Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 januari 2021, 18:59   #41
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Waar zie jij “hysterie”? Het is dat allesbehalve. Gewoon een nuchtere vaststelling dat voor een zoveelste keer de taalwetgeving werd overtreden. Toch merkwaardig dat we dat nooit in Wallonië zien gebeuren. Wel altijd in de regio Vlaanderen. Zal weer eens “puur toeval” zijn zeker? En als we daarover iets zeggen of schrijven dan is dat voor de belgicisten “hysterie”...

Het volstaat om de eerste zin van dit topic te herlezen, om een mooi voorbeeld van hysterie of noem het desnoods zeloterij te vinden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2021, 19:20   #42
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Anno 2021, in een snel veranderende wereld, vind ik taalwetten het summum van verstard conservatisme.
En zeker iets waarvan ik niet wakker lig.

Taal is steeds een dynamisch gegeven geweest en zal dat ook blijven. Taal in geografische hokjes willen vastleggen door een wet leidt uiteindelijk tot een soort reservaat-taal voor het opleuken van folkloristische evenementen.

Taal zal dan ook nooit mijn politieke keuze bepalen.
De Forza Flandria moet niet op Uw stem rekenen ,dat had ik al begrepen.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2021, 19:22   #43
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ik kan persoonlijk echt moeilijk begrijpen hoe het komt dat die vaccinatiekaarten in het Frans zijn terwijl het in Vlaanderen gebeurt. Voor mij is het meer dan duidelijk hier een administratief probleem.
Evident.
Mensen in de zorgsector kloppen uren van hier tot in Tokyo, iedereen zit op zijn tandvlees. Ook de administratie heeft het niet gemakkelijk. Fouten gebeuren.

Uiteraard had dit beter niet plaatsgevonden.
Uiteraard had iedereen beter direct zijn 'papierke' in eigen taal gekregen.

Maar is de gesimuleerde kramp van een lokaal politiekerke van de Schoof zijn kloten die daarmee zichzelf in de gazet wurmt zodat we allemaal zouden weten dat hij ook leeft niet veel futieler dan dit non-event ?

Secretariaat wijzen op hun fout, volgende lichting papierkes in het nederlands printen, opgelost.

Dit is zeik van Boeremie...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2021, 19:22   #44
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Wetten die niet kunnen gehandhaafd worden, zijn domme nutteloze wetten.
Die mensen uit dat WZC konden natuurlijk de vaccinatie weigeren omdat enkele lettertjes in de verkeerde volgorde stonden op de meldingskaart.
Of misschien moest de politie de vaccinatie stil leggen wegens een verkeerde taal op een verkeerd kaartje ?

In een multiculturele maatschappij zullen de taalwetten misschien zorgen dat er in een hoekje nog een loketje zal zijn waar ze Vloamsch zullen verstaan en oude vergeelde formuliertjes op papier zullen uitdelen aan mijmerende taal-wet-sauriers.

De wereld veranderd. Management of change is op dit moment de key-property die succes of falen bepaald. Taalwetten zijn er nu net voor die mensen die helemaal geen change kunnen managen. Ach ja, god moet van ieder zijn getal hebben.
In een onafhankelijk Vlaanderen zullen de taalwetten wel nageleefd worden.
Er staan U nog mooie jaren te wachten.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2021, 19:24   #45
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.436
Standaard

Dat valt me op. De grootste haters van onze taal zijn zelf Nederlandstalig. Altijd bizar gevonden. Mensen die houden van hun eigen taal, geschiedenis, literatuur, folkore, enz... zijn 'bekrompen'? Ik vind van niet.
Franstaligen zijn doorgaans niet zo, maar zij worden door diezelfde lieden nooit bekrompen genoemd erom.

Te meer raar gezien taal in België ook politiek is. Dat weten Franstaligen zeer goed, reken maar.

Laatst gewijzigd door Weyland : 26 januari 2021 om 19:26.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2021, 19:25   #46
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ik kan persoonlijk echt moeilijk begrijpen hoe het komt dat die vaccinatiekaarten in het Frans zijn terwijl het in Vlaanderen gebeurt. Voor mij is het meer dan duidelijk hier een administratief probleem.
Door zulke "administratieve problemen "hebben veel Vlamingen

hun geloof in het Belgische samenlevingsmodel verloren.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2021, 19:26   #47
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik hoop oprecht dat die mensen het zullen overleven...
La Belique zal het waarschijnlijk al weer wat minder lang overleven
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2021, 19:28   #48
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.436
Standaard

Ooit eens een Pool gekend online, wonend in Polen die alles wat Pools was afkraakte tot op de taal toe. Hij wou ook erkend worden als West-Europees uitziend. Erg vervelend ongezellig persoon vond ik die. Net als onze voorouders was Polen ook eeuwenlang bezet door buitenlandse machten. Volgens mij zit er ergens een parallel. Polen worden ook stereotiep 'dom' genoemd, net als Belgen.

In de VS heb je Polish jokes van hun diaspora er massaal gemigreerd waren doorheen de late 19de en vroege 20ste eeuwen.

Laatst gewijzigd door Weyland : 26 januari 2021 om 19:31.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2021, 19:28   #49
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Wetten die niet kunnen gehandhaafd worden, zijn domme nutteloze wetten.
Die mensen uit dat WZC konden natuurlijk de vaccinatie weigeren omdat enkele lettertjes in de verkeerde volgorde stonden op de meldingskaart.
Of misschien moest de politie de vaccinatie stil leggen wegens een verkeerde taal op een verkeerd kaartje ?

In een multiculturele maatschappij zullen de taalwetten misschien zorgen dat er in een hoekje nog een loketje zal zijn waar ze Vloamsch zullen verstaan en oude vergeelde formuliertjes op papier zullen uitdelen aan mijmerende taal-wet-sauriers.

De wereld veranderd. Management of change is op dit moment de key-property die succes of falen bepaald. Taalwetten zijn er nu net voor die mensen die helemaal geen change kunnen managen. Ach ja, god moet van ieder zijn getal hebben.
Dus de belasting wetten mogen ook afgeschaft worden volgens U ,

want die kunnen ook niet nageleefd worden.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2021, 19:32   #50
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Evident.
Mensen in de zorgsector kloppen uren van hier tot in Tokyo, iedereen zit op zijn tandvlees. Ook de administratie heeft het niet gemakkelijk. Fouten gebeuren.

Uiteraard had dit beter niet plaatsgevonden.
Uiteraard had iedereen beter direct zijn 'papierke' in eigen taal gekregen.

Maar is de gesimuleerde kramp van een lokaal politiekerke van de Schoof zijn kloten die daarmee zichzelf in de gazet wurmt zodat we allemaal zouden weten dat hij ook leeft niet veel futieler dan dit non-event ?

Secretariaat wijzen op hun fout, volgende lichting papierkes in het nederlands printen, opgelost.

Dit is zeik van Boeremie...
Uw secretariaat volhardt evenwel in de boosheid.

Eerst sturen ze Franstalige vaccinatiekaarten naar Sint Pieters Leeuw en

daarna versturen ze Franstalige vaccinatiekaarten naar Pepingen.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2021, 19:37   #51
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Dat valt me op. De grootste haters van onze taal zijn zelf Nederlandstalig. Altijd bizar gevonden. Mensen die houden van hun eigen taal, geschiedenis, literatuur, folkore, enz... zijn 'bekrompen'? Ik vind van niet.
Franstaligen zijn doorgaans niet zo, maar zij worden door diezelfde lieden nooit bekrompen genoemd erom.

Te meer raar gezien taal in België ook politiek is. Dat weten Franstaligen zeer goed, reken maar.
Wie haat hier dan wel zijn eigen taal ?

Wat heeft die inhoudsloze bewering te maken met het vaststellen dat er anno 2021 nog heikneuter-burgemeesters bestaan die zich in de gazet moeten weten te wurmen met dergelijke futiliteiten in plaats van bezig te zijn met ernstige zaken voor hun gemeente.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2021, 19:42   #52
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wie haat hier dan wel zijn eigen taal ?

Wat heeft die inhoudsloze bewering te maken met het vaststellen dat er anno 2021 nog heikneuter-burgemeesters bestaan die zich in de gazet moeten weten te wurmen met dergelijke futiliteiten in plaats van bezig te zijn met ernstige zaken voor hun gemeente.
Is snel opgelost dit. Gewoon vaccinatiekaart verwisselen bij tweede vaccinatie en dat gaan ze doen. Dat gaat gewoon om de symboliek, verder geen erg punt.

Ik zou het zelf ook anders communiceren, maar de geschiedenis is hoe die is. Weinig mensen hebben heimwee naar een Franstalige elite zoals niet zo lang geleden nog bestond in Vlaanderen (ver in de twintigste eeuw), ook al is dit maar een administratieve fout. Tot de late 20ste eeuw had dat nog in zekere kringen hoor, die ophemeling van het Frans waaraan het Nederlands niet tot de hielen rijkt en dit zijn oude mensen.

Zelfs ik ben opgegroeid met 'Frans is gemakkelijker te leren voor ons dan Vloms voor een Franstalige' en 'wie geen Frans leert kan geen goeie job krijgen in België' en dat was de jaren '90. Gelukkig kan ik nu neutraal kijken tegenover het Frans.

Maar inderdaad, ik zou het verder niet uitvergroten. Ik kan het wel verklaren.

Laatst gewijzigd door Weyland : 26 januari 2021 om 19:52.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2021, 19:45   #53
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wie haat hier dan wel zijn eigen taal ?

Wat heeft die inhoudsloze bewering te maken met het vaststellen dat er anno 2021 nog heikneuter-burgemeesters bestaan die zich in de gazet moeten weten te wurmen met dergelijke futiliteiten in plaats van bezig te zijn met ernstige zaken voor hun gemeente.
Wie geen onwettige Franstalige documenten aanvaardt,is volgens U een heikneuter .

Hoe noemt U dan die persoon die onwettige Franstalige documenten naar een Vlaamse gemeente stuurt.?

Een progressieve verdraagzame Francofonie bevorderaar ?
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2021, 19:55   #54
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.809
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Die arts of verpleegkundige doet zoals ik. Als ik automatisch een andere taal toegewezen word, ben ik zelf gewoonlijk ook te tam om dat naar het Nederlands te zetten. Uiteraard onverstandig als je dat voor anderen ook zo doet.
U slaat de bal volledig mis.
De vaccinerende arts of verpleegkundige print die kaartjes niet,ze worden geleverd door een bedrijf.

https://www.medi-sfeer.be/nl/nieuws/...gemeenten.html





"Het transportbedrijf Medista heeft niet secuur genoeg gewerkt en ons de verkeerde kaartjes gebracht", zegt burgemeester Jan Desmeth (N-VA). "Het is nu rechtgezet, maar eigenlijk is het ongelooflijk. Als je in de farmasector werkt, waar heel de industrie zo sterk gereglementeerd is, moet dat in orde zijn." Op 12 februari worden de bewoners een tweede maal gevaccineerd. "Dan zullen ze nieuwe briefjes krijgen."

De burgemeester vroeg "of er morgen Duitstalige vaccinkaarten in Frankrijk gaan toekomen en Franstalige in Duitsland, dat lijkt me niet zo", zegt burgemeester Jan Desmeth (N-VA). "Dus het is eigenlijk een beetje gebrek aan aandacht en respect voor onze streektaal."
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2021, 19:56   #55
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.436
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
U slaat de bal volledig mis.
De vaccinerende arts of verpleegkundige print die kaartjes niet,ze worden geleverd door een bedrijf.

https://www.medi-sfeer.be/nl/nieuws/...gemeenten.html





"Het transportbedrijf Medista heeft niet secuur genoeg gewerkt en ons de verkeerde kaartjes gebracht", zegt burgemeester Jan Desmeth (N-VA). "Het is nu rechtgezet, maar eigenlijk is het ongelooflijk. Als je in de farmasector werkt, waar heel de industrie zo sterk gereglementeerd is, moet dat in orde zijn." Op 12 februari worden de bewoners een tweede maal gevaccineerd. "Dan zullen ze nieuwe briefjes krijgen."

De burgemeester vroeg "of er morgen Duitstalige vaccinkaarten in Frankrijk gaan toekomen en Franstalige in Duitsland, dat lijkt me niet zo", zegt burgemeester Jan Desmeth (N-VA). "Dus het is eigenlijk een beetje gebrek aan aandacht en respect voor onze streektaal."
Gek hoe Jan Desmeth het Nederlands een streektaal noemt, maar bon. Ik heb ook mijn bevragingen bij vele uitingen van het oubollige Vlaams-nationalisme.

Laatst gewijzigd door Weyland : 26 januari 2021 om 19:58.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2021, 20:12   #56
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Een dergelijke verwarring en onbeleefdheid (door je overheid niet eens bediend worden in je eigen lokale taal) zal er niet gebeuren langs de grens tussen West-Vlaanderen en Frankrijk.

Een staatsgrens respecteert de Vlaamse cultuur beter.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2021, 20:24   #57
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.084
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Wetten die niet kunnen gehandhaafd worden, zijn domme nutteloze wetten.
Die mensen uit dat WZC konden natuurlijk de vaccinatie weigeren omdat enkele lettertjes in de verkeerde volgorde stonden op de meldingskaart.
Of misschien moest de politie de vaccinatie stil leggen wegens een verkeerde taal op een verkeerd kaartje ?

In een multiculturele maatschappij zullen de taalwetten misschien zorgen dat er in een hoekje nog een loketje zal zijn waar ze Vloamsch zullen verstaan en oude vergeelde formuliertjes op papier zullen uitdelen aan mijmerende taal-wet-sauriers.

De wereld veranderd. Management of change is op dit moment de key-property die succes of falen bepaald. Taalwetten zijn er nu net voor die mensen die helemaal geen change kunnen managen. Ach ja, god moet van ieder zijn getal hebben.
T'is geen kwestie van kunnen, maar van willen.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2021, 20:32   #58
Everytime
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 februari 2004
Locatie: Bruxelles
Berichten: 32.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Uw secretariaat volhardt evenwel in de boosheid.

Eerst sturen ze Franstalige vaccinatiekaarten naar Sint Pieters Leeuw en

daarna versturen ze Franstalige vaccinatiekaarten naar Pepingen.
En in de rest van Vlaanderen versturen ze Nederlandstalige vaccinatiekaarten zoals het moet.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2021, 21:12   #59
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Is snel opgelost dit. Gewoon vaccinatiekaart verwisselen bij tweede vaccinatie en dat gaan ze doen. Dat gaat gewoon om de symboliek, verder geen erg punt.

Ik zou het zelf ook anders communiceren, maar de geschiedenis is hoe die is. Weinig mensen hebben heimwee naar een Franstalige elite zoals niet zo lang geleden nog bestond in Vlaanderen (ver in de twintigste eeuw), ook al is dit maar een administratieve fout. Tot de late 20ste eeuw had dat nog in zekere kringen hoor, die ophemeling van het Frans waaraan het Nederlands niet tot de hielen rijkt en dit zijn oude mensen.

Zelfs ik ben opgegroeid met 'Frans is gemakkelijker te leren voor ons dan Vloms voor een Franstalige' en 'wie geen Frans leert kan geen goeie job krijgen in België' en dat was de jaren '90. Gelukkig kan ik nu neutraal kijken tegenover het Frans.

Maar inderdaad, ik zou het verder niet uitvergroten. Ik kan het wel verklaren.
Altijd prettig, en hoopgevend om te lezen dat er nog rationele mensen zijn op het forum ook !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2021, 21:17   #60
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
U slaat de bal volledig mis.
De vaccinerende arts of verpleegkundige print die kaartjes niet,ze worden geleverd door een bedrijf.

https://www.medi-sfeer.be/nl/nieuws/...gemeenten.html





"Het transportbedrijf Medista heeft niet secuur genoeg gewerkt en ons de verkeerde kaartjes gebracht", zegt burgemeester Jan Desmeth (N-VA). "Het is nu rechtgezet, maar eigenlijk is het ongelooflijk. Als je in de farmasector werkt, waar heel de industrie zo sterk gereglementeerd is, moet dat in orde zijn." Op 12 februari worden de bewoners een tweede maal gevaccineerd. "Dan zullen ze nieuwe briefjes krijgen."

De burgemeester vroeg "of er morgen Duitstalige vaccinkaarten in Frankrijk gaan toekomen en Franstalige in Duitsland, dat lijkt me niet zo", zegt burgemeester Jan Desmeth (N-VA). "Dus het is eigenlijk een beetje gebrek aan aandacht en respect voor onze streektaal."

Hoera !!!


Vanaf 12 februari gaan die mensen veilig zijn, en niet langer moeten rondlopen met een franstalig briefje.

Wat een ongelooflijke vooruitgang, en verbetering van de volksgezondheid dat die lokale N-VA burgemeester hier toch maar weer wist te organiseren.

Een echte held, iemand die bezig is met de belangrijke zaken tijdens een pandemie.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be