Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 juni 2022, 19:09   #141
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Patrickve, de volgende in de rij aan Locke, Hayek, Mises
De eer is te groot
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2022, 19:11   #142
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ik ken niemand die de kinderen van andere ouders uit de kleuterklas stampte om meer plaats te hebben voor de zijne.
Omdat je gewoon weet dat je anders zware problemen gaat hebben met de hoofgeweldenaar he. Maar je bent een beetje mis hoor. Jij weet dus niet hoe ouders vaak druk gaan uitoefenen bij schooldirecties en zo ? Misschien niet, omdat het systeem in Belgie veel minder "wedstrijd" georienteerd is, maar vaak "wedstrijd op dossier" ttz, beslissingen op obscure manier genomen om studenten te klasseren volgens "indruk die ze maken".
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2022, 19:15   #143
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Het zou tof zijn als die discussies over (vermeend) libertarische levensbeschouwing in een apart topic gevoerd worden; elke discussie waarin Patrick verzeild geraakt, verzandt in dit soort (sorry) pseudo-filosofisch gewauwel. Dat is goed voor ene keer te voeren, maar om nu elke discussie tot dat punt te brengen, dat brengt niet veel bij…
Sorry, maar ik wil gewoon wijzen op het gegeven dat wij dingen beoordelen uitgaande van enorm veel dogma's die zomaar moeten aanvaard worden, en die niet kloppen met de realiteit en niet met de houding van overheden.

Eens men niet meer uitgaat van die idiote "anderen die niet tot mijn kliek horen zijn iets waard", verandert er enorm veel. En die idiote "anderen die niet tot mijn kliek horen zijn iets waard" is HEEL WEINIG de houding geweest doorheen de geschiedenis. De Romeinen vroegen zich dat niet af. De Grieken vroegen zich dat niet af. De Hunnen vroegen zich dat niet af. De Vikingen vroegen zich dat niet af. De kruisvaarders vroegen zich dat niet af.

Het is dus normaal dat de Russen zich dat niet afvragen, en het is ook normaal dat wij ons dat niet afvragen.

Eens je aanvaardt dat het een bizar idee is om daarvan uit te gaan, begrijp je VEEL BETER wat die mensen zeggen, en wat wij doen maar niet zeggen.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2022, 19:20   #144
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
I
Jouw recept naar dat geluk lijkt te zijn: laten we mekaar zoveel mogelijk afmaken zodat er enkelingen overleven, die kunnen dan perfect gelukkig zijn, ze hebben dan de aarde (al de ruimte en al haar vruchten voor zich alleen).

Als we dit recept toepassen, dan gaan 7 miljard mensen mekaar uitmoorden.
In jouw uiteindelijke ideaal is er één familie die overleefd en gelukkig kan wezen.
Ja. Mocht dat dan nog de mijne zijn, dan is het perfect


Citaat:
Detail misschien , broers en zussen moeten dan maar met mekaar trouwen en kinderen krijgen
Ik heb elders al gezegd dat inteelt geen probleem is, dat lost zich na een tijdje op.


Citaat:
Als 7 miljard mensen mekaar uitmoorden dan kan ik (en hopelijk velen met mij) dit moeilijk als een geslaagd pad naar geluk omschrijven.
Waarom ?

Iedereen gaat toch dood, dus in de grond verandert dat niks. En je hebt het plezier van kunnen te moorden. Dat is toch ook iets waard.

Citaat:
In geval er geen volledige zelfvernietiging volgt zullen er ooit afspraken moeten gemaakt worden.
Zelfs in jouw enige familie (ideaal) die overblijft zullen er afspraken nodig zijn.
Waarom ? Het leven heeft nooit "afspraken" gemaakt om tot aan ons te geraken he. Leeuwen maken geen afspraken. Die blijven ook een tijdje bestaan he.

Citaat:
Ik hoop dat er vlug een tijd komt waarop men bereid is afspraken te maken die ons allen (zij die er zijn en hen die nog geboren moeten worden) naar een betere wereld voeren waar de kans op geluk optimaal is voor ieder burger.
Ik hoop op een enorme slachtpartij. Ieder zijn meug

Laatst gewijzigd door patrickve : 12 juni 2022 om 19:22.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2022, 19:51   #145
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Omdat je gewoon weet dat je anders zware problemen gaat hebben met de hoofgeweldenaar he.
Met de geweldenaar? Nee, gewoon, met al de andere ouders, de school personen, hun kennissen, enz. Zie, er zijn enige corrigerende factoren he. Vorig jaar verwoordde ik dat ook als zoiets, in de corona saga, die oude zak die de kinderen van de buren zou tegenhouden van naar school te gaan en meer van dat minder fraais.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar je bent een beetje mis hoor. Jij weet dus niet hoe ouders vaak druk gaan uitoefenen bij schooldirecties en zo ? Misschien niet, omdat het systeem in Belgie veel minder "wedstrijd" georienteerd is, maar vaak "wedstrijd op dossier" ttz, beslissingen op obscure manier genomen om studenten te klasseren volgens "indruk die ze maken".
Ik zie niet zoveel "wedstrijd" in de samenleving als jij lijkt te zien. Gewoon omdat er weinig motivatie toe is, het is niet nodig, er hangen geen levens vanaf. In een toestand van bvb grote schaarste, en een ieder voor zich, ja, maar de grote veroorzaker van dergelijke toestanden, zijn net regimes, net figuren die levens van anderen willen "sturen", en die anderen dat zelf doen hindert tot bot verbiedt.

Leg eens 2 actuele trends naast elkaar.
Enerzijds zitten regimes steeds meer samen te spannen (bvb Europese Unie), hun belastingstarieven en wetten gelijk te maken 'harmoniseren'. Elkaars muntkoersen te steunen / te koppelen.
Alzo onderling concurreren tegen te gaan, alzo de corrigerende invloed van "belastings" en ander "shoppen" uitschakelende.
Anderzijds pogen ze concurrentie in de echte economie te maximaliseren, om die zo te drijven tot steeds hogere prestatie, voor hetzelfde, omdat het motief van de regimes plunder is, en ze die plunder meeschalen met prestatie via monetaire manipulaties. Maar dat is lastig, tijdrovend en stelt veel eisen.

En dan een derde trend: steeds groter worden verschil tussen rijk en arm, en steeds groter gat in het midden. Gewoon het gevolg, van bovenstaande trends. Wat doet overheid: een kleine minderheid zwaar sponsoren met het afgepakte van een grote meerderheid. De grote meerderheid wordt kleiner, de kleine minderheid groter. De grote meerderheid is het midden van de Gauss kromme, de kleine minderheid de twee uiteinden. De hele armen worden een beetje rijker en vergroten in aantal, de hele rijken worden veel rijker en vergroten in aantal, de som van de twee is wat het midden armer wordt en verkleint in aantal. Een andere verwoording is versmallen van de belastingsbasis. En dat laatste, noopt regimes tot steeds driester wordend optreden. Dat, is wat we waarnemen he.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 12 juni 2022 om 19:55.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2022, 19:59   #146
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ja. Mocht dat dan nog de mijne zijn, dan is het perfect
Ik heb elders al gezegd dat inteelt geen probleem is, dat lost zich na een tijdje op.
Waarom ?
Iedereen gaat toch dood, dus in de grond verandert dat niks. En je hebt het plezier van kunnen te moorden. Dat is toch ook iets waard.
Waarom ? Het leven heeft nooit "afspraken" gemaakt om tot aan ons te geraken he. Leeuwen maken geen afspraken. Die blijven ook een tijdje bestaan he.
Ik hoop op een enorme slachtpartij. Ieder zijn meug
Ik haal meer plezier uit iemand te hebben kunnen helpen, dan uit iemand te vermoorden. Ik niet alleen, trouwens. Zonder het eerste is er geen economie, geen samenleving en zit jij als kluizenaar in je grot de iconen van je denkbeeldige legers te verplaatsen op je kaarten die een paar eeuwen outdated zijn.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2022, 23:34   #147
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Sorry, maar ik wil gewoon wijzen op het gegeven dat wij dingen beoordelen uitgaande van enorm veel dogma's die zomaar moeten aanvaard worden, en die niet kloppen met de realiteit en niet met de houding van overheden.

Eens men niet meer uitgaat van die idiote "anderen die niet tot mijn kliek horen zijn iets waard", verandert er enorm veel. En die idiote "anderen die niet tot mijn kliek horen zijn iets waard" is HEEL WEINIG de houding geweest doorheen de geschiedenis. De Romeinen vroegen zich dat niet af. De Grieken vroegen zich dat niet af. De Hunnen vroegen zich dat niet af. De Vikingen vroegen zich dat niet af. De kruisvaarders vroegen zich dat niet af.

Het is dus normaal dat de Russen zich dat niet afvragen, en het is ook normaal dat wij ons dat niet afvragen.

Eens je aanvaardt dat het een bizar idee is om daarvan uit te gaan, begrijp je VEEL BETER wat die mensen zeggen, en wat wij doen maar niet zeggen.
Wel, Patrick, ge vindt van uzelf dat ge een mooi coherent en sluitende theorie hebt die past om elke menselijk handelen te verklaren en je brengt elk actueel topic terug tot deze basis. Elk actueel thema geeft daarom aanleiding om uw standpunt te pontificeren. Zo verzandt dus elke discussie snel in een abstracte meta-discussie.

Ik heb al lang opgegeven om met u over zo’n zaken te discussiëren. Ik vind niet dat je een soort van nieuw coherente wereldbeeld “ontdekt” hebt maar leg me erbij neer dat ik u tot een ander inzicht kan brengen. Hoeft ook niet. Let’s say we disagree. Prima.

Maar dus, om nu echt quasi elke discussie te reduceren tot steeds dezelfde (m.i wankele) grondvesten, dat wordt op den duur een beetje vervelend. “Mensen moeten elkaar kunnen vermoorden” is zo’n beetje de reductio at Patrickum geworden.

Ik stel dus voor, zet er een boompje over op in een dedicated draadje en probeer elders on topic te blijven…
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2022, 06:58   #148
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Wel, Patrick, ge vindt van uzelf dat ge een mooi coherent en sluitende theorie hebt die past om elke menselijk handelen te verklaren en je brengt elk actueel topic terug tot deze basis. Elk actueel thema geeft daarom aanleiding om uw standpunt te pontificeren. Zo verzandt dus elke discussie snel in een abstracte meta-discussie.
Dat hoeft niet. Het vasthouden aan het heel enge en volgens mij inconsistente kader van "wij geven alle mensen rechten, iedereen is gelijk, ook onze vijanden" geeft TELKENS aanleiding tot incoherenties. Daar TELKENS op wijzen is volgens mij geen probleem, want men doet TELKENS WEER hetzelfde.

De mensen die kritiek hebben op het Westen en inderdaad wijzen - terecht - op die inconsistenties, doen niks anders dat U met de neus op het feit drukken dat de houding "ieder menselijk leven is evenveel waard als het onze" gewoon kwatch is, en dat wij - gelukkig maar - ons daar ook niet echt naar gedragen.

Ik zou het zo zeggen: telkens men inconsistenties vindt in een geocentrisch systeem, op tafel gooien dat de waarnemingen kloppen met een heliocentrisch systeem, lijkt mij niet "een verzanden in een abstracte meta discussie".

Wie absoluut wil vasthouden aan een geocentrisch systeem kan dan telkens zeggen "kijk, ga eens elders discussieren over uw heliocentrisme, hier hebben we het over een concreet probleem in het kader van een geocentrische visie".

Laatst gewijzigd door patrickve : 13 juni 2022 om 06:59.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2022, 07:00   #149
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ik haal meer plezier uit iemand te hebben kunnen helpen, dan uit iemand te vermoorden. Ik niet alleen, trouwens.
Jullie zijn rare mensen. Maar ja, ik help soms ook graag iemand, als ik die persoon ken. Het komt bij mij niet op om een wildvreemde willen te helpen, maar ik heb dat eigenaardige gedrag al waargenomen, inderdaad. Eerlijk gezegd vervult het mij altijd een beetje met vreugde als ik iemand zie die ik niet ken, en die ambras heeft. Ik zou denken dat iedereen zo een beetje is, nee ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 13 juni 2022 om 07:02.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2022, 07:01   #150
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat hoeft niet. Het vasthouden aan het heel enge en volgens mij inconsistente kader van "wij geven alle mensen rechten, iedereen is gelijk, ook onze vijanden" geeft TELKENS aanleiding tot incoherenties. Daar TELKENS op wijzen is volgens mij geen probleem, want men doet TELKENS WEER hetzelfde.
Wel ja, als ik me daaraan zou houden, zou ik telkens opnieuw volledig moeten uiteenzetten waarom je visie niet klopt. Maar dat zou een beetje saai worden.
__________________
De waarheid voorop
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2022, 07:01   #151
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Wel ja, als ik me daaraan zou houden, zou ik telkens opnieuw volledig moeten uiteenzetten waarom je visie niet klopt. Maar dat zou een beetje saai worden.
Dat doe je nochtans
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2022, 07:03   #152
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Jullie zijn rare mensen. Maar ja, ik help soms ook graag iemand, als ik die persoon ken. Het komt bij mij niet op om een wildvreemde willen te helpen, maar ik heb dat eigenaardige gedrag al waargenomen, inderdaad.
Wat MIJ zelfs verbaast, is hoe sommige vrouwen oprecht heel welwillend kunnen zijn, zelfs al ken je ze totaal niet, gewoon 'spontaan'. Ik ben meer 'neutraal' in mijn 'standaard-modus'. - Het kan natuurlijk komen door persoonlijke aantrekkelijkheid van mijn kant, maar ik denk toch dat sommige vrouwen dat algemeen vertonen (en sommige mannen wellicht ook).
__________________
De waarheid voorop

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 13 juni 2022 om 07:03.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2022, 07:24   #153
Voltian
Minister
 
Voltian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 3.626
Standaard

Ugh…

Ok dan!
__________________
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains
Voltian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2022, 07:56   #154
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Wat MIJ zelfs verbaast, is hoe sommige vrouwen oprecht heel welwillend kunnen zijn, zelfs al ken je ze totaal niet, gewoon 'spontaan'. Ik ben meer 'neutraal' in mijn 'standaard-modus'. - Het kan natuurlijk komen door persoonlijke aantrekkelijkheid van mijn kant, maar ik denk toch dat sommige vrouwen dat algemeen vertonen (en sommige mannen wellicht ook).
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2022, 08:54   #155
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.252
Standaard

Rusland vs. Het Westen : De pot verwijt de ketel
Het Westen vs. Rusland: De pot verwijt de ketel
Resultaat: Onschuldige mensen worden met geweld vernietigd/afgeslacht door het soort volk dat bepaald wat wij wel en niet mogen en waar wij ons geld aan afgeven.

Conclusie: Elke euro belasting die je kan ontwijken kan misschien levens redden in Oekraïne.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2022, 10:08   #156
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Rusland vs. Het Westen : De pot verwijt de ketel
Het Westen vs. Rusland: De pot verwijt de ketel
Resultaat: Onschuldige mensen worden met geweld vernietigd/afgeslacht door het soort volk dat bepaald wat wij wel en niet mogen en waar wij ons geld aan afgeven.

Conclusie: Elke euro belasting die je kan ontwijken kan misschien levens redden in Oekraïne.
Het is inderdaad juist dat de echte collaborateurs de belastingsbetalers zijn. Zonder belastingsbetalers zouden die apenstreken door staten niet mogelijk zijn (maar zouden we ze zelf doen he ).
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2022, 20:49   #157
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
maar ik heb dat eigenaardige gedrag al waargenomen, inderdaad.
"Eigenaardig gedrag".
Sommigen helpen zelfs wildvreemde dieren.
Een kat adopteren, bvb.
Dat is NOG eigenaardiger dan!
Een wildvreemde mens helpen, hmm eigenaardig.
Een wildvreemd dier helpen, mor allez seg, zo zot als een achterdeure!

Ge hebt zelf gezegd: de waarneming overruled de expertise.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 14 juni 2022 om 20:54.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 15:37   #158
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.535
Standaard

Vandaag Putin:

"Russia is entering the coming era as a powerful sovereign country"

"Only strong states and sovereign ones can have their say in the emerging world order, or are doomed to remain or become a colony,"

"Western elites despise their own people"

En meer scherpe opmerkingen vandaag in Sint Petersburg.

Laatst gewijzigd door Bach : 17 juni 2022 om 15:38.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 23:39   #159
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.535
Standaard

Woordvoerder ministerie buitenlandse zaken Rusland beantwoord t vragen van CNN IVN Oekraïne:

https://m.youtube.com/watch?v=IHRaT_...ature=youtu.be
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2022, 00:18   #160
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.280
Standaard

Nog enkele woorden die duidelijk zijn.

(fig.)
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Opera Momentopname_2022-06-18_011626-1.png‎
Bekeken: 34
Grootte:  17,8 KB
ID: 116354  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Opera Momentopname_2022-06-18_011626-2.png‎
Bekeken: 16
Grootte:  17,1 KB
ID: 116355  

__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be