Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat?
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 september 2023, 18:51   #21
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Dat stapelt zich daar niet op.
Het is via transmissie door wondjes in de anus-regio dat een virus zich verspreidt.



Graag een Lancet bron voor dit.
Dat is elemntaire kennis SOA transmissie.
Als ge natuurlijk enkel met uw eigen bezig kunt zijn....

Tijdens anale sex heb je niet alleen meer risico's op een SOA, maar ook meer kans op lichamelijke klachten
https://www.google.com/url?q=https:/...FEiCe92u3umD1T

Faken dat ge smetvrees hebt maakt u geen hypochonder.
En kuis uw ramen
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 3 september 2023 om 18:54.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2023, 18:58   #22
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Het gay bashen is goed bezig
Als gemeenschappen de oorlog aan iets verklaren, dan gaan ze dat niet half doen neen.
Zeker niet na gendercare en pedofiele roofdieren die lobbyen met lgbqt om hen te accepteren.
Homoseksualiteit is een zonde.... waarvan we in dit tijdperk leerden waarom het een doodzonde is. Thank you liberals.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 3 september 2023 om 18:59.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2023, 19:23   #23
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De vraag is niet of homoseksualiteit de deur naar pedofilie is, maar de lgbqt+ lobbyisten daarachter.
Daar valt wel iets voor te zeggen, ja. Dat is wat ik bedoelde met dat aanhaken.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2023, 19:24   #24
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.729
Standaard

Mannen krijgen keelkanker door te beffen

Ik geef het maar even mee
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2023, 19:53   #25
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Daar valt wel iets voor te zeggen, ja. Dat is wat ik bedoelde met dat aanhaken.
En daarom kan zelfs homoseksualiteit geen norm meer zijn, het is echter de kier open laten.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2023, 19:53   #26
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Mannen krijgen keelkanker door te beffen

Ik geef het maar even mee
Mannen KUNNEN hpv krijgen door te beffen wat kankerverwekkend kan zijn.
Ipv een coronapas, wordt het tijd voor een soa pas.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2023, 20:18   #27
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Don’t get us started on John Money, a major figure behind the push to normalize pedophilia and one we have already exposed. Money coined the term “gender identity” and opposed the classification of pedophilia as an abnormal fetish, stating: “If I were to see... a boy aged ten or eleven who’s intensely erotically attracted toward a man... if the relationship is mutual, I would not call it pathological." Money used a wide range of psychologically deceptive language to justify an attraction to children as well as sexual activity both with and among children. He is best known for the Reimer Twin experiment, a tragic tale that ended in suicide.

Next there’s Volkmar Sigusch, a German sexologist who popularized the term “cissexual” as an antonym to “transsexual” which evolved into “cisgender.” The term is now being used so negatively by “cis hating” activists that Elon Musk has declared it a slur on Twitter, now known as X. Sigusch once said "There is nothing wrong with pedophilia in the sense of the word, that is, against liking, even loving, children. The sensuality that unfolds between a child and an adult is something wonderful." He speculated that the attraction to children is not harmful, and pedophiles deserve therapy to work through their feelings. This rhetoric is borrowed by groups like NAMBLA (North American Man/Boy Love Association) and those who call themselves MAPS (Minor Attracted Persons) today.

...

Gender supremacists and radical trans activists of today have built a religious doctrine based on the work of these twisted minds and pedophile apologists. Their use of language is designed to force a new truth on the public, one that twists fantasy into fiction and demands a lack of questions, a glaring indication of cult thinking

, the neo trans movement is largely responsible for creating a hostile environment for all trans individuals, and not just those pushing the doctrine. Why? Because now children are the target. But if you know your history, this isn’t a surprise at all. It’s just something we must expose and fight against.

Sadly, it’s evident that government institutions are collaborating with this pedophilic agenda, much like Germany’s Green Party and Berlin’s authorities during the Kentler Project.

We want nothing to do with these perverts disguised as “LGBTQ heroes.” Many other so-called “trans rights activists” are carrying on the legacy of their pedophilic ancestors like John Money by insisting that children are sexual beings who should take puberty blockers to prevent their development, something that could stunt them into looking like children forever. Meanwhile, the United States is a hot spot for child trafficking, and according to a documentary titled: “Cut: Daughters of the West” by Canadian director Simon Esler, trans children have become a commodity among traffickers.

Coincidence? We don’t think so.


https://www.radar.gaysagainstgroomer...trans-movement

Hadden wij maar een second amandment! Dat is hier volledig geplaatst en legitiem!
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 3 september 2023 om 20:21.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2023, 20:50   #28
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Ik denk dat deze draad gesloten mag worden wegens aanzetten tot haat.

We zijn niet meer in de jaren '50. Gays hebben rechten net als lesbiennes en transgenders.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2023, 21:05   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik stond nochtans heel alleen in mijn strijd tijdens operatie kelk terwijl anderen zich lieten opjutten door nva'zrs en consoorten.
Hoe triestig.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2023, 21:06   #30
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar als er achter die gemeenschap grootmachten lobbyen om die geaardheid acceptabel te maken?
Iemand deelde deze link in het transgender waanzin topic. Een zware boterham, maar eens gelezen wel een urgentie die men niet kan negeren?
https://www.radar.gaysagainstgroomer...trans-movement
Complottheorie of complot feit?
Gij kickt teveel op een aantal van die seks-dinges.
Doe eens een grondige introspectie en trek er de lessen uit.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2023, 21:15   #31
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Allez, we hebben gvd naast forumvirologen nu ook al forumsexuologen.

Mannekes,
laat ieder zijn seksuele beleving, dat is een individueel recht;
we beschermen natuurlijk wel de weerlozen, vooral de kinderen, de gehandicapten en op sommige punten zelfs het zwakke geslacht.
We voeden onze kinderen op zodat ze tijdig te weten komen op alle vlakken wat er in het leven te doen is: internet-wijsheid, financiële wijsheid, wetenschappelijke wijsheid, seksuele wijsheid, maatschappelijke wijsheid ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2023, 21:19   #32
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Allez, we hebben gvd naast forumvirologen nu ook al forumsexuologen.

Mannekes,
laat ieder zijn seksuele beleving, dat is een individueel recht;
we beschermen natuurlijk wel de weerlozen, vooral de kinderen, de gehandicapten en op sommige punten zelfs het zwakke geslacht.
We voeden onze kinderen op zodat ze tijdig te weten komen op alle vlakken wat er in het leven te doen is: internet-wijsheid, financiële wijsheid, wetenschappelijke wijsheid, seksuele wijsheid, maatschappelijke wijsheid ...
Mijn pleidooi!
Flikker op met die genderideologie rond de kinderen van mensen die nog aan de traditionele normen en waarden vasthouden.
Seksualiteit pride vertonen en massaal projecteren is voor gepeverteerden!
Genderidentiteit is bullpoo!
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2023, 21:24   #33
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik denk dat deze draad gesloten mag worden wegens aanzetten tot haat.

We zijn niet meer in de jaren '50. Gays hebben rechten net als lesbiennes en transgenders.
De enige die aanzette tot haat waren de activisten en maakten zich schuldig aan chemische sterilisatie en genitale mutilatie dmv pseudowetenschappen.
Zij schenden de mensenrechten op kinderen met experimentele eugenetica en mutilatie.
Puberteitblokkers zijn schadelijk!
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2023, 21:35   #34
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Gij kickt teveel op een aantal van die seks-dinges.
Doe eens een grondige introspectie en trek er de lessen uit.
Die gebeurde.
Ik heb lang mijn bakkes gehouden en die mensen in hun waarde gelaten, maar nu ik bekend werd met de geesten erachter en hun slachtoffers; staat alles in een ander daglicht.

Dit is genderideologie: (geen religieuze shizzle, een Disney scene) https://m.youtube.com/watch?v=lfrMHL...NjaW8gZG9ua2V1

Dit gaat over onze volgende generaties.
Ze zijn te ver gegaan!!!!
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 08:16   #35
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Nee, homoseksualiteit is niet de deur naar pedofilie maar er zijn jammer genoeg wel pedofielen die aanhaken bij de strijd voor homorechten.
Inderdaad. Net zoals er nen troep volk is dat hun afkeer voor pedofielen gebruikt om hun 'strijd tegen de homo' aan vast te haken.. en dan krijg je dit soort reacties:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
En daarom kan zelfs homoseksualiteit geen norm meer zijn, het is echter de kier open laten.
Ver onder de lat.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 08:19   #36
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Inderdaad. Net zoals er nen troep volk is dat hun afkeer voor pedofielen gebruikt om hun 'strijd tegen de homo' aan vast te haken.. en dan krijg je dit soort reacties:



Ver onder de lat.
Misschien onder de lat, dat mag.
Chemische sterilisatie en genitale mutilatie is echter wel van een andere orde dan mijn uitspraken.

Ik link de homo niet aan de pedofiel, ik link homorechten als kier naar uitbreidingen die ons hier opnieuw kunnen afleveren.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 08:34   #37
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Allez, we hebben gvd naast forumvirologen nu ook al forumsexuologen.

Mannekes,
laat ieder zijn seksuele beleving, dat is een individueel recht;
we beschermen natuurlijk wel de weerlozen, vooral de kinderen, de gehandicapten en op sommige punten zelfs het zwakke geslacht.
We voeden onze kinderen op zodat ze tijdig te weten komen op alle vlakken wat er in het leven te doen is: internet-wijsheid, financiële wijsheid, wetenschappelijke wijsheid, seksuele wijsheid, maatschappelijke wijsheid ...
Hoeveel recht op een moreel vingertje op te steken over sexualiteit en minderjarigen heeft eigenlijk een hoerenloper die op minderjarigen kruipt en er nog over heeft gestoeft op een openbaar forum. Vergeten?

Laatst gewijzigd door Bach : 4 september 2023 om 08:35.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 08:44   #38
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik denk dat deze draad gesloten mag worden wegens aanzetten tot haat.

We zijn niet meer in de jaren '50. Gays hebben rechten net als lesbiennes en transgenders.
Welke haat? Tegen perverten, homoseksueel, transgender of niet, die - lichamelijk of geestelijk - niet met hun poten van kinderen kunnen afblijven?
Dat zou elk rechtgeaard mens afkeuren.

Waarom zet gij lesbiennes en gays op één lijn met transgenders?
Dat is NIET hetzelfde.
Nogmaals:
Lesbiennes en gays/homoseksualiteit is een seksuele geaardheid.

Genderdysforie en transgenders is een geestesZIEKTE

Transgenders hebben het recht om voor hun ziekte verzorgd te worden in de psychiatrie....dat mag voor mij zelfs door collocatie als ze kinderen lastig vallen en geestelijk besmetten met hun ziekelijke gezever dat kinderen niet het geslacht hebben waarmee ze geboren worden!
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 08:45   #39
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het lijkt me sterk dat er steeds meer en meer sympathie voor de geaardheid van pedofilie wordt opgewekt en pedofielen een ruim platform in de gemeenschap krijgen.
In Amerika nemen ouders kinderen al mee naar drag shows met mannen in bondage pakjes, VTM zendt drags for kids uit, is dit voor pedofielen?

De vraag is voor mij eigenlijk al beantwoordt.
Hoe meer abnormaliteiten door de woke-bende worden doorgedrukt hoe groter de kans dat pedofilie en andere rotzooi als een soort "mensenrecht" zullen geclaimd worden.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2023, 08:47   #40
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De vraag is niet of homoseksualiteit de deur naar pedofilie is, maar de lgbqt+ lobbyisten daarachter.
Want voor de lgbqt dinges bestond pedofilie niet.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be