Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 5 juni 2009, 22:04   #1
Lepralijder
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 juni 2009
Berichten: 26
Standaard banneling

Ik ben zeer verontwaardigd over het feit dat ik hier verbannen ben. Ik zal maar meteen bekennen dat ik Skoebidoe ben. De moderatie geeft me echter geen andere keus dan op deze manier te werk te gaan. Gisteren nog een mail gestuurd naar [email protected] met mijn uitleg dat het om een vergissing gaat … Het blijft echter opvallend stil...
Het is toch niet omdat ik een avatar gebruik die sterk lijkt op een avatar van een banneling(Sn00py, floppy) dat ik die persoon ook daadwerkelijk ben? Als jullie ook maar eens naar de datum zouden gekeken hebben wanneer ik me voor het eerst geregistreerd heb, dan zouden jullie duidelijk zien dat ik niet Sn00py, floppy ben. Wat ik niet ontken, is dat ik Sn00py en floppy heel goed ken! Ik moet trouwens de groeten doen aan iedereen…
Blijkbaar maken er een aantal mensen op dit forum hier een sport van om mensen die niet in hun kraam passen te laten bannen…
Ik ga tenminste niet op het rode driehoekje duwen als ik belaagd wordt met PB. Diegene op wie het van toepassing is, weet maar al te goed waarover ik het heb. Dat die persoon dit op dit forum dan nog flagrant durft ontkennen is pas triest.
Hopelijk ziet de moderatie zijn fout vlug in en kan ik terug online gaan…
Lepralijder is offline  
Oud 5 juni 2009, 22:24   #2
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Wanneer hier mensen geband worden, dan is dat niet op verzoek van andere forummers. Ze worden dus niet verbannen omdat ze "niet in de kraam van bepaalde mensen passen", maar omdat ze herhaaldelijk het forumreglement overtreden hebben.
Raf is offline  
Oud 5 juni 2009, 22:41   #3
Lepralijder
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 juni 2009
Berichten: 26
Standaard

Je was anders wel de eerste om dit bericht te posten...

Geef toe, je bent er gewoon ingeluisd... Je was er rotsvast van overtuigd dat ik Sn00py of floppy was... Wees gerust, ik zal jou het schaamrood besparen, je was niet de enige die dit dacht....

Laatst gewijzigd door Lepralijder : 5 juni 2009 om 22:47.
Lepralijder is offline  
Oud 5 juni 2009, 22:47   #4
Lepralijder
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 juni 2009
Berichten: 26
Standaard

Het feit dat je er als de kippen bij bent om op mijn post te reageren, spreekt boekdelen
Lepralijder is offline  
Oud 5 juni 2009, 23:12   #5
choleriek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 juni 2009
Berichten: 1
Standaard

Dit is juist gezegd van Skoebi. Ik ben Sn00py, floppy, meulenaere, nick dobbelaere, watersport, spa bruin, razende bol, enz.
Maar ik ben niet Skoebidoe. Wij kennen elkaar wel, maar zijn niet een en dezelfde persoon.

Voila, dit was mijn laatste post. Ban mij nu maar. Raf, ge zijt ne ranzige rugridderlijke relnicht!
choleriek is offline  
Oud 6 juni 2009, 00:21   #6
IronChef
Minister-President
 
IronChef's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2009
Berichten: 4.993
Standaard

Kostelijk.
__________________
ab lo dolchor qu'al cor mi vai
IronChef is offline  
Oud 6 juni 2009, 00:31   #7
abou Anis
Minister-President
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 4.786
Standaard

abou Anis is offline  
Oud 6 juni 2009, 00:37   #8
IronChef
Minister-President
 
IronChef's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2009
Berichten: 4.993
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lepralijder Bekijk bericht
Ik ben zeer verontwaardigd over het feit dat ik hier verbannen ben. Ik zal maar meteen bekennen dat ik Skoebidoe ben.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door choleriek Bekijk bericht
Ik ben Sn00py, floppy, meulenaere, nick dobbelaere, watersport, spa bruin, razende bol, enz.

Het grappige is dat Lepralijder nog niet verbannen is maar Choleriek wel.
__________________
ab lo dolchor qu'al cor mi vai
IronChef is offline  
Oud 6 juni 2009, 00:48   #9
longhorn
Minister-President
 
longhorn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2005
Berichten: 5.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Het grappige is dat Lepralijder nog niet verbannen is maar Choleriek wel.
Misschien omdat Skoebidoe geen dubbelnick was en de mods hun vergissing inzien? Maar nu Skoebidoe een dubbelnick heeft aangemaakt, zijnde lepralijder, om zijn gelijk te bewijzen, overtreedt hij het reglement met het risico op een permanente ban. Mensen toch.
longhorn is offline  
Oud 6 juni 2009, 01:26   #10
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Het grappige is dat Lepralijder nog niet verbannen is maar Choleriek wel.


Misschien was Skoebidoe hier ten onrechte en onder invloed van bepaalde valselijke verdachtmakingen gebannen.
Als dit waar is rest de vraag wie zich bezig houd met dergelijke valse achterbakse streken.

Laatst gewijzigd door daiwa : 6 juni 2009 om 01:31.
daiwa is offline  
Oud 6 juni 2009, 08:15   #11
Lepralijder
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 juni 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Misschien omdat Skoebidoe geen dubbelnick was en de mods hun vergissing inzien? Maar nu Skoebidoe een dubbelnick heeft aangemaakt, zijnde lepralijder, om zijn gelijk te bewijzen, overtreedt hij het reglement met het risico op een permanente ban. Mensen toch.

Dan had ik toch graag gehad dat ze hun vergissing openlijk toegeven...
Tja, ik heb inderdaad het forumreglement nu overtreden maar dat is ook de enige manier om te kunnen argumenteren dat er een vergissing in het spel is...
Misschien kan de moderatie de nickname Skoebidoe schrappen en de nickname Lepralijder behouden?
Lepralijder is offline  
Oud 6 juni 2009, 08:15   #12
Lepralijder
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 juni 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Misschien was Skoebidoe hier ten onrechte en onder invloed van bepaalde valselijke verdachtmakingen gebannen.
Als dit waar is rest de vraag wie zich bezig houd met dergelijke valse achterbakse streken.
Daar lijkt het sterk op
Lepralijder is offline  
Oud 6 juni 2009, 08:42   #13
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Misschien omdat Skoebidoe geen dubbelnick was en de mods hun vergissing inzien? Maar nu Skoebidoe een dubbelnick heeft aangemaakt, zijnde lepralijder, om zijn gelijk te bewijzen, overtreedt hij het reglement met het risico op een permanente ban. Mensen toch.
O ironie!

Misschien werd Skoebidoe oorspronkelijk verbannen om andere redenen. In mijn topic dubbelnicks van bannelingen, heeft Akira in ieder geval duidelijk gezegd dat er niet geband wordt op basis van vermoedens, maar op basis van onmiskenbare bewijzen. Zo vond men blijkbaar tot nu toe, ondanks de duidelijk zeer herkenbare stijl van beiden, nog geen bewijs dat Online en Carlgustaaf terug op het forum zijn met nieuwe accounts. Als iemand geband wordt, is daar hoedanook een reden voor.

Misschien was Skoebidoe inderdaad geen dubbelnick van Snoopy, maar wel van iemand anders. Ik denk bijvoorbeeld aan baseballpolitieker of aan migrantenjong, die beiden hetzelfde kinderachtige gedrag vertoonden dat we hier van Skoebidoe te zien kregen.

Jammer genoeg geeft de moderatie geen nadere toelichting (meer) over haar banbeleid.

Laatst gewijzigd door Raf : 6 juni 2009 om 08:43.
Raf is offline  
Oud 6 juni 2009, 09:02   #14
Lepralijder
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 juni 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
O ironie!

Misschien werd Skoebidoe oorspronkelijk verbannen om andere redenen. In mijn topic dubbelnicks van bannelingen, heeft Akira in ieder geval duidelijk gezegd dat er niet geband wordt op basis van vermoedens, maar op basis van onmiskenbare bewijzen. Zo vond men blijkbaar tot nu toe, ondanks de duidelijk zeer herkenbare stijl van beiden, nog geen bewijs dat Online en Carlgustaaf terug op het forum zijn met nieuwe accounts. Als iemand geband wordt, is daar hoedanook een reden voor.

Misschien was Skoebidoe inderdaad geen dubbelnick van Snoopy, maar wel van iemand anders. Ik denk bijvoorbeeld aan baseballpolitieker of aan migrantenjong, die beiden hetzelfde kinderachtige gedrag vertoonden dat we hier van Skoebidoe te zien kregen.

Jammer genoeg geeft de moderatie geen nadere toelichting (meer) over haar banbeleid.
RAF = de kampioen in het maken van dwaze veronderstellingen en suggereren van bepaalde zaken.
Ik zal u de reden geven, beste Raf, waarom ik verbannen ben.... er stond als reden opgegeven dat ik een dubbelnick zou zijn.
Nogmaals ik ben niet de dubbelnick van Sn00py, floppy, baseballpolitieker, migrantenjong of wie dan ook...
Mocht je enige moeite getroosten om eens te kijken wanneer ik voor het eerst geregistreerd heb, zou je uw vergissing wel degelijk inzien...
Dat de moderatie mij dan maar eens confronteert met die onmiskenbare bewijzen Het zal hen niet lukken om de doodeenvoudige reden dat ze er niet zijn
Blijkbaar ben jij iemand die het heel erg moeilijk heeft om jouw ongelijk toe te geven... ik beschouw het meteen ook als jouw handelsmerk

Laatst gewijzigd door Lepralijder : 6 juni 2009 om 09:07.
Lepralijder is offline  
Oud 6 juni 2009, 09:08   #15
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Lepralijder: als ge dan toch blijft als zodanig, wil je dan zo vriendelijk zijn om een andere avatar te gebruiken aub?

Ik zit hier namelijk mijn ochtendkoffie en ontbijt te nuttigen....
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 6 juni 2009, 09:14   #16
Lepralijder
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 juni 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Lepralijder: als ge dan toch blijft als zodanig, wil je dan zo vriendelijk zijn om een andere avatar te gebruiken aub?

Ik zit hier namelijk mijn ochtendkoffie en ontbijt te nuttigen....

np Circe... Is al gebeurd.... Mijne nieuwe avatar kan je maar beter niet in jouw koffie hebben... het is namelijk salmonella
Ik zou zeggen smakelijk en geniet van uw koffie! Heerlijk...

Laatst gewijzigd door Lepralijder : 6 juni 2009 om 09:18.
Lepralijder is offline  
Oud 6 juni 2009, 09:49   #17
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lepralijder Bekijk bericht

np Circe... Is al gebeurd.... Mijne nieuwe avatar kan je maar beter niet in jouw koffie hebben... het is namelijk salmonella
Ik zou zeggen smakelijk en geniet van uw koffie! Heerlijk...
thx. maar die salmonella doet me nu niet echt zoveel als een varken met speen hoor. (allez... het w�*s toch een varken hé? )
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 6 juni 2009, 09:58   #19
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Duidelijk een "frisse" wind die hier is binnengewaaid.
LOL!
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline  
Oud 6 juni 2009, 11:12   #20
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Misschien omdat Skoebidoe geen dubbelnick was en de mods hun vergissing inzien? Maar nu Skoebidoe een dubbelnick heeft aangemaakt, zijnde lepralijder, om zijn gelijk te bewijzen, overtreedt hij het reglement met het risico op een permanente ban. Mensen toch.
Welke andere manier heeft iemand die verbannen wordt nog om aan te geven dat er een vergissing in het spel is ??? Als op een mail geen reactie komt , en er geen uitleg van de moderatie verschijnt waarop duidelijk staat dat de persoon in kwestie GEEN dubbelnick is ...
Het feit dat in deze draad iemand een ben heeft gekregen en Lepralijder niet wil toch zeggen dat de moderatie zich hier vergist heeft (en niet alleen de moderatie , sommige forummers hebben met hun verdachtmakingen de nick "skoebidoe" een slechte naam gegeven ...)
manta is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be