Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 november 2010, 20:08   #1061
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Dit is niet echt een "reactie" op wat ik vermeldde, nietwaar?
Diegenen in die landen die het minst geven om het leven van anderen moeten hier hun bek houden over"mensenrechten", "godsdienstvrijheid" enz
Hypocrieten die denken dat ze ons in het ootje mogen nemen, dat alle leugens en komedie goed is om hun doel te bereiken: achterlijke islampraktijken aan onze bevolking opdringen en doen alsof wij de abnormalen zijn!
Men had nooit zo stom mogen zijn om ze hier in grote hoeveelheden binnen te laten. We moeten er niets dan ellende van verwachten, alle multiculpraatjes ten spijt.
Bundeskanzelier Merkel is ook tot deze conclusie gekomen, alleen bracht zij het anders, integratie is mislukt.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2010, 20:42   #1062
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht

Wat betreft antwoord op uw vraag, dacht deze al beantwoord te hebben en zoniet, kunt u ze gerust even terugstellen of anders mijn reactie er eens nauwkeuriger op na te lezen.
Ok.

Zo simpel is het natuurlijk niet, hé. Dat zou immers betekenen dat alle arme landen bewindslieden hebben die uitbuiten, en alle rijke landen bewindslieden die niet uitbuiten.
Volgens het artikel dat je hardnekkig negeert is er nog een andere reden.
http://nos.nl/artikel/200843-vnaanta...naal+Nieuws%29


Geld voor ontwikkelingshulp is inderdaad niet altijd goed en/of correct aangewend. Ik pleitte hier dan ook niet voor ontwikkelingshulp; maar voor het stopzetten van uitbuiting.

Dit geldt niet enkel voor de arme landen, dit geldt voor elk land. Noem me anders 1 land waar dit niet het geval is.


Colombia is het dodelijkste land voor vakbondsafgevaardigden.
De overheid van Colombia is uiteraard medeschuldig omdat ze daar niet voldoende tegen optreedt.
Onlangs tekende België een handelsakkoord met Colombia. Vind je dat onze bewindslieden ten minste hun bezorgdheid moeten uitspreken over deze toestand?
Je weet wel naar wie/waar de enorme winsten gaan, gemaakt op de kap van de werknemers.


Ik leg de schuld niet bij het rijke westen. Ik leg de schuld in de eerste plaats bij de uitbuiting door het groot-kapitaal. Zij zijn ook de machtshebbers.
Degene die zich daadwerkelijk met armoede hier en ginds bezighouden, vertellen ongeveer hetzelfde.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1040
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2010, 20:46   #1063
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Dit is niet echt een "reactie" op wat ik vermeldde, nietwaar?
Diegenen in die landen die het minst geven om het leven van anderen moeten hier hun bek houden over"mensenrechten", "godsdienstvrijheid" enz
Hypocrieten die denken dat ze ons in het ootje mogen nemen, dat alle leugens en komedie goed is om hun doel te bereiken: achterlijke islampraktijken aan onze bevolking opdringen en doen alsof wij de abnormalen zijn!
Men had nooit zo stom mogen zijn om ze hier in grote hoeveelheden binnen te laten. We moeten er niets dan ellende van verwachten, alle multiculpraatjes ten spijt.
Dat was wel echt een reactie op wat je vermeldde. Ik kan begrijpen dat de reactie je niet bevalt.
Vandaar dat je niet antwoordt. Want dit is niet echt een reactie op wat ik vermeldde, nietwaar?

Diegenen die hier het minst geven om het leven van anderen moeten dan ook hun bek houden over "mensenrechten" enz...
Hypocrieten die alleen kunnen wijzen naar de anderen.

Laatst gewijzigd door artisjok : 29 november 2010 om 20:47.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2010, 20:49   #1064
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat was wel echt een reactie op wat je vermeldde. Ik kan begrijpen dat de reactie je niet bevalt.
Vandaar dat je niet antwoordt. Want dit is niet echt een reactie op wat ik vermeldde, nietwaar?

Diegenen die hier het minst geven om het leven van anderen moeten dan ook hun bek houden over "mensenrechten" enz...
Hypocrieten die alleen kunnen wijzen naar de anderen.
Nee arti, moslims mogen ook hun mening hier posten.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 29 november 2010 om 20:49.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 12:04   #1065
guido 007
Secretaris-Generaal VN
 
guido 007's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juli 2003
Locatie: Op aarde
Berichten: 23.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

Diegenen die hier het minst geven om het leven van anderen moeten dan ook hun bek houden over "mensenrechten" enz...
.


Bedoel je daarmee onze verrijkers?
__________________
N-VA: De kracht van verandering!
Verandering begint in je eigen gemeente of stad.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 17:24   #1066
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ok.

Zo simpel is het natuurlijk niet, hé. Dat zou immers betekenen dat alle arme landen bewindslieden hebben die uitbuiten, en alle rijke landen bewindslieden die niet uitbuiten.
Volgens het artikel dat je hardnekkig negeert is er nog een andere reden.
http://nos.nl/artikel/200843-vnaanta...naal+Nieuws%29


Geld voor ontwikkelingshulp is inderdaad niet altijd goed en/of correct aangewend. Ik pleitte hier dan ook niet voor ontwikkelingshulp; maar voor het stopzetten van uitbuiting.

Dit geldt niet enkel voor de arme landen, dit geldt voor elk land. Noem me anders 1 land waar dit niet het geval is.


Colombia is het dodelijkste land voor vakbondsafgevaardigden.
De overheid van Colombia is uiteraard medeschuldig omdat ze daar niet voldoende tegen optreedt.
Onlangs tekende België een handelsakkoord met Colombia. Vind je dat onze bewindslieden ten minste hun bezorgdheid moeten uitspreken over deze toestand?
Je weet wel naar wie/waar de enorme winsten gaan, gemaakt op de kap van de werknemers.


Ik leg de schuld niet bij het rijke westen. Ik leg de schuld in de eerste plaats bij de uitbuiting door het groot-kapitaal. Zij zijn ook de machtshebbers.
Degene die zich daadwerkelijk met armoede hier en ginds bezighouden, vertellen ongeveer hetzelfde.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1040
Indien de arme landen zijn verdubbeld, wordt het hoog tijd dat men zich de vraag stelt waar al dat ontwikkelingsgeld jaar na jaar na jaar na jaar na jaar naar toe gaat en wie zich daar dan te goed aan doet of mee doet.

Dat er ergens op de wereld onrecht bestaat wil dit voor u zeggen dat het onrecht rustig naar hier mag verhuizen en de burger hier er het slachtoffer mag/moet van worden. Voor u en vrienden is het simpel, met zet de grenzen vierkant open en laat alles gewoon binnenstromen en laat de bevolking hier opdraaien voor de kost en inwoon. U weet toch, dat het niet uw bewindslieden zijn die dit bekostigen, het is het volk dat dit alles betaalt en blijft betalen ten koste van zichzelf.

Misschien te simpel uitgelegt voor u maar, wanneer een emmer tot de rand is gevuld en men laat de kraan openstaan wat krijgt men dan arti wateroverlast hé of, ziet u het anders?
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 30 november 2010 om 17:33.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 18:38   #1067
Mare Nostrum
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 november 2010
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
De 'Dag van de Regenboog op het Groene Grasperk' ontbreekt nog.

Kom laat ons nu eens helemaal gaan : "de dag van de geïntegreerde homofiele H.I.V.dragende linkshandige vegetarische transseksuele softdrugs rokende met etnische zuivering bedreigde katholieke priester"

Verder nog de "dag van de chimpansee", dag van "het reservewiel", dag van de "deeltjesversneller", dag van de "sneeuwschop", dag van "de bosmaaier", dag van de "darmspoeling", dag van "het maandverband", dag van "het oplaasbaar kinderbadje", dag van de "Wienerschnitzel", dag van "de stand-up comedian", dag van de "anale dildo" en tot slot " de dag van de Europese blanke man die al die zever dik z'n strot uitkomt"
Mare Nostrum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 18:42   #1068
Mare Nostrum
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 november 2010
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat was wel echt een reactie op wat je vermeldde. Ik kan begrijpen dat de reactie je niet bevalt.
Vandaar dat je niet antwoordt. Want dit is niet echt een reactie op wat ik vermeldde, nietwaar?

Diegenen die hier het minst geven om het leven van anderen moeten dan ook hun bek houden over "mensenrechten" enz...
Hypocrieten die alleen kunnen wijzen naar de anderen.

Oh la la , het "bek houden" zou wel eens erg kwetsend kunnen zijn voor alle diersoorten die met zo'n lichaamsdeel door het leven gaan!!!! In de éérste plaats die lieve vogeltjes.....oppassen dit ruikt naar 'aanzetten tot haat' jegens o.a. de vogelpopulatie....wat gaat GAIA daar van zeggen?

U bent me er toch ééntje niewaar?
Mare Nostrum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 19:19   #1069
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Bedoel je daarmee onze verrijkers?
Ik bedoel daarmee "Diegenen die hier het minst geven om het leven van anderen"; ongeacht de religie of afkomst. Zo moeilijk is dat toch niet.

Laatst gewijzigd door artisjok : 30 november 2010 om 19:19.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 19:23   #1070
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Indien de arme landen zijn verdubbeld, wordt het hoog tijd dat men zich de vraag stelt waar al dat ontwikkelingsgeld jaar na jaar na jaar na jaar na jaar naar toe gaat en wie zich daar dan te goed aan doet of mee doet.
Heb je nu al op de link geklikt en het artikel gelezen?

Citaat:
Dat er ergens op de wereld onrecht bestaat wil dit voor u zeggen dat het onrecht rustig naar hier mag verhuizen en de burger hier er het slachtoffer mag/moet van worden. Voor u en vrienden is het simpel, met zet de grenzen vierkant open en laat alles gewoon binnenstromen en laat de bevolking hier opdraaien voor de kost en inwoon. U weet toch, dat het niet uw bewindslieden zijn die dit bekostigen, het is het volk dat dit alles betaalt en blijft betalen ten koste van zichzelf.
Dat er zowat overal op de wereld onrecht en uitbuiting bestaat; wil dat zeggen dat "wij" daaraan mogen meedoen?
Want je antwoordt niet, hé.
Colombia is het dodelijkste land voor vakbondsafgevaardigden.
De overheid van Colombia is uiteraard medeschuldig omdat ze daar niet voldoende tegen optreedt.
Onlangs tekende België een handelsakkoord met Colombia. Vind je dat onze bewindslieden ten minste hun bezorgdheid moeten uitspreken over deze toestand?
Je weet wel naar wie/waar de enorme winsten gaan, gemaakt op de kap van de werknemers.
Citaat:
Misschien te simpel uitgelegt voor u maar, wanneer een emmer tot de rand is gevuld en men laat de kraan openstaan wat krijgt men dan arti wateroverlast hé of, ziet u het anders?
Neen, ik zie dat niet anders.

Laatst gewijzigd door artisjok : 30 november 2010 om 19:24.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 19:48   #1071
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ok.

Zo simpel is het natuurlijk niet, hé. Dat zou immers betekenen dat alle arme landen bewindslieden hebben die uitbuiten, en alle rijke landen bewindslieden die niet uitbuiten.
Volgens het artikel dat je hardnekkig negeert is er nog een andere reden.
http://nos.nl/artikel/200843-vnaanta...naal+Nieuws%29


Geld voor ontwikkelingshulp is inderdaad niet altijd goed en/of correct aangewend. Ik pleitte hier dan ook niet voor ontwikkelingshulp; maar voor het stopzetten van uitbuiting.

Dit geldt niet enkel voor de arme landen, dit geldt voor elk land. Noem me anders 1 land waar dit niet het geval is.


Colombia is het dodelijkste land voor vakbondsafgevaardigden.
De overheid van Colombia is uiteraard medeschuldig omdat ze daar niet voldoende tegen optreedt.
Onlangs tekende België een handelsakkoord met Colombia. Vind je dat onze bewindslieden ten minste hun bezorgdheid moeten uitspreken over deze toestand?
Je weet wel naar wie/waar de enorme winsten gaan, gemaakt op de kap van de werknemers.


Ik leg de schuld niet bij het rijke westen. Ik leg de schuld in de eerste plaats bij de uitbuiting door het groot-kapitaal. Zij zijn ook de machtshebbers.
Degene die zich daadwerkelijk met armoede hier en ginds bezighouden, vertellen ongeveer hetzelfde.

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1040
En het groot kapitaal in die landen zelf?
Uw politiek correcte verontwaardiging biedt niets of niemand een oplossing, maar ga gerust verder met uw betoog!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 20:12   #1072
Mare Nostrum
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 november 2010
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En het groot kapitaal in die landen zelf?
Uw politiek correcte verontwaardiging biedt niets of niemand een oplossing, maar ga gerust verder met uw betoog!
Zagen doen ze graag hè, die politiek correcte dwergen en maar lullen en maar lullen, maar zelf een geste doen die kan tellen??????????
Mare Nostrum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 20:30   #1073
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En het groot kapitaal in die landen zelf?
Uw politiek correcte verontwaardiging biedt niets of niemand een oplossing, maar ga gerust verder met uw betoog!
Idem. Het is toch wel duidelijk zeker dat ik geen onderscheid maak tussen het groot-kapitaal in die landen en in de andere landen.

Verontwaardiging biedt inderdaad voor niets of niemand een oplossing. Dat heb je goed opgemerkt.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 21:33   #1074
QuasiX
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 2.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mare Nostrum Bekijk bericht
Kom laat ons nu eens helemaal gaan : "de dag van de geïntegreerde homofiele H.I.V.dragende linkshandige vegetarische transseksuele softdrugs rokende met etnische zuivering bedreigde katholieke priester"

Verder nog de "dag van de chimpansee", dag van "het reservewiel", dag van de "deeltjesversneller", dag van de "sneeuwschop", dag van "de bosmaaier", dag van de "darmspoeling", dag van "het maandverband", dag van "het oplaasbaar kinderbadje", dag van de "Wienerschnitzel", dag van "de stand-up comedian", dag van de "anale dildo" en tot slot " de dag van de Europese blanke man die al die zever dik z'n strot uitkomt"
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mare Nostrum Bekijk bericht
Oh la la , het "bek houden" zou wel eens erg kwetsend kunnen zijn voor alle diersoorten die met zo'n lichaamsdeel door het leven gaan!!!! In de éérste plaats die lieve vogeltjes.....oppassen dit ruikt naar 'aanzetten tot haat' jegens o.a. de vogelpopulatie....wat gaat GAIA daar van zeggen?

U bent me er toch ééntje niewaar?
Je uitdrukkingen blijven nog steeds overdreven vulgair. Geen empathie. Hetgeen wat je zegt lijkt me asociaal! Vol Hysterie in je zinnen. Heel laag eigenlijk. Je hebt hoogstwaarschijnlijk geen kennis van hoe te discusseren.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 21:53.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 13:49   #1075
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Wie een discussie tussen mevrouw Foblet en Prof. Matthias Storme wil horen:

http://internetradio.vrt.be/radiospe...101127FTRI.xml

nodeloos te vertellen dat ik volledig met Storme akkoord ga.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 14:01   #1076
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Idem. Het is toch wel duidelijk zeker dat ik geen onderscheid maak tussen het groot-kapitaal in die landen en in de andere landen.

Verontwaardiging biedt inderdaad voor niets of niemand een oplossing. Dat heb je goed opgemerkt.
fijn dat u me opmerkzaam vindt maar hoe zit het nu? Ligt de verantwoordelijkheid niet in de eerste plaats bij het groot kapitaal in landen zelf, staan zij niet vooral voor de uitbuiting van hun burgers, en het ontbreken van sociale voorzieningen, garantie voor basisnoden?In bijvoorbeeld India staat het kastesysteem dit in de weg, hoe gaat u dat oplossen?
Ben benieuwd, uw politiek correct gedoe heeft het nooit over wat landen zelf (niet) doen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 14:12   #1077
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
fijn dat u me opmerkzaam vindt
Dat heb ik niet geschreven. Ik laat me niet uit over jou of andere personen.
Ik blijf liever bij de discussie.
Citaat:
maar hoe zit het nu? Ligt de verantwoordelijkheid niet in de eerste plaats bij het groot kapitaal in landen zelf, staan zij niet vooral voor de uitbuiting van hun burgers, en het ontbreken van sociale voorzieningen, garantie voor basisnoden?In bijvoorbeeld India staat het kastesysteem dit in de weg, hoe gaat u dat oplossen?
Je ziet dan toch in dat de verantwoordelijkheid in de eerste plaats bij het groot-kapitaal ligt.
Ik zie niet in waarom je een onderscheidt wil maken tussen dat groot-kapitaal van de verschillende landen. Het principe is steeds hetzelfde. Zij hebben de macht, zij buiten uit.
Citaat:
Ben benieuwd, uw politiek correct gedoe heeft het nooit over wat landen zelf (niet) doen!
Mijn "politiek correct gedoe" heeft nooit over om het even wat. Ikzelf daarentegen heb het wel al gehad over wat landen zelf doen.
Zie het voorbeeld van Colombia.

Laatst gewijzigd door artisjok : 1 december 2010 om 14:13.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 14:32   #1078
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Idem. Het is toch wel duidelijk zeker dat ik geen onderscheid maak tussen het groot-kapitaal in die landen en in de andere landen.

Verontwaardiging biedt inderdaad voor niets of niemand een oplossing. Dat heb je goed opgemerkt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alice
fijn dat u me opmerkzaam vindt
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Artisjok
Dat heb ik niet geschreven. Ik laat me niet uit over jou of andere personen.
Ik blijf liever bij de discussie
.

__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 16:58   #1079
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
.

"Dat heb je goed opgemerkt" betekent niet "Je bent opmerkzaam"
net zoals
"Je opmerking is racistisch" niet betekent "Je bent een racist".

Duidelijk zo?

p.s. Waarom laat je dikwijls de linken weg bij het citeren van een post?

Laatst gewijzigd door artisjok : 1 december 2010 om 17:01.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 17:45   #1080
frank1234
Gouverneur
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 1.330
Standaard

ik denk dat het beste wat we kunnen doen is onze pensioenen en uitkeringen dit jaar allemaal 100€ laten zakken. Dan is er weer meer geld om al die vluchtelingen en anderen te helpen.

Volgend jaar doen we dat toch gewoon opnieuw, en dan nog een jaar of acht

Ik denk dat we op die manier een miljoen mensen een goed leven kunnen bieden

Voelt dat niet goed?
frank1234 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be