Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 april 2024, 15:14   #1
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.288
Standaard Wilders wilt EU van binnenuit veranderen.

Partij Wilders wil geen Nexit meer, maar EU van binnenuit veranderen


De PVV, de Nederlandse extreemrechtste partij van Geert Wilders, wil zich in het Europees Parlement hard maken om "Nederland weer op één" te zetten, maar zwijgt in haar verkiezingsprogramma over het verlaten van de EU. In het vorige EU-programma uit 2019 werd nog wel gepleit voor een zogeheten Nexit. "We zullen keihard werken om de Unie van binnenuit te veranderen", schrijft de PVV nu. Ook is "intensieve economische samenwerking" volgens de PVV "in ons belang".

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...dfa42839&ei=10

Ik denk dat hier grote nood aan is, maar de vraag is natuurlijk of Wilders hier de juiste persoon voor is.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2024, 19:34   #2
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Partij Wilders wil geen Nexit meer, maar EU van binnenuit veranderen


De PVV, de Nederlandse extreemrechtste partij van Geert Wilders, wil zich in het Europees Parlement hard maken om "Nederland weer op één" te zetten, maar zwijgt in haar verkiezingsprogramma over het verlaten van de EU. In het vorige EU-programma uit 2019 werd nog wel gepleit voor een zogeheten Nexit. "We zullen keihard werken om de Unie van binnenuit te veranderen", schrijft de PVV nu. Ook is "intensieve economische samenwerking" volgens de PVV "in ons belang".

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...dfa42839&ei=10

Ik denk dat hier grote nood aan is, maar de vraag is natuurlijk of Wilders hier de juiste persoon voor is.
De PVV loopt in Europa achter Orban en Marine le Pen enz aan.
Knuffelen met Poetin en collaboratie met de vijand, is van alle tijden.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2024, 03:43   #3
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
De PVV loopt in Europa achter Orban en Marine le Pen enz aan.
Knuffelen met Poetin en collaboratie met de vijand, is van alle tijden.
Net als Wilders en de andere rechts-radicale partijen in Europa , gaat ook Slowakije zoals Hongarije een steeds meer pro Russische koers varen en
op die manier Europa van binnen uit verzwakken en in de armen van Poetin loodsen.
Voor WOII collaboreerden ze met Hitler en nu collaboreren ze met Poetin.

citaat NRC:
Peter Pellegrini, de presidentskandidaat van de regering van premier Robert Fico, heeft de verkiezingen in Slowakije gewonnen. Pellegrini kreeg bijna 54 procent van de stemmen en versloeg daarmee oppositiekandidaat Ivan Kor?ok. Met de overwinning verstevigt nationalist Fico zijn macht in het Oost-Europese land.

De presidentsverkiezingen leken op voorhand zeer spannend te worden; misschien zou het verschil wel neerkomen op enkele honderden stemmen. De laatste opiniepeilingen wezen geen duidelijke winnaar aan. En hoewel het presidentschap grotendeels als een ceremoniële positie geldt, gaven de verkiezingen wel inzicht de verhouding tussen Slowaken die verder de nationalistische kant van Hongarije op willen en die juist banden met de Europese Unie en het Westen willen aanhalen. Afgelopen jaar stemden Slowaken voor een terugkeer van de nationalistische pro-Russische Robert Fico.


https://www.nrc.nl/nieuws/2024/04/07...akije-a4195315

Laatst gewijzigd door cato : 7 april 2024 om 03:46.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2024, 10:45   #4
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Ik weet eigenlijk niet of dit betekent dat de PVV geen Nexit meer wil. Het is een verkiezingsprogramma voor de Europese verkiezingen tenslotte, en het Europees Parlement gaat niet over de keuze voor een Nexit, hooguit over hoe die afgehandeld wordt. Het is de Nederlandse politiek die bepaalt of een Nexit ingezet wordt. Het verlangen tot een Nexit in een Europees verkiezingsprogramma zetten is een beetje als op TV iemand laten zien die met de afstandsbediening van kanaal veranderd: duidelijk voor de kiezer (ja, het is echt tijd om iets anders te gaan kijken), maar op zichzelf niet functioneel.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2024, 12:56   #5
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ik weet eigenlijk niet of dit betekent dat de PVV geen Nexit meer wil. Het is een verkiezingsprogramma voor de Europese verkiezingen tenslotte, en het Europees Parlement gaat niet over de keuze voor een Nexit, hooguit over hoe die afgehandeld wordt. Het is de Nederlandse politiek die bepaalt of een Nexit ingezet wordt. Het verlangen tot een Nexit in een Europees verkiezingsprogramma zetten is een beetje als op TV iemand laten zien die met de afstandsbediening van kanaal veranderd: duidelijk voor de kiezer (ja, het is echt tijd om iets anders te gaan kijken), maar op zichzelf niet functioneel.
Wilders heeft veel in de ijskast gezet om nu in de regering te komen.
Je weet niet waneer wat uit de ijskast wordt gehaald.
Daarom zijn de partijen zoals de VVD en NSC die met de PVV gaan regeren ,avonturiers met weinig kennis van de zaken die echt belangrijk zijn voor ons land.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 10:49   #6
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
De PVV loopt in Europa achter Orban en Marine le Pen enz aan.
Knuffelen met Poetin en collaboratie met de vijand, is van alle tijden.
Wilders is een praatjesmaker. Net zoals Baudet. Wilders, zo lekte het uit bij de formatie, is wispelturig en volstrekt onbetrouwbaar. Dan zegt hij dit en dan weer dat. Bovendien is hij nors en brutaal, ook in de onderhandelingen. Het wordt niks met de Nederlandse huidige formatiegesprekken. En mochten ze onverhoopt toch tot een akkoord komen, dan zal de nieuwe regering het hoogstens twee jaar volhouden en dan ligt ze op haar gat. Met Wilders is niet veel aan te vangen. Bovendien is hij het vriendje van Putin. Net als Van Grieken en Dewinter in België dat zijn. En dat is verre van kosjer.


Maar ze hebben nog de tijd daar in het land van Koning Pils om er iets van te bakken . Het zelfverklaarde gidsland zit pas 5 maanden zonder nieuwe regering.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 april 2024 om 10:55.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 20:18   #7
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.905
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
De PVV loopt in Europa achter Orban en Marine le Pen enz aan.
Knuffelen met Poetin en collaboratie met de vijand, is van alle tijden.
Net zoals de communistische zotten waar gij spontaan van klaarkomt, is Wilders verre van een libertariër. Hij is dus een collectivist met letterlijk een ander kleurtje.

"De EU van binnenuit bestrijden" zijn de woorden van iemand die zijn individualistische idealen opgeeft met de hoop op machtsdeelname binnen het systeem.

Of Wilders nu een communist of een fascist is,

Ge moogt uw collectivisme houden. Ik moet niet weten van uw communistisch/fascistische natte droom.

Juist gelijk uw handige vijand putin. Het enige waar gij capabel toe bent, als iemand uw communisme vervloekt, is te roepen dat ge dan een putin-lover bent.

Terwijl die gewoon nen even collectivistische zot is dan al de anderen.

Dus nogmaals, makker, steek uw communisme EN uw fascisme waar de zon niet schijnt.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 20:50   #8
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Net zoals de communistische zotten waar gij spontaan van klaarkomt, is Wilders verre van een libertariër. Hij is dus een collectivist met letterlijk een ander kleurtje.

"De EU van binnenuit bestrijden" zijn de woorden van iemand die zijn individualistische idealen opgeeft met de hoop op machtsdeelname binnen het systeem.

Of Wilders nu een communist of een fascist is,

Ge moogt uw collectivisme houden. Ik moet niet weten van uw communistisch/fascistische natte droom.

Juist gelijk uw handige vijand putin. Het enige waar gij capabel toe bent, als iemand uw communisme vervloekt, is te roepen dat ge dan een putin-lover bent.

Terwijl die gewoon nen even collectivistische zot is dan al de anderen.

Dus nogmaals, makker, steek uw communisme EN uw fascisme waar de zon niet schijnt.
Fair enough.

Ik referereerde aan Jean-Pierre Van Rossem als libertariër, maar dat was dan weer een oplichter volgens jou. Nu kan een libertariër tegelijk een oplichter zijn. Dat lijkt me elkaar niet uit te sluiten.

Maar wie is dan ergens in de politiek ter wereld een libertariër?

Trump? Ross Perot? Orban? Toch niet Van Grieken?

Ik probeer een politieke omzetting van je overtuiging te zoeken?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 22:05   #9
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Wilders is een praatjesmaker. Net zoals Baudet. Wilders, zo lekte het uit bij de formatie, is wispelturig en volstrekt onbetrouwbaar. Dan zegt hij dit en dan weer dat. Bovendien is hij nors en brutaal, ook in de onderhandelingen. Het wordt niks met de Nederlandse huidige formatiegesprekken. En mochten ze onverhoopt toch tot een akkoord komen, dan zal de nieuwe regering het hoogstens twee jaar volhouden en dan ligt ze op haar gat. Met Wilders is niet veel aan te vangen. Bovendien is hij het vriendje van Putin. Net als Van Grieken en Dewinter in België dat zijn. En dat is verre van kosjer.


Maar ze hebben nog de tijd daar in het land van Koning Pils om er iets van te bakken . Het zelfverklaarde gidsland zit pas 5 maanden zonder nieuwe regering.
Niet alleen Wilders ook de partijen die met Wilders willen regeren helpen de Orban-knuffelaars aan de macht.
Collaboranten zijn even slecht als daders.
Dus Nederland gaat een zware tijd tegemoet met een stel idioten in de regering.
België doet het als het om politiek en fatsoen gaat heel wat beter dan Nederland.

En de media durven niet kritisch te zijn te zijn ,zoals in België en andere Europese landen
Ze zijn veel te bang voor de volkswoede van de rechtsradicalen.
Als het zo door gaat,dan worden de gebroeders de Wit weer vermoord.

Laatst gewijzigd door cato : 26 april 2024 om 22:08.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2024, 08:46   #10
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.709
Standaard

De EU redden dat zal aardig wat werk vragen want valt de EU nog wel te redden???

Raast het 'Paard van 'Troje' uit Afrika verder en verder???

Sommige ziektes die wij al een hele tijd verslagen hadden doen terug hun opmars. Komt dat door het teveel binnenhalen van mensen uit risico landen????

Macron vindt dat toekomst Europa in gevaar is: 'EU is sterfelijk'

De EU heeft naast de andere 'groten' ook groot willen zijn en zo ontstond het Verenigde Europa, volgens sommigen een serieuze misser.

De andere 'groten' voelden zich 'aangevallen' en doen er nu alles aan nom de EU de 'kop' in te drukken.

Hopelijk kan men het nog bijsturen maar ik heb daar mijn twijfels aan.

Ik denk eerder dat het "Zwaard van Damocles" naar beneden dreigt te vallen, nu hangt het nog aan een 'zijden' draadje.

p.s.

Bioloog: 'Er zijn teveel mensen en dat is een grote plaag'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 27 april 2024 om 08:52.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2024, 10:06   #11
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.905
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Fair enough.

Ik referereerde aan Jean-Pierre Van Rossem als libertariër, maar dat was dan weer een oplichter volgens jou. Nu kan een libertariër tegelijk een oplichter zijn. Dat lijkt me elkaar niet uit te sluiten.

Maar wie is dan ergens in de politiek ter wereld een libertariër?

Trump? Ross Perot? Orban? Toch niet Van Grieken?

Ik probeer een politieke omzetting van je overtuiging te zoeken?
En ik zei je al dat Van Rossem zichzelf een "libertijn" noemde, maar in feite een marxistisch discours naar voren bracht.

Ik heb veel sympathie voor Ron Paul (sr.), als je daar dan toch een voorbeeld van wil. Maar het was vooral Von Mises en Bastiat die mij op het rechte pad brachten.

Maar echte politieke vertegenwoordiging BINNEN het systeem is er niet, gezien "het systeem" het probleem is.

Daarom dat ik het niet eens ben met Wilders zijn uitspraak dat hij de beerput "van binnenuit" wil bestrijden.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 april 2024 om 10:24.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2024, 10:20   #12
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.905
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Niet alleen Wilders ook de partijen die met Wilders willen regeren helpen de Orban-knuffelaars aan de macht.
Collaboranten zijn even slecht als daders.
Dus Nederland gaat een zware tijd tegemoet met een stel idioten in de regering.
België doet het als het om politiek en fatsoen gaat heel wat beter dan Nederland.

En de media durven niet kritisch te zijn te zijn ,zoals in België en andere Europese landen
Ze zijn veel te bang voor de volkswoede van de rechtsradicalen.
Als het zo door gaat,dan worden de gebroeders de Wit weer vermoord.
Altijd dezelfde onzin.

"Als je geen communist bent, ben je een fascist."

Dat is het. DAT is het politieke discours van de communisten. De communisten zijn intellectueel gewoon niet in staat te begrijpen dat niet iedereen slaaf van een of andere collectivistisch systeem wil zijn.
Of dit nu communisme, fascisme, islam, christelijk fundamentalisme of wat dan ook is.
Piss of, vuile collectivistische smeerlappen, en laat vrije mensen vrij zijn.
Onderwerp Uw eigen als een goed slaafje als je dat wil, maar laat de rest van de bevolking met rust.
Zelfs slaafjes en schaapjes zouden dat moeten kunnen begrijpen.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 april 2024 om 10:21.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2024, 21:47   #13
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Altijd dezelfde onzin.

"Als je geen communist bent, ben je een fascist."

Dat is het. DAT is het politieke discours van de communisten. De communisten zijn intellectueel gewoon niet in staat te begrijpen dat niet iedereen slaaf van een of andere collectivistisch systeem wil zijn.
Of dit nu communisme, fascisme, islam, christelijk fundamentalisme of wat dan ook is.
Piss of, vuile collectivistische smeerlappen, en laat vrije mensen vrij zijn.
Onderwerp Uw eigen als een goed slaafje als je dat wil, maar laat de rest van de bevolking met rust.
Zelfs slaafjes en schaapjes zouden dat moeten kunnen begrijpen.
Communisten en racisten verschillen niet veel van elkaar.
Gelukkig heeft Nederland geen communistische en geen fascistische partijen
Waarschijnlijk leeft u in een ander land, zoals Rusland of Hongarije.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2024, 22:58   #14
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.950
Standaard

Ik ben meer voor het standpunt van Eva Vlaardingerbroek.

Citaat:
The totalitarian Institute of the European Union needs to come down. Let me be clear, I don't believe in reforms. When the foundation of your institution is rotten, and that is the case in Brussels, you can rebuild the house on top of it all you want, but it's still going to crumble.
So the only answer is; the Tower of Babel needs to be destroyed.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 27 april 2024 om 22:59.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2024, 23:01   #15
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 12.950
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
De PVV loopt in Europa achter Orban en Marine le Pen enz aan.
Knuffelen met Poetin en collaboratie met de vijand, is van alle tijden.
De vijand van het Vlaamse volk en andere Europese volkeren is NIET Vladimir Poetin of Xi Jing Ping, maar die Eurocratische bende zoals Ursula Von Der Leyen, Frans Timmermans en uiteraard onze ultieme volksverrader bij uitstek Alexander De Croo.
__________________
NIET MIJN REGERING - TIJD VOOR VLAAMSE ONAFHANKELIJKHEID - EIGEN VOLK EERST

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2024, 08:08   #16
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
De vijand van het Vlaamse volk en andere Europese volkeren is NIET Vladimir Poetin of Xi Jing Ping, maar die Eurocratische bende zoals Ursula Von Der Leyen, Frans Timmermans en uiteraard onze ultieme volksverrader bij uitstek Alexander De Croo.
Jij past precies in het straatje van Poetin.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2024, 08:53   #17
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.626
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Jij past precies in het straatje van Poetin.
Welk straatje Max ook mag bewandelen, het is niet mijn straat, maar toch heeft ie gelijk.
De EU, -geen slecht idee in de basis- is een peperduur waterhoofd, een bureaucratische kolos die elke vorm van individualiteit platwalst onder hele scheepsladingen geneuzel en gemiereneuk in de marge.

En dit zien we in het klein in België. Meer ambetantenaren en borocraten, politici en cabineretaards dan werkende mensen, de hoogste belastingsdruk op arbeid in de wereld, en de slechtste sociale voorzieningen voor eigen burgers van alle EU landen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 28 april 2024 om 08:54.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2024, 09:44   #18
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De EU, -geen slecht idee in de basis- is een peperduur waterhoofd, een bureaucratische kolos die elke vorm van individualiteit platwalst onder hele scheepsladingen geneuzel en gemiereneuk in de marge.

En dit zien we in het klein in België. Meer ambetantenaren en borocraten, politici en cabineretaards dan werkende mensen, de hoogste belastingsdruk op arbeid in de wereld, en de slechtste sociale voorzieningen voor eigen burgers van alle EU landen.
Allemaal waar. Maar nog steeds duizend keer beter dan het Russische fascisme.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2024, 12:59   #19
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Allemaal waar. Maar nog steeds duizend keer beter dan het Russische fascisme.
Inderdaad we hebben gezien wat de collaboratie met Hitler ons heeft opgeleverd . We zitten niet op een herhaling te wachten door de collaboratie met Poetin.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2024, 13:26   #20
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.625
Standaard Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Wilders heeft veel in de ijskast gezet om nu in de regering te komen.
Je weet niet waneer wat uit de ijskast wordt gehaald.
Daarom zijn de partijen zoals de VVD en NSC die met de PVV gaan regeren ,avonturiers met weinig kennis van de zaken die echt belangrijk zijn voor ons land.


haha haha de cyanide en Cyclon B zijn dus even in de PVV diepvries om lekker koud te staan als die eruit worden gehaald als extra lekkernij voor de Untermenschen van apenkleur, medio 2040 zal dit sterk spul zeker geserveerd worden in heel Europa ism Russische Terminators, google FEDOR

Ondertussen is heel Europa al voor pakweg 6,666 procent INTERN dus geislamiseerd of is het aantal Allahtonen in hele EU nu niet hoger??

Interne verzwarting en AFrikanisering van alle krasse, hoerige, Blank Arische Europese voorKUTJES, baarmoeder en eierstokken dreigt nu dankzij de WOKE Blanke RASverraders.

Ik geef PVV/ Geert Wilders gelijk op sommige punten ok, het behoud van de RASzuivere Blank Arisch Arctische Mensapen soorten op aarde vind ik toch belangrijk, mn net als de zielige, uitstervende panda beertjes he. Geweld en/of gaskamers zijn hierbij niet nodig denk ik nu.

HOe snel kan je feitelijk de laatste ruim 300 miljoen RASzuivere, Blank Arisch Arctische borsten, kleine schaamlippen, voorkutjes, eierstokken en baarmoeders dus bijvoorbeeld 100 % Islamiseren, Afrikaniseren en/of Hindoeiseren om dit PV ApenRAS van de afgelopen 8000 jaar, dus totaal weg te neuken op onze aapachtige, AARDSE Hellewereld, totaal mislukte exo planeet; Aliens zouden ons internet bestuderen en zeker geloven dat het allemaal een primitieve, oversekste, aapachtige Hard Porno planeet is???

(Ok ik ben helaas heden ten dage, een schizofrene, paranoide, jongbejaarde, 98 procent Surikoelie INTEL-aapachtige, mijn evolutie is toch duidelijk totaal MISLUKT, mijn gekleurde, verre voorouders waren de Indiase Bonobo aapjes uit het oude aryawart en die hadden vroeger het Sanskriet ontwikkeld als een geperfectioneerde hogere mensapentaal. )
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 28 april 2024 om 13:29. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be