Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 januari 2007, 10:21   #1
Wissen
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Berichten: 18
Standaard Wat is er aan de hand

Andermaal vandaag JA, Morgen plotsklaps NEEN [/FON
17 -11-06
Geachte familie Stiphout,
Naar aanleiding van uw mailtje naar de omroep MAX aangaande uwconflict met RABO (Schretlen) zou ik graag contact met u hebben. Voor het nieuwe consumenten programma 'In de knip' zouden wij graag met u bespreken of het zinvol is om in dit programma uw case verder uit te diepen. Ik hoop, gezien de korte voorbereidingstijd (programma start in januari), snel iets van u te vernemen.
Vriendelijke groet
Redacteur MAX, In de knip
22-11-06
Beste Familie stiphout
Ik zou eerst graag telefonisch (vandaag, morgen) uw case doornemen om de feiten nog wat duidelijker op een rij te
zetten. Dan kunnen we ook telefonisch verder een plan opstellen. De bedoeling is dat we een mooi item neerzetten
waarin we uw case neerzetten, u mag dat dan toelichten. Graag zouden we dan ook willen dat u aanwezig bent bij de uitzending waar een deskundige die in uw zaak is gedoken gaat kijken wat de mogelijkheden zijn om toch nog genoegdoening te verkrijgen in welke vorm dan ook. Uw case is een schrijnend voorbeeld van hoe de gerenommeerde banken omgaan met klanten als de tijden slecht gaan, terwijl ze met verkooppraatjes de hemel beloven. Wij zullen die discussie graag aanzwengelen, desnoods de AFM ter verantwoording roepen en toch zeker de VEB vragen zich veel intenser hiervoor in te zetten
Ik dank u voor de snelle reactie en hoop dat u uw telefoonnummer wil mailen en een tijdstip dat ik u kan bellen om het één en ander door te nemen. U kunt mij ook bellen op de redactie 035-6775501 of mobiel 06-51181841
Vriendelijke groet.
Redacteur MAX 'in de knip'
24-11-06
Beste Fam, Stiphout
Alles ontvangen, Ga er induiken. volgende week of de week daarop neem ik weer contact met u op om de zaak nogmaals door te nemen. Als u in de tussentijd nog feiten hebt of als u vragen heeft kunt u mij via dit email adres bereiken.
Vriendelijke groet en prettig weekeinde,
Redacteur 'In de knip'
08-12-06
Geachte heer Stiphout.
Na bestudering, van uw case is onze redactie tot de conclusie gekomen dat uw zaak te bewerkelijk is voor onze redactie gezien de tijd die hebben voor het programma op de televisie komt Na verschillende partijen gesproken te hebben, zijn we tevens tot de conclusie gekomen dat deze case te complex Is om doorzichtig in 10 minuten voor onze kijkers neer te zetten. Het item vergt te veel uitleg aan de kijker om de gehele geschiedenis uit te leggen, termen als opties en margins staan te ver van onze doelgroep, Ons doel is vooral om kijker handreikingen te geven in mogelijk onrecht dat ook velen van hen kan treffen. Uw zaak is echter te ingewikkeld, te individueel voor het programma 'In de Knip',
Ik hoop echter dat u via een andere weg nog enige gerechtigheid kunt Krijgen
Met vriendelijke groet.
Redacteur Omroep Max
Zie Google:Forums Rabobank Venray.
P.s. Stichtingen , verenigingen, en personen handelden vergelijkbaar.( steeds weer het plotsklaps niet doorgaan van eerdere voornemens)

Laatst gewijzigd door Wissen : 22 januari 2007 om 10:26.
Wissen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be