelden van dode kindjes.
Eeuwenlang werd kindermoord, en dan liefst rituele kindermoord' gebruikt als beschuldiging tegen groepen waartegen men haat wou propageren. Vaak was dat tegen zigeuners en vooral tegen joden.
Dat fabeltje is gewoon de moderne variant ervan.
driewerf is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be