Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 mei 2008, 14:00   #661
Burkide
Europees Commissaris
 
Burkide's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Locatie: Achter Gods rug
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
In Meervoud schrijven ze ook niet alles he.
Die opmerking wordt gedeeltelijk opgevangen door de zinsnede "in de hoop dat..."

Citaat:
Twee weetjes:

Voor de zomeruniversiteit van de jongerenbeweging is een lezing over Vlaanderen gepland, onder de titel "Van natie zonder staat, naar onafhankelijke staat".
Had je me daar niet al iets over verteld, bij P. te A.? Dat G. dit zou doen?

Citaat:
En, een Baskische studente antropologie heeft net een paper geschreven over de gespannen relatie tussen Vlaanderen en Wallonië.
Jammer genoeg heeft ze het al ingediend, want ik had dat eerst wel eens willen lezen. Haar paper is immers gebaseerd op een document van mijn hand...
Hopelijk is het niet haar enige bron, want anders zou ik haar, mocht ik haar docent zijn, wel buizen
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.

Laatst gewijzigd door Burkide : 11 mei 2008 om 14:04.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2008, 14:01   #662
Burkide
Europees Commissaris
 
Burkide's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Locatie: Achter Gods rug
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ai, ik ben een vraag vergeten:

Vergeet jij wel eens vragen?
Ja, regelmatig. En meestal is dat niet doelbewust
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2008, 14:09   #663
Burkide
Europees Commissaris
 
Burkide's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Locatie: Achter Gods rug
Berichten: 6.255
Standaard

Zo, Derks sessie is begonnen. Dit betekent dus dat mijn sessie eigenlijk afgelopen is.

Bedankt, lieve forummers, voor het meehelpen aan mijn poging het record van Duupje te breken. Dit is uiteindelijk toch de vijfde langste FVDW-draad geworden! Enkel Duupje, Baseballpolitieker, Raf en PollyCorrect deden het beter
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.

Laatst gewijzigd door Burkide : 11 mei 2008 om 14:12.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2008, 15:26   #664
L. J. Brutus
Minister-President
 
L. J. Brutus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: Technocratische wereldrepubliek
Berichten: 4.966
Standaard

't Was plezant. Hou je geen after-party?
__________________
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2008, 15:39   #665
Burkide
Europees Commissaris
 
Burkide's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Locatie: Achter Gods rug
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus Bekijk bericht
't Was plezant.
Die vraag heb ik reeds beantwoord. Korte samenvatting: ja

Citaat:
Hou je geen after-party?
Je mag me altijd nog enkele vragen stellen als er echt nog iets op je lever ligt, maar ik betaal geen tournée générale als het dat is waar je op uit bent
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2008, 15:45   #666
L. J. Brutus
Minister-President
 
L. J. Brutus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: Technocratische wereldrepubliek
Berichten: 4.966
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burkide Bekijk bericht
Die vraag heb ik reeds beantwoord. Korte samenvatting: ja
Dat was geen vraag, dat was mijn mening.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burkide Bekijk bericht
Je mag me altijd nog enkele vragen stellen als er echt nog iets op je lever ligt, maar ik betaal geen tournée générale als het dat is waar je op uit bent
Allé, allé, wat is dat hier voor een café.
__________________
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2008, 16:26   #667
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burkide Bekijk bericht
Je mag me altijd nog enkele vragen stellen als er echt nog iets op je lever ligt, maar ik betaal geen tournée générale als het dat is waar je op uit bent
Awoe, flauw! Wij hebben ons best gedaan om je over de 600 posts te tillen en dan kan er niet eens een tournee af... Eentje maar! Het moeten niet allemaal blauwe Chimaykes zijn ze.

Of ben je te braaf om op café te gaan?

Bur-ki-de! Bur-ki-de!
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2008, 22:31   #668
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Ik schrijf maar een reactie om te voorkomen dat deze draad op 666 reacties blijft steken
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2008, 15:38   #669
Burkide
Europees Commissaris
 
Burkide's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Locatie: Achter Gods rug
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Ik schrijf maar een reactie om te voorkomen dat deze draad op 666 reacties blijft steken
Dat is niet lief. Ik liet het speciaal zo staan om Polly te plezieren!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be