Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 september 2022, 21:14   #1
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard House of the Dragon - The Rings of Power ?

Er zijn Amerikaanse twee fantasyseries van start gegaan. House of the Dragon is een prequel van Game of Thrones en The Rings of Powers is een prequel van The Lord of the Rings. The Rings of Power is de duurste serie ooit; de productie kostte meer dan 1 miljard dollar. Welke geniet jullie voorkeur ?


Ik verkies voorlopig House of the Dragon. De starende hoofdrolspeelster van The Rings of Power ligt me niet en de boel lijkt me wat opgefokt. Er scheelt ook iets in de relatie CGI en ambachtelijke decorbouw. Het doet amateuristisch aan en dat voor de duurste serie ooit. House of Dragon is van dezelfde kwaliteit als Game of Thrones.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2022, 21:16   #2
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Ik wacht tot het seizoen volledig is. Ik ben eigenlijk geen grote fan van 1 van beiden.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2022, 21:46   #3
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik wacht tot het seizoen volledig is. Ik ben eigenlijk geen grote fan van 1 van beiden.
Bij mij ook vaste gewoonte.

Liefst eigenlijk als ze gestopt zijn met nieuwe seizoenen draaien. Het eerste seizoen terug bekijken als het tweede er is, omdat het al zo lang geleden is, ik vind dat maar niets.
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 5 september 2022 om 21:48.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2022, 22:11   #4
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Ik vond de documentaire over de jonge jaren van Den Fuhrer, Churchill en De Gaulle interessanter.

Die laatste was er natuurlijk bijgetrokken omdat het om een Franse documentaire ging. In de ersten weltrkrieg heeft die vooral in den bak gezeten en gewond geweest.

Den Fuhrer mocht dan weer rondwandelen met berichten nadat zijn bunker bijna met hem erin was opgeblazen

Churchill was dan weer direct verantwoordelijk voor duizenden doden. PatrickV gaat het met die gast wel kunnen vinden in den hemel.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2022, 22:25   #5
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Bij mij ook vaste gewoonte.

Liefst eigenlijk als ze gestopt zijn met nieuwe seizoenen draaien. Het eerste seizoen terug bekijken als het tweede er is, omdat het al zo lang geleden is, ik vind dat maar niets.
Idem, vooral met covid was dat een probleem. Twee jaren tussen het volgende seizoen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2022, 04:54   #6
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik vond de documentaire over de jonge jaren van Den Fuhrer, Churchill en De Gaulle interessanter.

Die laatste was er natuurlijk bijgetrokken omdat het om een Franse documentaire ging. In de ersten weltrkrieg heeft die vooral in den bak gezeten en gewond geweest.

Den Fuhrer mocht dan weer rondwandelen met berichten nadat zijn bunker bijna met hem erin was opgeblazen

Churchill was dan weer direct verantwoordelijk voor duizenden doden. PatrickV gaat het met die gast wel kunnen vinden in den hemel.
Hoe heet die docu ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2022, 07:26   #7
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.029
Standaard

tu es un drage zei die in de klok tegen mij
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2022, 07:29   #8
Pol Dolf
Minister-President
 
Pol Dolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2011
Locatie: Jezus 2
Berichten: 5.029
Standaard

HIJ heeft een draak ingeslikt
dat was in het liefdesnest met Michelle Robinson
in de buurt van Birmingham Alabama
__________________
was getekend : profeet Filippus
Pol Dolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2022, 08:47   #9
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik verkies voorlopig House of the Dragon. De starende hoofdrolspeelster van The Rings of Power ligt me niet en de boel lijkt me wat opgefokt. Er scheelt ook iets in de relatie CGI en ambachtelijke decorbouw. Het doet amateuristisch aan en dat voor de duurste serie ooit. House of Dragon is van dezelfde kwaliteit als Game of Thrones.
Ik heb The Rings of Power nog niet gezien, maar op basis van de fragmenten die ik wel al gezien heb, zou ik de decors echt niet amateuristisch willen noemen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2022, 09:29   #10
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Ik heb The Rings of Power nog niet gezien, maar op basis van de fragmenten die ik wel al gezien heb, zou ik de decors echt niet amateuristisch willen noemen.
De achtergronden zijn mooi maar dat gecamoufleerde hobbitdorp was om van te huilen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2022, 09:46   #11
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Ik wil beiden wel zien, maar ik ga inderdaad nog wat wachten. Ik heb geen abonnement op streams. Ik wacht dus even tot er wat meer seizoenen op staan, dan neem ik 1 maand abo en dan begin ik te bingen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2022, 09:39   #12
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Ik lees dat sommigen de nieuwe Tolkien een visueel pareltje noemen. Dat begrijp ik niet. Toen de ragfooders uit hun schuilplaatsen in het begin van de eerste aflevering kwamen had ik een Labyrinth gevoel en dacht tof een serie met ouderwetse decorbouw (al leek het wat amateuristisch maar dacht dat dat de bedoeling was), maar dan kwam je bij de elfen en daar was alles CGI. Deed wat raar aan maar was nog ok. Later in het van de aarde geveegde ragfooderdorp leek het dan weer opeens een computerspel. Er zit geen lijn in en is het tegenovergestelde van een visueel pareltje. De serie lijkt gemaakt alsof er niemand een overzicht of visie had. Er zit geen lijn in het decor. Alsof elke scene door verschillende teams geregisseerd werd.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 7 september 2022 om 09:41.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2022, 09:46   #13
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.252
Standaard

Ik krijg heel de tijd advertenties te zien van hoe geweldig de show is.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2022, 10:05   #14
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ik krijg heel de tijd advertenties te zien van hoe geweldig de show is.
Ik krijg advertenties te zien van de clown die de PTB leidt.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2022, 06:56   #15
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

De derde aflevering van House of the Dragon ... de relatie tussen de koning en broer Daemon ... schitterende televisie.

En de setting, het decor, de kostuums, ... zijn subliem, beter dan bij Game of Thrones. Alles past. Itt tot bij The Rings of Power.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 8 september 2022 om 07:00.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2022, 20:19   #16
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Misschien moet ik toch nog eens proberen na te hebben afgehaakt na aflevering 4 van The Rings of Power. De zesde aflevering zou eindelijk goed zijn volgens The Guardian.

House of Dragon volg ik nog wel maar het is ook maar op het randje.


Meh ik ga nog wat lezen in The Wine-Dark Sea van Aickman. Dat is beter dan bovenstaande series.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 4 oktober 2022 om 20:31.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be