Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 juni 2012, 09:17   #21
SDG
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 27 september 2010
Berichten: 8.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
hier heb je zelf mensen die liever tegen iemand supporteren dan voor een ploeg:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...20609_00178662
Ik ken persoonlijk ook zo iemand die haar hand daarvoor niet zou omdraaien. En dan is ze nog verbaasd dat sommige Nederlanders het over 'domme Belgen' hebben...
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 09:19   #22
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Ik ken persoonlijk ook zo iemand die haar hand daarvoor niet zou omdraaien. En dan is ze nog verbaasd dat sommige Nederlanders het over 'domme Belgen' hebben...
ik ken er op dit forum toch ook enkelen die hiertoe in staat zijn....
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 09:51   #23
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris
 
-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2005
Locatie: Republic of Prozachstan
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dazi Martina Bekijk bericht
Het verlies van het Nederlands elftal tegen Denemarken is voor vele Vlamingen een goede gelegenheid om nog eens alle register op te trekken tegen de ''arrogante noorderburen''. Van je land houden is voor vele Vlamingen blijkbaar gelijk aan arrogantie. Een kleine bloemlezing uit de vele reacties bewijst des te meer dat HeelNederlandse onzin gewoon totale zinloze waanzin is. De Vlamingen moeten de Nederlanders niet, punt uit en dat zal ook nooit gebeuren. We kunnen onze blikken beter op Duitsland, Denemarken of Groot-Brittanië richten. Echt zeer dieptriest dat een uitgestoken Nederlandse hand steeds op een grote middelvinger van de Vlaming kan rekenen.....

wak broertje' bezorgt Oranje kater van formaat

Artikel: HLN.be

http://www.hln.be/hln/nl/8356/EK-201...dhtml#reaction


dennisVD
Altijd leuk als een arrogante ploeg/land op hun bek gaan
09/06/12 20u02

Emma
zalig dat die Hollanders op hun doos gekregen hebben
09/06/12 20u00

philippe8800
oh wat zijn die kezen stil ... ein zwei zaufen

Rudyvdb

Je hebt gelijk FEV maar ik kan het me toch niet laten ; voor mij kan dit EK al niet meer stuk. Die voetbalnatie is in Europa en in de wereld wat Brugge in Belgie is - zeggen dat ze alles gaan winnen en elke keer opnieuw op hun bek gaan. Wat kan het leven toch mooi zijn.
09/06/12 20u42

Wannes3
Hadden ze maar Geert Wilders in het doel moeten zetten. Met zo'n grote smoel kan er geen bal meer in.
09/06/12 20u49

huphup
Blij dat die Hollanders verliezen , wij belgen zitten er misschien niet bij . Maar wij roepen ook niet tevoren dat we kampioen gaan zijn , ze moet het ma weten , nu nog een pak slaag van duitsland en tis heel in orde !! haha !
09/06/12 20u22

Adamovic
Gisteren heb ik me wel heel erg zitten ergeren aan de arrogantie op NOS. Tegen zwakke broertje Denemarken moesten ze hun doelsaldo veilig stellen, valt dik tegen me dunkt.
09/06/12 20u22

theodielis
Ik vond hun zogenaamde sterren verre van indrukwend . Geef mijn toch maar hazard en dembele Lesje in bescheidenheid voor de kezen
09/06/12 21u31
Enkele reacties op een artikel op HLN maakt dit representatief voor heel Vlaanderen? Goed bezig.
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 15:32   #24
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dazi Martina Bekijk bericht
Het verlies van het Nederlands elftal tegen Denemarken is voor vele Vlamingen een goede gelegenheid om nog eens alle register op te trekken tegen de ''arrogante noorderburen''. Van je land houden is voor vele Vlamingen blijkbaar gelijk aan arrogantie. Een kleine bloemlezing uit de vele reacties bewijst des te meer dat HeelNederlandse onzin gewoon totale zinloze waanzin is. De Vlamingen moeten de Nederlanders niet, punt uit en dat zal ook nooit gebeuren. We kunnen onze blikken beter op Duitsland, Denemarken of Groot-Brittanië richten. Echt zeer dieptriest dat een uitgestoken Nederlandse hand steeds op een grote middelvinger van de Vlaming kan rekenen.....

wak broertje' bezorgt Oranje kater van formaat

Artikel: HLN.be

http://www.hln.be/hln/nl/8356/EK-201...dhtml#reaction


dennisVD
Altijd leuk als een arrogante ploeg/land op hun bek gaan
09/06/12 20u02

Emma
zalig dat die Hollanders op hun doos gekregen hebben
09/06/12 20u00

philippe8800
oh wat zijn die kezen stil ... ein zwei zaufen

Rudyvdb

Je hebt gelijk FEV maar ik kan het me toch niet laten ; voor mij kan dit EK al niet meer stuk. Die voetbalnatie is in Europa en in de wereld wat Brugge in Belgie is - zeggen dat ze alles gaan winnen en elke keer opnieuw op hun bek gaan. Wat kan het leven toch mooi zijn.
09/06/12 20u42

Wannes3
Hadden ze maar Geert Wilders in het doel moeten zetten. Met zo'n grote smoel kan er geen bal meer in.
09/06/12 20u49

huphup
Blij dat die Hollanders verliezen , wij belgen zitten er misschien niet bij . Maar wij roepen ook niet tevoren dat we kampioen gaan zijn , ze moet het ma weten , nu nog een pak slaag van duitsland en tis heel in orde !! haha !
09/06/12 20u22

Adamovic
Gisteren heb ik me wel heel erg zitten ergeren aan de arrogantie op NOS. Tegen zwakke broertje Denemarken moesten ze hun doelsaldo veilig stellen, valt dik tegen me dunkt.
09/06/12 20u22

theodielis
Ik vond hun zogenaamde sterren verre van indrukwend . Geef mijn toch maar hazard en dembele Lesje in bescheidenheid voor de kezen
09/06/12 21u31
U heeft helemaal gelijk: de 'HeelNederlandse' onzin (alsof Vlaanderen/België "in" Nederland zou passen???) is totale complete waanzin.

Voor de rest komt u mij nogal erg gefrustreerd over. U gaat toch die dagelijkse idiote gezever van reactie's op HLN ernstig en voor waar aannemen??
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 15:45   #25
mkb
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 30 juli 2011
Berichten: 2.492
Standaard

Voetbal is voor janetten.
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 17:34   #26
Van Poppel
Gouverneur
 
Geregistreerd: 18 augustus 2009
Berichten: 1.175
Standaard

Het voordeel is iig dat steeds meer Nederlanders zien wat de ware aard van de Belg is. Inmiddels kan de gemiddelde Nederlander het bloed van de Belg wel drinken!
Van Poppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 17:36   #27
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.280
Standaard

De schaam van België !
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 17:42   #28
Van Poppel
Gouverneur
 
Geregistreerd: 18 augustus 2009
Berichten: 1.175
Standaard

• Op hun bakkes go portugal

• Met arrogantie alleen win je gelukkig geen tornooi. Even op Ned1 gekeken voor de wedstrijd en die arrogantie was om kotsmisselijk van te worden. Waarom toch altijd zo, Nederlanders? Woensdag op hun doos tegen Duitsland en ze mogen terug naar huis. De bus is alvast gestart!

• oh wat zijn die kezen stil ... ein zwei zaufen

• zalig dat die Hollanders op hun doos gekregen hebben

• Altijd leuk als een arrogante ploeg/land op hun bek gaan

• Volledig onverdiend maar arrogantie heeft weer een lesje gekregen. Voor de start was Jack van Gelder (NOS) al vrij zeker van de titel. . Nu woensdag Denen winnen van Portugezen en Duitsland van NL en de oranjegekte kan 20 jaar worden opgeborgen want deze generatie loopt op zijn laatste pootjes. Tip: laat Duitse verdedigers 15min filmkes zien van Robben en Sneijder en die raken geen vuilbak meer voorbij...altijd zelfde moves.

• Had hed voorspeld, Miljaar had er geld moete opzetten haha

• Haha, ik heb voor de wedstrijd nog met een Hollander gesproken die deze wedstrijd niet ging bekijken, omdat die "niet spannend genoeg" ging zijn.

• hup holland hup,mijn week-end kan niet meer stuk,op nederland 1 waren ze al gewonnen van voor de match begon,mannekes,mannekes,en hoe dat al die mafketels aangestoten zijn,ja jongens als DAT een land op de kaart moet zetten,erg ,erg, hééééél erg!

• hopelijk zijn we woensdag van die arrogante hollanders af

• Weet u dat er een reklame spot loopt op Ned.met de slogan WIJ ZIJN KAMPIOEN !!! Voor de match was er iemand die zei...het wordt 2-0 appeltje eitje....wat een arrogantie. Voor mij kan het EK niet meer stuk, wat een mooie afgang.

• Jaja, de Hollanders gingen het weer eens doen. Ze zijn niet beter dan onze Belgen.

• Woensdag mogen ze de koffers al pakken. Die Robben is de meest egoïstische speler die ik heel m'n leven heb zien spelen. Als hij een superdag heeft vliegt er zo eens een bal in, en dan klaagt niemand natuurlijk, maar vandaag was Robben echt de zwakste op het veld (na van der wiel, wat een kluns is dat ! ). Doei Keesjes, tot binnen 2j, wanneer wij er bij zullen zijn !

• Geen bal beter dan de rode duivels, maar gene bal hé! . En bij mijn weten is Denemarken geen bal beter dan England. . Dan sta je daar op het EK, met een arrogante nek tot in Tokio.. zonder punten. . Nu verder feestje bouwen met mijn Deense overburen! :o)

• Met arrogantie win je gelukkig geen tornooi. Woensdag op hun bek tegen Duitsland en terug naar huis.

• de nekken zullen reeds minder zijn in omvang.

• Ik kom/kwam niet bij van het lachen. De arrogantie ten top en dan dit. Mochten ze er nu nog uitliggen in de eerste ronde dan zullen ze misschien, ik schrijf wel misschien, iets minder arrogant zijn in het buitenland op vakantie. Want daar is ook altijd de hele camping, het hele hotel, het hele zwembad, het hele restaurant.... enz van hun alleen. Begin al maar het oranje van de gevels af te spuiten en de vlaggen te verwijderen...

• De hollanders worden Europees kampioen! En toen... rolde de eerste bal. Bye, bye Holland en merci om zo zelfzeker te zijn, dat was heel goed om andere deelnemers aan de pronostiek te misleiden. De mijne was, jawel 0-1.

• waar staan ze nu met hun arrogant gedoe. Natuurlijk zijn de Denen de underdog zij Van Maarwijck. Met ego trippers raakt je nooit ver, zelf als ze overvloed aan talent hebben. nog twee wedstrijden jongens en ge moogt bij vrouw en kindjes.

• waar is nu dat feestje...? Juist hier in Belgie ! Misschien niet sportief maar als je zo hoog van de toren blaast moet je wel weten dat er velen nu leedvermaak hebben ! .

• wat een heerlijke dag

• Net goed, hun ego's blokkeerden de goal....

• Een team van belegen vedetten die nu toch wel en beetje over datum zijn. De Hollanders moesten dit EK zelfs niet spelen...ze zouden met de vingers in de neus kampioen worden. Gelukkig gaat het oranje legioen nu even op zijn bek.

• Nederland speelt al langer onsportief. Laatste WK vergeten misschien? Of de match tegen Portugal tijdens EK met al die kaarten? Ze hebben er de mannen voor: de Jong en van Bommel, de twee smerigste spelers van alle nationale ploegen.


Deze reacties bereiken ook de Nederlandse media. Youri Mulder heeft al zijn afschuw afgeroepen over de haatcampagne die de Belgische media (en Sporza in het bijzonder) heeft opgezet. Mijn droom van een muur op de Belgisch-Nederlandse grens is vandaag weer een stuk realistischer geworden. Met die achterbakse en gluiperige Belgen moet je niks te maken willen hebben.
Van Poppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 19:07   #29
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Ik ken persoonlijk ook zo iemand die haar hand daarvoor niet zou omdraaien. En dan is ze nog verbaasd dat sommige Nederlanders het over 'domme Belgen' hebben...
Ik ken dan weer vooral Franstalige Belgen die zich over de grote groep Vlaamse Hollanderhaters verbazen (..en verkneukelen).

Of het echt dom is weet ik niet.

Nog altijd moeten wij van onze Vlaamse bazen op Vlaamse scholen leren dat we in 1830 bevrijd werden van de Hollanders toch?

Ik vind die ''haat'' dan vooral een soort onvermijdelijk menselijk sentiment.

Het interressante is en blijft dat je dit sentiment in 't geheel niet tegenkomt bij onze Franstalige landgenoten tov de Fransen. Integendeel, men supportert vrijwel allemaal voor de Fransen. Zoals het hoort dus.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 10 juni 2012 om 19:08.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 19:25   #30
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Geen zorgen jongens, in 88 begon het ook zo.
Ik gun jullie de finale maar dan moet ik kleur bekennen.

FORZA AZZURRI!!!
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 19:26   #31
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Nog altijd moeten wij van onze Vlaamse bazen op Vlaamse scholen leren dat we in 1830 bevrijd werden van de Hollanders toch?
Verkocht aan de Rotschild bank familie bedoel je.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 19:28   #32
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Geen zorgen jongens, in 88 begon het ook zo.
Ik gun jullie de finale maar dan moet ik kleur bekennen.

FORZA AZZURRI!!!
Nederland gaat never van Duitsland winnen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 19:35   #33
Van Poppel
Gouverneur
 
Geregistreerd: 18 augustus 2009
Berichten: 1.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Nederland gaat never van Duitsland winnen.
Tja, 2 jaar geleden brulde jullie soort ook dat Nederland kansloos tegen Brazilië zou zijn. Dus eerst afwachten, vooraleer hier weer het e.e.a. te brullen.
Van Poppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 19:37   #34
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Van Poppel Bekijk bericht
Tja, 2 jaar geleden brulde jullie soort ook dat Nederland kansloos tegen Brazilië zou zijn. Dus eerst afwachten, vooraleer hier weer het e.e.a. te brullen.
tegen Spanje waren ze wel kansloos
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 19:38   #35
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Van Poppel Bekijk bericht
Tja, 2 jaar geleden brulde jullie soort ook dat Nederland kansloos tegen Brazilië zou zijn. Dus eerst afwachten, vooraleer hier weer het e.e.a. te brullen.
Ik brulde toen helemaal niet dat Nederland niet van Brazilie ging winnen, integendeel.

Alleen Duitsland is een veel completer team dan Nederland, Nederland heeft 4 a 5 ster spelers en de rest is middelmatig tot redelijk.

Duitsland heeft allemaal *redelijke* spelers, het is veel meer een team.
Daarbij is de achterroede van Duitsland vele malen beter dan die van Nederland.

Naar alle aannemelijkheid gaat Nederland het dus nooit winnen van Duitsland.

By the way, wat is mijn soort? En waar moet ik zoeken op meerdere soortgenoten te vinden?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 19:41   #36
Johnny Blaze
Minister
 
Johnny Blaze's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 3.181
Standaard

Het enige spijtige aan de Hollandse ploeg is dat ze zich met die mottige kleur zo associëren met die hoere inteelt familie. Is voor niks nodig.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 23:02   #37
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Het enige spijtige aan de Hollandse ploeg is dat ze zich met die mottige kleur zo associëren met die hoere inteelt familie.

Het Nederlandse volkslied is nog erger. Walgelijke tekst.

Er zijn dan ook nog maar drie spelers die meezingen.

Snel vervangen door Nederland oh Nederland van A. Hazes dus.


Voor de rest dient Nederland natuurlijk gewoon altijd en overal te winnen. Zij zijn de representanten van de Nederlandstalige gemeenschap in de wereld. En dat is wel een reden om trots op te zijn.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 10 juni 2012 om 23:02.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2012, 23:15   #38
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed


Prachtige, volksnationalistische tekst.
Wat zouden die flauwe mopperaars daar nu weer tegen hebben.


Als ik dat hoor voel ik me zowaar (groot-)Nederlander.
Takken van dezelfde boom, weet je wel.

Laatst gewijzigd door Mitgard : 10 juni 2012 om 23:21.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 05:16   #39
SDG
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 27 september 2010
Berichten: 8.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ik ken dan weer vooral Franstalige Belgen die zich over de grote groep Vlaamse Hollanderhaters verbazen (..en verkneukelen).

Of het echt dom is weet ik niet.

Nog altijd moeten wij van onze Vlaamse bazen op Vlaamse scholen leren dat we in 1830 bevrijd werden van de Hollanders toch?

Ik vind die ''haat'' dan vooral een soort onvermijdelijk menselijk sentiment.

Het interressante is en blijft dat je dit sentiment in 't geheel niet tegenkomt bij onze Franstalige landgenoten tov de Fransen. Integendeel, men supportert vrijwel allemaal voor de Fransen. Zoals het hoort dus.
Ollanderhaat is dan ook een functioneel iets. Een uitlaatklep, zoals je hier al eens verklaarde.

Of zoals ik hierboven al schreef, vandaag moet er op het ministerie in Brussel immers weer volop geplooid kunnen worden voor de Franstalige collega's en cheffen.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 07:39   #40
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dazi Martina Bekijk bericht
Het verlies van het Nederlands elftal tegen Denemarken is voor vele Vlamingen een goede gelegenheid om nog eens alle register op te trekken tegen de ''arrogante noorderburen''. Van je land houden is voor vele Vlamingen blijkbaar gelijk aan arrogantie. Een kleine bloemlezing uit de vele reacties bewijst des te meer dat HeelNederlandse onzin gewoon totale zinloze waanzin is. De Vlamingen moeten de Nederlanders niet, punt uit en dat zal ook nooit gebeuren. We kunnen onze blikken beter op Duitsland, Denemarken of Groot-Brittanië richten. Echt zeer dieptriest dat een uitgestoken Nederlandse hand steeds op een grote middelvinger van de Vlaming kan rekenen.....

wak broertje' bezorgt Oranje kater van formaat

Artikel: HLN.be

http://www.hln.be/hln/nl/8356/EK-201...dhtml#reaction


dennisVD
Altijd leuk als een arrogante ploeg/land op hun bek gaan
09/06/12 20u02

Emma
zalig dat die Hollanders op hun doos gekregen hebben
09/06/12 20u00

philippe8800
oh wat zijn die kezen stil ... ein zwei zaufen

Rudyvdb

Je hebt gelijk FEV maar ik kan het me toch niet laten ; voor mij kan dit EK al niet meer stuk. Die voetbalnatie is in Europa en in de wereld wat Brugge in Belgie is - zeggen dat ze alles gaan winnen en elke keer opnieuw op hun bek gaan. Wat kan het leven toch mooi zijn.
09/06/12 20u42

Wannes3
Hadden ze maar Geert Wilders in het doel moeten zetten. Met zo'n grote smoel kan er geen bal meer in.
09/06/12 20u49

huphup
Blij dat die Hollanders verliezen , wij belgen zitten er misschien niet bij . Maar wij roepen ook niet tevoren dat we kampioen gaan zijn , ze moet het ma weten , nu nog een pak slaag van duitsland en tis heel in orde !! haha !
09/06/12 20u22

Adamovic
Gisteren heb ik me wel heel erg zitten ergeren aan de arrogantie op NOS. Tegen zwakke broertje Denemarken moesten ze hun doelsaldo veilig stellen, valt dik tegen me dunkt.
09/06/12 20u22

theodielis
Ik vond hun zogenaamde sterren verre van indrukwend . Geef mijn toch maar hazard en dembele Lesje in bescheidenheid voor de kezen
09/06/12 21u31
Kom jij van een andere planeet ofzo?
Dat gekibbel tussen Belgie en Holland is er altijd al geweest hoor. Niks nieuws onder de zon.
Het is overigens niet verrassend dat de Nederlandse 'arrogantie' hier in het 'down-to-earth' Belgie op de korrel wordt genomen.
Als Nederland verliest van een ploeg waarvan ze vooraf zeiden dat ze die wel eventjes opzij zouden zetten ga je in Belgie altijd zo'n reacties krijgen.

Maar je moet ook niet overdrijven met veralgemenen. Er zijn best veel Belgen die voor de Nederlanders supporteren in toernooien waar de Belgen niet bij zijn. Maar Belgische supporters zijn nu eenmaal makkelijker te verliezen als de Nederlanders hun arrogante 'wij zijn de beste!' ten toon gaan spreiden.
Doe maar gewoon Nederlanders, als jullie Belgische steun willen.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be