Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 april 2007, 17:24   #341
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Dat die zwarte, die recent in Parijs overleed, na hier in coma te zijn geslagen door racisten d�*t niet wist... Circe, je had hem dat moeten leren...
inderdaad door skinheads bij een vechtpartij aan een café ergens in Brugge.

Nu overleden aan een longontsteking... De autopsie zal het uitwijzen.
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 17:25   #342
Online
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 8.192
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Dat die zwarte, die recent in Parijs overleed, na hier in coma te zijn geslagen door racisten d�*t niet wist... Circe, je had hem dat moeten leren...
Maak je niet druk Filosoof, volgens de logica van Drosophila is dat maar een 'faits divers'.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 17:25   #343
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ja, ok. En zelfs als ze schuldig bevonden worden, dan moet men ze nog niet mishandelen.

Maar het lijkt me toch dat de meeste mensen een beetje teveel vertrouwen hebben in onze politiediensten. Politiemensen die de wet mogen overtreden, jaja, dat komt zeker goed, daar wordt in geen geval misbruik van gemaakt.

De politie was voor de wetswijzeging al een bende corrupt krapuul, ik vraag mij af wat dat wordt in de toekomst.
de politie uw vriend... als brave burger niets te vrezen.
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 17:30   #344
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
zoveel tijd heb ik niet hoor
Zoveel informatie hebt u niet wilt u zeggen. Wel zoek er dan naar, dan kunnen we deze naar waarde schatten. Het wordt dan misschien voor ons allen hier tegader een onverwachte verrijking en voor u een geestelijke voldoening en geen afknapper zoals nu. Ik zou toch maar op mijn strepen staan.

Laatst gewijzigd door system : 10 april 2007 om 17:33.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 17:33   #345
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Ik ben geen vb stemmer maar vind deze topic sterk overdreven. Wat kan je dan niet allemaal schrijven over de PS.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 17:33   #346
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
1) U gelooft zomaar de beweringen van een veroordeelde crimineel?

en stel (stél) dat Debie de waarheid spreekt, dan mag hij volgens u

2) mensen in elkaar slaan
3) nog VOOR ze die vermeend valse verklaringen hebben afgelegd, pre-emptive???
arrestaties zonder geweld ?

wil u even meekomen naar bureau... voor koffie of thee
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 17:38   #347
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piet Hein Bekijk bericht
Ik ben geen vb stemmer maar vind deze topic sterk overdreven. Wat kan je dan niet allemaal schrijven over de PS.
Laten we Vlaanderen en Nederland een maken

De twee Limburgen één: d�*�*r is iets voor te zeggen. Dat is juist.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 17:42   #348
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Zoveel informatie hebt u niet wilt u zeggen. Wel zoek er dan naar, dan kunnen we deze naar waarde schatten. Het wordt dan misschien voor ons allen hier tegader een onverwachte verrijking en voor u een geestelijke voldoening en geen afknapper zoals nu. Ik zou toch maar op mijn strepen staan.
criminele feiten in Antwerpen ?

dagelijkse "kleine criminaliteit" van vooral jongeren

de bende van den dikke en zoveel andere gevallen !
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 17:46   #349
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Zoveel informatie hebt u niet wilt u zeggen. Wel zoek er dan naar, dan kunnen we deze naar waarde schatten. Het wordt dan misschien voor ons allen hier tegader een onverwachte verrijking en voor u een geestelijke voldoening en geen afknapper zoals nu. Ik zou toch maar op mijn strepen staan.
[FONT=Verdana]“Terroristen doen niet alleen alles voor ‘de goede zaak’, maar ook voor het geld. Aanslagen kosten bergen geld en die worden op alle mogelijke manieren gefinancierd. Vaak ook via ‘kleine’ criminaliteit zoals autodiefstal, namaakproducten en belastingfraude. Dat schrijven Christophe Mathijssens en Johan Van Baelen in een politiek incorrect en dus interessant artikel in Gazet van Antwerpen (12.01.07).

In Antwerpen vlooit de federale politie momenteel de grootschalige fraude uit bij telefoonwinkels. Die maken via allerlei duistere zaakjes gigantische winsten. Volgens een voorzichtige schatting gaat het om honderd miljoen euro per jaar. Een aanzienlijk deel daarvan wordt doorgesluisd naar Pakistan. Speurders sluiten niet uit dat met dat geld Al Qaida of de heilige oorlog in Kasjmir worden gesponsord. [/FONT]
[FONT=Verdana]
De journalisten van Gazet van Antwerpen.wijzen er op dat de aanslagen in Madrid op 11 maart 2004 gefinancierd werden door belwinkels. Het brein achter de aanslagen – met 200 slachtoffers – was eigenaar van een telefoonwinkel. Hij leverde de GSM-toestellen die de rugzakken met explosieven tot ontploffing brachten.


[/FONT]
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 18:07   #350
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
[FONT=Verdana]“Terroristen doen niet alleen alles voor ‘de goede zaak’, maar ook voor het geld. Aanslagen kosten bergen geld en die worden op alle mogelijke manieren gefinancierd. Vaak ook via ‘kleine’ criminaliteit zoals autodiefstal, namaakproducten en belastingfraude. Dat schrijven Christophe Mathijssens en Johan Van Baelen in een politiek incorrect en dus interessant artikel in Gazet van Antwerpen (12.01.07). [/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Verdana]In Antwerpen vlooit de federale politie momenteel de grootschalige fraude uit bij telefoonwinkels. Die maken via allerlei duistere zaakjes gigantische winsten. Volgens een voorzichtige schatting gaat het om honderd miljoen euro per jaar. Een aanzienlijk deel daarvan wordt doorgesluisd naar Pakistan. Speurders sluiten niet uit dat met dat geld Al Qaida of de heilige oorlog in Kasjmir worden gesponsord. [/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Verdana]De journalisten van Gazet van Antwerpen.wijzen er op dat de aanslagen in Madrid op 11 maart 2004 gefinancierd werden door belwinkels. Het brein achter de aanslagen – met 200 slachtoffers – was eigenaar van een telefoonwinkel. Hij leverde de GSM-toestellen die de rugzakken met explosieven tot ontploffing brachten. [/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
Inderdaad, niet helemaal uit te sluiten. Maar hebben de slachtoffers van Debie zich hieraan schuldig gemaakt? Dat is grondvraag.

Laatst gewijzigd door system : 10 april 2007 om 18:11.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 18:41   #351
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Uw soort zal haar lot niet ontlopen.Verraders zullen op de bij hen passende wijze behandeld worden zoals de andere criminelen.
Geloof me, zo ver komt het nooit. Wij zullen de criminelen heel menselijk behandelen. En aanzetten tot criminatliteit is staatsgevaarlijk.
't Is maar dat je het weet
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 18:55   #352
Riksken
Parlementslid
 
Riksken's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 1.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Geloof me, zo ver komt het nooit. Wij zullen de criminelen heel menselijk behandelen. En aanzetten tot criminatliteit is staatsgevaarlijk.
't Is maar dat je het weet
Bwa, zie het wel zitten. Eigendommen confisqueren, hoofd kaalscheren, djelaba om, burgerrechten kwijt en wat jaren bak. En beetje in het genre van de repressie eind de 40'er jaren. Het mocht toen, waarom zou het nu niet mogen. Of zijn alle collaborateurs niet gelijk?
__________________
Victory or Valhalla. Met Voorpost in't offensief
Riksken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 19:43   #353
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken Bekijk bericht
Bwa, zie het wel zitten. Eigendommen confisqueren, hoofd kaalscheren, djelaba om, burgerrechten kwijt en wat jaren bak. En beetje in het genre van de repressie eind de 40'er jaren. Het mocht toen, waarom zou het nu niet mogen. Of zijn alle collaborateurs niet gelijk?
Met andere woorden: Amnestie zou wel heel onrechtvaardig zijn in jouw ogen?
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2007, 20:07   #354
Riksken
Parlementslid
 
Riksken's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 1.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Met andere woorden: Amnestie zou wel heel onrechtvaardig zijn in jouw ogen?
Trap ik niet in.
Gewoon van hetzelfde laken een broek. Uitgerekend gij gaat u toch niet onverdraagzamer opstellen dan ik?
__________________
Victory or Valhalla. Met Voorpost in't offensief
Riksken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2007, 20:23   #355
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piet Hein Bekijk bericht
Wat kan je dan niet allemaal schrijven over de PS.
Ga uw gang.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2007, 20:26   #356
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
arrestaties zonder geweld ?

wil u even meekomen naar bureau... voor koffie of thee
Doe niet zo onnozel.

Circe beweert (in feite papegaait hij de veroordeelde na) dat de slachtoffers in elkaar werden geslagen OMDAT ze meineed pleegden over... het in elkaar geslagen worden?!?
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2007, 20:59   #357
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ga uw gang.
Goh zeg, die zit. We hebben het regime weer eens gered voor vandaag.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2007, 13:12   #358
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
criminele feiten in Antwerpen ?

dagelijkse "kleine criminaliteit" van vooral jongeren

de bende van den dikke en zoveel andere gevallen !
En wat hebben de slachtoffers van Debie daarmee te maken?
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be