Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

 
 
Discussietools
Oud 17 januari 2007, 17:45   #1
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard "Islam hoort op Europees grondgebied niet thuis" en "Blank Europa"

http://www.youtube.com/watch?v=hTxDQnXKRyQ

In dit filmpje zien we oude beelden van Filip de Winter die zegt :
"Islam hoort op Europees grondgebied niet thuis" en "Het Vlaams Blok kiest voor een blank Europa"

Mijn vragen hierover :

1. Wat wordt precies bedoeld met "islam hoort niet thuis in Europa". Wat houdt dit concreet in voor bijvoorbeeld de moslims in Bosnië?
2. Wat wordt precies bedoeld met "gaan voor een blank Europa"? Wil dit zeggen dat het Vlaams Blok/Belang bereid is/was om mensen terug te sturen die niet blank zijn (ook al hebben ze reeds de Belgische nationaliteit)?
3. Gelooft meneer de Winter hier nog altijd in of heeft hij al duidelijk afstand genomen hiervan? (of veegt hij het gewoon onder de mat nu?)
4. En het allerbelangrijkste : heeft u, Filip de Man, die mening ooit gedeeld? Nu nog?

Met zeer veel dank!
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline  
Oud 17 januari 2007, 17:54   #2
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
http://www.youtube.com/watch?v=hTxDQnXKRyQ

In dit filmpje zien we oude beelden van Filip de Winter die zegt :
"Islam hoort op Europees grondgebied niet thuis" en "Het Vlaams Blok kiest voor een blank Europa"

Mijn vragen hierover :
Citaat:
1. Wat wordt precies bedoeld met "islam hoort niet thuis in Europa". Wat houdt dit concreet in voor bijvoorbeeld de moslims in Bosnië?
De Islamcultuur heeft geen plaats in de Vlaamse samenleving. Islam als religie kan niet erkend zijn aangezien het geen historische verbondenheid heeft met Vlaanderen. Islam kan enkel bestaan in privésfeer, namelijk als religie. Dit idem voor Bosnië.

Citaat:
2. Wat wordt precies bedoeld met "gaan voor een blank Europa"? Wil dit zeggen dat het Vlaams Blok/Belang bereid is/was om mensen terug te sturen die niet blank zijn (ook al hebben ze reeds de Belgische nationaliteit)?
Europa is een blanke gemeenschap. Maw, Europa is westers en niet oosters.
Mensen terugsturen op huidskleur is verkeerd. Men kan enkel mensen terugsturen indien ze reglesovertreden of niet toegelaten worden op basis van een dossier.

Citaat:
3. Gelooft meneer de Winter hier nog altijd in of heeft hij al duidelijk afstand genomen hiervan? (of veegt hij het gewoon onder de mat nu?)
Zover ik weet niet.
Vorenus is offline  
Oud 17 januari 2007, 18:41   #3
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
Mensen terugsturen op huidskleur is verkeerd.
Kijk eens aan, ZO rechts zijt ge nu ook weer niet...
Bhairav is offline  
Oud 17 januari 2007, 21:13   #4
Filip De Man
 
 
Filip De Man's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2007
Berichten: 148
Standaard

Mijn mening over de islam staat in het lang en het breed op http://www.filipdeman.be/6/4/
Filip De Man is offline  
Oud 17 januari 2007, 21:22   #5
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
Mijn mening over de islam staat in het lang en het breed op http://www.filipdeman.be/6/4/
Beste meneer De Man, ik moet zoals andere leden op dit forum weer opmerken dat u zeer kort antwoordt, en ik moet zeggen dat het bijna een beetje bot overkomt.
Heeft u het filmpje op youtube bekeken (of had u het al gezien) ? Ik stel heel concrete (genummerde) vragen? Kan u daar toch eens op antwoorden? Als ik uw link volg dan is het voor mij immers echt niet duidelijk hoe precies dat mijn vragen beantwoordt? Zou u dan eens heel duidelijk kunnen zeggen waar precies op die site het antwoord staat, of citaten aanreiken?
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline  
Oud 18 januari 2007, 11:21   #6
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Nog steeds geen uitgebreider antwooord? Een beetje jammer vind ik. Nu blijf ik toch een beetje onverzadigd achter?
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline  
Oud 18 januari 2007, 11:37   #7
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
Mijn mening over de islam staat in het lang en het breed op http://www.filipdeman.be/6/4/
Mijnheer de Man, de vragen werden voor u genummerd om het beantwoorden makkelijker te maken.
Hellfigger bijvoorbeeld zag dat in.

Verder reikte de vragen veel verder dan uw standpunten over de islam.
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline  
Oud 18 januari 2007, 11:41   #8
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Beste meneer De Man, ik moet zoals andere leden op dit forum weer opmerken dat u zeer kort antwoordt, en ik moet zeggen dat het bijna een beetje bot overkomt.
Heeft u het filmpje op youtube bekeken (of had u het al gezien) ? Ik stel heel concrete (genummerde) vragen? Kan u daar toch eens op antwoorden? Als ik uw link volg dan is het voor mij immers echt niet duidelijk hoe precies dat mijn vragen beantwoordt? Zou u dan eens heel duidelijk kunnen zeggen waar precies op die site het antwoord staat, of citaten aanreiken?
Het kan inderdaad misschien wat bot overkomen, maar hij geeft duidelijk aan waar je zijn persoonlijke mening kan vinden.

In de forumsessies met Louis Ide van N-VA was het antwoord dan wel iets uitgebreider en hoffelijker overkomend, maar veelal kwam de kern van zijn betoog uiteindelijk ook op hetzelfde neer: met verwijzingen naar het partijstandpunt of het boek dat hij geschreven heeft.
Zwartengeel is offline  
Oud 18 januari 2007, 13:14   #9
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Het kan inderdaad misschien wat bot overkomen, maar hij geeft duidelijk aan waar je zijn persoonlijke mening kan vinden.

In de forumsessies met Louis Ide van N-VA was het antwoord dan wel iets uitgebreider en hoffelijker overkomend, maar veelal kwam de kern van zijn betoog uiteindelijk ook op hetzelfde neer: met verwijzingen naar het partijstandpunt of het boek dat hij geschreven heeft.
De vragen gingen echter wel verder dan zijn mening over de islam.

Er werd gevraagd hoe zijn partij voor dat blank europa wil gaan, of Dewinter nog altijd zo denkt en of hij die mening deelt.

Dat lijkt me toch duidelijk verder te gaan dan een mening over de islam, niet?
__________________
The poster formerly known as kay-gell
Kay_ is offline  
Oud 18 januari 2007, 13:19   #10
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
De vragen gingen echter wel verder dan zijn mening over de islam.

Er werd gevraagd hoe zijn partij voor dat blank europa wil gaan, of Dewinter nog altijd zo denkt en of hij die mening deelt.

Dat lijkt me toch duidelijk verder te gaan dan een mening over de islam, niet?
En ondertussen heb ik op eigenlijk geen enkele van de vier vragen antwoord gekregen. Op die site vind ik dat toch niet echt hoor.
Meneer de Man, u MOET niet antwoorden, maar ik moet ook niet stemmen op u. "Kijk op mijn site", dat antwoord heb ik bovendien toch nog nooit gezien in een debat op televisie hoor.
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline  
Oud 18 januari 2007, 15:52   #11
Filip De Man
 
 
Filip De Man's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2007
Berichten: 148
Standaard

Mijn stelling dat islam en democratie niet compatibel zijn, veroorzaakt grote consternatie bij de ‘weldenkenden’. De bevolking blijkt evenwel in grote meerderheid geneigd om ons bij te treden. Ten bewijze: de peiling in Het Nieuwsblad net na mijn uitspraak waarin 75% van de lezers stelde dat overtuigde moslims inderdaad geen democraten kunnen zijn
De mening van de traditionele politici is zoals bekend hèèl anders. Zo bijvoorbeeld vond Marino Keulen, de geblondeerde VLD-oen uit Tongeren (en naar verluidt minister van inburgering) dergelijke mening een strafbaar feit. Zo bijvoorbeeld dreigde Jozef De Witte, Groot-inquisiteur van het Centrum voor Racismebestrijding (en broer van de SP-gouverneur van Vlaams-Brabant) dat hij bij herhaling een strafprocedure zal opstarten.
Beide heertjes gaan werk hebben als ze die driekwart van de Vlamingen moeten vervolgen.
Omdat iedereen baat heeft bij duidelijkheid, wil ik een open en eerlijk debat aanzwengelen. Hiertoe deze vijf vragen, gericht aan de in dit land verblijvende imams. Uit hun antwoorden zullen de Vlamingen leren hoe groot het democratisch gehalte is van de islamitische voorgangers in dit land.
- Inzake respect voor onze wetten. Aanvaardt u de hier geldende wetgeving? Primeren de Belgische/Europese wetten (EVRM inbegrepen) op de Koran en de Sharia als ze tegenstrijdig zijn?
- Inzake de lekenstaat. Aanvaardt u de strikte scheiding van kerk en staat? Aanvaardt u dat de Sharia in dit land niet kan toegepast worden, ook niet in conflicten tussen moslims?
- Inzake godsdienst. Mag een moslim zich bekeren tot een andere godsdienst? Aanvaardt u dat hij daarvan geen nadeel mag ondervinden? Kan een homosexuele persoon islamiet worden?
- Inzake gelijkheid van man en vrouw. Hebben mannen en vrouwen precies dezelfde rechten volgens uw geloof? Moeten meisjes evenveel erven als hun broers, weegt het getuigenis van een vrouw evenveel als van een moslimman, aanvaardt u dat een vrouw niet mag verstoten worden?
- Inzake vrije meningsuiting. Mogen er historische analyses gemaakt worden over de persoon van Mohammed? Geldt de vrijheid van meningsuiting ook voor mensen als Salman Rushdie, Ayaan Hirsi Ali of Theo Van Gogh? Aanvaardt u dat zij niet kunnen aangevallen worden wegens belediging van de islam?

Mijn stelling is en blijft: wie nee antwoordt is duidelijk geen democraat, wie ja antwoordt is geen overtuigd moslim.
Filip De Man is offline  
Oud 18 januari 2007, 16:03   #12
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Pieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
Mijn stelling dat....
Uw stelling? Ging Guy Verhofstad u niet voor, in 1 van zijn burgermanifesten?
Pieke is offline  
Oud 18 januari 2007, 16:04   #13
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

Verhostadt lijdt aan selectief geheugenverlies..
ilfalco is offline  
Oud 18 januari 2007, 16:07   #14
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Inderdaad Filip. Waar een ware moslim naar streeft is niet om de wetten en regels van dit kafirland te volgen doch wel om vroeg of laat de koran het hier voor het zeggen te doen krijgen eens zij voldoende groot in aantal geworden zijn. Het hoeft ons dan ook niet te verbazen dat er 'integraztie'problemen zijn.

Deze veelzeggende uitspraak van een ware moslim zegt genoeg.

"op een dag ist aan ons de beurt."
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline  
Oud 18 januari 2007, 16:11   #15
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
Mijn stelling dat islam en democratie niet compatibel zijn, veroorzaakt grote consternatie bij de ‘weldenkenden’. De bevolking blijkt evenwel in grote meerderheid geneigd om ons bij te treden. Ten bewijze: de peiling in Het Nieuwsblad net na mijn uitspraak waarin 75% van de lezers stelde dat overtuigde moslims inderdaad geen democraten kunnen zijn
De mening van de traditionele politici is zoals bekend hèèl anders. Zo bijvoorbeeld vond Marino Keulen, de geblondeerde VLD-oen uit Tongeren (en naar verluidt minister van inburgering) dergelijke mening een strafbaar feit. Zo bijvoorbeeld dreigde Jozef De Witte, Groot-inquisiteur van het Centrum voor Racismebestrijding (en broer van de SP-gouverneur van Vlaams-Brabant) dat hij bij herhaling een strafprocedure zal opstarten.
Beide heertjes gaan werk hebben als ze die driekwart van de Vlamingen moeten vervolgen.
Omdat iedereen baat heeft bij duidelijkheid, wil ik een open en eerlijk debat aanzwengelen. Hiertoe deze vijf vragen, gericht aan de in dit land verblijvende imams. Uit hun antwoorden zullen de Vlamingen leren hoe groot het democratisch gehalte is van de islamitische voorgangers in dit land.
- Inzake respect voor onze wetten. Aanvaardt u de hier geldende wetgeving? Primeren de Belgische/Europese wetten (EVRM inbegrepen) op de Koran en de Sharia als ze tegenstrijdig zijn?
- Inzake de lekenstaat. Aanvaardt u de strikte scheiding van kerk en staat? Aanvaardt u dat de Sharia in dit land niet kan toegepast worden, ook niet in conflicten tussen moslims?
- Inzake godsdienst. Mag een moslim zich bekeren tot een andere godsdienst? Aanvaardt u dat hij daarvan geen nadeel mag ondervinden? Kan een homosexuele persoon islamiet worden?
- Inzake gelijkheid van man en vrouw. Hebben mannen en vrouwen precies dezelfde rechten volgens uw geloof? Moeten meisjes evenveel erven als hun broers, weegt het getuigenis van een vrouw evenveel als van een moslimman, aanvaardt u dat een vrouw niet mag verstoten worden?
- Inzake vrije meningsuiting. Mogen er historische analyses gemaakt worden over de persoon van Mohammed? Geldt de vrijheid van meningsuiting ook voor mensen als Salman Rushdie, Ayaan Hirsi Ali of Theo Van Gogh? Aanvaardt u dat zij niet kunnen aangevallen worden wegens belediging van de islam?

Mijn stelling is en blijft: wie nee antwoordt is duidelijk geen democraat, wie ja antwoordt is geen overtuigd moslim.
Dus, ik ben voor u een tweederangs-burger omdat ik jou ideologie niet deel ? Je bent even extremistisch en tegelijk gevaarlijk dan degene die zich als moslim-terroristen voordoen (alleen plegen jullie geen aanslagen)! Indien je hun mening niet deelt dan bent u voor hun een afvallige !
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 18 januari 2007, 16:12   #16
Ozymandias
Gouverneur
 
Ozymandias's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2006
Berichten: 1.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
Mijn stelling dat islam en democratie niet compatibel zijn, veroorzaakt grote consternatie bij de ‘weldenkenden’. De bevolking blijkt evenwel in grote meerderheid geneigd om ons bij te treden. Ten bewijze: de peiling in Het Nieuwsblad net na mijn uitspraak waarin 75% van de lezers stelde dat overtuigde moslims inderdaad geen democraten kunnen zijn
De mening van de traditionele politici is zoals bekend hèèl anders. Zo bijvoorbeeld vond Marino Keulen, de geblondeerde VLD-oen uit Tongeren (en naar verluidt minister van inburgering) dergelijke mening een strafbaar feit. Zo bijvoorbeeld dreigde Jozef De Witte, Groot-inquisiteur van het Centrum voor Racismebestrijding (en broer van de SP-gouverneur van Vlaams-Brabant) dat hij bij herhaling een strafprocedure zal opstarten.
Beide heertjes gaan werk hebben als ze die driekwart van de Vlamingen moeten vervolgen.
Omdat iedereen baat heeft bij duidelijkheid, wil ik een open en eerlijk debat aanzwengelen. Hiertoe deze vijf vragen, gericht aan de in dit land verblijvende imams. Uit hun antwoorden zullen de Vlamingen leren hoe groot het democratisch gehalte is van de islamitische voorgangers in dit land.
- Inzake respect voor onze wetten. Aanvaardt u de hier geldende wetgeving? Primeren de Belgische/Europese wetten (EVRM inbegrepen) op de Koran en de Sharia als ze tegenstrijdig zijn?
- Inzake de lekenstaat. Aanvaardt u de strikte scheiding van kerk en staat? Aanvaardt u dat de Sharia in dit land niet kan toegepast worden, ook niet in conflicten tussen moslims?
- Inzake godsdienst. Mag een moslim zich bekeren tot een andere godsdienst? Aanvaardt u dat hij daarvan geen nadeel mag ondervinden? Kan een homosexuele persoon islamiet worden?
- Inzake gelijkheid van man en vrouw. Hebben mannen en vrouwen precies dezelfde rechten volgens uw geloof? Moeten meisjes evenveel erven als hun broers, weegt het getuigenis van een vrouw evenveel als van een moslimman, aanvaardt u dat een vrouw niet mag verstoten worden?
- Inzake vrije meningsuiting. Mogen er historische analyses gemaakt worden over de persoon van Mohammed? Geldt de vrijheid van meningsuiting ook voor mensen als Salman Rushdie, Ayaan Hirsi Ali of Theo Van Gogh? Aanvaardt u dat zij niet kunnen aangevallen worden wegens belediging van de islam?

Mijn stelling is en blijft: wie nee antwoordt is duidelijk geen democraat, wie ja antwoordt is geen overtuigd moslim.
Uw eerste een tweede vraag zijn in essentie dezelfde, en dezelfde vraag kan aan katholieke priesters gesteld worden. Zijn zij dan geen overtuigde katholieken, als zij de tien geboden niet boven de wet stellen ? En geen democraten als ze dat wel doen ?
Is hier eigenlijk echt wel sprake van een scheiding van kerk en staat, of enkel een gewilde scheiding van islam en staat ? (Kruistekens tegen muren, katholieke scholen)

Uw derde vraag is of er homoseksuelen moslim mogen zijn. Beweert u nu dat geen enkele homo moslim is ? Of dat geen enkele moslim een homofiel zou tolereren ? Op de keper bekeken geldt dat ook voor het Katholicisme, maar hierin wordt duidelijk met een andere maat gemeten.

Uw vierde vraag is of mannen en vrouwen gelijke rechten hebben in hun geloof. Wel, dat hangt volledig af van de interpretatie van de Koran, net als bij de Bijbel (waarin staat dat Eva slechts een rib is van Adam). Maar uw vorige vragen gingen over de invulling van hun samenlevingsvorm aan de hand van hun geloof. Hier verdraait u de vraag dus een beetje. Hoe dan ook moet iedereen mannen en vrouwen gelijke rechten toekennen in ons land.

Uw vijfde vraag gaat over de "vrije meningsuiting", die hier uitgebreid wordt tot "vrije respectloosheid", maar goed, laten we daar niet op ingaan. Het zou ons te ver brengen. De voorbeelden die u aanhaalt zijn stuitend: Salman Rushdie, dat is 20 jaar geleden. En dat is dan ook meteen het enige feit van de islam an sich. Achter de rest staat de islam helemaal niet.

In het debat dat u aangaat, definieert u de moslim als een ultra-orthodoxe moslim, zoals er ook katholieken bestaan. U negeert het grote deel gematigde moslims, en kan zo ongestoord uitspraken blijven doen over "de moslims".

PS: Ik weet dat mijn antwoord misschien dom zal lijken in de ogen van velen, maar toch zou ik graag het antwoord hierop van meneer De Man kennen. Gelieve deze draad dan ook niet meteen vol te posten met replys hierop.

Laatst gewijzigd door Ozymandias : 18 januari 2007 om 16:13.
Ozymandias is offline  
Oud 18 januari 2007, 16:12   #17
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Inderdaad Filip. Waar een ware moslim naar streeft is niet om de wetten en regels van dit kafirland te volgen doch wel om vroeg of laat de koran het hier voor het zeggen te doen krijgen eens zij voldoende groot in aantal geworden zijn. Het hoeft ons dan ook niet te verbazen dat er 'integraztie'problemen zijn.

Deze veelzeggende uitspraak van een ware moslim zegt genoeg.

"op een dag ist aan ons de beurt."
...zoals de koetjes en de kalfjes.
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 18 januari 2007, 16:16   #18
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Dus, ik ben voor u een tweederangs-burger omdat ik jou ideologie niet deel ? Je bent even extremistisch en tegelijk gevaarlijk dan degene die zich als moslim-terroristen voordoen (alleen plegen jullie geen aanslagen)! Indien je hun mening niet deelt dan bent u voor hun een afvallige !
Hoezo 2de rangsburgers ? Het is net omgekeerd. Wij kafirs zijn volgens jouw ideologie 2de rangsburgers. Vandaar dat men moet beletten dat de koran het hier ooit voor het zeggen krijgt. De gelijke rechten en vrijheden die wij aan moslims geven zullen wij niet mogen terugverwachten eens de koran het hier voor het zeggen mocht krijgen.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 18 januari 2007 om 16:17.
smiley is offline  
Oud 18 januari 2007, 16:19   #19
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Hoezo 2de rangsburgers ? Het is net omgekeerd. Wij kafirs zijn volgens jouw ideologie 2de rangsburgers. Vandaar dat men moet beletten dat de koran het hier ooit voor het zeggen krijgt. De gelijke rechten en vrijheden die wij aan moslims geven zullen wij niet mogen terugverwachten eens de koran het hier voor het zeggen mocht krijgen.
In theorie maar nog niet in praktijk, bij u een jouw consoorten a la fillip de man/winter is dat al in praktijk alleen zingen jullie een vredelievende orgel die zeer verraderlijk is voor het Vlaamsche Volk !
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline  
Oud 18 januari 2007, 16:22   #20
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
In theorie maar nog niet in praktijk, bij u een jouw consoorten a la fillip de man/winter is dat al in praktijk alleen zingen jullie een vredelievende orgel die zeer verraderlijk is voor het Vlaamsche Volk !
Het is net omgekeerd. Islampromotors en westerse islamapologeten zingen een vredelievend orgel die zeer verraderlijk is, niet alleen voor het Vlaamse volk doch voor de hele niet-moslimwereld die niet onderworpen is aan de koran.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be