Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 juni 2012, 21:46   #681
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat hebben al veel potentiële partners hem gezegd.
Hij is nog altijd "nen aawe joenkman"

Is dat trouwens ook niet een beetje "abnormaal"?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 21:47   #682
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Wel, probeer de snelkoppeling in de opening eens.
En lees het artikel aandachtig...
Dan weet u ook waarover het gaat.

http://www.knack.be/nieuws/belgie/ho...0113310003.htm
Je blijft maar ontwijken, Claessens... Pover.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 22:20   #683
highlander
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 11 juni 2012
Berichten: 35
Standaard

ik snap niet waarom hier sommige mensen waarde oordelen zitten te maken
highlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 22:25   #684
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Dus jouw zogenaamd 'bewijs' is niet meer dan een drogreden ad populum ( waar dat volk een drogreden 'bevestiging van het gevolg' hanteert ) ?
Goe bezig Jan


Neen hoor .... en mens zit wel degelijk anders in elkaar.

Bepaalde mensen (landbouwer, christelijk geïnspireerde leerkrachten, etc ) denken te weten dat een stier met een koe copuleert óphet weer eens tijd wordt voor nageslacht aldus die twee
Neen, hoor, de mens zit niet anders in elkaar: onze seksuele driften zijn er opdat de mens zich reproduceert. M.a.w. om nakomelingen.

Al de rest, de seksualiteitsbeleving, is cultuur, maar vormt geen tegenspraak bij het eerste.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 22:30   #685
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Neen, hoor, de mens zit niet anders in elkaar: onze seksuele driften zijn er opdat de mens zich reproduceert.
Is dat wel zeker?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 22:38   #686
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Is dat wel zeker?
Mensen hebben de drift om te eten, waardoor ze zichzelf laten voortbestaan. Net zo is de seksuele drift er opdat de mens nageslacht produceert. Daartoe zijn er ook aangename elementen aan die seksualiteit verbonden, net zoals ook eten een zeker welbehagen geeft.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 22:45   #687
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Mensen hebben de drift om te eten, waardoor ze zichzelf laten voortbestaan. Net zo is de seksuele drift er opdat de mens nageslacht produceert.
U beweert dat out of the blue, maar bent u dat zeker?
Waarom denkt u dat?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 22:56   #688
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Neen, hoor, de mens zit niet anders in elkaar: onze seksuele driften zijn er opdat de mens zich reproduceert. M.a.w. om nakomelingen.

Al de rest, de seksualiteitsbeleving, is cultuur, maar vormt geen tegenspraak bij het eerste.
Mocht dit zo zijn, dan zou seksuele drift zich beperken tot één keer per jaar tijdens de vruchtbare periode, dat is niet zo en dus klopt uw stelling niet.
Mensen hebben vooral seks omwille van genot, ook na de leeftijd waarop kinderen te verwekken zijn, zwanger worden kan zelfs een niet na te streven doelstelling zijn bij seks.
Dus nee, seks heeft te maken met goesting, en zorgt voor nakomelingen maar is daar allang niet meer uitsluitend op gericht.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 22:58   #689
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Mensen hebben de drift om te eten, waardoor ze zichzelf laten voortbestaan. Net zo is de seksuele drift er opdat de mens nageslacht produceert. Daartoe zijn er ook aangename elementen aan die seksualiteit verbonden, net zoals ook eten een zeker welbehagen geeft.
Ook die vergelijking loopt mank, eten is net zoals seks een basisbehoefte maar zonder eten functioneert u sneller niet meer dan zonder seks.
Mensen eten meestal omdat hun maag laat weten voedsel nodig te hebben, seks kan gewoon enkel omwille van lust plaats vinden.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 23:06   #690
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Mocht dit zo zijn, dan zou seksuele drift zich beperken tot één keer per jaar tijdens de vruchtbare periode, dat is niet zo en dus klopt uw stelling niet.
Mensen hebben vooral seks omwille van genot, ook na de leeftijd waarop kinderen te verwekken zijn, zwanger worden kan zelfs een niet na te streven doelstelling zijn bij seks.
Dus nee, seks heeft te maken met goesting, en zorgt voor nakomelingen maar is daar allang niet meer uitsluitend op gericht.
Kuch. Bij mijn weten is een vrouw wel meer dan één keer per jaar vruchtbaar. En trouwens: ik heb al eerder onderstreept dat die ene component niet betekent dat er ook geen andere elementen bij de menselijke seksualiteitsbeleving horen.

Alleen stel ik vast dat jullie een kunstmatige scheiding willen maken tussen het ene en de andere elementen.

Natuurlijk heeft seksualiteit met "goesting" te maken, want dat is de drift in ons. En deze drift is de onuitgesproken, onbewust drang die het mogelijk maakt dat mensen zich vrij gemakkelijk kunnen voortplanten.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 23:06   #691
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ook die vergelijking loopt mank, eten is net zoals seks een basisbehoefte maar zonder eten functioneert u sneller niet meer dan zonder seks.
Mensen eten meestal omdat hun maag laat weten voedsel nodig te hebben, seks kan gewoon enkel omwille van lust plaats vinden.
De vergelijking loopt niet mank in haar finaliteit. En juist dat heb ik ter sprake gebracht.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 23:24   #692
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Kuch. Bij mijn weten is een vrouw wel meer dan één keer per jaar vruchtbaar. En trouwens: ik heb al eerder onderstreept dat die ene component niet betekent dat er ook geen andere elementen bij de menselijke seksualiteitsbeleving horen.

Alleen stel ik vast dat jullie een kunstmatige scheiding willen maken tussen het ene en de andere elementen.

Natuurlijk heeft seksualiteit met "goesting" te maken, want dat is de drift in ons. En deze drift is de onuitgesproken, onbewust drang die het mogelijk maakt dat mensen zich vrij gemakkelijk kunnen voortplanten.
Inderdaad, vandaar dat uw stelling, als zou seks vooral gericht zijn op voortplanting, gewoon niet klopt!
Ik maak helemaal geen " kunstmatige scheiding" maar zie voortplanting niet als hoofddoelstelling bij menselijk seksueel gedrag, de tijd van meneer pastoor ligt achter ons, mensen genieten vooral van seks en dat is de hoofdreden, ookal is seks uiteraard nodig wanneer je kinderen wilt.
Die " goesting" heeft niets te maken met gemakkelijk voortplanten, meestal hebben mensen evenveel seks buiten vruchtbare periodes, u legt de focus op voortplanting, terwijl ik ze eerder opdoodsimpel goesting en genot leg.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 23:27   #693
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
U beweert dat out of the blue, maar bent u dat zeker?
Waarom denkt u dat?
Omdat er nu eenmaal meer reden zijn om dat aan te nemen dan om het niet te geloven .

Als je het even wil proberen bewijs jij mogelijk de mensheid daar een dienst mee .

Probeer ze allebij eens uit .

Stop met eten , en wij zullen met vreugde kijken of je overleefd .

En vooral niet neuken , wij zullen met vreugde en geluk vaststellen dat U geen nakomelingen nalaat .

En neuk vooralvele mannen in hun aars je zal zien hoe gezond dat het is , een buurman heeft die levensopvatting er ook op na gehouden en iedereen die het wat beschaafder aan deed uitgelachen , tot een paar maanden geleden , hij stond te blijten in de wnkel , hij had na een leuk feestje met ..... de gekende intimiteiten , wat miniwormpjes in zijn bloedbanen ontvangen en 2 maan later woog de man 35 kgr lichter en was hij dood .

Vooral , U niets aantrekken van de feiten , en Uw idiote redeneringen aanhouden , test het vooral op Uw eigen lijf uit , maar laat anderen AUB gespaard . Ten minste als U noch een beetje respect hebt voor de mendemens .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 23:33   #694
Ganzenbordfan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 augustus 2007
Locatie: Braunau am Inn
Berichten: 1.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Omdat er nu eenmaal meer reden zijn om dat aan te nemen dan om het niet te geloven .

Als je het even wil proberen bewijs jij mogelijk de mensheid daar een dienst mee .

Probeer ze allebij eens uit .

Stop met eten , en wij zullen met vreugde kijken of je overleefd .

En vooral niet neuken , wij zullen met vreugde en geluk vaststellen dat U geen nakomelingen nalaat .

En neuk vooralvele mannen in hun aars je zal zien hoe gezond dat het is , een buurman heeft die levensopvatting er ook op na gehouden en iedereen die het wat beschaafder aan deed uitgelachen , tot een paar maanden geleden , hij stond te blijten in de wnkel , hij had na een leuk feestje met ..... de gekende intimiteiten , wat miniwormpjes in zijn bloedbanen ontvangen en 2 maan later woog de man 35 kgr lichter en was hij dood .

Vooral , U niets aantrekken van de feiten , en Uw idiote redeneringen aanhouden , test het vooral op Uw eigen lijf uit , maar laat anderen AUB gespaard . Ten minste als U noch een beetje respect hebt voor de mendemens .
Wat een onsamenhangend gebrabbel.
Ganzenbordfan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 23:37   #695
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Mocht dit zo zijn, dan zou seksuele drift zich beperken tot één keer per jaar tijdens de vruchtbare periode, dat is niet zo en dus klopt uw stelling niet.
Mensen hebben vooral seks omwille van genot, ook na de leeftijd waarop kinderen te verwekken zijn, zwanger worden kan zelfs een niet na te streven doelstelling zijn bij seks.
Dus nee, seks heeft te maken met goesting, en zorgt voor nakomelingen maar is daar allang niet meer uitsluitend op gericht.
Het is daar niet meer op gericht ,om het uitsluiten te doen om een kindje te hebben , en we hebben ondervonden dat het zeer bevredigend kan zijn , dus doe we het ook voor het plezier .

Maar de aanzetting tot het verlangen naar .... was oorspronkelijk de drift .

En die drift wordt oorspronkelijk aangamaakt door het natuurlijk verlangen om ons voort te planten .

En , Nu zijn we zo ontwikkeld , dat we nog wel dat plzier willen maar niet elke keer een kindje meer , DUS grijpen we in door aan pil of ander voorbehoedsmiddel te nemen . dat voorbehoedsmiddel is niet natuurlijk , dat is een bewuste keuze .

Een gezond mens weet dat twee homo mannen ook geen kinderen kunnen krijgen , DUS , dat twee mannen het doen ,dat is ook een bewuste keuze , en niet natuurlijk .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 23:43   #696
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ganzenbordfan Bekijk bericht
Wat een onsamenhangend gebrabbel.
Hoe dat ? Ik ben geen gelovige in welke religie ook , maar hier heeft Jan wel gelijk .

Aan een kant eet je om in leven te blijven , en anderzijds , vind je het ook lekker en geniet er van .

Dat is met seks net het zelfde .

Maar als je met ne wortel in je oren of je neusgaten of in je kont rond loopt ,
en verder niet eet , zal je het ook niet volhouden hoor .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 23:50   #697
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ook die vergelijking loopt mank, eten is net zoals seks een basisbehoefte maar zonder eten functioneert u sneller niet meer dan zonder seks.
Mensen eten meestal omdat hun maag laat weten voedsel nodig te hebben, seks kan gewoon enkel omwille van lust plaats vinden.
Je kan gelijk hebben , MAAR ...................

Ik ga mijn vrouwke zeker niet dwingen en heb nog nooid iemand gedwongen trouwens MAAR

Als mensen zeer weinig seks hebben , lopen ze wel vaker krekelig of depressief .

mensen zitten mentaal heel complex in elkaar , en dat is er ook een deel van . Ik heb een paar jaar singel geleeft , en dan voel je echt wel dat er iest niet goed loopt . zeker als je een vrij actieve periode ineens afbreekt .

Maar in een moderne maatschappij bestaan er gelukkig prachtige opkikkertjes .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 23:52   #698
Ganzenbordfan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 augustus 2007
Locatie: Braunau am Inn
Berichten: 1.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Hoe dat ? Ik ben geen gelovige in welke religie ook , maar hier heeft Jan wel gelijk .

Aan een kant eet je om in leven te blijven , en anderzijds , vind je het ook lekker en geniet er van .

Dat is met seks net het zelfde .

Maar als je met ne wortel in je oren of je neusgaten of in je kont rond loopt ,
en verder niet eet , zal je het ook niet volhouden hoor .
Ik ken nochtans veel mensen die dingen in hun anus steken en die zijn toch tamelijk succesvol.
Ganzenbordfan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 23:52   #699
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Inderdaad, vandaar dat uw stelling, als zou seks vooral gericht zijn op voortplanting, gewoon niet klopt!
Ik maak helemaal geen " kunstmatige scheiding" maar zie voortplanting niet als hoofddoelstelling bij menselijk seksueel gedrag, de tijd van meneer pastoor ligt achter ons, mensen genieten vooral van seks en dat is de hoofdreden, ookal is seks uiteraard nodig wanneer je kinderen wilt.
Die " goesting" heeft niets te maken met gemakkelijk voortplanten, meestal hebben mensen evenveel seks buiten vruchtbare periodes, u legt de focus op voortplanting, terwijl ik ze eerder opdoodsimpel goesting en genot leg.
Vooral? Neen, wel in essentie, in haar diepste drijfveren, in haar instinctmatige drang.

En de "goesting" heeft juist alles met het gemak te maken: het maakt de reproductie tot een aangename daad, tot iets wat ook voor een emotioneel en lichamelijk welbehagen zorgt.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 23:55   #700
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ganzenbordfan Bekijk bericht
Wat een onsamenhangend gebrabbel.
Ik heb absoluut geen interesse in een introductie voor anale sex .

Als u een colega pervert bent van DocxoA-1 , U hoeft mij geen privé berichtjes te sturen met dergelijk voorstellen

Als je op zoek bent naar homoseks , daar zijn gepaste internet forus voor waar je dat zo kan vinden .

Maar laat andere mensen met rust .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be